Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Gabboras

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Amióta vezetek, mindig is motoszkált a fejemben a gondolat, hogy taxizni kéne. Szeretek vezetni, ismerem a várost, bírom a budapesti éjszaka hangulatát. Ha belegondolok, taxiztam is eleget, hoztam-vittem a rokonokat a reptérről, sofőrködtem a buliból hazafelé nem egyszer, százszor.…..
Gabboras 2014.11.19 17:12:10
Kicsit tegyük helyre a dolgokat. Alapvetően az UBER ahol jelen van, ott virágzik, és az ügyfelek maximálisan meg vannak elégedve a cég kivételes ár-értékarányú szolgáltatásával, szemben a taxikkal. Egy külön téma lenne hogy mit kínálnak a taxik, és ezt milyen módon, hozzáállással teszik. De az biztos hogy valami szülte az UBER fénysebességű térhódítását: az igény, hogy jobb, gyorsabb, olcsóbb, hatékonyabb szolgáltatásra vágynak az utasok mint amit a hagyományos taxik használatával kaptak eddig(eze minden taxisnak el kellene gondolkozni!)
Mivel nem vagyok tisztában azzal hogy Anglián kívül hogy lehet UBER sofőrré válni, így csak arra szorítkozom aminek látom is a reális alapját. Azt viszont pontosan látom hogy Londonban ez hogy működik, és milyen szinteken elérhetőek a cég szolgáltatásai.
Sofőrködni, az egy szakma, és ennek is megvannak a maga szabályai, feltételei. Helytelennek tartom hogy boldog-boldogtalan tud Magyarországon regisztrálni rá, miközben sem a szakmai háttere, sem pedig erkölcsi bizonyítvány nincs is meg. Én is tudok fiókos szekrényt csinálni otthon házilag barkácsolva, de mégis inkább elmegyek az IKEA-ba, és ott veszem meg. Hagyjuk meg mindenkinek hogy a saját szakmáján belül a legjobb lehessen!
Elnézve a cikkben lévő regisztrálásról szóló képeket, a regisztrációt elég gyengén oldották meg. Pont ez az a pillanat amikor közvetlen kapcsolat kellene hogy létesüljön a cég és a regisztrált sofőrök között. Londonban a regisztráció személyesen történik, minden szükséges dokumentummal bemész a céghez, és ott fognak személyesen regisztrálni azt követően, hogy tisztában van a cég szolgáltatásával(videóanyag, kérdőív kitöltése, teszt).
Az UBER elsősorban a taxisok számára szólna, egy olyan alternatív megoldást biztosítva, melyel sokkal jobb feltételek mellett tudnának dolgozni. Teljesen korrekt hogy az autó életkora maximum 10 év lehet, hiszen azért tud a cég kivételes lenni, mert átlagon felüli szolgáltatást nyújt az ügyfelek számára. Ez igenis feltételekkel jár, aminek meg kell felelni(a munka elkezdése után látszódna igazán hogy az eddigiek csak a jéghegy csúcsa....). A jelenlegi taxis szabályok mellett nagyon kicsi esélyt látok arra hogy ez Budapesten ugyanolyan profin tudjon működni mint mondjuk Párizsban vagy Dallasban. A jelenlegi szabályok nagyon elavultak, a jogszabályok teljes betartása mellett lehetetlenné teszik a taxisok felvirágzását. És ez nagyon szomorú.
Ha viszont a közúti személyszállítás magasabb szintjét nézzük, akkor a privát sofőrcégek alkalmazott sofőrjeinek még igenis nagyon jó lehet ez a lehetőség! Pár éves Mercedes E-osztállyal vagy Audi A6-ossal akár még nagyot is lehet gurítani! Ha a cég összedolgozna a hotelekkel, nagy vállalatokkal, multicégekkel, akkor a cég ezen szegmense még lehet nagyon jó! Drukkolok hogy legalább ez összejöjjön otthon!!!!