Regisztráció Blogot indítok
Adatok
RetroGer

0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Már régóta le akartam cserélni a Voyo A1 Plust, mert bár mindig azt mondom, hogy irodai feladatok elvégzésére alkalmas, a 2 GB-nyi RAM memória még ebben is le tud korlátozni. Gondoljunk csak az egyszerre megnyitott böngészőablakokra, szövegszerkesztőre, és egyéb programokra. Nem csoda, hogy kevés a…..
A közelmúltban napvilágot látott „Tarlós-csomag” igencsak felkorbácsolta az indulatokat. Az elképzelésre a bringások reagáltak leghamarabb, hiszen a beharangozott lépések esetleges megvalósulása leginkább őket érinti (sújtja?), mára azonban alig találni olyan, a kérdéskörhöz tartozó írást a neten,…..
RetroGer 2016.04.22 15:02:05
Nemrég bukkant fel a Facebookon a hír, miszerint Alsó-Szászországban az Oldenburgi bíróság elmarasztaló ítéletet hozott egy teherautó-sofőr ügyében, akinek a kezében a rendőrök mobiltelefont láttak vezetés közben a 28-as szövetségi autópályán. A sofőr nem ismerte el a felelősségét, azt állította,…..
RetroGer 2016.03.03 14:21:24
Szörnyű hogy ma ezen még vitatkozni kell.
Tapasztalataim szerint minden ötödik autós idióta módon használja a telefonját, fülnél tartja a kezével, ki van hangosítva a kezében, nyomkorássza... Megyek mögötte és nemértem méé nem megy? Jaa, telefonozik a baromállatja, ilyenor persze indexelni sem tud többekközött. Legszívesebben kiverném a telefont mindegyiknek a kezéből.
Épp a héten vacakoltam el 2 délutánt arra hogy a telefonomon (android) beállítsam a tökéletes megoldást erre. Megosztom a tapasztalataimat, nektek ne kelljen annyit keresgélni:

Eddig a New Car Mode nevű alkalmazást használtam. Indulás előtt a widgettel aktiválom osz jónapot: bemondja a hívó nevét (ékes angol kiejtéssel), majd felveszi kihangosítóra vagy headsetre.
Most az Auto Answer-t használom mert ez automatikusan is aktiválódik ha rádugom a telefont az autó hifijére, vagy headsetet csatlakoztatok, plusz lehet válogatni mit vegyen fel, mit nem A widgetes aktiválás itt is működik.
Kiegészítésként a ReadItToMe felolvassa akár magyarul is hogy ki hív, vagy milyen SMS, facebook vagy bármi egyéb üzenet érkezett. Sőt ha nagyon ügyeskedik az ember még válaszolni is tud diktálással. Egyszer kell beállítani és többet nem hell vezetés közben telefont, headset gombot nyomkorászni, még ránézni sem. Motoron, kesztyűben ez amúgy sem egyszerű.

Itt jegyzem meg hogy hasznos lenne a telefon tartó tesztek után egy olyan teszt is ahol az ezekhez hasonló alkalmazásokat próbálnak ki többen, többféle készüléken a kéz nélküli telefonhasználat jegyében.
Belsőség Megbűnhődtem 2015.06.29 17:25:09
Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy olvasom a vízmellé kihelyezett kommandónk sztorijait, amiket felváltva írnak a srácok. Koncz Jani már több anyagban is beszámolt a történésekről, ami az ő esetében egyet…..
RetroGer 2015.07.02 12:29:52
Köszi a kiánypótló témát és a sok jó és borzalmas zenét a hozzászólásokból. Be is pakoltam jónéhányat az Autós zenék playlistemre: www.youtube.com/playlist?list=PLG0H3IqN_fR17P16YSmAjBejnKtv6Rs-P

Ízelitő az eddig kimaradt számokból:
War - Low Rider (Hogy maradhatott ki?)
Billy Ocean - Get Outta My Dreams, Get Into My Car
Jamiroquai - White Knuckle Ride
Nelly - Hey Porsche
(A J-pop, JDM, és FF nevében) Tokyo Drift - Teriyaki Boyz
Szuper falinaptárakat láthattok ma; főleg annak lesz érdekes, aki szereti a motorokat és a szexi retró lányokat. A Lambretta egy olasz motorgyártó volt, ami sajnos 1972-ben megszűnt. Igaz a nevet az indiaiak megvásárolták és azóta is gyártanak még ezen a néven robogókat...
RetroGer 2015.03.06 13:38:03
@NagyságosSodalisO [eng]: Lehet azért még hasonló kinézetű robogókat találni, még ha újabbak is. Én egy tizen-huszonéves Honda Giorno-t hajtok, ilyet: www.ili4.com/pic/giorno/3.jpg imádom!

A naptár pedig csuda jó!
Robogó Giorno Armani 2012.03.23 20:53:00
Elkerülhetetlen az összehasonlítás a Yamaha Vinóval: nem tudjuk, melyik volt előbb – a Vinóra tippelek. Az biztos: hiába a kínaiak a legnagyobb koppintók a világon, a japánokat sem kell félteni, főleg a motorkerékpár gyártásban. Csak ők egymást koppintják. A Yamaha…..
Nemrég fotóztam ezt a csodálatosan szépséges Seat Ibiza-t.Azért ez milyen már?Fotó helyszíne: BP VIII, Tavaszmező utca..
Pénteken reggel egy érdekes látvány fogadta a Vízikapu felé közlekedőket. Egy piros, Opel Calibra H betűvel kezdődő rendszámmal csaknem porig égve parkol a Szabadtéri színpadtól északra. Az autó körül zöld, feltehetőleg olajos dobozok kupakjai találhatók, így…..
Sikerkereső Autó, zene :-) 2008.01.09 20:30:00
Jaj de szeretek zenét hallgatni az autóban! Leginkább azért, mert iszonyatosan jól szól (köszi, Focuskám :-) ), másrészt pedig olyan hangerőn hallgathatom, ahogy csak tetszik, és senkit sem zavar. Tegnap délután, amikor a kedvenc ügyfelemhez mentem, nagyon jó szériát kaptam el a…..
A Ferrari 458 Italia azonban felette áll a szabályoknak, felette áll a gazdagságnak, talán felette áll az irigységnek is. Egyszerűen csak egy minden ízében csodás tárgy, ami – mivel ilyen csodás tárgyat komoly munka elkészíteni – történetesen elég sokba is kerül.…..
RetroGer 2010.06.27 12:32:56
Jajj,de csúnya! Drautkoszorú... 2010.06.23 11:18:00
...ami ha nem is igazi, azért körbeöleli a Cliot, amit vasmagos egyik haverja talált. Köszönönet mindkettejüknek!..
Belsőség Plasztikbomba 2010.06.04 08:31:07
Myron Scott amerikai fotóriporter feltalálta a ládaderbit és nevet adott Amerika sportautójának. Mindkettő jól sikerült. Vélemények az azonos című írásunkról...
Az Oldtimer Expo harmadik napja is jól kezdődött. Ilyenkor, reggel még tart az otthoni hideg zuhany utáni sokk, az ember friss és szinte boldogan esik neki ismét a 12 autó polírozásának. A KGST-s gazemberek mindenféle külföldi valutával (többek között trinidadi dollárral is)…..
Fília Expressz Idióta pözsós 2010.04.09 16:37:00
Nem bírom megállni, hogy ne írjam ki magamból azt a dühöt, amit nemrég éreztem. Éppen, hogy kigurultam robogómmal a főútra, utolértem egy 206-ost. Előtte lekanyarodott valaki, azért értem mögé, és egyből a jobb hátsó kerekére pillantottam. Önkéntelenül is felfigyeltem arra,…..
Belsőség Tízéves a Totalcar 2010.03.12 17:44:00
  Oké, még nem, de mindjárt. Konkrétan 2000. július 14-én, péntek délután 14.49-kor jelent meg első cikkünk, nem hivatalosan, de precízen tehát akkor, mármint 2010. július 14-én leszünk tízévesek. Az évfordulót mindenképpen szerettük volna megünnepelni. Gondolkoztunk sok…..
A szövetség távlati céljai között említette, hogy emelkedjen 15 százalékra a kerékpárosok aránya, amihez egyebek mellett szemléletváltoztatásra van szükség, ehhez pedig a kerékpározást népszerűsíteni kell. A "kerékpárosbarát úthálózat" kialakításához…..
RetroGer 2010.02.07 00:46:39
Én bringázok, robogózok és autózok is, mindet egyformán szeretem, mindegyiknek megvan a maga előnye, mikor hol melyik a legpraktikusabb.
Az autó vidéken van, szüleim használják leginkább, egy egy hosszabb útra, kirándulásra kölcsönveszem, de ha lehet Pestet elkerülöm vele. Itt eddig csak bringáztam, egyedül vagyok, egyedül rohangászok ide-oda, 5-10 kilométeres távon ez a legegyszerűbb hosszabb távon meg egy jó kirándulás. A robogó pedig akkor jó ha sietősebb dolgom van vagy hosszabb távra megyek. Ha nagyon trágya idő van marad a BKV, 2-3 havi bérlet egy évben elviselhető, de aki ügyes megoldja ugyanennyi 10-es gyüjtőből. Az autó fel se merül, álljak vele a dugóban, meg fizessek még azért is hogy ott áll egy parkolóban. Majd ha család lesz, talán, de ha lehet inkább nem itt szeretnék családot alapítani, ez a hely nem erre való. Megértem azokat akiknek családot kell furikázni olyankor nincs más megoldás mint az autó, viszont sokan közülük is törekszenek arra hogy ha lehet ne kelljen bebumlizni a belvárosba. De azokat már kevésbé értem akik egyszál magukban rohangásznak időnként egy egy megállónyit autóval, ilyenkor tovább tart letakarítani a hótól (ami nem divat) mint lesétálni ugyanazt a távot.
Ami meg a közlekedési kultúrát illeti, az autósok elószeretettel kanyarodnak a zebrára/kerékpárútra ahol épp zöld van, és még morcosak ha meg kell várni az átkelő gyalogosokat, bringásokat. A gyalogosok és némelyik bringás meg nem ismerik a piros lámpát mer' úgyse jön semmi. A bringások meg robogósok előszeretettel csorognak előre a kereszteződésben akkor is ha utánna az első 50 méteren leelőzi az autós. Értelmesebbnél értelmesebb megmozdulások. Időnként hülyének érzem magam mikor egyedül állok a piros lámpánál, előre engedem a gyalogost, állok a kocsisorban bringával, kiengedem a buszt a megállóból. Persze szent nem vagyok, ügyeskedni lehet de ésszel kell csinálni hogy mást ne akadályozzon. Ha a kukásautó miatt áll az egyirányú naná hogy előre gurulok ha engednek, mert én elférek mellette és kész. A buszsávba is bepofátlankodok a busz elé, mert tudom hogy mire az elindul már rég lekanyarodtam a követlező kereszteződésben.
Nem ördöngősség ez mindenkinek csak egy kicsit kellene engedni, és odafigyelni.