Adatok
zoli32
0 bejegyzést írt és 36 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Csütörtökön hoztam el a szalonból a kis Vstromot, azóta már több, mint 500 km került bele. Kicsit tartottam tőle, hogy kevés lesz ez a picivel kevesebb, mint 70 lóerő, de még két személlyel is kellemesen lehet vele haladni, simán előzgettük vele az autókat, persze egy olyan igazán combos, kiszámolt…..
zoli32
2018.08.08 21:45:04
pedig vernyadt az.150 lo alatt nem motor.:)))))))))))))
zoli32
2018.08.11 13:58:11
@Roll1983: Mindig kesek.:-))))))))))))
Sajnos nem találtuk a közös hangot a Pannal, így pár hónap után meghirdettem és sikerült eladnom. Arra jöttem rá, hogy nekem még ehhez a kategóriához öregednem kell. Kényelmes nagy batár volt, de ez kevés volt ahhoz, hogy megszeressem.
Persze az olasz túra továbbra is tervben volt és vészesen…..
zoli32
2018.08.09 16:50:14
Mivel nemrég vettem a Pan-European-t, ezért cseréltem rajta néhány dolgot, mielőtt befognám az olasz túrára. Először is kiszedtem belőle a K&N sportlégszűrőt, mert semmi kedvem pár ezer kilométerenként tisztítgatni, ráadásul elég életszerűtlen, hogy egy nagyobb túrán ilyennel töltöm az időmet.…..
zoli32
2018.05.14 12:22:37
zoli32
2018.05.14 23:20:42
A motor számtalan szempontból biztonságosabb, mint az autó, de ezt anyánk sosem hinné el nekünk.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
zoli32
2013.07.10 10:12:14
Érdekes képeket kaptunk barátunktól; nem gondoltuk volna, hogy a termoplaszt, vagyis a hőre lágyuló műanyagból készülő külső héjak ennyire nem bírják a meleget. A lidlis márkaként ismert B-Square bukó hamar feladta: a nyári napon maradt az autóba zárva – nagyjából hetven…..
zoli32
2012.07.03 16:35:25
@labi: Hoppá...........már előjött a kényelem.........hogyhog?
Nem a sharp a lényeg a többi porhintés?
Nem a sharp a lényeg a többi porhintés?
zoli32
2012.07.03 17:02:04
@labi: Amikor papolsz dolgokról és juszt se tartod be a filozófiádat..........a 4 csillag több mint elég és a kényelem nem számít csak a sharp csillag.
Majd ezekután 5 csillag alatt nem kéne és vannak kényelmi szempontok.
Értemén.
Te nem politikus vagy véletlen?Esetleg pap?
Bár azt kétlem.
Majd ezekután 5 csillag alatt nem kéne és vannak kényelmi szempontok.
Értemén.
Te nem politikus vagy véletlen?Esetleg pap?
Bár azt kétlem.
zoli32
2012.07.03 17:08:12
@labi: Ember és még te mondod hogy nem olvasok.
Te miafrászt csinálsz?Szuahélit tanulsz?
Mit ugatok már több órája?
Jobb biztonság kényelem,hosszú távon jobb használhatóság kicsivel több pénzért.
5 évre levezetve még babettásnak is jobban megéri egy 20-e körüli minőségibb fejfedő.
De ezt se te se gixef nem fogjátok megérteni pedit te is inkább többet áldoztál.
Megértem én a kis pénzt de ha ennyire szűk a keret inkább lepkét kéne gyűjteni.
Te miafrászt csinálsz?Szuahélit tanulsz?
Mit ugatok már több órája?
Jobb biztonság kényelem,hosszú távon jobb használhatóság kicsivel több pénzért.
5 évre levezetve még babettásnak is jobban megéri egy 20-e körüli minőségibb fejfedő.
De ezt se te se gixef nem fogjátok megérteni pedit te is inkább többet áldoztál.
Megértem én a kis pénzt de ha ennyire szűk a keret inkább lepkét kéne gyűjteni.
Igen, elértünk oda, hogy a sima aszfaltos vagánykodás kutyát nem érdekel. Az extrém motorosok újabb és újabb trükköket eszelnek ki: egyik a bütykös gumival felszerelt sportgépek műfaja, amelyekkel valóban elég keményen csapatnak úttalan utakon. Julien Welsch egy Triumph Street…..
zoli32
2012.04.05 20:51:11
@zsoltka976: Mi fura rajta?
Mi mindenre jó a motor: még egy csontos sunát is el lehet adni vele. A Tavik fürdőruháról készült divatfotókhoz szakállas bájker és egy Yamaha XS650-ből épített chopper kellett. Megfordult a világ: régen alulöltözött macákkal adták el a gépeket, most meg motorokkal…..
zoli32
2012.03.30 09:25:44
Valahol Stájerországban gyorsan el kellett hagynunk az autópályát, mert szakadni kezdett az eső - öltözni, öltözni! Most már értem én ezt a csávót, Atlaszt. Aki így tartja a vállán Földet, tudják, egy mondabeli mandró, állítólag nagyon erős, még a Toldi Miklósnál is…..
zoli32
2011.07.20 10:47:05
@Beküldő: Csak csatlakozni szeretnék a többi hozzászólóhoz.Nem leszólni akarja senki az 500-as motort.De egy magasabb hágóhoz már kevés az a teljesítmény.57- lóból ha a magasság miatt elszalad 20 akkor már baj van a 2 személlyel és a csomagokkal.Bár nem tagadom láttam tavaly a glockneren nagyon sok biciklist tehát a kevés lóval is fel lehet menni de nem olyan.Persze itthon ahol az oszták ismerős szerint nincsenek hegyek csak buckák tökéletes egy olcsó és kisfogyasztású 500-as.De magas hegyek közé inkább 600 vagy feletti és legfőképp inyektoros géppel mennék.
zoli32
2011.07.20 14:17:52
@elstimate: Szerintem te is fuss neki mégegyszer és olvasd el a cikket figyelmesebben.
A nagy kérdés nem is az, hogy odaérek-e, hiszen a Peugeot szervezi az utat, ami mindig jó szálláshelyet és kellő törődést jelent, hanem az, hogy mennyire leszek netközelben ott, a helyszínen.
Bár egyelőre még csak Ferihegyen ücsörgök és a mellettem szintén ücsörgő, csehül…..
zoli32
2010.06.11 17:16:30
Viszonylag nehéz időszakot zárhat le a szerkesztőség. Fellélegezhetnek, mert már nem keresek motort, nem szívom tovább a vérüket, vettem egyet. Egy 94-es Hondát, szigorúan közlekedési eszköznek. Ha ezres lenne, 145 lóerős lenne. De ez csak 250-es. Mégis, mindenki átkozottul…..
zoli32
2010.04.02 11:34:30
A Goccia késő ősszel érkezett a TB-hez, a fehér nagykerekű volt a visszfuvar, amikor a Hackert leadtuk. Eleinte nagyon jó idő volt, remekül lehetett vele robogózgatni, igaz a szerény tempó miatt a menetszél hűtő hatása amúgy sem túl nagy rajta. Igazából nem is volt…..
zoli32
2010.01.22 17:14:36
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz