Adatok
LG INFO
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sándor szomorúan tapasztalta, hogy az LG márkaszervizeiben addig frissítgetik elromlott telefonja szoftverét, amíg be nem telt a garanciális lap. Cserélni viszont nem cserélik, pedig a 3. sikertelen javítás után ez kellene hogy legyen a következő lépésük: Segítségüket szeretném…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
szervizelése miatt.
Szerviz partnereink és mi magunk is igyekszük mindent elkövetni, hogy -
amennyiben szükség lenne rá - a lehető legrövidebb időn belül és kiváló
minőségben gondoskodjunk a készülék szervizeléséről. A kérdéses esetben
egyébként (jelen post megjelenése előtt) közvetlenül felvettük a
kapcsolatot személyesen a Kedves Ügyféllel és tájékoztattuk, hogy
lecseréljük készülékét.
Ügyfeleink elégedettsége számunkra nagyon fontos, ezért a történtekért
elnézést kérünk, házon belül megtettük a megfelelő lépéseket a további
ilyen vagy ehhez hasonló esetek elkerülése végett és még egyszer
elnézést kérünk.
Reméljük, hogy az új készülékkel Kedves Ügyfelünk elégedett lesz.
Üdvözlettel:
LG Electronics Magyar Kft.