Adatok
SayDavid
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Miért volt létfontosságú a nemzeti kormányzatok számára az autóipar támogatása a válság idején? Hogyan ítéli meg az európai autóipar jövőjét, elkerülhető-e a rendszer zsugorítása? Lehetnek még európai gyártók a világ autógyártásának csúcsán?(Azok a hozzászólások…..
Nem fogjátok elhinni, kik szavaznak az MDF-re! Lányok és fiúk! Akik ráadásul mosolyognak, szexin csücsörítenek és bizakodóan tekintenek a jövőbe. Közös tulajdonságuk a nyakfétis, ami miatt szalagot vagy színes sálat kell viselniük a nap 24 órájában. Érdekes, hogy amíg a…..
A február 8-án kezdődő tavaszi félév megújulást hoz az egyetemi adminisztráció életében. Megszűnik a nyomtatott leckekönyv, helyét az elektronikus index (röviden: e-index) veszi át. Aki keresztféléves képzésre most nyert felvételt, és már beiratkozott, nem is kapta kézhez a…..
A diákhitelt néhány éve azért vezették be, hogy a hallgatók e kedvezményes konstrukcióval támogatni tudják felsőfokú tanulmányaik végzését. Mi a véleménye a diákhitel intézményéről? Kedves Blogolók! Nagyon örültem, hogy a diákhitel konstrukcióval…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A roncsprémium melletti alacsony árak ugyan keresletet generáltak, ám ez a gyártóknak még mindig jelentős veszteséget jelentett, csupán a totális összeomlást sikerült ezzel elkerülniük.
Azonban a kisebb kereslet miatt a következő években sem feltétlenül tudnak jelentős profitot felmutatni, hiába kérhetnek el ekkor magasabb árat termékükért.
Fontos azt is megjegyezni, hogy a roncsprémium nem minden ország számára volt siker a válság alatt sem. Franciaországban és Németországban elmondható, hogy hozzáadott a gazdaság növekedésében. Azonban Szlovákiában, (ha már 'kiszgada' hiányolta a közép-európai roncsprogramokat) ahol a gazdasági növekedés egyik legnagyobb hajtómotorja az autóipar, a roncsprémium a gazdaság visszaesését mindössze 0,05%-kal tudta mérsékelni, mivel a programban megvásárolt gépkocsik 90-a importautó volt, amit nem Szlovákiában készítettek. Kijelenthető tehát, hogy ekkora gazdasági növekedés (visszaesés-csökkenés) nem érte meg a súlyos eurómilliárdokat, amit a szlovák kormány az autóiparba pumpált. (index.hu/gazdasag/vilag/2009/06/29/lufi_volt_a_szlovak_roncspremium/)