Regisztráció Blogot indítok
Adatok
PriceJ

0 bejegyzést írt és 34 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Elképzelem, ahogy AtoszMester azon gondolkodik, mi az a dombos izé, amin út van, egyik felén lejtő, másikon emelkedő, szemből nézve fordítva, de hogy hívják. Végül nem lett meg a bukkanó szó a sztori végéig, tanulság viszont van. Nem véletlenül szokott ilyen helyeken záróvonal…..
Indokolatlanul kék fényt és szirénát használni mindenkinek tilos, beleértve a mentőket is. A szövegből számomra nem derül ki egyértelműen, hogy Gabesz miből gondolta, hogy az autó nem beteghez igyekszik, hanem sürgősen be kell vásárolnia, de lehet, hogy ti figyelmesebbek vagytok…..
Nem is tudom, hogy a sebességmérősdi témakörön belül foglalkoztunk-e már azzal, hogy az autós társadalom tagjai mennyire segítik egymást abban, hogy elkerülhessék a nemrégiben igen megdrágult gyorshajtási csekkek postaládába való érkezését. D=M=C hozta végül elő ezt a…..
PriceJ 2009.02.17 11:26:06
Meg vagyok döbbenve a hozzászólásokon, ennyi észt egy helyen ritkán osztanak, jövök majd gyakrabban!
Alapvetés, hogy a közúti közlekedés szabályait - amelyek bár időnként marhára idegesítőek - a saját, valamint családtagjaink, barátaink és Malacka üzletfeleinek érdekében be kellene tartani.
Alapvetés továbbá, hogy a közlekedést a benne résztvevőknek mint egységes egészt kéne nézniük, s nem kizárólag a saját érdekeiket kellene szem előtt tartaniuk.
Alapvetés még az is, hogy a közlekedés során segítenünk is kellene egymást, mert attól lesz működő, biztonságos és folyamatos a haladás.
A tarffipax, mint olyan jelen alkalmazásával többnyire és elsősorban valóban nem a megelőzést szolgálja, inkább szívatás sokszor. Ha azonban azt szeretnénk, hogy megelőzze a baleseteket, és a sebességhatárok betartatására ösztönözzön, akkor sokkal több és telepített traffi kéne esetleg, és semmiképpen sem bokrok mögé eldugva.
Ostobaság az a hozzáállás, hogy 50-es táblánál 51-től szankcionálható a sebességtúllépés, mivel a bíróságon sikerrel védhető az az álláspont, hogy a gépjármű kilométerórája nem hitelesített, következésképpen nem pontos, csak tájékoztató jellegű mérőműszer. Ugyanakkor nyilvánvalóan 60-as sebességnél ugyanerre eredményesen már nem hivatkozhatunk.
A traffi jelzése más közlekedők számára önmagában nem okozza sem gyermekek halálát, sem pedig egyéb tragédia bekövetkeztét, aki ezt állítja az súlyosan demagóg. Viszont ha jelzed - én mindig jelzem, ha látom -, azzal ha csak kis időre is, de elősegíted a sebességhatár betartását. Mindaddig jelezni is fogom, amíg magukat álcázni próbáló autókból fotózzák az elhaladókat.
Saját tapasztalatom - általában napi 80-90 km megtétele során-, hogy az objektív felelősségi rendszer bevezetése óta, illetve a telepített rendszerek környékén sokkal jobban betartják az autósok a sebességhatárokat. Őrültek, gyilkosok és szervdonorok azonban mindig is lesznek, függetlenül attól, hogy jelezzük-e a traffit, vagy sem.
PriceJ 2009.02.17 11:52:29
@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: Nem az észnélküli száguldozókra gondoltam, annál is kevésbé, mert őket nem fogja megállítani a 100-200k-s csekkjutalom sem, ők mindig is azok maradnak, akik elhiszik, hogy ők ezt megtehetik, egészen addig amíg bíróság előtt nem állnak, vagy a rokonaik előtt nem fekszenek - felravatalozva.
autózz! Piros? Kit érdekel?! 2008.08.20 06:23:00
Jó darabig a szekrény mélyén porosodott a rég beszerzett autós kamerám, mert még újkorában sikerült eltörnöm rajta a rögzítési pontot, aztán meg lusta voltam szétszedni meg ragasztgatni. Utána pedig totálisan el is felejtettem, hogy ez nekem van és lehet, hogy kéne használni…..
PriceJ 2008.10.01 09:11:14
Húha. Látszik, hogy igen kevés időm van a blog olvasására.
Kedves SilentSound, és kedves Mindenki!
Igazán remek, hogy elővetted a porosodó kamerát, és lefilmezted ezeket az "bunkókat", és ennél csak annak örülök jobban, hogy nem éppen mögöttem szoksz jönni a Nefejelcs utcán (Magyarország-Budapest-18/19. kerület). Ugyanis én is bunkó vagyok. Magyarországon - és egy kivétellel szerte Európában - ez az egyetlen lámpa, ahol nem állok meg ha piros, és nem jön szembe senki. Hogy miért? Mert egy addig viszonylag biztonságos útra helyeztek el indokolatlanul balesetveszélyt okozó betonterelőket útszűkítő gyanánt. Az útszűkítésnek semmiféle ésszerű magyarázata nincs, így a piros jelzésnek sem, ha szemből nincs közlekedő. A magam részéről közigazgatási eljárásban fogom kezdeményezni a Nefelejcs utcai útszűkítők felszámolását, értelmetlenül okoznak forgalmi dugókat, és ezáltal a környezeti terhelés is nagyobb. Környezettudatos ember lévén pedig - ha nincs szemből forgalom - továbbra is át fogok hajtani ezen a piros jelzésen, mely - ismétlem - majdnem egyedüli ilyen tekintetben az általam beautózott világban. Azért csak majdnem, mert Bilbao környékén láttam egy hasonlóan értelmetlen lámpát: ez akkor vált pirosra, ha túlléped a megengedett sebességhatárt. Az érzékelő mintegy 500 m-re van a lámpától, így épp megállít a lámpa mire odaérsz. Élő embert nem láttam annál a jelzésnél sem megállni, nyilván ott is bunkók élnek...
Az Oktatási és Kulturális Minisztérium sajtóosztálya levélen reagált a Comment:com posztjára, amiben bemutattuk, hogyan tilt ki a minisztérium épületéből a sajtóosztály egyik munkatársa egy mozgássérült fiatalt. Ebből a levélből idéznénk a legfontosabb részt. A…..