Regisztráció Blogot indítok
Adatok
jeefoo

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Érdekes, bár nem különösebben meglepő eredményt hozott egy nemrég publikált felmérés, amelyben 500 családi ház tulajdonosát kérdezték meg arról, hogy eddig milyen energiahatékonysági beruházásokat végeztek el ingatlanjaikon. Kiderült, hogy a válaszadók 11 százaléka…..
jeefoo 2014.11.28 10:11:18
@nicktolvajmentesítő_kovi1970:

Akkor hasonló cípőben jársz mint én, mégsem Emesézlek. :)

Természetesen átgondolom mielőtt bármit is széttúrok, ha nekiállok széttúrni mindent, az már csak jövőre lesz.

A LED-del kapcsolatban nem írtam f&szságokat. Nem 10 éve tapasztaltam ilyet a LED-del, hanem 2-3 éve. Azóta sem változott sokat a dolog. A LED-nek ilyen a tulajdonsága, de nézz utána a spektrumképének, ha veszed a fáradtságot rá, van szakirodalom, utána tudsz keresni. Ettől függetlenül jó dolog a LED, csak én az emberre gyakorolt hatásokat nagyobb súlyban veszem, mint az energiatakarékosságot.

Az, hogy 3 hozzászólás 2009 óta az nálad egyenlő a fidesszel, nos bevallom ezt a logikát nem értem. Hogy oszlassam a kételyed: nem vagyok fideszes, sőt "bérfórumozó" sem. Az indapassos belépőm meg tényleg van már 2009 óta. Általában olvasom és nagyon ritka az a topik ami kiváltja nálam, hogy írjak. Ez a téma meg pont ilyen, mivel hasonló cípőben járok, mint ahogyan részben Te is.
jeefoo 2014.11.28 11:23:01
@dont be such a nazi: Ez lehet hogy tényleg így van, de nem tudom miért jó ez a felhasználónak. Korábban amíg nem foglalkoztak ezzel (élettartam) többet ment el mint a mostaniak. Legalábbis ezt abból tapasztalom, hogy van régi is (20 éves 100W-os) meg van új is, mindenféle márkában (köztük Tungsram is) és kb. mind azonosan gyorsan kiég, miközben a régi évekig elmegy.

Ez gondolom a gyártónak jó, miközben termeljük a hulladékot a nagy környzettudatosság hangoztatása mellett..
   A Totalcar tíz év működés után jutott el oda, hogy népi kezdeményezést indítson. A népi kezdeményezés annyiban más, mint a népszavazás, hogy kevesebb aláírás kell hozzá (ötvenezer), és semmire sem kötelezi a Parlamentet, csak mintegy jelzi a nép igényét…..
jeefoo 2011.01.05 15:24:04
Velo!

Szerintem kapisgálsz valamit.

Az egyáltalán nem lenne hülyeség, ha mondjuk kicsit karban lenne tartva elméleti kresz tudásunk és ezzel együtt gyakorlati tudásunk. Mondjuk évente lehetne ilyet tenni és ennek talán értelme is lenne, ha nem a lenyúlásról szólna, hanem tényleg a jó cél érdekében. Ez mondjuk ebben az országban nem működhet.

Sőt a parkolóvitának a leküzdésére leegyszerüsíteném a dolgot: Figyeljék azt, hogy ki hány km-t vezet átlagosan évente, és aki egy meghúzott szint alatt van, az mondjuk menjen busszal. Így a hétvégi vezetők és egyéb veszélyesebb sofórökről le is lenne a gond, a tömegközlekedés virágozna, a nokiásdoboz már nemcsak a déliben lenne átadva, hanem a keletiben is, stb...

Komolyra fordítva a szót, én kicsit félek ettől a kezdeményezéstől, szerintem 1 nap alatt nem lehet átképeződni / megtanulni motorozni. Én évek óta tanulom, és ide-vagy oda a 80-100e. km-em a motoron eltöltve, hát lenne még mit fejlődnöm.

Az én okításom teljesen hivatalosan 2 hónapig tartott, ami egy középsebességű tanfolyásnak mondható. Ebben benne van a kresz tanfolyam a rutin, város és az összes hozzátartozó vizsga. Ettől még nem tudtam motorozni semennyire sem mikor kézhez vettem a jogsit. Csak papírom volt róla, hogy közlekedhetek vele.

Az oktatási rendszeren mindenképpen módosítani kéne. Meg kéne nekünk Magyaroknak is tanulnunk közlekedni (szerintem ez a sport sem nekünk való...), elérhetővé kéne tenni és motiválni a népet az alternatív közlekedésre. (Pl.: jelen esetben a robogózás.)

125-ös sportgéppel 160-at szerintem lehet menni, amit nembiztos, hogy egy 18 éves felfog (Bár sokan 30 évesen se...). Vesz egyet hitelre, ráül, érzi az erőt magában, kicsit sem gondolkodik és imádni fogja a "hipertérugrás okozta élményt", meg adrenalinfröccsöt. Ez nem fog jóra vezetni.

Én ezektől félek ha erre a témára gondolok, ezért nem támogatom annyira az ötletet.

Természetesen másrészről vizsgálva: van ennek jókora előnye is. Parkolás szempontjából, talán károsanyag kibocsátás is kisebb lenne, kevesebb dugó, élhetőbb város. Ez mind maximálisan előremutató dolog és ezek ellen sosem fogok hangot emelni, teljesen egyetértek vele ilyen szempontból.

A megvalósítás persze majd kiderül, hogyan sül el és milyen eredményt hoz.

Összegezve röviden: Felelősség tudat és józanész kéne, akkor megoldódna elég sok probléma.

Remélem senkit sem akasztottam ki túlságosan, elnézést a terjengősségért.

Széles utat, és balesetmentes vezetést mindenkinek!