Regisztráció Blogot indítok
Adatok
jabjab

33 bejegyzést írt és 45 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem biztos, hogy van értelme összefoglalnom ezen a blogon az idei Superweek konferencia előadásait. Márcsak azért sem, mert nyilván akit mélyebben érdekel ez a téma, ott volt. Vagy legalább átnézi az előadók által megosztott prezentációkat. Akiket meg ilyen mélységben nem…..
jabjab 2014.01.27 20:51:37
@tarsolya: Bár az lenne, de nem az. Csak gondolj a politikára. Ott sem adnak jó válaszokat...
Onlinemarketing blog Azért! 2013.12.08 23:04:22
Ha és amennyiben de egyébként ráadásul, viszont amúgy máshogy mégis újra. És egyébként soha de mégis talán néha, ha már. Egyébként most már, viszont akár! Mégis, mégis, de... Ahogy nem, nem, soha végül. Bennem amikor, hogy mégse és valóban. Nahát! Sőt! Ráadásul! 360…..
jabjab 2013.12.09 09:55:17
Onlinemarketing blog Nyár van, 2.0 2013.07.31 23:10:35
Azt szoktam mondani, ez a pangás, ami ilyenkor nyáron van, tökéletes arra, hogy az ember utolérje magát. Ilyenkor be lehet fejezni a saját projekteket, lehet foglalkozni alacsonyabb prioritású dolgokkal, vagy akár elő lehet venni régen félretett feladatokat. Vagy egy-egy ügyfélnél…..
Onlinemarketing blog Negyvenkettő 2013.05.11 13:55:51
- Hét és fél millió éve vár fajunk erre a Nagyszerű és Remélhetőleg Felvilágosító Napra! - kiáltotta a szónok. - A Válasz Napja!  A tömeg teljes eksztázisban hurrázott.  -Többé soha, soha többé nem ébredünk ezzel a gondolattal: ki vagyok én? Meg hogy minek…..
jabjab 2013.05.11 19:59:09
Nézem a magyar királyi tévében a Lúdas Matyit, és olvasom a neten a hóhelyzettel kapcsolatos híreket, véleményeket. A tegnap este a hírekről, illetve azok hiányáról és a segítségről szólt, a mai nap a képekről, a segítségről és a véleményekről. A Facebook és a blogok…..
jabjab 2013.03.17 15:11:09
@ancsika:
Szerintem nem érted a koncepciót. Egy közösségi oldalon nem tájékoztatni kell, arra ott vannak a hivatalos oldalak (vagyis lennének, mertnem működött a tájékoztatás).
Hanem fogadni kéréseket, beszélgetni (innentől a kétirányú információáramlás, vagyis kommunikáció), felhasználni a közösség erejét (azonnali infók, real-time). Erre megfelelő egy közösségi oldal (vagy akát több oldal egyszerre). Csak érteni kene hozzá, megérteni.
A közösségi média kommunikáció egyik fontos feladata, hogy megteremtsük azt a hitelességet, ami miatt a résztvevők elfogadják az üzenetünket, ami miatt azt mondják, hogy az adott cég, az adott márka vagy éppen az adott személy hiteles. Minél ismertebb egy cég, annál több…..
Onlinemarketing blog MSN.teg.nap 2012.11.30 16:56:45
Most olvasom, hogy megszűnik az MSN MaiNap, mert a Microsoft átalakítja termékportfólióját, illetve nem sikerült hozni az elvárt számokat. Egyelőre csak döbbenek, és próbálom értelmezni a hírt. A Kreatív írása alapján az MSN Messengernek nagyon betett a Facebook, és ez hozta…..
jabjab 2012.12.01 08:12:43
Folyamatosan követem az iWiW látogatói számának az alakulását - a valamikor népszerű oldal egyre jobban csúszik lefelé, és érdekel ezen változás sebessége, és esetleges megállíthatósága. Miközben úgy tűnt a nyár elejéig, a lecsúszás megállítható, sajnos mára…..
Onlinemarketing blog TéVúton? 2012.07.13 00:49:00
Ma az összes szakmai blog és oldal azzal volt tele, hogy a TV2 új csatornát indít, SuperTV2 néven (jajj). Az Indexen egy komoly beszélgetés is olvasható a TV2 vezetőjével, Simon Zsolttal. Érdemes elolvasni, ha nemcsak az online média érdekel! Mert ha az online média érdekel csak,…..
Amikor keresőoptimalizálásról vagy éppen keresőhirdetésről beszélünk, mindig felmerül: a felhasználók jellemzően nem egy szóra, hanem több szavas kifejezésekre keresnek. Hogy pontosan milyen arányban, az mindig is érdekelt. Egy jó pár évvel ezelőtti kutatás alapján az…..
Onlinemarketing blog A ct halála? 2012.04.26 23:25:00
Volna itt egy érdekes kutatási eredmény, aminek az értelmezéséért engem megint nem fogtok mind szeretni. Ez ugyanis arról szól, hogy a display hirdetések esetében a kattintás, mint mérőszám, mennyire durván nem releváns, mennyire tök mindegy, hogy hányan kattintanak egy bannerre:A…..
A stressz, a fejfájás, a zaklatott életvitel, az éjszakázások - nemcsak a vendéglátós szakmai sajátjai. Azt hiszem, nem én vagyok az egyedüli, aki ezeket át szokta élni.Most például fáj a fejem, második napja nem ebédeltem rendesen, és mégis tornyosulnak előttem a feladatok.…..
Onlinemarketing blog Azonnal! 2012.02.08 18:28:16
Az online reklámban az a jó, hogy az azonnal az szinte majdnem azonnal van. Egyrészt ugye ott vannak azok a rendszerek, ahol ténylegesen én befolyásolom a megjelenést. Az AdWords, az ETARGET, a Facebook Ad jellemzően olyan, hogy belenyúlok, és látszik a változás. Aztán ott vannak a…..
Onlinemarketing blog V for Vendetta 2011.10.19 21:19:00
  Isten (és Semjén Zsolt) látja lelkem, nem akartam én ezzel a témával foglalkozni. Hogyisne', majd még politizálást fognak rám, és mindenféle pártossággal vádolnak meg a saját blogomon! Hát nem, ebből nem esztek! De mit tegyek, olyan ritka esemény az minálunk, hogy…..
Csaba a pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el tipikus esetével találkozott a XXX -n. Csak otthon vette észre, hogy a XXX pénzváltóban feldarabolt 50 dollárosa helyett csak 4 db tízdollárost kapott, az ötödik ugyanis így nézett ki. Természetesen őt…..
A Google tegnap elküldte első Google Analytics összehasonlítási hírlevelét, amiből kiderül egykét dolog a webet használókkal kapcsolatban. A feltüntetett adatok azoktól a webhelyektől származnak, amelyek beleegyeztek az adataik névtelen megosztásába a Google Analytics…..
Az odáig rendben van, hogy internetes vásárlást 8 napon belül le lehet mondani, de mi van akkor, ha a kereskedő egy hónap múlva válaszol legközelebb? És akkor is a nagykerre próbálja kenni, ahelyett, hogy azt mondaná, hogy nincs és nem tudja mikor lesz, vegyen a kedves vevő valahol…..