Adatok
g bear
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mint tudjuk, a BKV már megint igen nehéz helyzetben van, Tarlós István a közelmúltban levelet is írt a miniszterelnöknek ezügyben. Nem tudjuk, milyen tárgyalások zajlanak a háttérben, de az biztos, hogy a BKV igazán megtesz mindent, hogy elősegítse a megegyezést - alig pár nappal a…..
BKV-Figyelő
Re: Odacsuktunk egy gyereket! -„És? Fogja be a száját!” – Kirúgta a BKV a buszvezetőt
2009.12.18 13:00:00
A lenti levelet kommentár nélkül küldeném mindazoknak, akik az Odacsuktunk egy gyereket! -„És? Üljön vissza, és fogja be a száját!” című bejegyzés íróját azzal vádolták, hogy hazudik, nem ír igazat, felfújta az egész történetet: Tisztelt Gál Mihály!A BKV…..
g bear
2009.12.19 09:58:08
@bokatheking: Vezettem, volt szar napom, egyszer még frissen megtudott családi haláleset is bekavart, annál inkább visszafogtam magam. Tehát lehet rossz napja... de ennyire? A szociális helyzetére gondoljon ő, és hidd el, ha el merték küldeni, akkor nem csak légből kapott volt a dolog, és jól alátámasztható, mert különben a szakszervezet igencsak belekötött volna. Ugyanis mostanában valami olyan téveszme terjedt el, hogy ők ezzel a dolgozók érdekvédelmi feladatát látják el, bár ez egy igen félreértelmezett érdeknek az igencsak félreértelmezett védelme. Mindenkinek az lenne az érdeke, hogy tisztességes munkáért tisztességes elismerést kapjon, az ellenkezőjéért pedig méltányos, de szigorú felelősségrevonást, amibe adott esetben ez is simán belefér.
Meglepően könnyedén tanulhatóvá válna egyesek számára az a jelenleg túl bonyolult szolgáltatói magatartás.
Meglepően könnyedén tanulhatóvá válna egyesek számára az a jelenleg túl bonyolult szolgáltatói magatartás.
g bear
2009.12.21 08:19:20
@BKV figyelő: Azért úgy tűnik, a határ nem egyformán érzékenyre van állítva...
Nos, akinek nem tűnt volna fel, állt az egész város, sőt fél Európa, s dugóban még ráadásul nem is igazán lehet havat kotorni, főleg nem hatékonyan. Nem akarom védeni az FKF-et, ám nyilván nekik is megvan a maguk baja. Tehát azt a pár centi havat így kéne értékelni. Attól, hogy előre tudod, hogy fél méter hó lesz, az még leesik, és előbb fel kell szabadítani az utat, hogy lehessen takarítani, külöönben nem halad a hókotró és egy csomó autóban kárt okoz, vagy kihagyja a környéküket. Az meg nem útfenntartás, hanem pazarlás. Érdekes, az üresebb utak rendben voltak (19-én 17:30 M0 80-90 km/h). Én is alig láttam hókotrót, de furcsa módon az út tiszta és jól járható volt a havazás után nem sokkal. Kíváncsi lennék, hogy a kedves, türelmes és megértő hozzászólók háza előtt hogy tudnék gyalogosan haladni a havazás kellős közepén, sok helyen még jóval utána sem lehet, mert a tulaj nem takarítja, hanem csak trágyázza...
Egy két éves "vacak" Daciat valószínűleg olcsóbban és könnyebben fel lehet készíteni a télre, mint a 20 éves "jó állapotú, vezetett szervízkönyves, stb" Merciket és Audikat, mit vártok a járműpark roncsabbik részétől? Nem mondom, hogy jó ez így, de ebből az anyagból ilyen várat lehet építeni. Az persze könnyen belátható, hogy megfelelő szezonális gumi sokat javítana a helyzeten, és összességében nem lenne drágább, mert amíg a téli kopik, addig a nyári nem. Csak épp egyszerre kétszerakkora öszegnek kéne benne állni lekötött étékben, amit a mostani gazdálkodás valahogy nem képes megemészteni, a négyévszakos gumik meg azért jók, mert semmikor sem igazán jók... Egy kis szemléletváltás kellene, de addig nem nagyon van mit az állami cégek szemére vetni, amíg a rádiókban a magánemberek nagyrésze is úgy szól hozzá, hogy a téli gumi úri passzió, egy másik része meg sír, hogy nincs rá pénze, aztán csodálkozik, amikor totálra törte az autóját. Jobb lenne, ha inkább nyíáron is télivel járna, nem drágább, sokan csinálják.
Az öreg járműnek pedig a légsűrítője is öreg, eleve gyengére tervezték, s a levegős rendszere is igen légvesztes. Péntek reggek saját kézzel segítettem a ZIU ajtajának. Meg volt a véleményem, de haladtunk, és nem csak durvabanyáztunk, s mindenki le is csillapodott szépen, a végére jót nevettünk az egészen. Akinek dolga lenne vele, ahhoz úgysem ér fel a háborgás, és ez a baj.
Nos, akinek nem tűnt volna fel, állt az egész város, sőt fél Európa, s dugóban még ráadásul nem is igazán lehet havat kotorni, főleg nem hatékonyan. Nem akarom védeni az FKF-et, ám nyilván nekik is megvan a maguk baja. Tehát azt a pár centi havat így kéne értékelni. Attól, hogy előre tudod, hogy fél méter hó lesz, az még leesik, és előbb fel kell szabadítani az utat, hogy lehessen takarítani, külöönben nem halad a hókotró és egy csomó autóban kárt okoz, vagy kihagyja a környéküket. Az meg nem útfenntartás, hanem pazarlás. Érdekes, az üresebb utak rendben voltak (19-én 17:30 M0 80-90 km/h). Én is alig láttam hókotrót, de furcsa módon az út tiszta és jól járható volt a havazás után nem sokkal. Kíváncsi lennék, hogy a kedves, türelmes és megértő hozzászólók háza előtt hogy tudnék gyalogosan haladni a havazás kellős közepén, sok helyen még jóval utána sem lehet, mert a tulaj nem takarítja, hanem csak trágyázza...
Egy két éves "vacak" Daciat valószínűleg olcsóbban és könnyebben fel lehet készíteni a télre, mint a 20 éves "jó állapotú, vezetett szervízkönyves, stb" Merciket és Audikat, mit vártok a járműpark roncsabbik részétől? Nem mondom, hogy jó ez így, de ebből az anyagból ilyen várat lehet építeni. Az persze könnyen belátható, hogy megfelelő szezonális gumi sokat javítana a helyzeten, és összességében nem lenne drágább, mert amíg a téli kopik, addig a nyári nem. Csak épp egyszerre kétszerakkora öszegnek kéne benne állni lekötött étékben, amit a mostani gazdálkodás valahogy nem képes megemészteni, a négyévszakos gumik meg azért jók, mert semmikor sem igazán jók... Egy kis szemléletváltás kellene, de addig nem nagyon van mit az állami cégek szemére vetni, amíg a rádiókban a magánemberek nagyrésze is úgy szól hozzá, hogy a téli gumi úri passzió, egy másik része meg sír, hogy nincs rá pénze, aztán csodálkozik, amikor totálra törte az autóját. Jobb lenne, ha inkább nyíáron is télivel járna, nem drágább, sokan csinálják.
Az öreg járműnek pedig a légsűrítője is öreg, eleve gyengére tervezték, s a levegős rendszere is igen légvesztes. Péntek reggek saját kézzel segítettem a ZIU ajtajának. Meg volt a véleményem, de haladtunk, és nem csak durvabanyáztunk, s mindenki le is csillapodott szépen, a végére jót nevettünk az egészen. Akinek dolga lenne vele, ahhoz úgysem ér fel a háborgás, és ez a baj.
Olvasónk tanácstalanul állt a rákoskeresztúri városközpont buszmegállójában. Miközben útbaigazítást kért, egy buszvezető meglökte, majd azt mondta: "Húzzál már félre a p*csába te is az útból". Olvasónk a buszon kérdőre vonta a buszvezetőt, aki tovább…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nem tudom, ven-e összefüggés a két hír között, de NEM a BKV kuncsorog a pénzért, a BKV-t a Fővárosnak ki kéne fizetnie, és NEM a BKV nevezgeti el vagy át a megállókat. Ha tényleg van összefüggés, és a pénzszerzés eszközéül szánták gesztusnak az új megállót, azt nem a BKV sara, hanem a kéregetőé.
Az egy ilyen blogon nyilván végképp mellékes, hogy egyébként számtalan más változás is történt mostanában, az utas szempontjából pedig valószínűleg jobban beazonosítható egy megálló elhelyezkedése egy tér neve, mint egy házszám alapján. Vagyis: tök mindegy mi van, nem lehet jót és jól tenni, biztos mindent ki fog forgatni valaki...