Adatok
Hölgyválasz!
1 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ha még nem lenne tele a T. Olvasóknak a puttonya a számítástechnikai boltokkal, akiknél minden van, csak ki kell várni, amíg eljutnak a nagykerig (ezért kár boltot fenntartani, vazze), akkor olvassák szeretettel Roland levelezését az Ostrom Kft-vel, akik közölték, hogy természetesen…..
Sok videó van az interneten "fiatalos" zenére magukból hülyét csináló öregekről, ez viszont itt egy kakukktojás. Elsősorban azért, mert ez a nagymutter egész ügyesen mozog, másrészt pedig mert nem hisszük el, hogy ehhez nem nyomott be tényleg valamit. ..
Időről időre kifakadtunk eddig is azon, hogy az oldalletöltés-alapú teljesítménymérés mennyire elavult, fals, és ideje lenne reformot hirdetni: máshogyan mérni a weboldalak teljesítményét. Úgy tűnik, nem vagyunk teljesen egyedül PI-ellenességünkkel. A mai hírek szerint…..
Volt is, lesz is még vallási téma itt, ezért most szájbarágósan, ábra segítségével elmagyaráznám az alapokat. Remélem, ezzel elkerülhető lesz, hogy újra és újra feltegye a begőzölt olvasó a vaskos kérdést: honnan tudod, hogy nincs isten, he? Lássuk az első illusztrációt.…..
A Csajok (Antó és Juli) nyaggatnak, hogy csináljak nekik blogot. Már korábban neki kezdtünk egynek, de egyedül nem bírtam. Ezért most nesztek... Rátok szabadítom a két Pandórát, meg mindazt aki még blogolni akar a suliból. Bizonyára mega-eklektikus lesz az ügy, de annál jobb...A…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Sajnos kis hazánkban még honfoglaláskori állapotok dúlnak. A tisztelt fogyasztó azt hiszi, hogy azért mert 10 cég ugyanazt a terméket adja el és ebből a legolcsóbb és a legdrágább között akár 80% árkülönbség is van, a hozzátartozó szolgáltatás nem, vagy alig különbözik (szebb és jobb helyen van a bolt, flancosabb a honlap).
Én szolgáltatásban utazom, és tudom, hogy a vevőnek 3 lehetősége van: megveszi, nem nálam veszi meg, egyáltalán nem veszi meg. Nekem ebből csak egy jó. Ha pedig az eladó nem tesz meg minden tőle telhetőt, hogy megvetesse, akkor levágom a lábát. Az más kérdés, hogy ha vevő/érdeklődő csak balhézni akar. Ha nyilvánvaló, hogy nem fog vásárolni, mert éppen azért csinálja a balhét, hogy hátha ingyen vagy a feléért is odaadjuk (van ilyen), akkor mosolyogva mondjuk el, hogy sajnos ez nem lehetséges. Ha az ügyfél aggresszív és kezelhetetlen, akkor megkérjük, hogy a dühét inkább máshol vezesse le. Ha mi hibáztunk, akkor elismerjük, elnézést kérünk és megpróbáljuk rendbehozni a dolgot. Természetesen nagyon megértőek vagyunk, ha az ügyfélnek ez nem elfogadható, de varázsolni mi sem tudunk.
A fenti példában csak annyi volt a hiba, hogy az eladó egyrészt nem kért elnézést a késés miatt (némi magyarázattal: pl. a raktárfoglalási rendszer jellege miatt előbb elvitték az árut és után kellett rendelni) és, hogy a vevő jogos felháborodását magára vette és bunkón válaszolt. Egy alkalmazottnak (pláne LEVÉLBEN) semmi joga nincs érzelmi komponenseket belevinni a kommunikációba. Ha ezt a kérdéses személy nem tudja megválaszolni, mert ő is dühös lett, akkor adja át a dolgot egy kollégának. Szemtől szembe egy kirohanást még megértek, de tuttira bajban lenne az alkalmazott.