Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mikrobi42

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Azt oké, hogy ahol a csöveket fektetik nem autózhatunk. De miért kellett így megkavarni mindenhol a forgalmat? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
mikrobi42 2012.08.02 10:51:56
Ez hosszú lesz és félig off.

Lezárások sajnos kellenek. Jó lenne például új aszfalt mindenhova, szerintem ez kb. 15 folyamatosan vándorló lezárás lenne a városban. Na most ez akkor nem jó, vagy nem jó?

A baj szerintem ott van, hogy senki nem végzi el a kapcsolódó feladatokat. A tervezett lezárásoknál sok esetben az is sokat segítene, ha ideiglenesen meg lenne változtatva a forgalmi rend a terelőúton. Pl. a pesti rakparton a leterelt autók ideiglenesen elsőbbséget kapnának és nem kellene a kerékpárúton 15 mp-enként érkezők és minden gyalogos miatt megállni.

A TC-nek kiváló feladat lehetne kinyomozni és bemutatni, hogyan, milyen szakmai (remélem hogy nem "szakmai", idézőjelben) szervek, szervezetek döntik el, és milyen feltételrendszer alapján
hogy egy hetekig, hónapokig tartó terelés esetén kell-e forgalmi rendet változtatni, vagy sem, ellenőrzik-e a terelés hatásait, hogy kell-e változtatni. (szerintem nem ellenőrzik), valamint a véglegesnek szánt tábláknál hogy egy kereszteződésben macisajt legyen vagy fölöslegesen megállásra kényszerítő stop tábla, a 30-as tábla egy egyébként veszélytelen kanyartól 100 vagy 150 m-re legyen, és még sorolhatnám.
A bosszantó lámpák féle korábbi írás ilyesmi volt, kiváncsi lennék volt-e eredménye.

És igen, szerintem rengeteg autós és motoros igenis jól meg tudja itélni, hogy egy tábla "fölösleges" vagy "értelmetlen". Ugyanakkor nem vitatom, hogy amikor egy tábla kint van, akkor az be kell tartani. De lehetőségnek kell lennie arra, hogy megfelelő keretek között jelezzük és lehetőség legyen a módosításra. Nem tudom elfogadni, hogy csak azért van kinn egy tábla, mert pl. egy 1342-ben írt rendelet alapján az való oda, vagy valaki védi a hátsóját "öt éve egy részeg a faluban 120-as letarolt gyalogoscsoportot, legyen akkor a sebességhatár 30" Ha rossz egy szabály, akkor módosítani kell, nem eszetlenül ragaszkodni hozzá. Ha a megfelelő helyen levő emberek önmaguktól nem teszik meg, akkor azok az emberek nem odavalók.
mikrobi42 2012.08.02 11:05:06
@lwcolors: 20 éve egy német városban egy négysávos úton egy sávot felbontottak, a sáv forgalmát az út melletti park szélére épített kb. 40 cm magas lábakon álló rámpán vezették el 500 m hosszan, 40km/h korlátozással.
 Magukból kikeltek tucatjai töltik meg dühöngő hozzászólásaikkal a kommentfelületeket: januártól a műszakin alkalmatlan járművek nem csak megbuknak, de ki is vonják ezeket a forgalomból.Egy tipikus, még nem is váladékot köpködő hozzászólás valahonnan, a tipikus, magyar…..
mikrobi42 2009.12.08 03:20:15
sziasztok,

akkor van igazán baj, ha a hülyeség szorgalommal párosul, akármelyik oldal legyen is.
Hát mint a viccben az öreg paraszt a szekérrel, aki felvett egy stoppost: hát most már biz'a messze vagyunk.

A nagyközönségnek szóló látszatcél a rossz műszaki állapotú autók kiszűrése a forgalomból - hát tisztelt uraim, a jelenlegi szabályok is megfelelőek és humánusak, élni kellene vele. Vizsgán rossz az autó? korlátozzuk az érvényességet (megadjuk mondjuk 2 hétre) és visszarendeljük, egészen európai módszer.

A valóságban működik az autólobbi-addig szivatjuk azokat, akik az utóbbi időben pofátlan módon nem ugrottak bele valami autóba, hogy most majd idegességükben igen.

Ezek az ellenőrzések egyébként pillanatnyi állapotot rögzítenek (kölcsönkerék visszajár), és igen, egy sokat futó autót két vizsga között is szoktak javítani.

A letépem a rendszámot mobil ellenőrzésen, meg a lehet trélerezni a vizsgáról a szerelőhöz című műsorhoz:
Ha olyan állapotú az autóm(mindegy hogy 1 vagy 21 éves), hogy nem lehet vele biztonságosan közlekedni, akkor elvileg nem indulhatok el vele. Kérdezem, hogy ki mikor állt félre az autóval és hívott trélert azonnal, mert valami elkezdett kopogni "valahol alul" ? pedig elvileg senki nem tudja megmondani, következő 10 méteren kiugrik-e a gömbfej és felszaladok a járdára, vagy kibír még 5000 km-t.(nyilván lehető leghamarabb cserélem) Szerintem egyszerűen a helyén kell kezelni a dolgokat, és vizsgán nem kell mintegy 46-szorosra nagyítani minden hülyeséget.

Persze, vizsgasor végén az egyik irány a kijárat, a másik meg a fogaskerekes fémdaráló mindjárt.

Úgy részt vennék megfigyelőként azon is, amikor a bkv autóbuszai vizsgznak, és legnagyobb részükről izibe leugrik a rendszám.(tudom, tudom, 2 naponta átnézik....)

Ui:
a nem annyira fiatalok talán még emlékeznek arra, hogy egykor vizsgán sorra buktak meg az új abs-es autók, mivel a murvás vizsgatelepen nem tudták állóra fékezni a kereket.