Adatok
Shadow55
0 bejegyzést írt és 61 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem válik az ember mindennap COTY-taggá, most ketten vagyunk ilyenek Magyarországról. Az biztos, hogy furcsa perspektívák bontakoznak ki a láthatáron.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Shadow55
2012.06.11 19:49:43
Gratulálok!
Újszerű autót márkaszervizbe viszek, eddig rendben. De hova menjek, ha már nem köt röghöz a garanciafüzet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Soha rosszabb autója ne legyen a csajomnak. Hogy nekem kellene-e? Persze, de azért lennének kifogásaim. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Úgy hírlik, jövőre alapjaiban változik meg az autópálya-használat fizetésének rendszere. És az a kép, ami kibontakozik előttünk, több mint rémisztő... Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Shadow55
2011.11.25 21:02:23
@silverwol: Rájuk szavaztam és már több fórumban BOCSÁNATOT KÉRTEM!!!
Shadow55
2011.11.25 21:27:29
@ggaborx: rajtad múlik állsz ajulásig, vagy próbálsz kimozdulni. lépj hátra menekülj, vagy támadj vissza, más elfogadható megoldást nem ismerek..
Kinek, milyen pénzből, miért kezdett a klub presztízsberuházásba? Ezt kérdeztük levélben, telefonon, újságcikkben. Nem kaptunk választ, talán majd a pénteki sajtótájékoztatón, a megnyitás előtt...
Fuldokoltam a röhögéstől az asztalnál, a gyerek igyekezett nyugtatgatni, és érdeklődni, mi a bajom. Pedig csak egy akciós újság került a kezembe, egy barkácsáruházé, és a leleményt díjazom benne. Ugyanis a napokban derült ki, hogy az egekbe megy a gázolaj ára, erre mit adnak…..
Shadow55
2011.11.03 17:17:29
Dömsödi belépett a Magyar Autóklubba, ahol a tagok drágábban kapják az akkumulátort, mint bárki az utcáról. Mai cikkünk blogposztja...
Shadow55
2011.10.25 20:48:50
Shadow55
2011.10.26 11:20:50
@gnme: Pont ebben tévedsz: mivel soha semmiben nem tudtunk összefogni (magyarok) nem is értünk el semmit. Meg kéne tanulni összefogni, a közösségi érdeket is nézni a sajáttal szemben (politikusaink ellentéte).
KKV-ról annyit hogy ott is pont ez a hiba (kormányzetnek dolgozok ezen a témán mint tanácsadó), a magyar cégek képtelenek a koperációra és ezért tőkeszegények. Így jön a multi és keresztbe lenyeli őket, pedig ha összefognának esélyük is lenne. Így csak maradnak az összeszerelő üzemek és a kereskedőcégek. Egy kicsit elkenyarodtam de a lényeg: összefogás, együttműködés aki erre képtelen (MAK) azt ki kell iktatni a rendszerből, legyen egy új szervezet aki jobban odafigyel az autós igényekre..
KKV-ról annyit hogy ott is pont ez a hiba (kormányzetnek dolgozok ezen a témán mint tanácsadó), a magyar cégek képtelenek a koperációra és ezért tőkeszegények. Így jön a multi és keresztbe lenyeli őket, pedig ha összefognának esélyük is lenne. Így csak maradnak az összeszerelő üzemek és a kereskedőcégek. Egy kicsit elkenyarodtam de a lényeg: összefogás, együttműködés aki erre képtelen (MAK) azt ki kell iktatni a rendszerből, legyen egy új szervezet aki jobban odafigyel az autós igényekre..
Shadow55
2011.10.26 20:44:08
@gnme: Az átlagról beszéltem, mert az adja a súlyt. Vannak pozitiv kivételek, de nem abból kéne általánosítani.
Ha ismered őket, akkor tudod milyen kevés olyan KKV van ami exportra gyárt!! Pont ezekből kéne több, de ez összefogás nélkül nem megy (tőke, ötlet, kutatás, gyártás, stb..).
És ha megkérdezel egy külföldit a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" szemléletet mondja ránk. Talán ezen kéne először változtatni. A MAK ügy ezek alapján van: idióták odafönt mi pedig tűrünk, és ameddig tűrünk maradnak..
Szerinted kinek kell lépnie értünk (polgárokért)??
Ha ismered őket, akkor tudod milyen kevés olyan KKV van ami exportra gyárt!! Pont ezekből kéne több, de ez összefogás nélkül nem megy (tőke, ötlet, kutatás, gyártás, stb..).
És ha megkérdezel egy külföldit a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" szemléletet mondja ránk. Talán ezen kéne először változtatni. A MAK ügy ezek alapján van: idióták odafönt mi pedig tűrünk, és ameddig tűrünk maradnak..
Szerinted kinek kell lépnie értünk (polgárokért)??
A saját gőzölgő beleink közt, kifolyt szemekkel, kilométermély, véres torokkal ülünk a díványon, és várjuk, hogy elkezdődjünk a tévében újra. Rendes, old-shool tctv-t készítettünk, csak talán szebbet, mint rég. Autók vannak benne, ahogy kell, némi bénázás, és persze a…..
Péter a felvidéki Totalcar-olvasók népes táborába tartozik, idén pedig végre rászánta magát, hogy egy tényleg pofás kis beszámolóban mutasson rá arra, hogy hiába jobb a szlovákok gazdasági helyzete, szervezni továbbra sem tudnak normálisan.
Annak idején, a kilencvenes évek…..
Shadow55
2011.10.07 21:50:03
Elméleti oldalról közelíteném meg az üzemanyag-kérdést. Az érdekel, hogy vajon melyik üzemanyagfajtával kapok több energiát úgy, hogy közben a lehető legkevesebb adót fizessek. Hadd legyek már én is szemét, nem? Mai cikkünk blogposztja...
Shadow55
2011.09.28 12:12:51
@Bambano: de az nem Mo és nem a MOL volt..
Megvan a lehetőségük (már leírtam miért), hogy annyit kérjenek amennyit akarnak: keményen profitmaximalizáció van. Ha nem muszáj miért is engedjen belőle??? Te sem tennéd...
Szerintem inkább szociológusok és pszichiáterek határozzák meg az árat, hogy mennyit visel el a nép, mint műszaki/gazdasági szakemberek.
Megvan a lehetőségük (már leírtam miért), hogy annyit kérjenek amennyit akarnak: keményen profitmaximalizáció van. Ha nem muszáj miért is engedjen belőle??? Te sem tennéd...
Szerintem inkább szociológusok és pszichiáterek határozzák meg az árat, hogy mennyit visel el a nép, mint műszaki/gazdasági szakemberek.
Próbálták és próbálják majd százan átlépni, talán a stopper is mást mutat majd néhanapján, de ha a kialszanak majd a lámpák és elkezdődik a film, akkor biztosak lehetünk benne, hogy nem a nézőtéren ülünk majd.
Mert a 911-es nem vetít, a 911-essel mi vagyunk a szereplők.…..
Legalább tizenöt vodkát ivott aznap este egy bárban az a tiroli férfi, akinek egy közúti ellenőrzésnél érthető okból azonnal bevonták a jogosítványát. Mivel társa is komoly alkoholos befolyásoltság alatt állt, az osztrák rendőrök megpróbáltak segíteni a…..
A németek szerint a 2010-es autók alig mennek tönkre. A BMW-k pedig szinte egyáltalán nem. Vélemények az azonos című írásunkról...
Shadow55
2011.05.10 13:15:36
@Ranalt: Egyszer állíts egymás mellé egy Octaviát, Passatot, A4-et és nyisd fel a motorháztetőt: ua motor és sok minden más. A lemezek alatt is sok ugyanolyan alkatrészt találsz! Oka annyi, hogy olcsóbb egyből sokat gyártani, mint sokféléből keveset. Megdöbbentő, hogy az Octvia vezérlő szoftvere mennyi kényelmi szolgáltatást tud, csak a tulajoknak nem szólnak.
300.000 BMW fékcseréhez csak gratulálni tudok, ha nincs rá pénzed ad el! Ma egy autó futásteljesítményét tervezik ennyire, nem a kopó alkatrészekét. Még csak az hiányzik, hogy ekkor cserélted le a gumikat is..
300.000 BMW fékcseréhez csak gratulálni tudok, ha nincs rá pénzed ad el! Ma egy autó futásteljesítményét tervezik ennyire, nem a kopó alkatrészekét. Még csak az hiányzik, hogy ekkor cserélted le a gumikat is..
Peka barátunk veleszületett érzéke, hogy valamiképpen mindig a dolgok sűrűjébe keveredik. Ezúttal Sanghajból jelentkezett pár érdekes képpel-infóval. Így végre önök is láthatják, milyen az a hely, ahol az S-klasse is csak egy utcára kiterített áru. Köszi Peka! BYD e6…..
Shadow55
2011.04.27 23:02:42
@butschq: Az amerikai állampapírok több mint fele a kezükben van, szerinted???
Mit gondolsz miért vásárolják fel az európai országok adóságát!
Ezek után ki mer majd szólni nekik bármiért is?? Nézd meg milyen néma kus van az emberi jogokról, meg a többiről!
Mit gondolsz miért vásárolják fel az európai országok adóságát!
Ezek után ki mer majd szólni nekik bármiért is?? Nézd meg milyen néma kus van az emberi jogokról, meg a többiről!
Shadow55
2011.04.28 14:12:33
@alecwolf: Ez igaz, de ott fejlesztették ott gyártották, tehát kié a tudás?
Ha az európai high-tech cuccokról leveszed a borítást minden részegysége Made in Taiwan, Malaysia, China.
Én nem vagyok atompárti, de sajnos nincs más alternatívánk..
Ha az európai high-tech cuccokról leveszed a borítást minden részegysége Made in Taiwan, Malaysia, China.
Én nem vagyok atompárti, de sajnos nincs más alternatívánk..
Belsőség
...és eljött a te haragod, és a halottak ideje, hogy megítéltessenek...
2011.04.07 00:51:00
Bernáth Milán és a Turbometal srácok küldték el nekünk saját videójukat pár napja. Talán a véleményünkre voltak kíváncsiak vagy tanácsainkat kérték, nem emlékszem pontosan. Nekünk azonban támadt egy ötletünk, amit meg is osztottunk velük: mi lenne, ha saját kritikusainkat…..
Szép az autó, jó az autó és szinte új. Mindössze annyi a baja, hogy az árából simán futotta volna S8-asra is. Saját néven. Vélemények az azonos című írásunkról...
Shadow55
2011.03.22 13:01:39
@Tahhooo: Mert a civilkontrolt nekünk kell létrehoznunk és működtetni! Ha az elmúlt 8évben működött volna talán nem tartanánk itt..
Az elmúlt 20 év bebizonyította, hogy a politikában fontos szabály: holló nem vájja ki a holló szemét..
Az elmúlt 20 év bebizonyította, hogy a politikában fontos szabály: holló nem vájja ki a holló szemét..
Shadow55
2011.03.22 13:09:52
@kafferbivalybalamber:
1. ez diplomáciai feladat! Gond nélkül ki is hozták őket (szerencsére), de ha lövöldözni kezdenek hányan térnek vissza? Jó könyv a 90percEntebében, de nem az alapján kell kiindulni. Így nézve a repülőtéri bevetésiek is megtudták volna oldani, és nem kell 11 milliárdot kidobni (mehetne gyermekétkeztetésre)
2. lebonyolításról ne is beszéljünk, taníthatnák!
1. ez diplomáciai feladat! Gond nélkül ki is hozták őket (szerencsére), de ha lövöldözni kezdenek hányan térnek vissza? Jó könyv a 90percEntebében, de nem az alapján kell kiindulni. Így nézve a repülőtéri bevetésiek is megtudták volna oldani, és nem kell 11 milliárdot kidobni (mehetne gyermekétkeztetésre)
2. lebonyolításról ne is beszéljünk, taníthatnák!
Shadow55
2011.03.22 13:21:55
@Atesz1987: csak GERINC és NYELV kérdése :)
Néha érdemes szpemet olvasgatni, hiszen olykor ilyen gyöngyszemeket képes felöklendezni magából a postafiók, mint ez a felhívás itt.A - finoman szólva is kétes - helyesírással megfogalmazott körlevél egy valódi, naiv népi tévhiten alapul. E szerint ha kellő mennyiségű…..
Shadow55
2011.03.03 17:36:26
Tőlünk, autósoktól elvárják – és nem egyszer kényszerítenek -, hogy ésszel, takarékosan és minél kevesebbet közlekedjünk, ideje bizonyítania a nép választott képviselőinek.Tessék spórolni, erre jó a Skoda Superb.Mai cikkünk blogposztja...
Hibát-hibára halmoztál Jánosom, pedig látod, én megértelek. Pontosan tudom, miért van szükséged S8-as Audira. De a polgár nem, ezek ilyenek, rá se ránts. Vélemények az azonos című írásunkról...
Shadow55
2011.02.10 00:00:51
Assur után nekem is sikerült eljutnom országgyűlési képviselőmhöz B125 témában. X. kerület, Kőbányáról van szó. Bevallom, nem kedvencem a hivatalokba járás, nem is születtem Kőbányán, de Deák Bill meghozta a kedvemet, miután egyik délután az egész szerkesztőség Kőbánya…..
Ez az ügy átcsapott a Franciaország nevű kád peremén, még Kína is vizes lett a loccsanástól. Titkosszolgálatok, vádaskodás, kirúgások, százmilliók, gyors visszavonuló, magas politika – minden van itt.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Shadow55
2011.01.19 14:17:30
@Henry82:
Ebben igazad lehet (jövő eldönti)! De a kínai vezetők ezért próbálják lassítani a folyamatot, illetve az olcsó termelésből a hightech felé elmozdítani a kínai ipart. Ha jól megfigyeled az elmúlt években ennek megfelelően változtattak.
Az Én bajom, hogy mi (fehérek itt= USA, EU) nem változtatunk és ugyanazon a szaron akarunk kijutni, ahol ide jutottunk. A nap vice a facebook 50 milliárdos értéke,normális?? Mi az isten abban az érték? Amíg az ilyen lufikat, kézzel nem fogható semmit imádjuk a kalapács helyett ne is reménykedjünk...
Ebben igazad lehet (jövő eldönti)! De a kínai vezetők ezért próbálják lassítani a folyamatot, illetve az olcsó termelésből a hightech felé elmozdítani a kínai ipart. Ha jól megfigyeled az elmúlt években ennek megfelelően változtattak.
Az Én bajom, hogy mi (fehérek itt= USA, EU) nem változtatunk és ugyanazon a szaron akarunk kijutni, ahol ide jutottunk. A nap vice a facebook 50 milliárdos értéke,normális?? Mi az isten abban az érték? Amíg az ilyen lufikat, kézzel nem fogható semmit imádjuk a kalapács helyett ne is reménykedjünk...
Shadow55
2011.01.19 14:37:07
@Henry82:
Itt a baj: Kína most már a "nagy piacra" úgy engedi be a külföldieket, hogy oda viszik a know-howt. A ritka földfém kiviteli korlátozás is emiatt van: ha kell neked a legfejlettebb akkumulátor gyártasd itt! Ezek meg a nagy biznisz reményében egymást tapossák érte. (kedvencem a Siemens mágnes vasútja!) Szerintem a Renaulttal közölték, hogy vagy elaltatja az ügyet, vagy felejtse el a kínai jelenlétet. Hogy is döntött?
Évek óta a nagy nemzetközi egyetemeken, kutatólaborokban túlsúlyban vannak a kínai állam által ösztöndíjas hallgatók! Ha hazamennek ott a tudás..
Itt a baj: Kína most már a "nagy piacra" úgy engedi be a külföldieket, hogy oda viszik a know-howt. A ritka földfém kiviteli korlátozás is emiatt van: ha kell neked a legfejlettebb akkumulátor gyártasd itt! Ezek meg a nagy biznisz reményében egymást tapossák érte. (kedvencem a Siemens mágnes vasútja!) Szerintem a Renaulttal közölték, hogy vagy elaltatja az ügyet, vagy felejtse el a kínai jelenlétet. Hogy is döntött?
Évek óta a nagy nemzetközi egyetemeken, kutatólaborokban túlsúlyban vannak a kínai állam által ösztöndíjas hallgatók! Ha hazamennek ott a tudás..
Játsszunk el a gondolattal, hogyan zajlana az építkezés, ha az eredeti tervek szerint öt házat bontanának le egyszerre, és húznának fel a helyükre egy óriásépületet óriásparkolóval. Hogy hol? A Belváros Új Főutcájában. Vélemények az azonos című írásunkról...
Nézzen ki az ablakon: ott lesz egy. Kapcsolja be a tévét, ott is látja majd. A Golf egyszerűen mindenütt ott van, de vajon tud-e még valami újat is mutatni, vagy saját unalmába fullad? Vélemények az azonos című írásunkról...
Shadow55
2011.01.14 13:34:54
@Mikrobi:
Pedig engem pont a fogyasztása érdekelne. Eddig egy tesztben sem tudták hozni a gyári adatot (plusz 2-3l/100km).
A városon kívüli 70-80-as andalgást ne vegyük mértéknek, mert akkor az én 170lóerős PDTDI-m is 5 alatt fogyaszt. Valós mindennapi használatban érdekel.
Omm: nem akarnak nektek hosszú távú tesztre adni egy tsi-t. Mert akkor lehetne a megbízhatóságról és a fogyasztásról is írni.
Pedig engem pont a fogyasztása érdekelne. Eddig egy tesztben sem tudták hozni a gyári adatot (plusz 2-3l/100km).
A városon kívüli 70-80-as andalgást ne vegyük mértéknek, mert akkor az én 170lóerős PDTDI-m is 5 alatt fogyaszt. Valós mindennapi használatban érdekel.
Omm: nem akarnak nektek hosszú távú tesztre adni egy tsi-t. Mert akkor lehetne a megbízhatóságról és a fogyasztásról is írni.
Shadow55
2011.01.14 13:56:23
@Shadowbull: Ha jól emlékszem csak egy hétfő reggeli dugót írt? Mellette kisvárosi forgalomról beszélt. Furcsa nekem, hogy neki sikerült először tesztelés közben hozni a gyári adatokat. De nem is részletezi a körülményeket.
Ezért is írtam, hogy jó lenne, ha fogyasztásra hegyezetten tesztelnének egyet különböző forgalmi helyzetekben.
Ezért is írtam, hogy jó lenne, ha fogyasztásra hegyezetten tesztelnének egyet különböző forgalmi helyzetekben.
Havi 10 000 forintos parkolási díjról, megduplázott behajtási díjról álmodik a Levegő Munkacsoport. Vélemények az azonos című írásunkról...
Nincs mentség, ha elüt egy jármű a zebrán egy gyalogost. Főleg, ha utána cserben hagyja. Ez tény, ez a szabály, ami jól is van így. Bűnhődjön csak, amit a társadalom ítél neki. És akkor most nézzük meg együtt a videót, és képzeljük bele magunkat…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz