Adatok
londonterminals
0 bejegyzést írt és 587 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Emlékeztek arra a néhány hete megjelent cikkre, amiben mellékesen megemlítettük, hogy lehetséges egy Titanfall dizájnú Xbox One konzol létezése? Úgy tűnik a szivárogtatónak igaza lett, mert a hivatalosan bejelentett Titanfall kontlorrel után képek kerültek ki egy teljes,…..
londonterminals
2014.03.12 08:57:06
Üdv, kérhetek egy kis tanácsot? Nem vagyok túl járatos a dologban, a kisfiamnak töprengünk Xboxon. Van értelme most Xbox One-t venni? Drága, és amit eddig olvastam róla, úgy tűnik, közel sem lehet mindazt kihasználni vele, amit Amerikában pl. Októbertől ki lehet majd? Ha viszont játszani már lehet vele és pár hónap múlva családi médiaközponttá tehető, kiváltja a DVD-lejátszót, tévézni lehet vele stb., játékra pedig nagyon jó minőségű, akkor talán igen.
Csuhaj Feleim! Kormányunk két és fél év és megannyi sikertelen üzleti modell után talált egy, azaz egy darab maradéktalanul megtérülő befektetést. Az év végén kiosztott kösziplakett és pénzmag máris elkezdett kamatozni, hozadékát azonnal érezhetjük. Nyugodtan fel lehet…..
londonterminals
2013.01.04 14:48:00
Wow. Karácsonynak igaza van: ez politikatörténeti fordulópont lehet. Innen nehéz lesz olyat kitalálniuk, amivel garantálják a kellő homályt a csalás eltakarásához. Bár a fideszes választási bizottságok, a gerrymandering stb. még így is hatalmas lehetőségeket rejtenek. De az kurva jó, akárhogy is, hogy kénytelenek visszavonulni, noha nem jön jól nekik.
Van amúgy az AB-ben még két tag, akiket a Fidesz ültetett oda, és egyetértettek a döntéssel: Stumpf és Szalay.
@Fabius:
Szívós formálisan nem is a legextrémebb. A régiek között is vannak, pl. Bihari, akik egyáltalán nem felelnek meg az alkotmánybíróvá válás feltételeinek, vagyis a nagydoktori fokozat mellett húsz év tapasztalatnak vagy elméleti jogtudósságnak. Stumpf is vicc, de érdekes, hogy itt és más döntéseknél is szembemegy a Fidesszel.
Van amúgy az AB-ben még két tag, akiket a Fidesz ültetett oda, és egyetértettek a döntéssel: Stumpf és Szalay.
@Fabius:
Szívós formálisan nem is a legextrémebb. A régiek között is vannak, pl. Bihari, akik egyáltalán nem felelnek meg az alkotmánybíróvá válás feltételeinek, vagyis a nagydoktori fokozat mellett húsz év tapasztalatnak vagy elméleti jogtudósságnak. Stumpf is vicc, de érdekes, hogy itt és más döntéseknél is szembemegy a Fidesszel.
"Kedves honfitársaim! Kívánom sohase adjuk fel álmainkat!" - kívánta nekem is ünnepi beszédében Áder János, és -- figyelem, kámingáut - én nem bántam, hogy a "nappalimig eljött ezzel". Mert nem tudom ő miről álmodik, de én arról, hogy egyszervolt Tündérország…..
londonterminals
2013.01.02 10:41:29
@ariel12:
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
+1
Ádernek hírhedt, NER-kompatibilis, jogfosztó szellemű húzások vannak a rovásán, ld. a javaslatot a korlátlan idejű előzetesre, kollaborálás az alaptörvényhez és a választási törvényhez stb. Amíg valamilyen hitelt érdemlő, valódi lépést nem tesz a NER lebontásáért, csak annyi ok van reményt fűzni hozzá, amennyi bármelyik másik NER-potentát esetében. Vagyis semennyi. Sőt. Bűnsegédi bűnrészesség látszólag elfogadható pofát adni a maffiaállamnak. Pillanatnyilag ezzel tesz épp jó szolgálatokat a NER-nek a jelek szerint.
"hiába lesz itt bármilyen összefogás, a választási csalás rendszere már ki van dolgozva és Orbán nem fogja a hatalmat átengedni. Ne legyen igazam!"
Csak ez látszik reálisnak. Kell és jó mégis az összefogásos készülődés, mert feladni öngyilkosság lenne, maga is alakítja a folyamatokat, és ki is jöhet belőle valami a változó helyzetben. Csak illúziókat kelteni nem kellene, hanem nyíltan beszélni és felkészülni mindenre.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
+1
Ádernek hírhedt, NER-kompatibilis, jogfosztó szellemű húzások vannak a rovásán, ld. a javaslatot a korlátlan idejű előzetesre, kollaborálás az alaptörvényhez és a választási törvényhez stb. Amíg valamilyen hitelt érdemlő, valódi lépést nem tesz a NER lebontásáért, csak annyi ok van reményt fűzni hozzá, amennyi bármelyik másik NER-potentát esetében. Vagyis semennyi. Sőt. Bűnsegédi bűnrészesség látszólag elfogadható pofát adni a maffiaállamnak. Pillanatnyilag ezzel tesz épp jó szolgálatokat a NER-nek a jelek szerint.
"hiába lesz itt bármilyen összefogás, a választási csalás rendszere már ki van dolgozva és Orbán nem fogja a hatalmat átengedni. Ne legyen igazam!"
Csak ez látszik reálisnak. Kell és jó mégis az összefogásos készülődés, mert feladni öngyilkosság lenne, maga is alakítja a folyamatokat, és ki is jöhet belőle valami a változó helyzetben. Csak illúziókat kelteni nem kellene, hanem nyíltan beszélni és felkészülni mindenre.
Kedves alattvalóim, adófizetőim, nertársak és nertársnők, barátaim, Varánusz olvasók és Bajnai Gordon!
Küzdelmes és nehéz, mégis dicsőséges év áll mögöttünk. Tündérmesék, piros seggpöttyök, pávatáncok, rögtönzések sora kísért minket utunkon, mégis győztünk. Nem…..
londonterminals
2013.01.01 22:46:31
@Orica Középföldi:
"Dönthettek volna úgy is, Mária országa lévén Erdő Péter köszönt. Na?"
Az legalább nyíltan abszurd lett volna. És milyen vicces. :D Áder "európaiságában" pont a totális hamisság a viszolyogtató, a hazug látszat igyekezete, a cukrosbácsi rohadt mosolya.
"Dönthettek volna úgy is, Mária országa lévén Erdő Péter köszönt. Na?"
Az legalább nyíltan abszurd lett volna. És milyen vicces. :D Áder "európaiságában" pont a totális hamisság a viszolyogtató, a hazug látszat igyekezete, a cukrosbácsi rohadt mosolya.
londonterminals
2013.01.01 22:58:30
@Fabius:
Legyen igazad. De amíg el nem húznak a picsába a rendszerükkel együtt, édesmindegy, milyen regiszterben beszélnek - ha kevésbé irritálóan, az bizonyos szempontból csak rosszabb.
Ha mindez az elhúzás felé tett első lépés, akkor állunk jobban, mint tavaly.
Legyen igazad. De amíg el nem húznak a picsába a rendszerükkel együtt, édesmindegy, milyen regiszterben beszélnek - ha kevésbé irritálóan, az bizonyos szempontból csak rosszabb.
Ha mindez az elhúzás felé tett első lépés, akkor állunk jobban, mint tavaly.
londonterminals
2013.01.02 00:06:31
He, Tík!
Igen, ti, akiket már a megszólításban sem merek a népemnek nevezni. Mert már nem tudom mik vagytok, de azt igen mik nem: a Nemzeti Együttműködés Rendszerének tagjai. Itt hagytatok egyedül a parlamenti gombnyomógépsorral, a népfront-menetesekkel, és ezt a Bayert se vitte…..
londonterminals
2012.12.20 10:48:07
londonterminals
2012.12.20 11:53:25
@_zulu_:
BTW, Turai Eszter szuper kis csaj.
www.youtube.com/watch?v=W5hX97vfyAA
Barabással együtt történetesen épp a legjobb fejek. ("Viszlát, és kösz a halakat", mondta a rendőröknek, akiktől halat kaptak enni. :D)
BTW, Turai Eszter szuper kis csaj.
www.youtube.com/watch?v=W5hX97vfyAA
Barabással együtt történetesen épp a legjobb fejek. ("Viszlát, és kösz a halakat", mondta a rendőröknek, akiktől halat kaptak enni. :D)
londonterminals
2012.12.20 11:58:05
Csomagolhatnám valami píszí köntösbe, de minek? Édes Viktor, a kedves nép tegnap este becsomagolta számodra a lófaszt, átkötötte ízléses masnival, és lendületből betolta a fa alá. Elképzeltük ahogy körbeülitek a frakcióasztalt, szagolgatjátok az alkalomhoz illő fahéjas…..
londonterminals
2012.12.18 13:01:19
Lassan úgy kéne nekünk egy listaügyi államtitkár, mint Viktornak egy HaHa aktivista mentes rémálom. Ideje lenne megvizsgálni, a Magyar Nemzet főszerkesztő Liszkay Gábornak vagy a Nemzeti Listakészítő Céh alapító Kubatov Gábornak van -e hozzá több affinitása, és melyikükben…..
londonterminals
2012.12.17 20:22:46
Vezető anyagok:
Origo: Karl Erik Böhm
Index: Thaiföldi maffia
Nol: diáktüntetés, de nincs videó
HVG: diáktüntetés, de nincs videó
ATV: diáktüntetés, de nincs videó (a tévében Karácsony Gergely beszélget Kálmán Olgával)
Ez az egy, alig látható élő videóközvetítés van:
ertunk.hu/index.php/oktatas-karrier/item/1422-elo-kozvetites
Origo: Karl Erik Böhm
Index: Thaiföldi maffia
Nol: diáktüntetés, de nincs videó
HVG: diáktüntetés, de nincs videó
ATV: diáktüntetés, de nincs videó (a tévében Karácsony Gergely beszélget Kálmán Olgával)
Ez az egy, alig látható élő videóközvetítés van:
ertunk.hu/index.php/oktatas-karrier/item/1422-elo-kozvetites
Fénylő Csillagunk úgy van az igazmondással, mint Kusza Szem a gazdasági növekedéssel: hallott már róla, de személyes tapasztalatai nincsenek. A nagy igazságok közlése egyébként sem erőssége a politikusoknak, Viktorunk is megelégszik általában a totális tagadással és az…..
londonterminals
2012.12.15 19:59:49
@londonterminals:
http://www.facebook.com/notes/hallgatói-hálózat/orbán-viktor-sem-érti-a-tiltakozó-diákok-érveit/557000180980411
http://www.facebook.com/notes/hallgatói-hálózat/orbán-viktor-sem-érti-a-tiltakozó-diákok-érveit/557000180980411
londonterminals
2012.12.15 20:16:19
@Habakuk999:
Tök jók. Nem tudom, kik, de ez a szöveg ütős és okos, tiszta és profi. Remélem, kellő nyilvánosságot kap.
Tök jók. Nem tudom, kik, de ez a szöveg ütős és okos, tiszta és profi. Remélem, kellő nyilvánosságot kap.
Itthon egymásba érnek a diáktüntetések, a Fidesz kárderosztálya olyan zilált, mint pitypang mező tornádó idején, a gyengébb idegzetű igazhitűek ordítva verik az asztalt, van középiskola az országban, ahol szerintük már csak a Jóisten és az ima segíthet, és a hangulaton…..
londonterminals
2012.12.14 22:40:58
Azért lehet jó Semjén Zsoltnak lenni, mert beszél hozzá az Úristen. Nem, nem a felcsúti pufi, hanem a másik, amelyiknek egyetlen fia vezekel a kereszten. Legalábbis ez terjed róla a szakdolgozatának szövegazonosságával kapcsolatban egyetlen magyarázatként, legbölcsebb…..
londonterminals
2012.12.12 13:29:16
@a szív fészkei:
+1
Amúgy pedig köszönet és tisztelet a férjednek és a többieknek - neked is.
Ezennel (éhség)sztrájkalapot hozok létre, amelynek célja a közmédia tisztaságáért tüntetők támogatása, például a rájuk jogszerűtlenül és szemérmetlenül kiszabott bírság kifizetése. Ha van már esetleg olyan számla, amire a támogatást küldeni lehet, add meg, kérlek.
+1
Amúgy pedig köszönet és tisztelet a férjednek és a többieknek - neked is.
Ezennel (éhség)sztrájkalapot hozok létre, amelynek célja a közmédia tisztaságáért tüntetők támogatása, például a rájuk jogszerűtlenül és szemérmetlenül kiszabott bírság kifizetése. Ha van már esetleg olyan számla, amire a támogatást küldeni lehet, add meg, kérlek.
londonterminals
2012.12.12 13:32:42
@a szív fészkei:
Van ez is:
"A Demokratikus Koalíció nevében ma Molnár Csaba országgyűlési képviselő, az alapvető jogok biztosához fordult, hogy vizsgálja ki az MTVA Kunigunda utcai székházánál történt atrocitást. Ma hajnalban a rendőrség előállította a sztrájkoló tüntetőket, amelyhez semmilyen jogalapjuk nem volt, egyúttal alapvető jogaik gyakorlásában korlátozták őket. A dr. Szabó Máténak írt levelet alábbiakban mellékeljük. A DK álláspontja szerint az ombudsman állapítsa meg a jogsértést és tegyen javaslatot a jogsérelem megszüntetésére."
demokratikuskoalicio.hu/index.php/2011-12-05-15-42-05/dkhirek/3876-dk-koezlemeny-az-ombudsman-vizsgalja-ki-a-kunigunda-utcai-sztrajkolok-rendorsegi-eloallitasat
Van ez is:
"A Demokratikus Koalíció nevében ma Molnár Csaba országgyűlési képviselő, az alapvető jogok biztosához fordult, hogy vizsgálja ki az MTVA Kunigunda utcai székházánál történt atrocitást. Ma hajnalban a rendőrség előállította a sztrájkoló tüntetőket, amelyhez semmilyen jogalapjuk nem volt, egyúttal alapvető jogaik gyakorlásában korlátozták őket. A dr. Szabó Máténak írt levelet alábbiakban mellékeljük. A DK álláspontja szerint az ombudsman állapítsa meg a jogsértést és tegyen javaslatot a jogsérelem megszüntetésére."
demokratikuskoalicio.hu/index.php/2011-12-05-15-42-05/dkhirek/3876-dk-koezlemeny-az-ombudsman-vizsgalja-ki-a-kunigunda-utcai-sztrajkolok-rendorsegi-eloallitasat
londonterminals
2012.12.12 13:49:11
@a szív fészkei:
A "fura" igen elnéző kifejezés. Konkrétan igazi gyáva, jogsértő szekatúra, amit a Kunigunda utcaiakkal csinálnak, mert ott ez látszik hatékonyabbnak, a diákokat szétzavarni viszont rögtön a fejükre hullt volna vissza.
Na de mi legyen a sztrájkalapommal? :)
varanus.blog.hu/2012/12/12/a_kitagadott_semjen_latomasa/fullcommentlist/1#c18528662
A "fura" igen elnéző kifejezés. Konkrétan igazi gyáva, jogsértő szekatúra, amit a Kunigunda utcaiakkal csinálnak, mert ott ez látszik hatékonyabbnak, a diákokat szétzavarni viszont rögtön a fejükre hullt volna vissza.
Na de mi legyen a sztrájkalapommal? :)
varanus.blog.hu/2012/12/12/a_kitagadott_semjen_latomasa/fullcommentlist/1#c18528662
Nem a dicsőség napjai ezek Iránymutató Fénylő Csillagunk számára. Egyetemisták hidat és kormányirodát foglalnak, hivatalnokai nyilatkozataikkal úgy rugdossák tökön a kormánypártot nekifutásból, mintha kötelező feladat lenne, Pokorni Zoltán…..
londonterminals
2012.12.11 22:33:01
@Pininfarina:
Úgy van! :D
"Magyarország a tudás földje, a magyar észjárás, a találékonyság és a tanulékonyság a legfőbb erőforrásunk. "A romkomcsmák félhomályában merengő diplomásokkal" Dunát lehetett rekeszteni, az eddigi oktatási rendszer tömegével termelte ki a használhatatlan tudású embereket. A felsőoktatás átalakítása épp azt célozza, hogy olyanokat képezzenek, és az állam azokat támogassa, akikre a munkaerőpiacon szükség van. Ezt az irányt a nemzeti konzultáció kérdéseire válaszolók többsége is támogatta. A kiélezett versenyben ezeknek a fiataloknak bizony akár Kínával, Brazíliával és az USA-val szemben is meg kell állni a helyüket, mondta a kormányfő."
index.hu/belfold/2012/06/25/nem_botokat_vagatna_a_jobbik_a_kozmunkasokkal/
Úgy van! :D
"Magyarország a tudás földje, a magyar észjárás, a találékonyság és a tanulékonyság a legfőbb erőforrásunk. "A romkomcsmák félhomályában merengő diplomásokkal" Dunát lehetett rekeszteni, az eddigi oktatási rendszer tömegével termelte ki a használhatatlan tudású embereket. A felsőoktatás átalakítása épp azt célozza, hogy olyanokat képezzenek, és az állam azokat támogassa, akikre a munkaerőpiacon szükség van. Ezt az irányt a nemzeti konzultáció kérdéseire válaszolók többsége is támogatta. A kiélezett versenyben ezeknek a fiataloknak bizony akár Kínával, Brazíliával és az USA-val szemben is meg kell állni a helyüket, mondta a kormányfő."
index.hu/belfold/2012/06/25/nem_botokat_vagatna_a_jobbik_a_kozmunkasokkal/
londonterminals
2012.12.11 22:56:49
@Fabius:
Itt megvan, a képre kattintva részletekben olvasható:
www.facebook.com/events/363183167111211/permalink/364811283615066/
"Dömötör Gergely
Tervezetben van a diátüntetés felkarolása, irányítása, ha esetleg nagyobb méreteket ölt? (...)"
Kurva anyátokat.
Itt megvan, a képre kattintva részletekben olvasható:
www.facebook.com/events/363183167111211/permalink/364811283615066/
"Dömötör Gergely
Tervezetben van a diátüntetés felkarolása, irányítása, ha esetleg nagyobb méreteket ölt? (...)"
Kurva anyátokat.
londonterminals
2012.12.11 23:28:10
@Fabius:
Itt elég bizonytalannak tűnnek. Rinyálnak, hogy lenácizzák őket, de kb. arra jutnak, hogy "gerillában", vagyis jelképek nélkül, nem felismerhetően kellene csinálniuk valamit.
Tudják már nyilván, hogy kikerült, de ettől még próbálkozhatnak. Kérdés, milyen sikerrel. Szerintem észnél lesznek a többiek.
Itt elég bizonytalannak tűnnek. Rinyálnak, hogy lenácizzák őket, de kb. arra jutnak, hogy "gerillában", vagyis jelképek nélkül, nem felismerhetően kellene csinálniuk valamit.
Tudják már nyilván, hogy kikerült, de ettől még próbálkozhatnak. Kérdés, milyen sikerrel. Szerintem észnél lesznek a többiek.
Most, hogy Havasi Bertalan, a miniszterelnöki sajtóiroda vezetője a leghatározottabban kijelentette, hogy Semjén Zsolt véglegesen és hivatalosan is lezártnak tekinti a plágiumügyét, végre elkezdhetünk foglalkozni Semjén Zsolt plágiumügyével és véglegesen és hivatalosan is ipari…..
londonterminals
2012.12.10 06:50:13
"Semjén szakdolgozatára az egyik bíráló – Horváth Zsuzsa, a fiatalon elhunyt szektakutató – elégtelent adott, amihez már 1992-ben is kellett némi civil kurázsi (...) Az ELTE tudományos tekintélyének helyreállításában sokat segítene, ha olvashatnók Horváth Zsuzsa opponensi véleményét, aki ezek szerint nemcsak a létező szocializmusban létező szociális nyomor tényével nézett szembe, hanem azzal a szellemi nyomorúsággal is, amit a kötelező dialektikus és történelmi materializmus helyébe lépő keresztény kurzus jelent(ett)." (Ludassy Mária)
galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=179624:utoirat-a-semjen-uegyhoez&catid=71:a-napi-apro&Itemid=109
galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=179624:utoirat-a-semjen-uegyhoez&catid=71:a-napi-apro&Itemid=109
Egyszer volt, hol nem volt, a Dózsa György úton túl, de a Körvasútsoron innen dolgozott az ember, aki legutóbbi öndefiníciója alapján már csak ilyen "feljelentős típus." Tündérmeseország fővárosának Feritél kerületének vezetője nem szereti, ha ellenfelei és egy idő után…..
londonterminals
2012.12.09 11:06:03
@vitéz Thapóccay néma bárány: @a szív fészkei:
Igen, nagyon jó. Van ez is:
www.shp.hu/hpc/userfiles/erdosvirag/kattrin_en_vetkem.pdf
Ez pedig a honlapja, itt minden olvasható tördelésben jelenik meg. :)
www.erdosvirag.hu
Igen, nagyon jó. Van ez is:
www.shp.hu/hpc/userfiles/erdosvirag/kattrin_en_vetkem.pdf
Ez pedig a honlapja, itt minden olvasható tördelésben jelenik meg. :)
www.erdosvirag.hu
A hvg.hu rágalomhadjárata kifulladt. […] Kártyavárként omlottak össze a hvg.hu irányításával koholt vádak. […] Egy tiszta, jól hallható »bocsánatot kérünk« elegendő lesz. Ennek elmaradása esetén a hvg.hu és a hozzá csatlakozó tollforgatók végleg a hiteltelenség…..
londonterminals
2012.12.08 17:38:47
@dvhr: @jotunder: @tollaszerge:
Ez itt is relevánsnak tűnik.
hvg.hu/napi_merites/20120328_szerzoi_jog_sertes_schmitt_plagium
"...a szerzői jogi jogsértés megállapításához (...) elegendő lett volna megnézni az 1992-ben hatályos magyar szerzői jogi törvény idézésre és egy mű lefordítására vonatkozó rendelkezéseit."
Ez itt is relevánsnak tűnik.
hvg.hu/napi_merites/20120328_szerzoi_jog_sertes_schmitt_plagium
"...a szerzői jogi jogsértés megállapításához (...) elegendő lett volna megnézni az 1992-ben hatályos magyar szerzői jogi törvény idézésre és egy mű lefordítására vonatkozó rendelkezéseit."
londonterminals
2012.12.08 21:36:57
@tollaszerge:
Szerintem sem jogi kérdés, nyilvánvaló, hogy a diploma vagy a tudományos fokozat megszerzésének feltétele valamely kérdéskör önálló feldolgozásának a képessége. Minthogy a plágium ab ovo ennek bemutatását teszi lehetetlenné, magára valamit adó és az autonómiáját komolyan vevő egyetem ilyen esetben értelemszerűen vissza kellene hogy vonja az általa adott címet.
Ami a szerzői jogot illeti, azért lehet érdekes mégis itt, mert bár nem ad közvetlen eligazítást a követendő eljárásra, kőkemény jogszabályokkal - az idézésre vonatkozó rendelkezésekkel - támasztja alá, hogy az oklevél kiadásának feltételei nem álltak fenn, így ezzel is indokolhatóvá teszi, ha az egyetem saját hatáskörében dönt a visszavonásáról.
Szerintem sem jogi kérdés, nyilvánvaló, hogy a diploma vagy a tudományos fokozat megszerzésének feltétele valamely kérdéskör önálló feldolgozásának a képessége. Minthogy a plágium ab ovo ennek bemutatását teszi lehetetlenné, magára valamit adó és az autonómiáját komolyan vevő egyetem ilyen esetben értelemszerűen vissza kellene hogy vonja az általa adott címet.
Ami a szerzői jogot illeti, azért lehet érdekes mégis itt, mert bár nem ad közvetlen eligazítást a követendő eljárásra, kőkemény jogszabályokkal - az idézésre vonatkozó rendelkezésekkel - támasztja alá, hogy az oklevél kiadásának feltételei nem álltak fenn, így ezzel is indokolhatóvá teszi, ha az egyetem saját hatáskörében dönt a visszavonásáról.
"...ne tanuljatok többet, mint mi jól esik - mondá az Úr - és megteremté a másolás fogalmát az ő igen nagy kegyelmében..."
Kedves gyülekezet, világ keresztényei, kereszténydemokratái, fele és egész barátaim, Fidesz-KDNP kettős tagok és Pálffy Pista!
Szomorú nap ez az én…..
londonterminals
2012.12.08 17:15:47
@a szív fészkei: @Fabius:
Doktorit csak a Pázmányon szerzett (szintén plagizált értekezéssel), az ELTE-n egyszerű szakdolgozatot adott be. Így arra nem vonatkozik a doktori szabályzat - amitől persze még találhatott volna más megoldást az egyetem.
Doktorit csak a Pázmányon szerzett (szintén plagizált értekezéssel), az ELTE-n egyszerű szakdolgozatot adott be. Így arra nem vonatkozik a doktori szabályzat - amitől persze még találhatott volna más megoldást az egyetem.
Áder János tegnap ismét tett egy lépést káderkliséből kifelé vezető úton. A régen látott nagyságú fikacunamit kiváltó regisztrációs törvény Ádernek köszönhetően elindult alkotmányossági normakontrollra, nekünk halvány reményt, Orbánnak jelzésértékű sallert…..
londonterminals
2012.12.07 22:25:42
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: @GeoCracker:
"Orbán Balsai Istvánból, a parlament Alkotmányügyi bizottságának fideszes elnökéből tavaly alkotmánybírót fabrikált, a szakmai feltételeknek való megfelelés, khm, kihívásai ellenére. Utódja a bizottsági elnöki székben Salamon László lett. Hétfőn a jelek szerint őt ugyancsak alkotmánybírónak fogja jelölni a kormányoldal. Ez a pozíció tehát úgy tűnik, csak afféle edzőterem az AB-tagságra. Senkit nem akarok megijeszteni, de a bizottság jelenlegi alelnöke, aki Salamon helyére léphet a kilövőállásban, Papcsák Ferenc."
www.facebook.com/javorbenedek/posts/472137232827747
Ha igaznak bizonyulna, ez pl. alátámasztaná a teóriátokat. :D
"Orbán Balsai Istvánból, a parlament Alkotmányügyi bizottságának fideszes elnökéből tavaly alkotmánybírót fabrikált, a szakmai feltételeknek való megfelelés, khm, kihívásai ellenére. Utódja a bizottsági elnöki székben Salamon László lett. Hétfőn a jelek szerint őt ugyancsak alkotmánybírónak fogja jelölni a kormányoldal. Ez a pozíció tehát úgy tűnik, csak afféle edzőterem az AB-tagságra. Senkit nem akarok megijeszteni, de a bizottság jelenlegi alelnöke, aki Salamon helyére léphet a kilövőállásban, Papcsák Ferenc."
www.facebook.com/javorbenedek/posts/472137232827747
Ha igaznak bizonyulna, ez pl. alátámasztaná a teóriátokat. :D
londonterminals
2012.12.07 22:52:37
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
Nana. Kizárt, hogy Havasi B. vagy bárki abból a tetűseregletből képes legyen erre. Tehetség kell hozzá ugyanis. :D
feketegyorgynaploja.tumblr.com/post/37342016356/a-belso-poezis
Ugye az megvan, hogy ebből a
"Fekete vizen, fekete legény,
Hajh kutyafáját, szomorú legény"
Karinthy Ady-paródiájából, a Moslék-országból van,
(a "Földiekkel játszó csalfa [eredetileg égi] tünemény" pedig Csokonai-torzítás).
Ha te elhiszed, hogy a kormány frissen kinevezett kulturális megbízottjáról ilyen paródiát gyárt a saját miniszterelnöki sajtóirodájának vezetője és a sleppje, azzal azt állítod, hogy maga az egész Orbán-vircsaft egy gigantikus abszurd performance, aminek akkor lesz vége, amikor erre mindenki ráébred végre. És akkor nevethetünk majd, hogy milyen jó, csak rémálom volt az egész. :D
Nana. Kizárt, hogy Havasi B. vagy bárki abból a tetűseregletből képes legyen erre. Tehetség kell hozzá ugyanis. :D
feketegyorgynaploja.tumblr.com/post/37342016356/a-belso-poezis
Ugye az megvan, hogy ebből a
"Fekete vizen, fekete legény,
Hajh kutyafáját, szomorú legény"
Karinthy Ady-paródiájából, a Moslék-országból van,
(a "Földiekkel játszó csalfa [eredetileg égi] tünemény" pedig Csokonai-torzítás).
Ha te elhiszed, hogy a kormány frissen kinevezett kulturális megbízottjáról ilyen paródiát gyárt a saját miniszterelnöki sajtóirodájának vezetője és a sleppje, azzal azt állítod, hogy maga az egész Orbán-vircsaft egy gigantikus abszurd performance, aminek akkor lesz vége, amikor erre mindenki ráébred végre. És akkor nevethetünk majd, hogy milyen jó, csak rémálom volt az egész. :D
londonterminals
2012.12.07 23:27:05
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
Pedig ez a vers érettségi tétel lesz. Van még benne Babits, József Attila, Weöres Sándor, Majka és Edda is. :D És minden, ami fekete. :D
Pedig ez a vers érettségi tétel lesz. Van még benne Babits, József Attila, Weöres Sándor, Majka és Edda is. :D És minden, ami fekete. :D
"Próbálom én, unos és untalan,
de egyszerre vagyok súlyos és súlytalan,
ahogy erőlködök újra talpra állok,
de akkor is vagyok, ha semmit nem csinálok!
Gyöngyöt szórok a disznók elé, adom a pofont a szarnak,
Kalimpálok a semmi után, fejjel megyek a falnak. "
(via)
Az…..
londonterminals
2012.12.04 23:55:14
@a szív fészkei:
Lassan összegyűlnek az ezen a címen írt kiváló publicisztikák. A rule of law és a rule by law szembeállítása telitalálat.
2010-ben Halmai Gábor: Búcsú a jogállamtól
"Ez az írás talán túlságosan szubjektív és indulatos hangvételű, de úgy érzem, olyasmit készülnek elvenni tőlem (és persze honfitársaimtól is, még ha nem is mindannyian veszik észre, sőt egyesek talán nem is fájlalják), ami nemcsak alkotmányjogászi szakmám miatt, hanem emberként és polgárként egyaránt nagyon sokat jelent számomra: a lehetőséget, hogy alkotmányos demokráciában élhessek hazámban."
www.es.hu/index.php?view=doc;26392
Ja, és ma megint kiderült, hogy nem lesznek választások, mert a regisztrációt le sem lehet bonyolítani. Voltaképp csak az a meglepő, hogy eddig senkinek nem jutott eszébe ezt konkrétan kiszámolni.
"ha 160 nap áll rendelkezésre a regisztrációra, akkor egy jegyző a napi nyolcórás munkaidejében összesen 25400 főt tud regisztrálni, ha semmi mást nem csinál. Ez pedig azt jelenti például a XI. kerületben, ahol 130 ezer választópolgár van, hogy negyedük is alig fog tudni regisztrálni."
Ám regisztrálni elektronikus úton is lehet, de csak annak, akinek van ügyfélkapu regisztrációja. Schmuck Andor felkért negyven embert, hogy próbáljon első körben csak időpontot szerezni az önkormányzatnál, hogy ügyfélkaput nyithasson, ez két óra alatt sem sikerült. A IX. kerületben például azt mondták nekik, hogy kérjenek időpontot az ügyfélkapun keresztül. Amikor emlékeztették arra, hogy éppen ügyfélkapu nyitáshoz kérnének időpontot, azt közölték az önkormányzatnál, hogy kérjenek meg valakit, akinek van már ügyfélkapuja.
Ahol találtak végre olyan okmányirodát, ahol lehet személyesen is időpontot is kérni, ott is bonyolult volt. Az automaták, melyekből időponthoz lehetett jutni, félórás időközönként adott ügyintézési időpontot, ami annak fényében érdekes, hogy Gulyás Gergely fideszes képviselő korábban úgy fogalmazott: „indokolatlan a félelemkeltés és semmilyen akadálya nincs, hogy a választópolgárok az egy percet igénybe vevő névjegyzékbevétel után gyakorolhassák a választójogukat”.
Lassan összegyűlnek az ezen a címen írt kiváló publicisztikák. A rule of law és a rule by law szembeállítása telitalálat.
2010-ben Halmai Gábor: Búcsú a jogállamtól
"Ez az írás talán túlságosan szubjektív és indulatos hangvételű, de úgy érzem, olyasmit készülnek elvenni tőlem (és persze honfitársaimtól is, még ha nem is mindannyian veszik észre, sőt egyesek talán nem is fájlalják), ami nemcsak alkotmányjogászi szakmám miatt, hanem emberként és polgárként egyaránt nagyon sokat jelent számomra: a lehetőséget, hogy alkotmányos demokráciában élhessek hazámban."
www.es.hu/index.php?view=doc;26392
Ja, és ma megint kiderült, hogy nem lesznek választások, mert a regisztrációt le sem lehet bonyolítani. Voltaképp csak az a meglepő, hogy eddig senkinek nem jutott eszébe ezt konkrétan kiszámolni.
"ha 160 nap áll rendelkezésre a regisztrációra, akkor egy jegyző a napi nyolcórás munkaidejében összesen 25400 főt tud regisztrálni, ha semmi mást nem csinál. Ez pedig azt jelenti például a XI. kerületben, ahol 130 ezer választópolgár van, hogy negyedük is alig fog tudni regisztrálni."
Ám regisztrálni elektronikus úton is lehet, de csak annak, akinek van ügyfélkapu regisztrációja. Schmuck Andor felkért negyven embert, hogy próbáljon első körben csak időpontot szerezni az önkormányzatnál, hogy ügyfélkaput nyithasson, ez két óra alatt sem sikerült. A IX. kerületben például azt mondták nekik, hogy kérjenek időpontot az ügyfélkapun keresztül. Amikor emlékeztették arra, hogy éppen ügyfélkapu nyitáshoz kérnének időpontot, azt közölték az önkormányzatnál, hogy kérjenek meg valakit, akinek van már ügyfélkapuja.
Ahol találtak végre olyan okmányirodát, ahol lehet személyesen is időpontot is kérni, ott is bonyolult volt. Az automaták, melyekből időponthoz lehetett jutni, félórás időközönként adott ügyintézési időpontot, ami annak fényében érdekes, hogy Gulyás Gergely fideszes képviselő korábban úgy fogalmazott: „indokolatlan a félelemkeltés és semmilyen akadálya nincs, hogy a választópolgárok az egy percet igénybe vevő névjegyzékbevétel után gyakorolhassák a választójogukat”.
londonterminals
2012.12.05 00:15:43
Sajátos szerepcserének lehettünk tanúi tegnap. A NEM tüntetés hatására az eddig agresszorkodó Jobbik sietett kijelenteni Vona Gábor szájával, hogy kedves nép, be tetszettünk fosni, mostan találtunk rettegni valót mert meg leszünk ám semmisítve. Úgybiza. Az…..
londonterminals
2012.12.03 18:50:26
"a Fidesz mostani politikájának alapelemei nagyrészt közösek a klasszikus nácizmussal, úgymint:
antiliberalizmus, annak sugallása, hogy a liberalizmus nemzetellenes dolog,
a képviseleti elv semmibe vétele, pótlása a nép (fideszül a magyar emberek) és a karizmatikus vezető közötti titokzatos kapcsolattal,
a kormány azonosítása a nemzettel („volt a tavalyi év végén Magyarországgal szemben egy olyan támadás, amelytől bizonyos erők azt remélhették…, hogy politikai változást kényszerít ki Magyarországon, beleértve ennek személyi konzekvenciáit is”),
a hatalmi elit belső viszonyainak láthatatlansága,
a paranoiás idegenellenesség, az ország elleni külföldi összeesküvés feltételezése, a nyugati demokráciáktól való felszabadítás mitológiája,
Dolchstoß-elmélet, a belső árulók és a külső ellenségek összejátszásának feltételezése és sulykolása,
népi kollektivizmus, etnikai esszencializmus (amiből az következik, hogy vannak igazi és nem igazi magyarok), történelmi és földmisztika,
az ösztönös tudás, a népi egyszerűség dicsérete a „városi”, „dekadens” civilizációval és tanulható tudással szemben,
a politikának ellenségek harcaként való felfogása, erőkultusz, agresszivitás és megbélyegzés mint a politikai nyelv alaphangja,
az érdekek közötti kompromisszumok megvetése,
a gazdaságban a népesség kettéosztása olyanokra, akik méltóak az állam kegyeire, és akik nem (de attól még kötelező dolgozniuk),
a kormányzattal való szoros együttműködés mint a magántőke sikerességének feltétele,
a “spekuláns” tőke és a hitelezők feltüntetése minden gazdasági baj okozójaként, a munka állami kultusza hivatásos politikusok részéről
- és persze a parlament végső leértékelése, a szabad és tisztességes választások lehetetlenné tétele.
Hozzá kell tenni, hogy mindezek az elvek többnyire nem a német nácizmus hatására jelentek meg a magyar politikai hagyományban. És hogy eredőjük akkor is az A típusú, alapjáratban nem véres, csak rendkívül kártékony antiszemitizmus, ha az őket hirdető politikus hetenként avat újabb holokauszt-emlékművet. De nem ez a legnagyobb baj velük, ez csak elkerülhetetlen kísérőjelenség.
Oszt ezek ellen mikor tüntetünk?"
kapitalizmus.hvg.hu/2012/12/01/javaslat-tuntetesre/
antiliberalizmus, annak sugallása, hogy a liberalizmus nemzetellenes dolog,
a képviseleti elv semmibe vétele, pótlása a nép (fideszül a magyar emberek) és a karizmatikus vezető közötti titokzatos kapcsolattal,
a kormány azonosítása a nemzettel („volt a tavalyi év végén Magyarországgal szemben egy olyan támadás, amelytől bizonyos erők azt remélhették…, hogy politikai változást kényszerít ki Magyarországon, beleértve ennek személyi konzekvenciáit is”),
a hatalmi elit belső viszonyainak láthatatlansága,
a paranoiás idegenellenesség, az ország elleni külföldi összeesküvés feltételezése, a nyugati demokráciáktól való felszabadítás mitológiája,
Dolchstoß-elmélet, a belső árulók és a külső ellenségek összejátszásának feltételezése és sulykolása,
népi kollektivizmus, etnikai esszencializmus (amiből az következik, hogy vannak igazi és nem igazi magyarok), történelmi és földmisztika,
az ösztönös tudás, a népi egyszerűség dicsérete a „városi”, „dekadens” civilizációval és tanulható tudással szemben,
a politikának ellenségek harcaként való felfogása, erőkultusz, agresszivitás és megbélyegzés mint a politikai nyelv alaphangja,
az érdekek közötti kompromisszumok megvetése,
a gazdaságban a népesség kettéosztása olyanokra, akik méltóak az állam kegyeire, és akik nem (de attól még kötelező dolgozniuk),
a kormányzattal való szoros együttműködés mint a magántőke sikerességének feltétele,
a “spekuláns” tőke és a hitelezők feltüntetése minden gazdasági baj okozójaként, a munka állami kultusza hivatásos politikusok részéről
- és persze a parlament végső leértékelése, a szabad és tisztességes választások lehetetlenné tétele.
Hozzá kell tenni, hogy mindezek az elvek többnyire nem a német nácizmus hatására jelentek meg a magyar politikai hagyományban. És hogy eredőjük akkor is az A típusú, alapjáratban nem véres, csak rendkívül kártékony antiszemitizmus, ha az őket hirdető politikus hetenként avat újabb holokauszt-emlékművet. De nem ez a legnagyobb baj velük, ez csak elkerülhetetlen kísérőjelenség.
Oszt ezek ellen mikor tüntetünk?"
kapitalizmus.hvg.hu/2012/12/01/javaslat-tuntetesre/
londonterminals
2012.12.03 19:33:46
@félázsiai nemecsek ernő áruló:
"És ne engem szidj: PÖCS - Polgári Öntevékeny Csoport; ezt anno Viktor találta ki, az egész baloldal hahotázott is rajta. :D"
OV véletlenül sem volt ilyen szellemes, ez városi legenda. A Polgári Öntevékeny Csoportot (PÖCS) sokkal régebben, a 90-es évek elején találta ki valaki. Be is jegyezték pártként is. :D
www.valasztas.hu/ujweb/inf/partok.htm
Amikor 2002-ben Orbán útjára indította a polgári köröket, volt egy kis kavar, akkor keletkezhetett ez a legenda, és lehet, hogy később is lenyúlták mások ezt a nevet, de ez az eredeti.
"És ne engem szidj: PÖCS - Polgári Öntevékeny Csoport; ezt anno Viktor találta ki, az egész baloldal hahotázott is rajta. :D"
OV véletlenül sem volt ilyen szellemes, ez városi legenda. A Polgári Öntevékeny Csoportot (PÖCS) sokkal régebben, a 90-es évek elején találta ki valaki. Be is jegyezték pártként is. :D
www.valasztas.hu/ujweb/inf/partok.htm
Amikor 2002-ben Orbán útjára indította a polgári köröket, volt egy kis kavar, akkor keletkezhetett ez a legenda, és lehet, hogy később is lenyúlták mások ezt a nevet, de ez az eredeti.
londonterminals
2012.12.03 19:40:51
@félázsiai nemecsek ernő áruló:
Amúgy tényleg felfoghatatlan, hogy egy ilyen unalmas, puffogó faszkalapon mit eszik bárki is. :D
Amúgy tényleg felfoghatatlan, hogy egy ilyen unalmas, puffogó faszkalapon mit eszik bárki is. :D
Világszerte üldözik a keresztényeket - mondja Rétvári Bence, mire Víz Péter a Nemzetközi Krisztusi Szolidaritás - az ezmiazt majd magyarázza el valaki kommentben, mert az én ateista képzeletemben ők, tudjátok, világszerte megfeszítve szolidárisak, hogy átérezzék az Úrjézus…..
londonterminals
2012.12.02 22:37:14
londonterminals
2012.12.02 22:39:04
@Mariann19:
Vesztesnek ne érezd magad. A véleményed a tiéd, ha kisebbségben maradsz vele, az nem vereség. :)
Vesztesnek ne érezd magad. A véleményed a tiéd, ha kisebbségben maradsz vele, az nem vereség. :)
londonterminals
2012.12.02 22:49:19
@Fabius:
"a Fidesz is szükségét érzi"
Így igaz - a kérdés csak az, hogy miért. Valamiért úgy sejtem, nem a civilizált, demokratikus politikai erők csoportjába való megtérés őszinte vágya vezérli őket bensejükből. :D
"a Fidesz is szükségét érzi"
Így igaz - a kérdés csak az, hogy miért. Valamiért úgy sejtem, nem a civilizált, demokratikus politikai erők csoportjába való megtérés őszinte vágya vezérli őket bensejükből. :D
Kedves Népem!
Tündérbogaraim. Így állunk? Így? Pofáztok és szembeszegültök? Lármáztok, elégedetlenek vagytok és a beletörődés kompromisszum legkisebb jele nélkül képesek vagytok még mindig ezen a regisztráción műbalhézni?
Lárifári!
Nem…..
londonterminals
2012.12.02 12:55:05
@a szív fészkei: @vénkujon: @De hol van Columbo felesége?: @rodeo36:
Na így keletkeznek a városi legendák. :D Boli nem leplezett le semmit, csak Stefánia húzta a blogon (nem a sajátján, hanem a morgásjogán), Boli és épészmérnök pedig ezt bevették.
Itt lehet megnézni a párbeszédet.
morgasjoga.blog.hu/2012/11/22/hazank_soha_nem_lesz_joleti_allam/fullcommentlist/1#c18363805
21:26:36-tól
22:55:41-ig
Na így keletkeznek a városi legendák. :D Boli nem leplezett le semmit, csak Stefánia húzta a blogon (nem a sajátján, hanem a morgásjogán), Boli és épészmérnök pedig ezt bevették.
Itt lehet megnézni a párbeszédet.
morgasjoga.blog.hu/2012/11/22/hazank_soha_nem_lesz_joleti_allam/fullcommentlist/1#c18363805
21:26:36-tól
22:55:41-ig
londonterminals
2012.12.02 13:24:40
@a szív fészkei:
+1
Stefánia szórakoztató volt, ellentétben a sok segg, unalmas, undorító kis nácival, akik itt habzanak és olvashatatlaná teszik a blogot.
Quarelin? Szerintem az a legjobb fejfájás ellen. Amúgy az ott csak egy vicces párbeszéd, semmi náculás, de ráérsz. :)
Ami meg a tüntetést illeti, anyámnak van igaza: nem olyan fontos Rogán és a Fidesz, hogy izgassa magát miattuk az ember. És szerinte meg lesz téve minden ezügyben. Legyen igaza.
Nácik helyett olvasd el Kuncze nyilatkozatát, vagy a Galamuson megjelent négyféle véleményt. Fel nem oldja egyik sem a csapdát, de igaz és értelmes emberek véleménye mindegyik.
galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=178050:kuncze-gabor-nyilatkozata-a-vasarnapi-demonstraciorol&catid=79:kiemelt-hirek&Itemid=115
+1
Stefánia szórakoztató volt, ellentétben a sok segg, unalmas, undorító kis nácival, akik itt habzanak és olvashatatlaná teszik a blogot.
Quarelin? Szerintem az a legjobb fejfájás ellen. Amúgy az ott csak egy vicces párbeszéd, semmi náculás, de ráérsz. :)
Ami meg a tüntetést illeti, anyámnak van igaza: nem olyan fontos Rogán és a Fidesz, hogy izgassa magát miattuk az ember. És szerinte meg lesz téve minden ezügyben. Legyen igaza.
Nácik helyett olvasd el Kuncze nyilatkozatát, vagy a Galamuson megjelent négyféle véleményt. Fel nem oldja egyik sem a csapdát, de igaz és értelmes emberek véleménye mindegyik.
galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=178050:kuncze-gabor-nyilatkozata-a-vasarnapi-demonstraciorol&catid=79:kiemelt-hirek&Itemid=115
londonterminals
2012.12.02 13:45:53
@a szív fészkei:
Igen, én sem tudom túltenni magam rajta. És még abszurdabb, ha belegondolok, hogy Rogán ott lesz, de a DK és Kuncze nem. Akkor hogy is van ez tehát?
Fejfájás ellen nem jó, de ezt helyettem írták:
galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=178051:menjek-ne-menjek&catid=71:a-napi-apro&Itemid=109
Ez amúgy jó megoldás a férjeddel. :)
Igen, én sem tudom túltenni magam rajta. És még abszurdabb, ha belegondolok, hogy Rogán ott lesz, de a DK és Kuncze nem. Akkor hogy is van ez tehát?
Fejfájás ellen nem jó, de ezt helyettem írták:
galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=178051:menjek-ne-menjek&catid=71:a-napi-apro&Itemid=109
Ez amúgy jó megoldás a férjeddel. :)
Tűzgömb szállt el Magyarország fölött, és kicsivel később megszületett - nem, nem az Úrjézus 2.0 - Palesztina. A felhőtlen örömbe némi üröm vegyült, mert itthon a piréz-izraeli összeesküvés úgy átbaszta a palánkon a numero unó parlamenti pizsamanácit, hogy a…..
londonterminals
2012.11.30 10:31:27
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
"Az durva, ha én azt, hogy a Jobbik a nevetségessé válást is vállalva próbálja elterelni a figyelmet a fidesz készülődő választási csalásáról, mint az alkotmányos rend és a demokrácia elleni tevőleges fellépést, szimplán hazaárulásnak nevezem?
Mondjuk, eddig működik..."
+1
"Az durva, ha én azt, hogy a Jobbik a nevetségessé válást is vállalva próbálja elterelni a figyelmet a fidesz készülődő választási csalásáról, mint az alkotmányos rend és a demokrácia elleni tevőleges fellépést, szimplán hazaárulásnak nevezem?
Mondjuk, eddig működik..."
+1
londonterminals
2012.11.30 10:40:29
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
"kurva unalmas, hogy benézek ide és állandóan az látom, hogy Gábris vagy 3 képernyő hosszan idézgeti a kuruc, vagy valamelyik hasonló szennylap anyagát, lapátolja be a szart és fost ide"
+1
A saját megjegyzései aljasságát pedig nem menti, hogy láthatólag rögeszmés, beteg náci.
"kurva unalmas, hogy benézek ide és állandóan az látom, hogy Gábris vagy 3 képernyő hosszan idézgeti a kuruc, vagy valamelyik hasonló szennylap anyagát, lapátolja be a szart és fost ide"
+1
A saját megjegyzései aljasságát pedig nem menti, hogy láthatólag rögeszmés, beteg náci.
londonterminals
2012.11.30 10:46:16
@Secnir:
Fején találtad a szöget. Csak nem fogalmazol elég egyértelműen: a Moszad szervezte az egész színjátékot, csak azért, hogy legyen indok végre lerohanni a palesztin területeket. Meg Iránt. Ja, igen, ezt le is írtad.
Fején találtad a szöget. Csak nem fogalmazol elég egyértelműen: a Moszad szervezte az egész színjátékot, csak azért, hogy legyen indok végre lerohanni a palesztin területeket. Meg Iránt. Ja, igen, ezt le is írtad.
londonterminals
2012.11.29 13:04:36
@fuhur:
Wittner Mária fideszes országgyűlési képviselő, a Magyar Gárda zászlóanyja, aki szerint "hazánkban Jézus Krisztus és a Sátán vív háborút, de nekünk magyaroknak nincs félnivalónk, mert a legjobb égi közbenjárónk van".
Wittner Mária fideszes országgyűlési képviselő, a Magyar Gárda zászlóanyja, aki szerint "hazánkban Jézus Krisztus és a Sátán vív háborút, de nekünk magyaroknak nincs félnivalónk, mert a legjobb égi közbenjárónk van".
Mesterházy Attila azt álmodta, hogy ő lesz a bajnaigordon. Hogy ezt tudatmódosító varázsgomba, vagy az MSZP felemeléséréért kifejtett kétéves erőlködés hatására fellépő agyi károsodás következtében álmodta, azt a Kökény Mihály vezette tudóscsoport most próbálja…..
A lehetetlenre vállalkozik ma az a kormánypárti képviselő, aki a választóknak magyarázná a kiagyalt regisztrációt. Mégis van aki nekilát ennek a reménytelen próbálkozásnak, pedig pontosan tudja, hogy se az asztalnál ülő vitapartnere, se a teremben ülő közönség nem fog vele…..
londonterminals
2012.11.29 00:39:04
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
"Az újonnan megjelenő Együtt 2014 Mozgalom a teljes népesség 7 százalékának bizalmát élvezi a Tárki friss felmérése szerint."
Teljesen értelmetlenek, ráadásul félrevezetőek ezek a mérések, mert az Együtt14 nem "pártként startolt", amint a Tárki címében áll, vagyis nem riválisaként a többi ellenzéki pártnak, hanem azok potenciális ernyőszervezeteként.
Persze az valamennyire látszik belőle, hogy az Együtt főleg a bizonytalanokat tudta megmozdítani, ami nem rossz amúgy. De az teljesen átláthatatlan, hányan lehettek a jelenlegi ellenzéki pártok szavazói közül, akik az Együtt és az eddigi pártjuk közül voltak kénytelenek választani, holott a valóságos szituációban az egyikbe csomagolva lehetne a másikra szavazniuk.
www.tarki.hu/hu/news/2012/kitekint/20121128.html
"Az újonnan megjelenő Együtt 2014 Mozgalom a teljes népesség 7 százalékának bizalmát élvezi a Tárki friss felmérése szerint."
Teljesen értelmetlenek, ráadásul félrevezetőek ezek a mérések, mert az Együtt14 nem "pártként startolt", amint a Tárki címében áll, vagyis nem riválisaként a többi ellenzéki pártnak, hanem azok potenciális ernyőszervezeteként.
Persze az valamennyire látszik belőle, hogy az Együtt főleg a bizonytalanokat tudta megmozdítani, ami nem rossz amúgy. De az teljesen átláthatatlan, hányan lehettek a jelenlegi ellenzéki pártok szavazói közül, akik az Együtt és az eddigi pártjuk közül voltak kénytelenek választani, holott a valóságos szituációban az egyikbe csomagolva lehetne a másikra szavazniuk.
www.tarki.hu/hu/news/2012/kitekint/20121128.html
Gyöngyösi Márton (Jobbik) képviselő kérésére közreadjuk a magyar kormány zsidó tagjainak listáját:
Orbán ViktorSemjén ZsoltNavracsics TiborLázár JánosPintér SándorMartonyi JánosMatolcsy GyörgyBalog ZoltánNémeth LászlónéFazekas SándorHende CsabaVarga MihályTállai…..
londonterminals
2012.11.27 19:59:11
Ha akadna olvasó, aki nem emlékezne: Gyurcsány Ferenc 2007 márciusában, Navracsics Tibornak válaszolva mondta azt, hogy "ha zsidóznak, akkor én zsidó vagyok, ha cigányoznak, akkor én cigány vagyok".
"A rajtakapott gyermek indulatai érthetők, de oktalanok - replikázott Gyurcsány, nehezményezve, hogy a Fidesz nem lát kivetnivalót a (nyilaskereszt nélküli) árpádsávos zászlók tekintetében, noha ezek milliók számára a holokausztot jelképezik. A kormányfő kifogásolta azt is, hogy tavaly a Kossuth téri kormányellenes tüntetéseken a szónokok zsidó származású közéleti személyiségek, újságírók nevét olvasták fel, a Fidesz politikusai pedig ezt követően felvonultak ugyanarra a színpadra, és a nyíltan zsidózó szélsőségesek támogatását nem utasították el. Mert ha zsidóznak, akkor én zsidó vagyok, ha cigányoznak, akkor én cigány vagyok! - hangoztatta a miniszterelnök, aki szerint a nagyobb ellenzéki párt hatalmi önzésből és gyengeségből segít, hogy a radikális antiszemita eszmék Magyarországon elfogadottak legyenek. Sajnálom önöket, sajnálom a magyar demokráciát - zárta beszédét Gyurcsány Ferenc."
regi.sofar.hu/hu/node/80919
"A rajtakapott gyermek indulatai érthetők, de oktalanok - replikázott Gyurcsány, nehezményezve, hogy a Fidesz nem lát kivetnivalót a (nyilaskereszt nélküli) árpádsávos zászlók tekintetében, noha ezek milliók számára a holokausztot jelképezik. A kormányfő kifogásolta azt is, hogy tavaly a Kossuth téri kormányellenes tüntetéseken a szónokok zsidó származású közéleti személyiségek, újságírók nevét olvasták fel, a Fidesz politikusai pedig ezt követően felvonultak ugyanarra a színpadra, és a nyíltan zsidózó szélsőségesek támogatását nem utasították el. Mert ha zsidóznak, akkor én zsidó vagyok, ha cigányoznak, akkor én cigány vagyok! - hangoztatta a miniszterelnök, aki szerint a nagyobb ellenzéki párt hatalmi önzésből és gyengeségből segít, hogy a radikális antiszemita eszmék Magyarországon elfogadottak legyenek. Sajnálom önöket, sajnálom a magyar demokráciát - zárta beszédét Gyurcsány Ferenc."
regi.sofar.hu/hu/node/80919
londonterminals
2012.11.28 14:31:29
@HaKohen:
Léteznek még más előfordulásai is ennek a gesztusnak. Itt azért a Gyurcsány-félét idéztem, mert feltételeztem, hogy ennek a szatirikus pandanja lenne a posztbeli álidézet.
Oka a felidézésnek amúgy legfőképp az volt, hogy a magyar neten a kommenteket olvasva - például Stefánia kisasszonyról - elkerülhetetlennek tűnik, hogy nem csekély százalék komolyan veszi, hogy Orbán mondott ilyet, aki pedig nem, annak is növeli a poszt élvezeti értékét ez a háttéradat. :)
Léteznek még más előfordulásai is ennek a gesztusnak. Itt azért a Gyurcsány-félét idéztem, mert feltételeztem, hogy ennek a szatirikus pandanja lenne a posztbeli álidézet.
Oka a felidézésnek amúgy legfőképp az volt, hogy a magyar neten a kommenteket olvasva - például Stefánia kisasszonyról - elkerülhetetlennek tűnik, hogy nem csekély százalék komolyan veszi, hogy Orbán mondott ilyet, aki pedig nem, annak is növeli a poszt élvezeti értékét ez a háttéradat. :)
londonterminals
2012.11.28 14:42:01
@nandras01:
Egyetértek.
Szerintem Gyurcsány rémmémmé változása, és legfőképpen az a jelenség, hogy amúgy egész épelméjűnek látszó írástudók is erre a torzmémre, nem pedig a valódi közszereplő valódi szereplésére reflektálva képesek írni róla és utalni rá, mutatja a magyar nyilvánosság végtelenül színvonaltalan mivoltát.
Egyetértek.
Szerintem Gyurcsány rémmémmé változása, és legfőképpen az a jelenség, hogy amúgy egész épelméjűnek látszó írástudók is erre a torzmémre, nem pedig a valódi közszereplő valódi szereplésére reflektálva képesek írni róla és utalni rá, mutatja a magyar nyilvánosság végtelenül színvonaltalan mivoltát.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz