Regisztráció Blogot indítok
Adatok
totálkáros

0 bejegyzést írt és 217 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egy dolog biztos. Ha az új vizsgarendszer a gyakorlatban beindul, valamivel kevesebb mozgástér marad a trükközésre. Már csak ezért is érdemes tényleg jól felkészített autóval vizsgára menni, mert az alkalmatlan minősítés összehasonlíthatatlanul rosszabb – és…..
totálkáros 2010.01.08 22:57:11
@Csumpi Hálidéj (Mk412): Ez nem magánügy baby :)
totálkáros 2010.01.09 00:40:08
@Csumpi Hálidéj (Mk412): Deja vu. Agresszió a BKV-járatokon, de ne legyen kamera a BKV-n, mert magánügy a seggtúrás.
Belsőség A legtaxibb érzés 2010.01.08 09:55:00
A rendes forgalmival, valamint a hivatalosan lefordíttatott Euro 3-as átalakítási engedéllyel Tamás berobogott a Mozaikba, hogy elkezdje görgetni a behozatal úthengerét. Nézik a szakértők a papírokat – hát ezen sehol nem szerepel, hogy Euro 3-as. Dehogynem, ott áll rajta, hogy…..
totálkáros 2010.01.08 12:50:33
@Csikós Zsolt: Ez a lúdtollas, csecsemő véres duma nagyon ült, de nehogy azt hidd, hogy ez egy magyar sajátosság. Nyugat-Európában ugyen ezt a kört végig kell szopni külföldi autóval. Sőt. Nyugi Csík. :D
totálkáros 2010.01.08 22:41:02
@bonifac: ez jó :)
@karlmann: igazad van, jó a látásmódod
@Psziho: Ne legyél idióta, miért védené?! Próbálja megérteni, megértetni azt, amiről nem volt szó, pedig... És igazad van. Haljanak ki. De haljanak ki a minden alap nélkül hőzöngő kis köcsögök is. :D
@Csikós Zsolt: Ezt egy kicsit túlreagáltad nem gondolod?!
Belsőség Még a Swift sem... 2010.01.01 17:45:00
Apró gyerek voltam, és sikongattam a Škoda 120L hátsó ülésén. Követeltem, hogy adjuk el: rossz a hangja, rossz a szaga és rosszul is megy. Tudtam és éreztem, hogy előző autónk sokkal jobb volt; az öntudatra ébredésem egyik helyszínévé a Fiat 850 vált. A malacka. Egyre csak…..
totálkáros 2010.01.02 23:37:50
@Csumpi Hálidéj (Mk412): sajnos, sokszor meg tudnék ölni 1-2 ilyen vadbarmot. Beülnek a kocsiba és megszűnnek emberként létezni. Csak az akadályt látják benned nem a társat. Ez szégyen. Ez nem kultúra. Nagyon mélyre süllyedtünk. Nagyon nagyon.
totálkáros 2010.01.03 00:47:49
@Csumpi Hálidéj (Mk412): engem is irritál :)
totálkáros 2010.01.06 01:04:22
Ezúton szeretnék "gratulálni" gyulavitéz, Mitsubishis parasztos cikkéhez:

(
totalcar.hu/tesztek/2010/01/05/jozan_parasztoknak/)

Gyulavitéz, no comment category vagy. Vagyis. Annyira szánalmasan szar anyagot írtál, hogy én kérek elnézést. Hihetetlen, hogy ez az anyag lemehetett. Soha többet nem adnék a kezedbe japán autót. Remélem olvasták az illetékes elvtársak, akik remélhetőleg soha többet nem adnak a kezedbe minőségi gépet.

Már az is szar bazdmeg, ha nincs kályhaezüst tenger a beltérben, mint vmi ótvar gagyi PSA, GM-ben, VW-csoportban?! Vicc vagy ember. Vicc. "Ronda a Mitsubishi beltere, mert nincs feldíszítve, meg á la 90-es évek". hahaha. Hát bazdmeg..., ez nem egy kínaipiacos műfenyő, amit fel kell aggatni mindenféle csili-vili műgeci lampionnal, meg 5ft-os felrobbanós, egyszer használatos égősorral.

Tudod mi az, hogy (jó) japán autó?! Tudod: Subaru, Honda, Mitsubishi. Tudod, hogy pl a Mitsubishi mióta gyártja a "ronda szarjait"?!

Kurva nagy arccal fikázzák az "újságírók" mostanában a japán cuccokat. Mire föl? Nem lehet ennyire erős a Porsche Hungária lobby :D.

Nem Mitsubishim van, és nem vagyok elvakult japán fan, de aki ezt a szép, minimál stílusban épült belteret rondának találja az menjen vissza a földekre krumplit termeszteni. Tudod mi az, hogy stílusirányzat - ember?! A külsején még el lehet vitatkozni, habár az orra nyerő design, a segge már kevésbé. Már ha az összképet nézzük. Kérlek szépen írjál francia autókról, meg Kiákról, meg Chevykről. Csak autó közelébe ne engedjenek.

Végül, de nem utolsó sorban leakadsz egy 143LE-s agyonszabályozott autó 9L-es városi fogasztásán. Nincs több kérdésem. Ez szánalom a köbön.

Újságírónak tartod magadat? Jah, tudom, ez nem egy újság.
Belsőség Ó, hogy az a...! 2010.01.05 17:42:00
A fene vigye el, Árpáddal versenyt káromkodtunk, mikor megtudtuk, hogy a megtévesztő módon Dakar-ralinak nevezett versenyről kiesett az eddig második helyen haladó Tatra. Tudvalévő rólunk, hogy a szerkesztőségen belül amolyan szeparatista csoportként visszük a sajnos lassan teljesen…..
totálkáros 2010.01.06 00:58:31
@ommm: Ezúton szeretnék "gratulálni" gyulavitéz, Mitsubishis parasztos cikkéhez:

(totalcar.hu/tesztek/2010/01/05/jozan_parasztoknak/)

Gyulavitéz, no comment category vagy. Vagyis. Annyira szánalmasan szar anyagot írtál, hogy én kérek elnézést. Hihetetlen, hogy ez az anyag lemehetett. Soha többet nem adnék a kezedbe japán autót. Remélem olvasták az illetékes elvtársak, akik remélhetőleg soha többet nem adnak a kezedbe minőségi gépet.

Már az is szar bazdmeg, ha nincs kályhaezüst tenger a beltérben, mint vmi ótvar gagyi PSA, GM-ben, VW-csoportban?! Vicc vagy ember. Vicc. "Ronda a Mitsubishi beltere, mert nincs feldíszítve, meg á la 90-es évek". hahaha. Hát bazdmeg..., ez nem egy kínaipiacos műfenyő, amit fel kell aggatni mindenféle csili-vili műgeci lampionnal, meg 5ft-os felrobbanós, egyszer használatos égősorral.

Tudod mi az, hogy (jó) japán autó?! Tudod: Subaru, Honda, Mitsubishi. Tudod, hogy pl a Mitsubishi mióta gyártja a "ronda szarjait"?!

Kurva nagy arccal fikázzák az "újságírók" mostanában a japán cuccokat. Mire föl? Nem lehet ennyire erős a Porsche Hungária lobby :D.

Nem Mitsubishim van, és nem vagyok elvakult japán fan, de aki ezt a szép, minimál stílusban épült belteret rondának találja az menjen vissza a földekre krumplit termeszteni. Tudod mi az, hogy stílusirányzat - ember?! A külsején még el lehet vitatkozni, habár az orra nyerő design, a segge már kevésbé. Már ha az összképet nézzük. Kérlek szépen írjál francia autókról, meg Kiákról, meg Chevykről. Csak autó közelébe ne engedjenek.

Végül, de nem utolsó sorban leakadsz egy 143LE-s agyonszabályozott autó 9L-es városi fogasztásán. Nincs több kérdésem. Ez szánalom a köbön.

Újságírónak tartod magadat? Jah, tudom, ez nem egy újság.
Autófília 1.0 vs 2.0, avagy... 2010.01.05 09:00:00
... Fillérbaszás kontra маленький (málenkíj) élvezet Nem röhög! Teljesen komoly a helyzet. Kocsira van szükség, de nincs pénz? Valami kell mindenképpen, de a fél milla az már álomhatár? Ismerős ugye ?! Megpróbálunk segíteni! Következzen hát egy ízig-vérig…..
totálkáros 2010.01.06 00:26:19
@plephyl: jah persze, 5.5-t, igen, nyáron, autóúton, üresen, 90km/h-val, 5-ösben hátszéllel. :D. Abszolút "hiteles" :D
totálkáros 2010.01.06 00:28:52
@kami71: És mennyivel mentél a Fiattal, 90-nel?
Belsőség Kis fogyasztás házilag 2009.12.30 09:39:21
  Drágállja az autógyárak blue/eco modelljeiért felszámolt borsos felárat? Legyen Önnek is takarékos autója! Vélemények azonos című írásunkról...
totálkáros 2010.01.01 02:14:40
@Speedman: rád gondoltam suttyókám, nem másra :D és a többiek is. Túl sokszor emlegeted az anyukákat, látom hiányod van.
totálkáros 2010.01.01 15:58:35
@Szsrobert: Úristen. Ez életveszélyes. Csak egyszer törne össze ez okból vki, vagy okozna súlyos sérülést. Helyben kibelezném...
totálkáros 2010.01.02 13:13:00
@Szsrobert: Szerinted 2 féle ember létezik: a pénzszóró gazdag és te? A kis smucig lúzer újjabban a követendő példa? :D
Az ügyeletes Claudiák persze mindig csak meg akarják mutatni, hogy szülés után is lehet vonzó egy nő, vagy arról beszélnek, hogy gyerekkorukban félénkek voltak, és az egész pubertáskori lelki traumán csak úgy lehet túllépni, ha alaposan lealapozzák, majd széttárják a…..
totálkáros 2009.12.31 00:01:51
@aljaskuszobab: :D ne szopasd, nekem fáj :D
@Veér Farkas:
Tipikus félművelt korrektor vagy. De aranyosan próbálod védeni a mundért, mindhiába.
totálkáros 2009.12.31 00:03:19
@aljaskuszobab: Ez kibaszott jó jellemzés volt. Mintha én írtam volna, de nem :( :D

Leképezted a mainstream suttyó magyar társadalmat.
totálkáros 2009.12.31 00:08:07
@gyepetto baggio: fossá röhögtem magamat az avatarodon :D
  Na jó, nem mindenki, de én például igen. Egyébként nem vettem volna egy erősen durva válságévben egy olyan autót, amire praktikus szemszögből nézve az égvilágon semmi szükségem nincs. Mercedes–Benz 280 SLC, 1975. Noooormális? Vélemények azonos című…..
totálkáros 2009.12.29 21:17:16
@UltimateUbul: húú b+, :D ennyi ésszel gondolom már rég milliárdos vagy :). Lehetek a szarod?
  Két Fiesta, szinte azonosak, mégis, közük nincs egymáshoz. Mi pedig csak rossz tanácsokat tudunk adni, ez egyértelmű. Vélemények azonos című írásunkról...
totálkáros 2009.12.28 21:04:18
totálkáros 2009.12.28 21:28:43
@gnme: Nah, mi a helyzet, nem tetszenek a lányaim?! :D Szerintem party-képesek
Tiszta bőr filofax, kemény dobozban, a márkája pedig mindent elmond: Mont Blanc, tehát a legendás, és még annál is elegánsabb írószereiről elhíresült gyárt terméke, kis extrával. Kia-logóval.   Azé az olvasóé, aki tudja, hogy: Mit válaszol bármilyen, még a…..
totálkáros 2009.12.12 20:45:35
@Bazsi(HUN): A válasz majdem jó, ezért csak egy hüvelygombaírtót kapsz.
totálkáros 2009.12.12 20:58:14
@Bazsi(HUN): boooááááááá :D
Új várost építeni nem hálás feladat, legalábbis ha az utókor, és nem a biznisz profitjából vásárolt trópusi sziget felől nézi az ember. Pedig a vállalkozók három módon is hozzáláthatnak a feladathoz.   Az ambiciózus városalapítók jellemzően futurisztikus irányt…..
  Autókat írunk meg, amikről már senki nem akar, mert csak útban vannak. Fókuszban egy megfáradt Samara. Vigyázat, nem teszt! Vélemények azonos című írásunkról...
totálkáros 2009.12.06 00:01:41
@Csikós Zsolt: Te, Csikos bajtárs, én soha nem mondtam, hogy nekem igazam van, azt se állítottam, hogy amit mondok szentírás lenne. Én azt gondolom itt nem is erről folyik a pour-parlé Speedman elvtárssal, hanem arról, hogy én tőle csak tanulhatok és ebben nagyon is igaza van, mert én hülye vagyok és egyébként is. De egy másik fórumon még többel is megtisztelt a mr. Szóval ne haragudj kedves Csikós elvtárs, de én örülök a legjobban, ha tanulhatok mr Speedytől. Hiszen tudod, nekem "fingom nincs" :D

Amúgy gratulálok a munkához, habár nekem mindent nehezemre esik olvasni, ami nem teszt jellegű és autókról szól. :)
totálkáros 2009.12.06 00:25:50
@Speedman: Én azt mondom: éljen Nyíregyháza és éljen Speedy :D
totálkáros 2009.12.06 21:25:13
@Csikós Zsolt: Ámen. Ennek én örülök a legjobban - de gondolom ez már lejött neked.
Az utóbbi fél évben alaposan megváltoztak az autózási szokásaim, szeptember óta nagyjából ötször annyit ülök a volánnál, mint korábban. Az öreg Volvo egyelőre derekasan szolgál, annak ellenére, hogy az idén töltötte a 16-ot, és üzemanyagon, meg olajon kívül nemigen kapott…..
totálkáros 2009.12.03 21:52:39
@Speedman: Tejespult, barkácsosztály?! Na jól van, azért látom, hogy még mindig kevered a szezont a fazonnal. :)
totálkáros 2009.12.03 21:54:59
@Seca81: Szerintem azért hagyják, mert szétröhögik magukat a kommenteket olvasva. :) Én is azt tenném a helyükben.
totálkáros 2009.12.04 13:41:27
@csunyadisznó: De hisz te egy arany tündérbogárvirágszál vagy, remélem fefedezték már a tehetségedet, kár lenne egy ilyen csodás emberért. Soha nem bocsájtanám meg magamnak, ha elkallódnál Kiengedtek már a börből? :D
  Most megtudhatja, reggel miért áll a sorban, amikor haladhatna is. Vélemények azonos című írásunkról...
totálkáros 2009.12.02 15:15:43
@Carfan2: Ő sztem sosem volt az :), és nem is akar az lenni. Én veled vagyok PEACE
totálkáros 2009.12.02 22:50:42
@hunyuan: Megy a faszom ahhoz a mocsárhoz :D
totálkáros 2009.12.02 22:53:31
@toncsi64: Akkor kerüld el Nyugat-Európát és az USA-t, Kanadát, Új-Zélandot, Ausztráliát, mert sok rosszban lesz részed. E világok fővárosaiban ez a dolog mindennapos, Bp meg csak épp tanulja ezt az agymenést.:)
Belsőség Bullshitezni a mesterrel 2009.11.30 21:19:00
  Még ma is futurisztikus Az elektromos éra jön, de nem félek tőle. Az elektromos hajtás sokat segít és megoldást jelent a városi közlekedésre, de a városon kívül szükség lesz egy hibrid megoldásra, ezen belül pedig a belsőégésű motorra. Ahol 500-700 kilométeres…..
totálkáros 2009.11.30 22:51:20
@ommm: Hidd el, hogy van az az öltöny, ami kényelmes, és nem izzadsz benne. Úgy hívják, hogy minőségi-öltöny. Amúgy kordzakó-farmer a nyerő, mert akkor még nem öltözöd le az alanyt. Kell a respect barátom. :)

Kár, hogy nem kérdezted meg, hogy mit akar ezekkel a tanulmányautókkal, mert szerintem a design-tervekkel embert lehet ölni és kimeríti a vizuális környezetszennyezést. Uram Isten, az nem lehet, hogy ezekből egyszer még autó lesz. Remélem akkor már nem fogok élni. Peace
totálkáros 2009.11.30 22:53:28
@ommm: Mondjuk én még autót mosni (már amikor) és szabadidőmben szerelgetni is ingben szoktam. LOL
totálkáros 2009.12.01 00:09:37
@ommm: Jól van :), Amúgy, sem én sem a májvazakós bizsus-aranynyakkendőtű kombóra gondoltam. ehehe XD

De azért nem kell túlzásokba esni.

"Öreg" BMW-fan vagyok, ahhoz én ilyen horrorfilmeket lássak, mint "A jövő hidrogénes, elektromos BMW-je".

Amúgy ez a holland egy állat. De hát a művészek már csak ilyenek.
@dinan333: :D eheheehe
@sipike78: mi az a disznótor :), a disznót meg aztán végképp nem ismerem. :)
Állandó kérdés az olvasóktól, hogy hol lehet hozzájutni a finanszírozásból visszavett autókhoz. Hát, például itt:Elsőként a hazai lízingcégek közül Erste Autó néven használtautó telepet nyit az Erste Leasing a Gablini cégcsoport közreműködésével. A piacon teljesen…..
totálkáros 2009.11.29 20:24:37
220 ezer forintot kaptam a 93-as, gazdasági totálkárossá vált Marutimért. Nekem nem tűnt soknak, de Csikós Zsolt azt kiabálta, hogy autónepper vagyok, mert az ütközés előtt max 60-at adott volna érte. Ehhez nem értek, de az biztos, hogy nekem sokat ért. Azt mondják, a vidéki…..
totálkáros 2009.11.28 21:17:51
@dennisthemenace: :) A Szerbek vagy 5 fronton voltak, és szébombázta őket a NATO, nem volt semmi erejük.
totálkáros 2009.11.28 23:25:56
@dennisthemenace: ;) ez legalább egy téma, nem úgy az eredeti.
Falu! Gépjármű-re!   Csaba lőtte Bahreinben ezt a gyöngyszemet, ami bizony az, aminek látszik. Hatajtós pick up, konkrétan egy Great Wall Blue Ocean. A Great Wall csodálatos dolgokra képes az innen-onnan kölcsönvett technikát és formát használva. Elég, ha csak a jelenlegi…..
totálkáros 2009.11.27 18:24:22
@konti10: "Demokráciát nekik, meg szakszervezetet! Meg emberi jogokat és minőségbiztosítást! "

Hát, ja. Ha ez bekövetkezne, akkor ők is 100%-osan eladósodnának, mint az USA és az EU, akiknek éppen most a legnagyobb hitelezői, a japókkal egyetemben. Ha Kínában és Indiában demokrácia lesz, akkor a világnak annyi lőttek. Nem lesz, aki betömje a fogyasztára éhes amcsik és európaiak pofáját.
  Olyat teszek, amiért Magyarországon akasztófa jár egy újságírónak – védelmembe veszem a francia autókat. Gondolom, ezzel rögvest sikerül is megnegyedelnem e cikk olvasóbázisát, hiszen a többség ezzel rögtön át is kattintott a kapcsolódó Belsőség-posztra.…..
totálkáros 2009.11.26 20:55:54
@dennisthemenace: Még mindig nem értesz, amikor ezt írod:

"dragabb lenne berelni hosszutavon,mint megvenni"

Tudod, van akinek az idő pénz. És lehet, h papíron többe van a bérlés, de nincsenek javítások, és ha elromlik csereautó, és ha ellopják, hát ellopták.

"Itt a fiatalok sem huszeves kocsikat hajtanak"

Hol élsz? Londonban/Párizsban, vagy Genfben? Nah ott tényleg nem 20 éves verdákat hajtanak a fiatalok, de vidéken igen
totálkáros 2009.11.26 20:58:38
@dennisthemenace: És még vmi. Ezeket 3-5 évente váltják, tehát mindig új autót bérelnek, amivel azért mégicsak jobb rohangálni. Szóval relatív ez a bérautó "drágasági mutató"
totálkáros 2009.11.26 23:28:02
@Shadowbull: ez is tökéletesen igaz