Adatok
Istvan2107
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ismét áremelés volt. Már előre szólt az egyik kutas ismerősöm, hogy mi várható. Ma már jól látható összeg képében meg is jelent a benzinkutakon az örömhír. Nincs két hete, hogy 3 most meg 5 forinttal emelkedett az E85 ára.Azt hiszem ezt nem kell és nem is lehet…..
Sokszor fordulnak hozzám azzal a kérdéssel, hogy milyen E85 átalakító elektronikát válasszanak. A válasz egyszerű - bár a nemzetközi piacon is szép a felhozatal - tiszta szívemből csak hazai terméket javaslok. Ennek több oka van: elsősorban az, hogy tudomásom szerint minden hazai…..
Istvan2107
2010.04.01 10:25:25
@FM2k: Ezen morgok én is...Karancslapújtőn(Nógrád m. egyetlen kútja) már 235 litere....már a 225 is nagyon sok volt....rohadt kapzsi az összes kutas!
Van olyan téma amiből sosem elég, ilyen a Lada etanolosítása. Eddig két cikk volt a témában, (E85 + L-jetronic Ladában és Lada E85-ös átalakítása) most íme megint egy részletes leírás Ifj. Láncz János (udo) elmondásában: "Márk barátom 2009 augusztusában alakította…..
Istvan2107
2010.03.25 09:45:12
@P_G: Igen a lambdamonitor az jó lenne, régebben lehette volna olcsón venni, az is nagy segítség lenne.
Az én autóm motorja azért egy kicst több mint egy sima szuromi tengelyes motor, és ezzel nem a munkád akarom lenézni.
Nagy vonalakban: 1.7, 316/304, 4leömlő 60-as rendszer, 40-es dellorto.
Másodszor szedem szét mostanság a karbikat, mert arra gyanakodtam h valamit felszedett az etanol miatt,1 hétig áztattm az egészet darabokra szedve , semmit nem csinált vele, igazából nem is tudom mit kellett volna tennie.
A magam részéről a gyorsítókat hagytam gyárinak, azt hiszem 48asok. viszont a főfúvókák már 180-asok.
A tápszivattyú elektromos, azzal nem lehet gond.Az előgyújtást IGC-vel vezérlem, 6fokot adtam pluszba a görbéhez.
Mindezek ellenére beindíthatatlan...ha beindul össze vissza jár......reménytelen egyenlőre:(:(
Az én autóm motorja azért egy kicst több mint egy sima szuromi tengelyes motor, és ezzel nem a munkád akarom lenézni.
Nagy vonalakban: 1.7, 316/304, 4leömlő 60-as rendszer, 40-es dellorto.
Másodszor szedem szét mostanság a karbikat, mert arra gyanakodtam h valamit felszedett az etanol miatt,1 hétig áztattm az egészet darabokra szedve , semmit nem csinált vele, igazából nem is tudom mit kellett volna tennie.
A magam részéről a gyorsítókat hagytam gyárinak, azt hiszem 48asok. viszont a főfúvókák már 180-asok.
A tápszivattyú elektromos, azzal nem lehet gond.Az előgyújtást IGC-vel vezérlem, 6fokot adtam pluszba a görbéhez.
Mindezek ellenére beindíthatatlan...ha beindul össze vissza jár......reménytelen egyenlőre:(:(
Istvan2107
2010.03.25 20:16:44
@P_G: Igen írtam, próbáltam dúsítani a keveréket, de eredménytelenül.
Jó lenne ha ennyire egyszerű lenne h elmegyek.. te ugye kecskeméti vagy?
Egyébként régebben Mr. Szonda árult lambda szondát..vennem kellett volna.
Mesélj arról a ladáról!:)
Jó lenne ha ennyire egyszerű lenne h elmegyek.. te ugye kecskeméti vagy?
Egyébként régebben Mr. Szonda árult lambda szondát..vennem kellett volna.
Mesélj arról a ladáról!:)
Visszatérő a téma, ismét az üzemanyagszűrő van terítéken. Az E85 használat megkezdése után én is javaslom az üzemanyagszűrő cserét ha lehetséges. Viszont, ahogy kísérletező kedvű régi ismerősöm Bögre Ákos története is bizonyítja, nem minden szűrő az ami fénylik.…..
A napokban volt szó az E85-tel elérhető teljesítmény növekedésről. Akkor az egyszerűbb átalakításokról volt szó, amikor egy gyári motorhoz megfelelő módon illesztjük az E85 elektronikát. Az alkoholban viszont sokkal több rejlik. Munkával kellő hozzáértéssel komoly…..
Istvan2107
2010.02.28 21:22:45
Szívesen venném ha az alábbi levélhez hasonlóan más típusú E85 elektronikával kapcsolatban is küldenétek tapasztalatot. A központi befecskendezéses első generációs Swift egyébként is érdekes eset ugyanis nem „peak and hold” rendszerű az injektor vezérlése.…..
Istvan2107
2010.02.25 12:46:50
Istvan2107
2010.02.25 13:38:54
@martinov: amik elektromos achoz vannak azoknak szerintem jónak kellene lenni.
DE szerintem meg kell venni a gyárit, nem hiszem h akkora szívás lenne kicserélni.És ha most azt mondod h drága akkor számold ki h mész vele sokezer kilométert,és mennyibe is kerül 1 km a szűrővel....... na megéri szórakozni vele?:)
DE szerintem meg kell venni a gyárit, nem hiszem h akkora szívás lenne kicserélni.És ha most azt mondod h drága akkor számold ki h mész vele sokezer kilométert,és mennyibe is kerül 1 km a szűrővel....... na megéri szórakozni vele?:)
Rég óta vártam a percet amikor egy népszerű kúthálózat is igent mond az E85-re. Igaz csupán teszt jelleggel, de a mai naptól 12 13 AGIP saját tulajdonú kút kezdte meg az E85 értékesítését. (Időközben a székesfehérvári kút is csatlakozott) Ha a próbaüzem sikerrel zárul,…..
Az aktuális alkohol adagomért kanyarodtam ma a budaörsi AVIA kútra. Az E85 215 Ft, ami még az olcsóbb kategóriának számít. Sajnos a kutas megerősített benne, hogy nem sokáig örülhetek, ugyanis a Hungrana 10 forinttal emelt, és ez hamarosan meg is fog jelenni az árban. Vagyis 225 Ft…..
Istvan2107
2010.01.27 21:07:10
@kokesz: Pont ezen morfondíroztam én is, múlthéten többször is zaklattam ez átalakítás ügyben Ákost, de ezek után még jobban elbizonytalanodtam.
Nekem szerncsére van egy játszós autóm is, ott feltétlen megcsinálom az átalakítást, a 360-380Ft-os prémiumhoz képest még bőven jó a 250-es etanol is.
Nekem szerncsére van egy játszós autóm is, ott feltétlen megcsinálom az átalakítást, a 360-380Ft-os prémiumhoz képest még bőven jó a 250-es etanol is.
Lángoló Gitárok
Kulturmisszió nélkül – interjú Jeli Andrással, a Neo FM zenei szerkesztőjével
2009.12.02 12:14:00
A Neo FM olyannyira a közérdeklődés középpontjában indult el, hogy kár is felvezetni az alábbi beszélgetést, ami Jeli Andrással, a Neo FM zenei szerkesztőjével készült. A lényeg, hogy igyekeztünk a lehető legtöbbet megtudni az új és országos kereskedelmi rádióról, és…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egyszerű az ok, az alkohol és a víz bármilyen arányban keveredik...és ezt a kutasok is tudják, persze erre nincs bizonyítékom, csak maximum az h hétvégén szét kellett szednem az Lada mindkét karburátorát, mert tele volt kocsonyával. Ez a kocsonya pedig csak víztől keletkezik.Sajnos ritkán tudom használni a kocsit, emiatt volt ideje elpárologni az üzemnyagnak, a víz meg ott maradt és korróziót okozott.Korábban benzinnel is gyakran kiszáradtak a karbik, de sosem volt semmi ilyen jellegű problémám.Most csak imádkozom h sikerüljön kitakarítanom megfelelően.
Ahol tankolok az egy pici falusi kút...bármit el tudok képzelni.....azt még nem tudom h a járós autómnál ami március óta etanollal megy, még mit fog okozni.....jaa igen nyár óta elég gyakan leállogat,melegen is...úgy tök spontán..lehet h ennek az oka is a víz?