Regisztráció Blogot indítok
Adatok
LACEK

0 bejegyzést írt és 141 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mondta Illés Zoli (Fidesz, Terézváros) a nyugdíjas néninek a 2. forduló előtti kampányrendezvényen, melynek a fő témája ez volt: A videóból sok minden kiderül: Illés Zoli nem szavazatvásárlásnak gondolja ezt az akciót, ezért kéri el a 200 forintot. Számlát nem…..
LACEK 2010.04.19 17:34:34
@combo:
1. a KAMPÁNY módszereit tekintve nem mentünk le az MSZP szintjére, azt hittem ez a szövegkörnyezet miatt világosan érthető... Kormányzati teljesítményben természetesen ég és föl a különbség, a javunkra :))
2. pontosan leírtam, hogy miben nem süllyedtünk MSZP-s szintre: az aljanép aljamódszerekkel való megszólításában
3. a közvagyont szétlopó oligarchák utálata nem egyenlő a tehetség és szorgalom révén meggazdagodók utálatával
LACEK 2010.04.19 17:39:54
@a katona fehérben: "Szerinted tényleg fair play díjat érdemelne "a haza nem lehet ellenzékben"?"
Nem hiszem, viszont a mondat igazságtartalma 1998 - 2002 és 2002 - 2010 időszakok fényében mára maximálisan beigazolódott.
LACEK 2010.04.19 17:58:16
@Kicsit Karcos: na jó, akkor mégegyszer, röviden: a Fidesz sokáig látványosan távoltartotta magát a "proliktól" (emlékszünk ugya Pokorni "panelprolizására",pl.), mondjuk így, fentebb már leírtam ezt részletesebben, nem ismételném magam. Mostanra rájöttek (VÉGRE!) hogy az ő szavazatuk is annyit ér mint a budai polgároké.
Az aljanépet sajnos főleg ilyen módszerekkel lehet megnyerni, ez van, nekem sem tetszenek ezek a módszerek, de ezután a 8 év után engem már kurvára nem érdekel hogy milyen eszközzel érjük el, csak takarodjanak már ezek a búbánatba és jöjjön végre egy normális kormányzás.
Na, helyreállt az egyensúly a világban. Éppen a héten dicsértem meg az Index-et (Sajtótörténelmet írt az Index), de ugye Budán is csak 3 napig volt kutyavásár egyszer volt Budán kutyavásár, viszont minden csoda három napig tart. A  Pulitzer-emlékdíjas oknyomozó…..
LACEK 2010.04.18 20:05:46
@órarugógerincű felpattanó: segíts magadon, Orbán Viktor is megsegít :)) Amúgy jogos, aki nem képes tenni a saját boldogulásáért, azon a világ legtökéletesebb kormányfője se tudna segíteni semmilyen gazdasági csodával. Ugyanakkor elképesztően sok függ a kormány intézkedéseitől, döntéseitől is, főleg itt, egy olyan országban, ahol minden második forint átmegy az állam kezén.
LACEK 2010.04.18 20:16:04
@Conv: egészen biztos, hogy nem vagyok normális, de ez inkább egyéb dolgokban szokott jelentkezni, mindazonáltal tényszerűen igazad van :))
A levezetésedben viszont sajnos akadt egy kis bukfenc, ugyanis a példádban az "itt" és az "ott" UGYANAZT a földrajzi pozíciót jelenti, ergo mindkét fél ugyanarra a helyre gondol, míg nálunk a "más bolygón" és a "nem azon, amelyiken Te" esetében NEM UGYANAZT - de ezt csupán a logikád épülését segítendő írom, "nothing personal", ahogy a művelt francia mondja :D
LACEK 2010.04.18 20:19:13
@órarugógerincű felpattanó: úgy tudom, hogy a 32 legnagyobb értékű privatizációs tranzakció közül 29 MSZP-SZDSZ kormányokhoz köthető, ergo az 1990-1994 közötti MDF és az 1998-2002 közötti Fidesz kormányhoz mindössze 3.
Úgy néz ki, hogy ez a választás sem múlik el komoly tévedésem nélkül: egyelőre ugyanis semmi jele annak, hogy a két forduló között felpörögne a kampány. A lapokban már a következő kormány névsora fut, időnként meglepő nevekkel, az elemző pedig – miután lényegében…..
LACEK 2010.04.16 01:15:10
@t a m á s: Isten igéjének terjesztőjét bántalmazni a legsúlyosabb bűnök egyike volt már a középkorban is! Örüljön, hogy ennyivel megúszta a mocsok!
Az eredményeket itt követjük és kommenteljük: 23:36"A Bocskai úti általános iskolánál várakozó szavazók sorszámokat cserélgetnek, söröznek, és a kosárra dobálnak az általános iskola tornatermében. Ahangulat tehát nagyon családias, miközben néhányan tanácstalanul…..
LACEK 2010.04.11 23:25:38
@abandi: ez már régen kiderült, csak még nem tudtál róla hogy ők nem tudnak róla :D
LACEK 2010.04.11 23:27:38
@.Pierre Bezuhov.: Hiába mocskolócc gecc, ezzel csak hozol újabb 10%-ot a Jobbiknak! :DDD
Akik - hozzám hasonlóan - már nagyon várják a vasárnap estét, amikor végre elindul az adatok özöne, és értelmét veszti minden korábbi ködszurkálás, azok számára a napközbeni részvételi jelentések is értékes információnak számítanak. Önmagukban azonban ezek a…..
LACEK 2010.04.11 11:06:57
@tildy:): Én kiröhögni szoktam a külföldről szavazó JOBBIKOSOKAT - van egy csomó ilyen pl. a YouTube-on is. Hát milyen már az, hogy az EU meg úgy enblokk a nyugat ellen agitálunk, aztán még véletlenül sem Kelet-Turániába megyünk ki dolgozni, hanem az EU-s lét előnyeit kihasználva Angliába meg Svédországba. Hipokrita köcsösgök! :-))
LACEK 2010.04.11 11:49:14
@soroslo: Riszpekt nekik, komolyan, ugyanakkor fenntartom, hogy Jobbikosnak lenni és közben egy nyugati jóléti államban az EU áldásait élvezni, hát minimum ölég necces dolog... Most vagy pacalpörköltet zabálunk, vagy a vegetarizmus mellett kampányolunk - szerintem.
A tragédiát követő magyar reakciók ismét megmutatták, hogy a közös érzelmi bázis igenis létezik. Ennek segítségével mindig ki tudtunk jutni a kapcsolati hullámvölgyekből. Így lesz ez most is.   Újabb írásunk a lengyel tragédiáról: A lengyel egy igazi nemzet Ma…..
LACEK 2010.04.11 07:07:47
@Kasia: @TaTa86.: Nem egyoldalú, de szerintem a lengyelekben valamiért sokkal jobban él ez a dolog. Nem készítettem reprezentatív felmérést, csak ez az érzésem.
LACEK 2010.04.11 07:12:43
@lifelike: Nézd meg a YouTube-on a Polish - Hungarian Brotherhood c. kis videót ( www.youtube.com/watch?v=_YJVO6jPaR0 ), amit egy lengyel srác készített, olvasd el az alatt lévő leírást, olvass bele a több ezer kommentbe, és revideáld az álláspontodat.
1989/90 óta afféle közhely, hogy a konkrét kérdésekre a magyar választók többsége hagyományosan baloldalinak tekintett válaszokat ad. Amíg az önmagát baloldalinak nevező MSZP szépen, apránként egy jobboldali liberális rajongó klubbá züllött, ezeket a baloldali érzelmű…..
Greyhound blog Best of Jobbik 2010.03.30 14:13:00
Kész... Ez már nekem is sok. Eddig nem akartam különösképpen baszogatni a Jobbikot, de most már egyre több furcsaság derül ki az "igaz" magyarokról. Gyurcsány Ferenc folyamatos mellébeszélését és gátlástalan hazudozását sem voltam képes szó nélkül hagyni, úgyhogy…..
LACEK 2010.03.31 17:32:09
@Várkonyi: Nem mondom, hogy nincs logika abban amit írsz, de ez jelen pillanatban még hipotézis, arra meg nem lehet politikát építeni.
Én a JELENLEGI helyzetről és az ahhoz való alkalmazkodás (ami NEM meghunyászkodást meg mindenkinek benyalást kell hogy jelentesen!) szükségességéről beszélek - amiről írsz, az bekövetkezése esetén egy teljesen más helyzet lenne, akkor majd ahhoz kell alkalmazkodnunk.
Rengeteg érv szól amelett, hogy a nyugat szép lassan veszít a súlyából, meg amit az USA gazdaságáról, a FED-ről írsz abban is van igazság, azt azonban nem hinném, hogy 2 éven belül összeomlana az USA (és vele együtt az EU), egyrészt mert e két földrész gazdasága együttvéve jelenleg nagyobb mint az összes többieké együttvéve, másrészt mert az USA-nak van egy elég komoly ütőkártya a kezében: a hadereje.
De mondom, ez hipotézis, nem tudjuk mi lesz, hogyan és mikor, Magyarországnak mindig az adott helyzethez alkalmazkodva kell(ene) a maximumot kihozni a lehetőségekből.
Jelenleg az EU/NATO/USA/IMF-félék fújják a passzát szelet, árral szembe menni nem érdemes, inkább ügyesen lavírozva kell irányítani a hajót - egy megfontolt kapitánynak, és nem a lázadó matrózoknak ;)
LACEK 2010.03.31 21:02:12
@Várkonyi:

nagyon nem ugyanaz a helyzet, mint volt 1998-ban:

1. A Fidesz akkor már 8 éve parlamenti párt volt, ismertük már valamelyest őket

2. 1998-ban két választás volt:
vagy a már "bizonyított" (...) MSZP-SZDSZ-re raktad az X-et, vagy pedig a Fideszre/szövetségeseire (vagy legalábbis a velük azonos oldalon lévőkre), most 2010-ben viszont a még semmilyen formában nem (sem az alkalmasságát, sem az alkalmatlanságát) bizonyított Jobbik, és az egyszer már egy jó négy évet produláló Fidesz között választhatunk
LACEK 2010.03.31 21:07:19
@Várkonyi: Két feltétel esetén a 2010-et követő első parlamenti választáskor a Jobbikra szavazok:

1. A Fidesz eljátsza minden bizalmamat, magyarul leszerepelnek

2. A Jobbik visszavesz a hőzöngős dumáikból és egy konszolidált, amolyan két VH közti bajcsy-zsilinszky-féle radikális párttá alakul őrjöngő félkegyelműek társasága helyett
(Magyar Hírlap Online, 2010 március 27.)..
LACEK 2010.03.31 14:32:21
@Lord Kilburn: Jelentős különbségek vannak, a MIÉP anno soha nem ment tovább az építőjellegű kritikánál, zsideszezésről meg aztán szó sem esett.
Egy módon tudok elképzelni egy amolyan 98-02 közötti MIÉP-Fidesz kaliberű kapcsolataot Viktorék és a Jobbik között: ha pártszakadásra kerül sor Vonáéknál, és a szakadárok külön frakcióként vagy függetlenként támogatják majd a Fideszt.
Szerintem a Fidesz is jól teszi, ha szükség esetén próbálkozik jobbikosok megvásárlásával - amennyi ott a karrierista szerencselovag...
LACEK 2010.03.31 14:32:22
@Tóta W. Árpád: lószart lett sárbagyalázva, egyszerűen eltaktikázta magát, túlságosan nyugodt, visszafogott volt (v.ö. 1998 vagy 2002),a Tisztelt Szavazópolgárok jelentős részének meg nem az jött be, hanem a nagypofájú hiperaktív idegrángásos idióta stílusa.
(csak zárójelben: azoknak most is egy nagypofájú idióta jön be inkább, lásd Jobbik támogatottsága az ős MSZ(M)P-s vidékeken)
Vastagbőr Nikolett, a gárdista 2010.03.30 12:31:00
Úgy gondolom, a képen a bal oldali lányzót már nem nagyon kell senkinek bemutatni, hisz az arcát, nevét az is ismeri, aki amúgy nem akarta, meg az is, aki amúgy akarta volna, csak alapvetően egy hipokrita fasz. Karcsú, szőke, széparcú, vidám, mosolygós, fiatal kiscsaj, gárda…..
LACEK 2010.03.30 22:10:31
@reKorrekt: Félreértettél. nem kicsit, nagyon. NEM a gárdistákat ítéltem meg 1 ember alapján, de még csak nem is a kis szőke puncit, hanem az egész ügyre adott jobbikos reakciók egy részét, amelyek tipikusan liberális panelek.
LACEK 2010.03.30 23:01:15
@nyg:

"Kurva vagyok, de mindenki kurva."

húbazz, de ismerős ez az érvelés, honnan is ???

ja, megvan: "Hazudtam, de az egész politikai elit hazudott"
LACEK 2010.03.31 04:06:10
@Conv: Na, pár megnyilvánulásodra reagálok, most van rá időm.

"Én is igennel szavaztam. Nem tudom miért ne tudna
parlagfűirtani, miért ne tudna,
segélyszervezetben..."

Mivel a kérdés a szavazásnál nem az volt, hogy
"tud-e egy pornós kurva parlagfüvet irtani?", így
az érveid mellébeszélésnek is gyengék.
A Magyar Gárda céljai között szerepel a következő
: "a felnövekvő korosztályok testi, szellemi és
lelki képzése", így egyértelmű, hogy ha a MG hű
akar lenni a saját elveihez, akkor egyértekműen
NEM egyeztethető össze.

"Tudod nektek fideszzombiknak az a bajotok, hogy
el nem tudtok képzelni olyat, hogy egyéni
szabadság, mindent Viktor Király szájíze szerint
kell csinálni és kész, ha azt mondja ezt csináld,
azt csinálod."

Most hagyjuk azt a már önmagában is groteszk
helyzetet, hogy egy jobbikos magyaráz az egyéni
szabadságról (MUHAHAHA), nézzük a mondat második
felét. Amióta Fideszes vagyok, soha nem OV vagy a
Fidesz médiája határozta meg, hogy mit
csináljak/gondoljak. Ellenben ez a jobbikosokról
(rólatok) nem feltétlenül mondható el. Ha azt
mondják (írják) nektek, hogy Bayer Zsolt gazember,
akkor azt fújjátok (2-3 éve még éltettétek), ha
azt hogy az Oroszok felé kéne inkább húzni mint az
EU felé, akkor azt, ha az addig dicsőitett Tomcat,
Posta Imre vagy akárki elkezdi csípni a jobbikos
vezetők szemét, pár cikk a kurucinfon, aztán hip-
hop már ellene is fordultok. Ami a fideszesekről
írsz, az pont a jobbikosokra jellemző.

"Bazz a Jobbik a leginkább kevert párt jelenleg és
a gárda a leginkább kevert egyesülés, hiszen az
egyik nem politikai érdek mentén van egyben a
másik pedig szépen összegyüjti az összes olyan
embert akinek tele a töke a fityisz, szdsz, mszp,
mdf kombó 20 éves tatárjárásából."

BRUHAHAHA. A MG nem politikai érdek mentén lett
létrehozva ??? Ember, ne röhögtesd ki magad! A MG
a Jobbik kampányfogása (volt), és az áttörésük
legelső oka.

"elmégy Te a picsába az összes hozzád hasonló
seggfejjel együtt, aki a kettős mércét emlegeti
olyan kontextusban, hogy kettős mércét alkalmazva
magyarázza meg a saját erkölcsi
felsőbbrendűségét."

Nem mi beszélünk erkölcsi felsőbbrendűségről,
hanem a Jobbik. Éppen ezért ilyen mulatságosak
ezek a dolgok, mint a buzifelvonulára járó
szóvivő, meg a pornózó gárdista. Túl nagy a
kontraszt a beszéd és a tett között.

"Bizony a nagy demokráciáért folytatott fityiszes
maszopos harcban ez lenne az alap, hogy ilyesmit
fel kellene fogni és nem belekeverni egy
társadalmi tevékenység megítélésébe a sajátos
egyéni hülyeségünket egy egy személy magánéletével
kapcsolatban."

Hát ja a Fidesz már csak ilyen antidemokratikus,
már-már fasisztoid párt, a salgótarjáni
közgyűlésbe delegált tagjukat is azon nyomban
kirúgták, mihelyt kiderült hogy (amatőr!) porngráf
felvételek készültek és kerültek nyilvánosságra
róla.
index.hu/belfold/2009/08/19/fideszes_delega
lt_volt_porno_miatt_kitettek/
De majd a Jobbik megmutatja nekik mi az a
demokrácia meg az egyéni szabadság!

"bazzeg a gárda nem a Jobbik"

Persze, semmi közük egymáshoz. Ugyan Vona Gábor
alapítója a szervezetnek és személyesen
jegyezetette be 2007-ben, de ez minden bizonnyal a
véletlen műve.

"Vagy arra, hogy nem fognak rettegni nagyon erősen
és hangosan a médiák?"

Nincs olyan, hogy "médiák", a média már eleve
többesszám (egyesszám: médium)

(na ez gecidég vót, de megérdemelted! :D)
A buzeráns, a faszpumpás meg a Gábor:  ..
LACEK 2010.03.29 19:10:26
@zero: Sőt, a NyP-s képviselők is ugyanígy buliztak, piáltak, csak 1944-ben még nem volt net, facebook, meg digitális fényképezőgép. vagyis róluk nem készülhettek ilyen fotók.
LACEK 2010.03.29 19:20:28
@Thulsa Doom: Továbbá: egy nemzeti gondolkodású ember nem járhat melegfelvonulásra, nem füvezhet, nem pornózhat és nem örülhet, ha a lánya óvodájában szeretik a másságot ?
Ezt a képmutató majomkodást hagyjuk meg a XIX. századi műmájer polgári oldalnak!
XXI. századi Liberális Szittyapártot MOST !!!
w Multiplayer 2010.03.26 06:00:00
Eddig a két új erő mutatkozott be az MTV interjúsorozatában. A köztévé kezdeményezése egyébként megérdemli a biccentést, annál többet csak azért nem, mert ez volna a default elvileg. Kockázatos riporteri feladat, és ahhoz képest eddig egészen ügyesen teljesítették. A…..
LACEK 2010.03.26 16:19:33
@Lord_Valdez: Azt hiszem, te nem nagyon éltél a Kádár-rendszerben, mert akkor nem irkálnál ilyen ostobaságokat, mint hogy "lelkesen utáltuk a nyugatot".
Elárulom, hogy abban az időben lelkes és naiv csodálói voltunk a nyugatnak, minden szarnak ami nyugati, annyira utáltuk ugyanis a rendszert, amiben éltünk.
LACEK 2010.03.26 17:41:04
@soseleszekelső: @/tmp: Én nem állítottam semmit, reakciókat várok, na meg érveket,ha szerinted nincs igaza, akkor MIÉRT nincs. Az hogy "hülyeség" meg "fasság", az nem érv.
LACEK 2010.03.27 15:08:25
@tulok ex betonputtó: @soseleszekelső: Köszi az észrevételeket. Úgy tűnik, Makovecz úr némi túlzásokba esett, amiért szvsz kár volt, mert anélkül is igen brutálisak a járulékterhek.
  Alfőmérnök hívta fel figyelmünket Morvai Krisztina erősen pikáns szereplésére, még a nemzeti radikális ébredése előtti időkből. 2000-ben Morvai a Közép-Európai Egyetem (CEU) színeiben adott elő a Közgáz Társadalomelméleti Kollégiumában (TEK), a…..
LACEK 2010.03.23 18:33:40
@==T==: Persze, tőlük is lehetne, mint ahogyan azt meg is teszik amaz oldalon. De hát ez itt meg az emez oldal. Így megy ez...
De hogy te is örülj, egy kis ajándék:
www.youtube.com/watch?v=N62E6gjxUXw
LACEK 2010.03.23 18:59:40
@reality: Na és ? Valószínűleg azért állt a Jobbik mellé, mert így látott maximális esélyt a jogvédő tevékenysége kibontakozására.
Miért, ha valaki belép egy pártba, akkor kötelező mindennel 100%-ig egyetértenie ?
Konkrétan ismerek egy olyan autószerelő vállalkozót, aki azért lépett be a Jobbikba, mert úgy VÉLI, ők képviselik a legjobban a kkv-k érdekeit. De ettől ő még nem lett neonyilas meg 1 bites zsidózó zombi. Sőt, valószínűleg abszolút nem érdeklik sem a zsidók sem a nyilasok, hanem sokkal inkább a saját problémái.
Mint ahogyan olyan helyi Jobbik alelnökről is tudok, aki egy ügyvédi irodát visz egy kollegájával, aki khm.. származását tekintve, ha Morvai magunk/magukfajta definícióját úgy értelmezzük ahogyan őszerinte helytelen értelmezni, akkor nem kifejezetten a "jobbik" oldalra soroltatik, ha tetszik érteni... :))
    Nem tehetünk róla: Vona Gáboron egyre inkább elhatalmasodnak a torgyánizmus tünetei, ezért másodszor is neki kell átnyújtanunk a Svéd Modell-díjat, amit eredeti kiírásunknak megfelelően a kampány zsibbasztóan hülye vagy éppen meghökkentő kijelentéseit jutalmazzuk.…..
LACEK 2010.03.21 17:07:51
@Bloodscalp: Abban a hozzászólásában, amire reagáltam, ez nem volt benne, csak egy későbbiben írta, ezzel is beismerve hogy a fentebbi véleménye hibás vagy legalábbis hiányos volt. Így már közelebb jár az igazsághoz, de nem csak azok a kivételek, hanem az ideológia-mentes felkelések nem-kommunista elnyomó rendszerek ellen is.
LACEK 2010.03.21 17:57:42
@Bloodscalp: Egyetértek, de kissé pontosítanék:

1. biztos hogy lennének akiket ez érdekel, de a többséget nem, így erre nem lehetne alapozni nemhogy egy felkelést, de még egy nagyobb tüntetést sem

2. ez nem csak nálunk lenne így, Pinochet Chile-jében vagy a hitleri németországban is így történt
LACEK 2010.03.21 22:54:56
@tölgy: Nem használtam a "lázadás" szót, felkelést és forradalmat írtam. Továbbá: ha maga egy latin kifejezés jelentésével akarja bebizonyítani azt, hogy az úr 2010. évének e szép tavaszi estéjén mit kell érteni "forradalom" alatt, akkor a másodperc tört része alatt válik nevetség tárgyává.
T.i. nem sok olyan szó létezik, amelynek ennyire sok jelentése lehet,amelynek jelentése ennyit változott/fejlődött az idők során, amit annyian ruháztak fel különböző tartalmakkal, pozitív/negatív etikai töltéssel, stb.
Önnek persze könnyű, hiszen ön egy bizonyos -izmus híve, követője, így aztán mindent és mindenkit a saját hitéhez viszonyítva mér.
Azt javaslom maradjunk annyiban, hogy a történészek között sincs egyezség a szó pontos jelentéséről.

De mivelhogy én műveletlen vagyok, meg valószínűleg marxista is (naná),ajánlom figyelmébe Hahner Péter egyetemi docens rövid írását a témában:

A forradalom fogalmáról

www.matud.iif.hu/08aug/02.html

"Martin Malia kérdésére tehát („Létezik-e a forradalom mint olyan?”) olyan válasz is adható, hogy a forradalom nem úgy létezik, mint a geológiai vagy biológiai jelenségek, amelyek létét az emberi értelmezéstől függetlenül sem tagadhatjuk. Inkább úgy létezik, mint bizonyos történelmi jelenségek (lázadások, felkelések, politikai összeomlások stb.) egyik lehetséges értelmezése."

Üdvözlettel:
M.László
okleveles villamosmérnök
Vastagbőr Elnöki kegyelem 2010.03.20 09:01:00
2009. szeptembere: "Egy család: apa, anya és 6 gyerek. Aput meg anyut a bíróság 10 hónap letöltendő börtönbüntetésre ítélte, mert a gyerekek nem jártak iskolába. A gond a két nagyobb gyerekkel volt, az anyjuk szerint reggelente a gyerekek elindultak otthonról, de az…..
LACEK 2010.03.20 22:25:42
@El Topo (Sgt. Elias): Szemlátomást ritka nagy idióta tetszik lenni, de magának is jár egy esély, hátha:

1. Segély: remekül vagy nem remekül megélni, az viszonyítás kérdése. Átlagos cigány igényszinten jól meg lehet belőle élni, ha azt veszed, hogy milyen szinvonalon él pl. egy 2 gyereket nevelő, minimálbért kereső egyedülálló szülő. Utóbbi ráadásul olyanra is költ (gyerekek iskoláztatása, ebből következően ruháztatás, rendszeres tisztálkodás,stb.), amire előbbi nem.
Továbbá én úgy nőttem fel, hogy az a normális állapot, ha az ember dolgozik és tanácshoz/polg.hivatalba segélyért menni SZÉGYEN. Sok nemcigány rászoruló pont ezért nem is kéri a segélyt. A cigányokról mindez nem mondható el. Egy átlagos 20 év körüli cigány, jó eséllyel soha nem látta dolgozni a szüleit!

2. Börtön: igazad van, tényleg nem wellnesközpont, mert azért fizetni kell, a börtön meg ingyenes.
Komolyra fordítva a szót: mi tart vissza egy átlagembert a bűncselekmény elkövetésétől, pl. a lopástól:
- mi úgy nőttünk fel, hogy lopni bűn és SZÉGYEN (ha most olyan lózngokkal jönnél, mint pl. torrentezés, meg a konyhásnéni/esztergályos bácsi hazavitt ez-az, akkor hadd küldjelek el előre is a picsába - ugyanis az teljesen más dolog társadalmilag). A cigányok nem így szocializálódnak!
- ha pl. engem elkapnának egy bolti lopáson ( 10 000 Ft), akkor az csak szabálysértés, tehát a jegyző megbüntet 10 000 Ft-ra. Ha elfelejtem befizetni levonja a fizetésemből. Egy cigány esetében ugyanez történik, kivéve, hogy ha ő nem fizeti be, tőle nem vonják le, mert segélyből nem levonható!
- ha börtönt érő bűncselekményt követnék el, akkor per pillanat az alábbi károk érnének: 1. abba kellene hagynom a tanulmányaimat; 2. oda lesz az erkölcsi bizim, ami később számíthat, 3. szégyent hoznék a szüleimre, megharagudnának rám, lehet hogy apám még ki is tagadna, ami ugye később megint anyagi kár, na meg ugye az említett neveltetésem következményeként úgy gondolom, hogy börtönben lenni SZÉGYEN. Vajon egy nem tanuló, nem dolgozó cigánygyereket is ugyanezek a hátrányok érintik ? Lószart, mama!
- ha nekem börtönbe kéne vonulnom, meghatározott ideig együtt kellene élnem úgy 70-80 %-nyi bűnöző cigánnyal, akiket utálok - ellentétben egy cigány kifejezetten otthon érezheti magát ilyen környezetben

Megj.: a "cigányok" alatt a cigányság segélyből élő, nem dolgozó, bűnözést toleráló környezetben élő igen széles rétegét értettem, és nem a társadalomba beilleszkedetteket.
  Gondolom, nem mozog mindenki otthonosan a radikális celebek világában. A most nyilatkozó Zagyva Gyula csak második vonalbeli híresség, Toroczkai László mögött. Zagyva egyébként a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom elnöke, Szegeden a Jobbik képviselőjelöltje.…..
Sziasztok srácok! Haverok, barátok, rokonok. Maradtok azok a véleménykülönbségek dacára, amit ugye egy-egy üveg bor után már a szomszédok is tökéletesen hallanak. Én itt most aljasul kikerülném a bort és a vitát is, majd egyszer leiszom, ha másképp nem. Jól tudom, hogy…..
LACEK 2010.03.19 19:35:11
@bazalttufa: Természetesen, csak hogy a mi "követeléseink" az ő tűréshatáraikat soha még csak meg sem közelítették. Nem hiszem, hogy ha a Hankooknak a magyar állam munkahelyenként nem 19M forintot fizetne, hanem csak a felét, akkor ne érné meg nekik
LACEK 2010.03.20 14:57:49
@TFL: Akkor menjenek Romániába, vagy ahova akarnak. 19M egyetlen nyomorult munkahelyért akkor is irreális. Fábry szavaival élve, ennyi pénzért három thaiföldi kurva életem végéig játszik a pöcsömmel vérvörös körmökkel.
LACEK 2010.03.20 18:29:40
@Mikulka2: jaja, Posta Imre is ezt mondja: "antiszemitának lenni hazafias kötelességünk" :D
  Posta Imre lélekbúvár, a Köztársasági Őrezred volt pszichológusa március 16-i blogbejegyzésével médiatörténeti léptékű hőstettet hajtott végre. A Kuruc-kompatibilis szaftos zsidózásnak ma már az utcai tömegsport hungarista hipp-hipp hurrájaként önmagában aligha…..
LACEK 2010.03.20 16:00:05
@Alfőmérnök: Sajnos még nem olvastam. Ki írta ? Lehet hogy majd beleolvasok, szeretem a sci-fit.
LACEK 2010.03.20 16:28:24
@Alfőmérnök: De hát akkor miért nem áll le vele ? Egy időben sokat warcrafteztem, de aztán egyik reggel zag-zaggal köszöntem a szomszéd Pistabá'nak, na akkor elhatároztam, hogy soha többet egy percet sem! Szerintem Postánál is vannak már minimum ilyen volumenű jelek.
Turul_2k2 (Mandiner Blog) hívta fel rá a figyelmet, hogy Vona Gábor viccesnek szánt fikciója a Magyarországon földet vásárolni kívánó Salamonról és a Rigó utcai nyelvvizsgabiztos gárdistákról valami oknál fogva kimaradt mind a Jobbik TV, mind a Barikád március 15-i…..
LACEK 2010.03.19 21:30:31
@zoli29:

1. Ez igaz. Mentségére legyen mondva, hogy ez a többi politikussal is így szokott lenni.
2. Ha belegondolunk, hogy melyik az az egyetlen állam a földön, amelyiknek az államelnöke Magyarország felVÁSÁRLÁSáról beszélt, akkor, minek után itt a külföldiek földVÁSÁRLÁSáról volt szó, akkor ez teljes mértékben érthető. Még ha nem is szalonképes dolog - de hát a Jobbik amúgy is bevallottan tesz a "szalonra"
3. Na ez egészen biztos. Ezt nyilván Vona sem gondolta komolyan (lásd 1. pont)

Amúgy nem vagyok Jobbikos, Fideszes vagyok. Font Sándort hallottam amúgy nemrég ugyanerről a témáról beszélni, és ő is a dán példát említette.
Mandiner blog Heló 2010.03.18 15:01:00
LACEK 2010.03.19 03:59:53
@Legelő Őse: ennek a szarházinak a tettét nem menti, de azért jó lenne tudni
LACEK 2010.03.19 04:02:12
@Legelő Őse: ennek a szarházinak a tettét nem menti, de azért jó lenne tudni
LACEK 2010.03.19 06:42:00
@Zahal: ajvé, de jó hogy vagytok, nélkületek még mindig barlangban élnénk, és a kőbalta lenne a legfejlettebb eszközünk! köszönjük!

csak úgy mellékesen: neked ugye pont annyi közöd van Neumann Jánoshoz, mint Rosenfeld Mátyáshoz, igaz ?
Örülünk, Vincent? OMG Járai 2010.03.09 23:29:00
Nyugtassatok meg, hogy Járai nem lesz sem pénzügyminiszter, sem jegybankelnök a következő politikai ciklusban. Amit ugyanis a Munkaadók és Gyáriparosok Országos Szövetségének tegnapi találkozóján előadott, az már nem fizetett politikai hőzöngés, hanem valami sokkal…..
Vastagbőr Hány halott kell még? 2010.03.16 11:31:00
Tegnap Tényőn egy családapa fejszével és motorosfűrésszel lemészárolta a feleségét, az 5 és 8 éves kislányukat, majd öngyilkos lett. Egész egyszerűen iszonyat. Az fn.hu értesülése szerint a férfi pszichiátriai kezelés alatt állt. A pécsi egyetemen lövöldöző diák is…..
Egy poszt Mexikó '86-ról. Nem lesz benne se tésztaügy, se doppingvád, se magaslati edzőtábor és nem lesznek összeesküvéselméletek. Ha őszinte vagyok, foci is alig lesz benne. Kicsit más lesz ez a rész, mint amihez eddig szoktatok. És remélem nem okoz majd túl nagy csalódást. Mert…..
LACEK 2010.03.16 14:47:14
@szempontpuska: Nem állt szándékomban politizálni. Akkor másképp fogalmazok: a 70-es évekbeli dilettáns sportvezetés hibája volt. ha az egy jobboldali diktatúra lett volna, akkor is ugyanez lenne a véleményem.
A legsötétebb ötvenes években voltunk a csúcson, ahogy mondod, de az a csapat még bőven a 20-as, 30-as években kialakult klasszikus magyar futballkultúra "terméke" volt (még az 1966-os is!). Mielőtt megint megkapnám hogy politizálok, meg a Horthy rendszert éltetem elmondanám, hogy a két világháború közti időszak futballéletének kialakulásában, és így a tradicionális magyar stílus ("Dunamenti iskola", ahogy nevezték megszületésében a pesti zsidó polgárságnak is jelentős szerepe volt, mint ahogyan a magyar labdarúgás legzseniálisabb edzőegyénisége, Sebes Gusztáv is zsidó volt.
A lényeg, amit mondani akartam: itt a 30-as évekre kialakult egy csodálatos futballkultúra, ami élte a maga életét, edzők játékosok gondolkodását határozta meg, és ezt tették tönkre a dilettánsok a 70-es években, kitépték a gyökereket, telesen mást oktattak az edzőknek (akiket ezzel összezavartak), idegen módszereket erőltettek, amik itt aztán nem működtek, az új dolgokat nem tanultuk meg, a régit meg közben elfelejtettük.
LACEK 2010.03.16 18:33:33
@Enok mester: Valószínűleg A "Tradicionális Magyar Labdarúgás Alapelvei" c. könyvre gondolsz. Én is olvastam, és csak méginkább megerősített abban a hitemben, ami kb. 13 éves korom óta (amikor is a serdülő II. edzésén a 20. kör után azon kezdtem gondolkodni, hogy ugyan ettől én hogy leszek jobb játékos,; én ettől leszek futballista, hogy itt futok körb-körbe mint egy ló ?) érlelődött bennem.
A másik: természetesen nem gondolom, hogy a pártfunkcionáriusok utasításba adták, hogy mit kell oktatni a TF-en, viszont a pártfunkcionárusok nevezték ki azokat, akik ezt eldöntötték.

Érdemes elolvasni:

Ki és mikor, hogyan és mi módon ölte meg a magyar tradíciót?

www.footballtrainer.hu/index.php?c002E6sSZ7bNM7WMry9s_JWH&cikk=31
LACEK 2010.03.16 18:43:23
@Enok mester: ja, még a "rossz futball tehát a politikai elitnek se jött volna jól" megjegyzésedre: nem mondtam hogy szándékosan ártottak, lehet, hogy jót akartak, csak nem jött össze. A kormány is valószínűleg szárnyaló gazdaságot, meg csodálatosan működő országot akart, és nem azt ami most van, bizonyára mindez "a politikai elitnek jól jött volna", ahogy mondod, csak éppen nem jött össze. Van az úgy, hogy valaki jó szándékkal áll oda, de aztán végül többet árt, mint használ.
harminc Petőfi jobbikos lenne? 2010.03.14 15:00:00
Nem tudom letenni azt a gondolatot, hogy mi lesz március tizenötödikén, hogy megint kivonul minden párt és mindegyik ugyanazzal az öncélú retorikával sajátítja ki magának 1848 első igazán balhés napját, meg hát az egész szabadságharcosdit. Mindenkinek egyértelmű, hogy lesz ott…..
LACEK 2010.03.15 09:07:46
@Plumper: Felesleges itt számokkal meg százalékokkal dobálózni, mert nincsen megbízható forrás. Tény, hogy akkor a zsidóság sajátjának is tekintette a forradalmat, és egyértelműen a magyar nép mellé állt. Sajnálatos, hogy a későbbiekben (1919, 1956) nem így történt. 56-ban is voltak zsidók a forradalom mellett, pl. Angyal István vagy Renner Péter nevét szokták emlegetni, de sajnos a másik oldalon alaposan túl voltak reprezentálva, '19-ről meg aztán nem is beszélve. Amennyit az 1848/49-es hősies helytállásuk és támogatásuk segített az elfogadásukban, a kommunizmus melletti ténykedésük annyit ártott neki (persze általánosítás nem helyes, hiszen egy jelentős részüknek, a zsidó polgárságnak úgy hiányzott a kommunista rendszer, mint púp a hátára)
LACEK 2010.03.15 19:19:07
@tomi257: helyesen: 26-tal (-val, -vel rag, teljes hasonulás, tudod). Továbbá a magyar nyelvben nagybetűvel kezdjük a mondatot. Nem annyira gáz, bárkivel előfordulhat a hiba, de ha már szarfejezünk, akkor fokozottan ügyeljünk rá.
LACEK 2010.03.15 19:19:08
@Cheradenine Zakalwe: Látszik, hogy nem ismered a történelmet. A forradalmak szükségszerűek, és az elbukott forradalmak is gyakran sikeresek. De semmiképpen sem feleslegesek. 1848/49 nélkül nincs 1967, 1956 nélkül nincs puhadiktatúra (na, az aztán tényleg káros volt végül, de tény, hogy meghozta az enyhülést)