Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Carfan2

0 bejegyzést írt és 45 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az úgy volt, kezdeném a Tanár úr kérem diákjának stílusában – és igazából így is érzem magam –, hogy most lebőgtem. De nemcsak én, hanem, ha lenne türelmem, illetve kedvem, hogy atomokra csesszem szét az idegeimet, akkor név szerint rá tudnék mutatni, hogy mások is, szép…..
Fantáziátlanság? Tiszteletadás? Kétségbeesés? Ezer oka lehet annak, hogy egy gyártó elővesz valami régi nevet a tarsolyból, és egy új modell fenekére akasztja. Ritkán sül el jól. Azonos című írásunk kommentposztja...
Kamu kötelezővel, regadómentesen juthat kocsihoz, nem kerül be semmilyen nyilvántartásba és a rendőrtől se tartson. Azonos című írásunk kommentposztja...
  A Mazda egy ideje már ott kavar a hot-hatch-ek között. Az előző Mazda 3 MPS-nek azonban még nem sikerült betörnie a belső körbe. Most itt az új, és nem ismer tréfát. Vélemények az azonos című írásunkról...
Carfan2 2010.03.25 11:13:45
@Stock: Én nem mondom, hogy a Mazda nagy durrantás lehet. Szerintem is csak a katalógusban mutat jól a 260 ló plusz sper. De attól a végeredmény még harmatos.
Nekem csak az nem tetszik, hogy egyik nap rinya, hogy "jaj fuj új GTI magától megy", "nem üvölt nem tekeri a kormányt", másnap pedig "jaj de gagyi hajtási befolyás van a kormányon". Ez olyan nyusz és a sapka esete, ha sapka van rajta az a baj, ha nincs az a baj.
Carfan2 2010.03.25 11:56:36
@Krisi: Tiszta sor, hogy ki kicsoda és nem is ezért írtam. Csak ha úgy tetszik hangosan gondolkodtam általánosságban:)
Carfan2 2010.03.25 14:56:57
@ommm: Nyilván a 80-as 90-es évek autói teljesen más filozófiát követtek. Nem mondom, hogy ez rosszabb vagy jobb, egyszerűen más. Ma már az akkori közvetlenség és könnyedség ismeretlen, a régiekben pedig nincs meg a mai komfort, hétköznapi használhatóság és biztonság. Sajnos eredei állapotukban már nem tudom kipróbálni ezeket a kultikus autókat, az itthon eltöltött 10-20 év pedig 99,9%-ukban maradandó nyomot hagyott:( Pedig pár ínyecséget nagyon szeretnék kipróbálni, hogy teljesebb képet kapjak melyik korszak tetszik jobban.
Az üvölt és kitépi a kormányt nem szó szerinti idézet volt, szóval ne várd, hogy megkeressem:) Nekem erről a korszakról ez ugrik be leginkább. Szóval egyéni asszociáció.
És ne szívd mellre, mint már mondtam általánosságban írtam, amit írtam. A cikk szerintem korrekt és jó, bár nem vezettem még ezt a modellt. Inkább pár kollégád hajlamos hirtelen önellentmondásokba keveredni:D
  Na ez nagyon-nagyon nehéz döntés volt. Nem a márka, hiszen evidens volt, hogy kell egy ilyen francia is. Mikor az első, Weber karbis BX befutott, csak szimplán összefutott a nyál a szánkban. Aztán, mikor ez a makulátlan ezüst 14 TRE benevezett, Bende lassan kezdte felvágni az…..
Carfan2 2010.03.19 21:48:01
@Devil2: Ez jó kérdés én is pont ezen gondolkoztam:) Kortársaihoz képest szép állapotú, de nem tudom, abszolút értelemben nem egy kiállítási darab. TC szakértelem forever:D
Belsőség Punnyadunk, punnyadunk? 2010.03.10 12:26:00
  Istenem, hány lóerő kell ahhoz, hogy az ember jól érezze magát egy autóban. Háromszáz? Vagy még az is kevés? Asszem, kihaltak a jó GTI-k. Vélemények az azonos című írásunkról...
Carfan2 2010.03.12 09:12:13
@kultúrpesszimista: Azért kicsit vegyél már vissza magadból. Más embereket leidiótázni, magamutogatónak és szánalmasnak nevezni, csak azért, mert nem egy öreg autóval jár meglehetősen nagy bunkóság. Lehet újdonságot fogok mondani, de képzeld el rajtad kívül is nagyon sokan szeretik a régi autókat, de egyszerűen nem engedhetik meg maguknak, hogy hobbyautóként tartsanak egy youngtimert. A mai világban pedig mindennapi használatra egyszerűen nem alkalmasak. Egyrészt, ha az ember szépen felújít egy autót nincs szíve tönkretenni a mindennapos használattal, másrészt akármennyire is karban van tartva, tökéletes megbízhatóságot nem lehet elvárni egy 20-30 éves autótól. Főleg, ha új korában sem volt egy kifejezetten problémamentes típus pl: 80as évek olasz és francia autói. És képzeld, a legtöbb ember nem teheti meg, hogy késik egy tárgyalásról vagy a munkahelyéről, mert nem indult az autója. Szóval fröcsögés helyett inkább szállj kicsit magadba és gyakorolj kicsit nagyobb toleranciát embertársaid irányába.
Carfan2 2010.03.12 09:26:01
@kultúrpesszimista: "Az emberi ostobaság, kevélység, többnek látszani akarás mértéktelen."
"Aki kiad egy műanyagtenger Corolláért 4-5M-ot, az meg is érdemli. Nem haragudni, szánni kell az ilyet."
Remélem kielégítő a válasz.
Carfan2 2010.03.12 17:45:42
@kultúrpesszimista: Most a szavakon fogunk lovagolni? Idióta szininímája az ostoba. Szubjektív véleményhez jogod van, de bárkit is degradálni, mert egy új autóba "kényszerül" nincs. Vagy ha igen viseld a következményeit. Egész délelőtt ezen a frappáns visszavágáson gondolkodtál?:D Jogi pályára ne menj ha elfogadsz egy tanácsot.
Belsőség Bunkóbbak a nők? 2010.01.27 06:51:00
  Csak a tendencia szomorít el. Ha tíz sofőr nem enged át, abból nyolc biztosan nő. Vélemények azonos című írásunkról...
Carfan2 2010.01.27 08:57:30
@Dassler: Így van. Van példa erre is arra is. Ezért baromság ilyen szemeteket megjelentetni. De hát egy ilyen színvonaltalan fércmű megírása 15 perc, ráadásul a kedves "újságíró" hölgy kiírhatja magából a frusztrációit. Nyilván egyszerűbb, mint egy TARTALMAS cikket írni. Egy autós portálon szerintem sokkal inkább helye lenne bemutatóknak, teszteknek, autózáshoz kapcsolódó termékek öszzehasonlító tesztjének (akksik, ablaktörlők, fejegységek stb) De hát ugye ahhoz némi munkát is kellene végezni, azt pedig Magyarországon senki sem szeret:D
Carfan2 2010.01.27 09:01:28
@newtehen: Látom az irigykedős résszel sikerült azonosulnod:D
Carfan2 2010.01.27 09:31:25
@Csumpi Hálidéj (Mk412): Nem vagyok tipikus vásárló, nagyon is szeretem a gondolkodásra ösztönző írásokat, csak az a szomorú tény, hogy számomra ez a "valami" nem az. Nem szórakoztató, nem tartalmaz információkat, nem késztet továbbgondolásra. Akkor pedig mi értelme volt megírni? Számomra olyan szaga van, hogy reggeli értekezleten odaszólt a főszerkesztő, hogy "Hu ma nincs egy értelmes cikkünk címlapra, valami szemetet dobjon már össze valaki 10 perc alatt" És ez a szomorú számomra.
Egy dolog biztos. Ha az új vizsgarendszer a gyakorlatban beindul, valamivel kevesebb mozgástér marad a trükközésre. Már csak ezért is érdemes tényleg jól felkészített autóval vizsgára menni, mert az alkalmatlan minősítés összehasonlíthatatlanul rosszabb – és…..
Carfan2 2010.01.08 14:16:36
@Carisma001: Az a zöldkárty lesz, mivel egy műszaki 17e környékén volt. De akkor is több, mint 50%-os emelés. Vagy ez is az adó"csökkentés" része? Az egekbe emelték mindennek az árát, hogy párezer ember alacsonyabb adókulcsba kerüljön és lehessen kampányolni, hogy bezzeg csökkentettük az SZJA-t. Ezeknek a szarháziaknak a juttatását kéne csökkenteni 0-ra. Akkor is túlfizetettek lennének.
Tesztautót egyeztettünk a Kiával. Gondoltam, megkérdezem, mikor jön a Venga. Kia Andrea erre csak annyit mondott: - Ne is kérdezd, az egyiket már el is lopták a kettőből. Az udvarunkról, próbarendszámmal. Aztán ahogy beszélgettünk, kiderült, hogy valójában ez már a harmadik autó…..
  Most megtudhatja, reggel miért áll a sorban, amikor haladhatna is. Vélemények azonos című írásunkról...
Carfan2 2009.12.02 15:13:21
@Carfan2: Csak, hogy legyen szerkesztőségen belül kiről példát venned, Vályi Pistának is írtam nem egy kritikus hangú hozzászólást, de ő igenis törekedett arra, hogy jobb munkát végezzen és ma már szerintem az egyik legjobb munkatársatok lett. De nyugodj meg belőled soha nem lesz újságíró. Inkább menj el te is "hülye irodistának" az jobb lesz mindannyiunknak. Úgyis annyira irigyled a 16. havi bérét...