Adatok
WAPAC
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Most megtudhatja, reggel miért áll a sorban, amikor haladhatna is. Vélemények azonos című írásunkról...
WAPAC
2009.12.02 16:56:42
@dobzi:
A hiba az hiba ...
Ha az elemlámpám kiég, azért is leállítjuk az egész várost?
Egész lapos gondolkodás ...
Csak egyszer számolja ki, hogy mondjuk csak ezer autó alapjáraton, mondjuk fél óra alatt mennyit fogyaszt és mennyit szennyez, valamint az ugye min. 500 munkaóra ...
Ezt vessük össze, azzal amennyivel a jó időzítés kényelmetlenebb, vagy többe kerül. És mennyivel több mint ezer ...
Egyébként azt már rég kimutatták, hogy sűrű forgalomban akár egy nagyobb fékezés is okozhat több órás dugót, hányszor szembesül az ember látszólag közvetlen ok nélküli dugóval. Hát még 10 perc szerelés ...
Továbbá a balesetek szempontjából is kisebb kockázattal járhat egy kevésbe fontos lámpa hiánya, mint a javítással képzett dugó miatti fékezések.
Majd a balesetből újra dugó lesz ....
A hiba az hiba ...
Ha az elemlámpám kiég, azért is leállítjuk az egész várost?
Egész lapos gondolkodás ...
Csak egyszer számolja ki, hogy mondjuk csak ezer autó alapjáraton, mondjuk fél óra alatt mennyit fogyaszt és mennyit szennyez, valamint az ugye min. 500 munkaóra ...
Ezt vessük össze, azzal amennyivel a jó időzítés kényelmetlenebb, vagy többe kerül. És mennyivel több mint ezer ...
Egyébként azt már rég kimutatták, hogy sűrű forgalomban akár egy nagyobb fékezés is okozhat több órás dugót, hányszor szembesül az ember látszólag közvetlen ok nélküli dugóval. Hát még 10 perc szerelés ...
Továbbá a balesetek szempontjából is kisebb kockázattal járhat egy kevésbe fontos lámpa hiánya, mint a javítással képzett dugó miatti fékezések.
Majd a balesetből újra dugó lesz ....
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Valamilyen irracionális, túl sok CSI-t látott tévképzetet követve várják a "helyszínelést", ami persze személyi sérülés, vagy bűncselekmény hiányában még órák múlva sem fog megtörténni, (illetve a mai ABS-es világunkban, ha megtörténik sem tudnak többet rögzíteni a koccanás helyzetében lefagyott autókról, mint a közeli parkolóba húzódottakról).
Mégis az esetek többségében valamilyen szent elhivatottsággal a szemükben őrzik a puffos autót pl. az Árpád hídon a reggeli dugóban, és tartanak fel több tíz-, akár százezer embert, pazaroltatnak hihetetlen értékű üzemanyag mennyiséget és okoznak szennyezést a városnak ezen autós társaink. 10-ből 9 dugót ez okoz...
Kérem, szóljanak rájuk!!!
(hátha a sokadik után meggondolják)
Illetve ajánlom a jelenséget a KRESZ aktuális megreformálóinak!
Ugyan ez most sem szabályos, de talán ki is kéne emelni, értelmezni, mint külön esetet, már csak kiemelt közügy jellege miatt is, hogy ez mindenkinek egyértelmű legyen.