Adatok
nyelvőr
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A tegnapi poszthoz kapcsolódó írást teszünk ma közzé, elodnek köszönjük!Kedves Ellenőrző blog! Azt olvastam a minap, hogy Hoffmann Rózsa oktatási államtitkár szeptembertől visszaállítaná a buktatás lehetőségét az általános iskola második osztályának végétől.…..
Hige sztorija következik, kép nélkül is nagyot üt, ráadásul az oroszóra feeling nekünk már kimaradt (igaz, volt helyette hittan:D)
Sziasztok!
Pár napja olvastam a blogot és eszembe jutott kedvenc beírásaim egyike, de akárhogy is kerestem az ominózus ellenőrzőt sehol sem…..
Olvasom az Üzenőn a Lehet-e egy tanár gárdista című postot. Nem olvastam a kommentjeit, de biztos vagyok benne, hogy a legtöbb a dolog politikai vonatkozásaival foglalkozik. Engem ez nem érdekel. De lehet-e egy tanárnak magánélete? Szerintem egyértelmű a válasz, igen. Sajnos…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A bukások elkerüléséhez azonban mindig kellett a szülő és a gyerek akarata és energiája is.
Amit azonban az elmúlt 4-5 évben tapasztalok, kiábrándító:
tömegével jelenik meg a szülői falazás, ha a gyereknek hiányossága van, csak hogy megóvja a következményektől
a készhez szokott gyerekek alapdolgokon is lusták gondolkodni pl.: Mi a véleményed arról, hogy...
az elvárások hihetetlenül magasak szülői részről: ötödikben az első dolgozat közepese után a szülő órakezdés előtt orrom alá dugja a füzetet azzal, hogy "ehhez mi nem vagyunk hozzászokva".
A megoldást írták páran:szerintem az nagyon összetett.
kell hozzá jó módszerekkel, felkészült tanárokkal tanító iskola,
a felkészült tanárnak nem elég a szakmaiság, kell következetesség, hitelesség, fel kell tudnia vállalnia konfrontációt is a szülővel
kell kompromisszumkész, reális, következetes szülő
és kell hozzá a gyerek- azért nem írom, hogy milyen, mert ha a szülő a fent leírtaknak megfelel, a csemete alakítható.
Ha ezek közül valamelyik hiányzik...jöhet a buktatás.
Vajon ezek együttállása mennyire gyakori??