Regisztráció Blogot indítok
Adatok
!!!MegaStorm (törölt)

0 bejegyzést írt és 110 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egyes amerikaiak bigott prüdériája nem ismer határokat, ezt eddig is tudtuk, egy-egy kivillanó mellbimbó vagy oldalról látható mell miatt akartak már keresztre feszíteni nem egy sorozatot vagy magazint, de a Maxim nevű férfimagazin (kb. CKM szint) legutóbbi címlapja miatt…..
!!!MegaStorm (törölt) 2011.01.13 13:56:27
Charles Stewart Rolls és Henry Royce autói a 20. század első évtizedének végétől jelentették a kompromisszummentes tökéletességet - nem véletlenül próbálkoztak sokan legalább az autók fő stílusjegyének számító hűtő másolásával, ha már a minőséget nem sikerült…..
!!!MegaStorm (törölt) 2011.01.09 19:41:51
     Nincs mentség, ha elüt egy jármű a zebrán egy gyalogost. Főleg, ha utána cserben hagyja. Ez tény, ez a szabály, ami jól is van így. Bűnhődjön csak, amit a társadalom ítél neki. És akkor most nézzük meg együtt a videót, és képzeljük bele magunkat…..
!!!MegaStorm (törölt) 2011.01.06 01:23:07
@brain drain: azt hiszem azért nem értesz engem, mert későn kapcsolódtál be, nem is rovom fel neked a dolgot.
Szó nem volt arról, hogy nem fordulhat elő egy ilyen eset a gyalogos önhibáján kívül. Persze hogy előfordulhat. Az, hogy szerintem a figyelmesség fontos, nem azt jelenti, hogy következetesen kijelentem, hogy ezzel el is hárult minden baj eshetősége. Ne gondold hogy ilyen primitív vagyok.
És remélem te voltál az utolsó, aki azt mondta, hogy nem kell egy gyalogosnak figyelnie, mert ilyen butaságot remélem többet sosem hallok.
Te is úgy közlekedsz gyalogosként, hogy nem figyelsz? Mi vagy te, öngyilkosjelölt? Ne viccelj már, ezt nem gondolhattad komolyan...

Úgy látom, mire végigolvasod a hozzászólásomat, már elfelejted az elejét.
Én senkit nem okolok, csupán annyit mondok, hogy mindenki legyen figyelmes, és akkor máris kevesebb lesz a baleset. Evidens, hogy vannak olyan gyalogosok, pl. idősek, akik nem tudnak félreugrani, stb. Ezért kell ilyenkor az autósnak figyelmesnek lenni.
A másik eset, hogy legyen figyelmes a gyalogos is, mert ha egy figyelmetlen barom nem figyel őrá, akkor ő tudjon reagálni. DE! Ha az autós figyelmetlen, attól még az autós a hibás, viszont a baleset elkerülhető lehet esetleg.

Remélem nem vagy oktató, amikor azt vallod, hogy a gyalogosnak nem kell figyelnie, mert az kicsit veszélyes lenne. (Egyébként érdekes, egy korábbi hozzászólásodban még azt írtad hogy te is körülnézel. Most akkor mégsem?) :)
!!!MegaStorm (törölt) 2011.01.06 01:56:22
@brain drain: Egyről beszélünk mi, csak nem ugyanazokkal a szavakkal fogalmazunk. Leírjuk háromszor egymás után ugyanazokat, de minek? Nyugatot ide ne is említsük, hat emelettel vagyunk lejjebb. Vagy hét, tökmindegy.
Nem kérdés, hogy kinek van elsőbbsége, de normális embernek az sem, hogy kit érdekel, hogy nekem van elsőbbségem, ha elcsapnak a zebrán? Ezért figyeljen mindenki, aki csak tud. Azért írom így, hogy kizárjam azokat, akik nem tudnak (vagy nem akarnak) figyelni, és hoyg így neked is megfeleljen a mondat. :)
Szerinted a furgon sofőrjét érdekelte, hogy a gyalogos szent és sérthetetlen? Sajnos nem, hiába van így. Én hiába értem a szabályt, meg remélem még sokan mások is, azt be is kell tartani ám. Beszélhetünk itt szabályokról, ha azt nem tartják be az autósok minálunk nagyon sokszor. Én alkalmazkodó típus vagyok, ha látom hogy nem figyelnek rám, én figyelek jobban, hogy ne csapjanak el, ennyi. Aki nem tud, vagy nem akar figyelni, az engem nem érdekel, ő dolga.
Tudok olyan esetről, amikor a gyalogos nem figyelt, nem is átkelőhelyen lépett ki, és nem az autóst büntették meg. A srác befejelte a szélvégőt a Fábián, kis koponyatörés, ezaz. Cseszhette a sérthetetlenségét. Remélem mindenki jobban figyelni fog, és ne emeljünk ki megint példákat, hogy de van aki nem tud. Aki nem képes körülnézni, az vigyen magával kísérőt. De ne azért, mert úgyis nekik van elsőbbségük, hanem azért, hogy ne történjen baleset egy esetleges figyelmetlenségből. Ez a lényeg, ne történjen baleset, mert mindenkit hazavárnak! Hiába szent és sérthetetlen (mondju mi), a gyalogos a zebrán, akkor is figyeljen ő is a sok marhára, mert az autósok nagy része bizony nem figyel. Ne arra buzdítsuk a gyalogosokat, hogy nem kell figyelniük, hanem arra, hogy figyeljenek ők is, de ne az autósokra, hanem magukra (!!), mert sajnos az autósok sok esetben - lásd a videót -, nem figyelnek a gyalogosokra, ami nagyon szomorú.
Nah jól el lett cseszve az alvásom, de most már megpróbálok eldőlni.
Balesetmentes közlekedést kívánok mindenkinek!
Tavaly, tavalyelőtt és azelőtt, - sőt még azelőtt meg azelőtt is - gigantikus szervezéssel kezdődött az immár tradicionális karácsonyi Totalcar-képeslap fotózás. Ötleteink mindig vannak bőven, de a megvalósítás – hát annál olykor pereg a szervezés jól olajozott…..
Hosszú fejlesztés és építkezés után ma végre elindult a CERN új, nagy részecskegyorsítója, az LHC. Mi a Gémeskútnál szeretnénk méltóan megemlékezni az eseményről, úgyhogy a mai cikkben minden idők egyik legnagyobb akció-kaland címéről lesz szó, ami szintén egy…..
  A gond csak az, hogy ha – teszem azt – nem állnának ott és nem igazoltatnának, amit mi természetesen nettó basztatásként fogunk fel, nem szednék ki a mattrészeg, bekokózott Stohl Bucikat sem a forgalomból, akik aztán vígan kacsáznának fel-alá a városban,…..
!!!MegaStorm (törölt) 2010.12.19 20:25:44
@Vonhinten Márk Maximillián:

Most te vagy egy generált troll vagy, vagy marhára nem értetted meg hogy miről írt ommm.
Sebaj, ők a bunkók, mert én nem tartom be a szabályokat. Világos, nem?
Ehhh...
!!!MegaStorm (törölt) 2010.12.19 20:47:21
@kölcsönzős: egyetértek, sajnos így van.
Nem hinném, hogy egy hétnyi zsigulizás után lenne még olyan magyar az országban, aki ne tudná, hogy e szovjet remek alapjául egy hatvanas évekbeli Fiat, a 124-es szolgált. Bár: ma reggel kikérdeztem a szomszéd nénit, és – a teremburáját - nem tudta pontosan megmondani, melyik…..
!!!MegaStorm (törölt) 2010.12.15 05:53:39
@ladarevolution: ahogy olyan sokszor, a keletnémetek nyúlták a régi nyugatnémet technikát, az 50-es évek végétől a 60-as évek közepéig az Opelok is ugyanezt a spirálmintában festett hengert forgatták a kilóméterórájukban (Rekord P1, P2, A típusok).
!!!MegaStorm (törölt) 2010.12.15 08:31:40
@lwl: Ne keverjük, a Lloyd egy angol gyártó, nem nyugatnémet. Amúgy a belinkelt példány korábban készült, mint a hasonló hátsó lámpás Trabant, szóval akár megint lehet igaz, hogy a keletnémetek koppintottak :)
!!!MegaStorm (törölt) 2010.12.15 08:48:12
@lwl: aha, igaz.
Ettől függetlenül még mindig az elző feltevésem lesz igaz :P
Nem húzom a dolgot: az első Zsiguli idén negyven éve gördült le a futószalagról Togliattiban. A vasfüggyöny mögötti országok autósaira új nap virradt, ekkortól kezdve a béketábor átlépett a modern motorizáció korszakába, amikortól - elméletileg - mindenkinek juthatott autó.…..
A Tv2-nek mostanában minden sikerül, ami azért összefüggésben van azzal, hogy az RTL Klubnak pedig egyelőre nem jött be a Való világ. A 40 milliós játszma tegnapi premierje például megalázó vereséget mért a valóságshow-ra, ami nem meglepő, hiszen a Való világban se szex nem…..
!!!MegaStorm (törölt) 2010.12.01 04:57:31
S3 / 993 cm3 / 50 PS / 98 Nm @ 3.000 / kétütemű / 0 - 80 km/h: 14,5 s / Vmax: 130 km/h (klikkelj a nagyobb képekért)  ..
!!!MegaStorm (törölt) 2010.09.10 21:14:15
@GYUSZI BACSl:
A púpos elődjének az öröksége a hátsó hűtő.
Egyébként nem értem miért van mindenki elakadva, nem tökmindegy hogy hol van? Oda van csövezve, a venti meg nem szív hanem fúj, és kész, ennyi. Nem egy nagy dolog szintem.
A faternak volt egy gyönyörű vörös deluxe, 83-ban újonnan vette, tizen-valahány évesen adta el, én abban nőttem fel lényegében, nagyon szerettem. Sosem hagyott ott minket, és nem elírás, 150-et ment, gyorsult mint állat, a fater minden ezeröcsit lenyomott vele. Szuper gép, ha eljutok odáig, szerzek egyet és restaurálom.
!!!MegaStorm (törölt) 2010.11.27 09:11:12
@diablos:
Így van, az a karbi dobott sokat a teljesítményén.
Nincs röhögés, nem kérdés hogy precízebbek voltak a németek. Sok helyen követtek el hibákat a típuson, de alapvetően szerintem jobb minőségű autó volt, mint a Ladák.
Az igazság az, hogy nem spóroltak volna ki a német mérnökök sokmindent (pl. a 60-as évek közepén már kifejlesztettek egy négyütemű erőforrást), de a komcsi kormány - csakúgy mint nálunk -, rendre akarályt gördített a sorozatgyártás elé.
Mára legalább olyan jó, ha nem jobb márka lenne a Wartburg, mint a Škoda napjainkban. A csehek nagyon ügyesek voltak, de a szerencséjük mégis azon múlott hogy nem volt olyan kormányuk mint a keletnémeteknek...
GerGely küldte ezt az E30-ast. Elég érdekes így félkészen látni, de ahogy elnézem, sok jó nem fog belőle kisülni...
!!!MegaStorm (törölt) 2010.11.27 06:20:07
Jajj,de csúnya! Custom Merga (+18) 2010.11.14 20:36:09
Szilárd küldte, az autóhoz röviden ennyit fűzott: "csak a Csikós meg ne lássa!" Ne csak Zsolt ne lássa. Senki se. Én mégis kínozlak kicsit benneteket.Ez a Mercedes-Ford-Caddy Custom a 80-as években épült Svédországban. Mi hoztuk el nyáron Németországból, ahol egy…..
!!!MegaStorm (törölt) 2010.11.16 07:30:00
- Elkúrtuk, elvtársak. Nem kicsit, nagyon. Szégyent hoztunk a vörösökre.Na ez lehet az az első pár mondat, amit Luca di Montezemolo intézett az egybegyűltekhez a Abu Dhabi-i nagydíj után. És akkor még nem is tudja, mekkorát csalódtam bennük én, itt, a képernyők előtt, mintha a…..
!!!MegaStorm (törölt) 2010.11.14 16:53:37
@Typhus:
Neked kellene újra megnézni, se fű, se fal nem volt ott, ráhúzta Alonsora a kocsit, mert az magyarázott neki. Ennyi.
!!!MegaStorm (törölt) 2010.11.14 17:20:14
@Typhus:
Nem az a kérdés, hogy hol volt Petrov, látom még mindig nem érted.
Mindegy hogy hol volt, vagy ki mit csinált, Petrov ráhúzta a kocsit Alonsora. Én pl. fékeztem volna, és ha már elhaladt Alonso, visszatérek a pályára - amit egyébként épphogy két kerékkel hagyott csak el Petrov.
Petrov azt a megoldást választotta, hogy ráhúzza a kormányt Alonsora. Természetesen nem volt jogos Alonso részéről a reklamálás, de ha valaki bunkó, attól még nem kötelező felvenni a stílusát...
!!!MegaStorm (törölt) 2010.11.14 17:30:56
@Typhus:
Nekem úgy tűnt, hogy Petrov egy darabig tűrte, hogy egyre inkább leszorul a pályáról Alonso miatt, aztán megunta, és visszarántotta a kocsit. Túlzott korrigálásra nem volt szüksége, hiszen ekkor már leintették őket, és még csak gyorsan sem mentek.
Alonso nem amatőr, nagyon jó képességű versenyző, csak kicsit forrófejű.
Szerintem ennyi a lényeg.
A Genesis énekese (a korai időkben dobosa) a Rolling Stone magazinnak adott interjúban bevallotta, hogy az elmúlt években többször gondolt az öngyilkosságra. Phil Collins amellett, hogy soha nem tudott mit kezdeni a sztársággal, még a karjait bénító gerincbetegségével is küzd,…..
!!!MegaStorm (törölt) 2010.11.11 22:19:49
Ez sem volt egy rövid nap, az biztos, ellenben sikeres, hiszen Óbudáról kikerült jól megérdemelt műhelyébe a Patkány. A szívem szorult el, mikor láttam, hogy ott áll és várja, hogy menjen és én - ahányzsor azóta ott jártam - megint cserbenhagyom. Na de most! Petinél volt egy…..
!!!MegaStorm (törölt) 2010.10.29 09:12:02
Ön nem taxizik, de nem is rokkant de szeretne híres lenni legalább öt percre? Szeretné, ha önről szólnának a hírek? Úgy gondolja, hogy a biztonsági öv csak egy tudatalatti szolgalélek-kreátor? Itt a megoldás. Vélemények az azonos című írásunkról...
!!!MegaStorm (törölt) 2010.10.28 19:28:07
@A.. Közbiztonság Szilárd:
Az angol nem tudja úgy kifejezni magát mint a magyar. Mármint a nyelv, mert a magyar ember még annyira se tudja mint az angol :)

A biztonsági övet meg aki nem használja, az járjon úgy mint a csóka a videón: koppanjon a feje a szélvédőn, akkor majd talán megtanulja.
Láttam már képeket ilyen balesetről, a kocsi alig sérült, csak a sofőr fejét elhagyta az agyveleje, miközben szétrepedt a koponyája egy, a videón látható hasonló ütközésnél. Iszonyat brutál volt látni :S
A nyugati világban a motor már rég hobbieszköz. A vásárlás nem logikus érvek alapján történik, hanem az érzések diktálnak. Ez kellett ahhoz, hogy a customok megszülessenek – ha a praktikum alapján nézzük a motorokat, nincs értelme a szépészeti beavatkozásnak. Úgy…..
!!!MegaStorm (törölt) 2010.10.27 06:06:21
Amikor a Facebookról, meg a Twitterről kérdeztem Szalai Annamáriát, akkor persze azt vártam, hogy azt fogja mondani, hogy a webkettő, meg a közösségi hálózatépítés nem neki való, hallott már ilyesmiről, de legfeljebb szabályozni akarja, nem használni. Toll hegye a…..
!!!MegaStorm (törölt) 2010.10.22 22:44:18
A tűzoltók különböző küldetésének nemes mivolta és feladataiknak speciális körülményei folyamatosan arra késztetik a Renault Trucks-ot, hogy újabb és újabb, egyre megbízhatóbb, és a legújabb műszaki újításokkal felszerelt járműveket kínáljanak a lánglovagoknak. A…..
Mostanság lassan minden autóban találkozhatunk a stop-start automatikával, de nem gondoltam volna, hogy egy Barkasban vagy Wartburgban is előfordulhatott már. Gondolom a VW irányából érkezhetett az eredeti technika, hiszen nyugaton az 1980-as évek elején már boldog Polo tulajdonosok is…..
!!!MegaStorm (törölt) 2010.10.07 20:55:26
@deak.atti:
Látom szíved-lelked a Wartburg-technikája, örömmel veszem, bár én ugyan meg se közelíthetem a te tudásodat. Nagyon kedvelem a típust, kezdve a púposoktól, mert a fater rámragasztotta a Wartburg-érzést, ami nagyon jóóóó!
Belsőség Cascóra mehet? 2010.10.04 14:12:00
Reggel fővárosunk felé hatoltam éppen, mikor a rádió bemondta a Nap Autóshírét:Félmilliárdos autót tört össze egy német az autópályánBerlin, 2010. október 4., hétfő (MTI) - Egy közel félmilliárd forint értékű szupersportkocsit tört össze Németországban egy autós, aki…..
!!!MegaStorm (törölt) 2010.10.04 19:38:14
Belsőség Dezső a műtőasztalon 2010.10.03 07:49:00
Először is, magyarázattal tartozom. Amikor normálisan autót veszek, legalább három, de inkább tíz kocsit meg szoktam nézni élőben, mindezt annak ellenére, hogy impulzív vásárló vagyok. A legdrágább kocsi, amit vettem, 850 ezer forint volt, és a szívinfarktus kerülgetett, amikor…..
!!!MegaStorm (törölt) 2010.10.04 05:45:16
@Virago_1000: Gányolt, és nem eredeti autó is simán átmegy az OT-n, tudok példát rá sajnos.
A seggfej OT-s emberkék nem is láttak P1-es Opel Rekordot, átengedték olyan hibákkal, amiért egyébként fejbe kellene lőni az út szélén a tulajdonost...
Külön csarnokot szenteltek az alternatív hajtású autóknak a 2010-es Párizsi Autószalonon. Még egy egy gokartpályához hasonló elkerített részt is felépítettek a csarnok egyik végében, ahol a furábbnál furább járgányokkal lehet megtenni egy-egy rövid próbakört, hogy…..
!!!MegaStorm (törölt) 2010.10.01 19:26:33
@aberwarum: nálad a pont!
Kis túlzással kijelenthetjük, hogy a Dacia standja az egyik legüdébb színfolt a Párizsi Autószalonon. Semmi elektromos vacak, nem hirdetik, hány grammot sikerült lefaragniuk a blue-efficient-űrtechnológiával - egyszerűen és őszintén odateszik, amijük van. Logan, Sandero, Stepway,…..