Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Matiz212

0 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ugyan nem vagyunk kókányblog, de emellet az igen igényes átalakítás mellett nem mehetünk el. De mi is a hiba? Akinek megvan, jöhet a szörnyűlködés kommentben. D.boy, hálám és M3 tükröm üldözzön örökké! ..
Igaz, hogy a Jawa 250 a gyári gyújtást leszámítva aránylag megbízható motor, de egy kis műhely sosem árt a közelben. Oké-oké, nagy kalapálosakat nem enged meg a kipufogóra berhelt rendszer, de poénnak elsőrangú. Még mondja valaki, hogy a cseheknek nincs humorérézékük.....
Matiz212 2012.09.13 09:46:34
@kétbé: Ha nagyon meleg a trafó, lehet hogy érdemes lenne a megszakító-gyertyahézag viszonylatban keresni a hibát. Valamint a trafó ki(be)vezetéseket alaposabban szemrevételezni. (15)bevezetés a gép elektromos hálózatából, (1), a megszakító felőli csatlakozás. Dög lehet még a kondi is, kivett gyertyával szikrát produkál a rendszer kondenzátor nélkül is.
Egy kis segítség a számok világához, angol nyelven: aussiebluebirds.com/index.php?topic=2181.0
Matiz212 2012.09.13 10:39:11
@kétbé: A kondenzátor is melegszik, változik ezáltal a kapacitása. Ha kedvezőtlenebbé válnak a motorban a viszonyok (egy kicsit kormosabb lesz a gyertya például), máris megbosszulja magát egy gyenge láncszem. Itt kényes egyensúlynak kell lennie, máskülönben borul a bili. Fontos még a megfelelő gyertya illetve megszakító hézag is.
Tahóblogot kéne csinálnom, azokból ugyanis több van, mint robogóból. Nem nagyon kéne szervezkednem, hogy írhassak valamiről. Rühellem a lábbal integető gyökereket. Már egy korábbi posztban kifejtettem, hogy lábbal nem kommunikálnak emberek. Még akkor is így van ez, ha pár…..
TComment Rendszámot mindenre! 2012.04.26 12:50:00
Hogy Magyarországon miért drágább robogót forgalomba helyezni, mint személyautót? Egyszerűen el lett rontva valami.Mai műsorunk kommentposztja...
Matiz212 2012.04.30 06:49:06
@Vhornet: Szerintem is járható út lenne a biztosítók által kiadott igazolómatrica a kismotorok azonosításához. Gyakorlatilag kellene egy mini rendszámtábla tartó, abba meg bele tudná ragasztani a Pista bácsi is az adott évi 12x15 centis vignyettát. Akár évente lehetne váltani az alap és betű szín kombinációt, így a rendőr is láthatná messziről hogy a verdának az adott évre rendezve van a befizetni valója, nem kéne feleslegesen kivenni a forgalomból a járgányt!
Az ember keze önkéntelenül is ökölbe szorul, mikor ilyen levelet kap, mint amilyet ma reggelre én. Olvassák: Kedves István, A csatolt képen látható autó édesapámé… Volt… Tegnapig… Aztán valakik úgy gondolták, hogy a továbbiakban nincs rá szüksége.…..
Matiz212 2010.03.23 12:02:58
Matiz212 2010.03.23 11:58:22
@Ciri: Valóban egy nem pótolhatatlan autó?
Sajnos vagyunk elég sokan, akiknek igen. Azok az emlékek, történetek amik a történelem e kis darabkájához tartoznak, elvesznek szinte örökre.
Segítsük inkább bíztatással és nyitott szemmel járással ezt az EMBER-t (igen, magybetűvel), és egy beteg családtagját hogy visszakaphassa élete egy kis darabját.
Veszprém környéke megfigyelés alatt!
Szépen csorogtunk dél felé, csodásan purrogott a Merci motorja, jöttek egymás után a falvak városok, közeledett az evés hely és ideje. Mi mentünk hátul az Insigniával, Zsolték elöl, hogy lássuk ha van valami baj, ne kelljen tolatgatni. Egyszer csak mögénk került egy tartálykocsi, elég közel volt, az…..
Matiz212 2010.03.05 09:33:17
@hair is on ford: Sajnálom hogy az életed értelme itt teljesedik ki! Ha igazán fontos lenne a véleményed, miért nem mész el Dummy-nak valamelyik autógyárba?
Matiz212 2010.03.05 09:36:16
@biker_kolee: A zúzda már megvolt. Szerinted megismerné az anyja? Én szégyellném ha rokonom lenne.
Matiz212 2010.03.05 09:38:31
@hair is on ford: Szia Petra! Szép az autód! (Álmodik a nyomor, mi?)