Adatok
albé
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
"Mik vannak" című rovatunkban egy Anna Zsanett által forwardolt levelet közlünk, kéjes örömmel. Olvasónk barátnője cipőboltban dolgozik, és nem bírta tovább, megírt pár szolid esetet arról, hogy milyenek vagyunk mi, vásárlók egy eladó szemével. Nyitásnak rögtön…..
albé
2009.11.24 17:25:31
@misko:
Neharagudj de 20:59-kor kell cipőt venni? Nem elég a 12 óra minden nap? Amúgy egy focimeccset nem lehet ezzel összehasonlítani.Ez kb. olyan mintha elmennél valakihez vendégségbe és nem hívtak meg.
Én alapból nem mennék be egy boltba, ha már látom, hogy zárnak. De látom és olvasom, hogy vannak még ilyen parasztok. Te mit szólnál hozzá ha kereskedelembe dolgoznál, ahhoz, hogy záráskor nem tudsz hazamenni mert még van egy-két lézengő aki bejön unalomból nem vesz semmit ami nem baj, de zárni se tudsz. Valakinek van családja akihez sietne haza.Kicsit gondolkozz mielőtt hülyeséget írsz le.
Neharagudj de 20:59-kor kell cipőt venni? Nem elég a 12 óra minden nap? Amúgy egy focimeccset nem lehet ezzel összehasonlítani.Ez kb. olyan mintha elmennél valakihez vendégségbe és nem hívtak meg.
Én alapból nem mennék be egy boltba, ha már látom, hogy zárnak. De látom és olvasom, hogy vannak még ilyen parasztok. Te mit szólnál hozzá ha kereskedelembe dolgoznál, ahhoz, hogy záráskor nem tudsz hazamenni mert még van egy-két lézengő aki bejön unalomból nem vesz semmit ami nem baj, de zárni se tudsz. Valakinek van családja akihez sietne haza.Kicsit gondolkozz mielőtt hülyeséget írsz le.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egy saját vélemény.
Az eladó is ember.Igen.
Sokan gúnyoljátok, lenézitek őket.
Mindenki előtt nyitva áll az ajtó. Meglehet próbálni naponta 12 órán keresztül, a vevők viselkedését elviselni. Nem könnyű.Amúgy csak negatív véleményt írtok le, pedig vannak pozitívak is.
Hát lehetne arról beszélni, ki a bunkó lenéző,primitív eladó. Vannak nem mondom, de ahogy olvasom a hozzászólásokat,csak az eladókat szidjátok. Nem lehet, hogy Veletek is van baj? Amúgy meg miért kell az eladólányt "leribancozni"?Ez annyira undorító dolog szerintem. De mindenki magából indul ki.:)
Bunkó a kiszolgálás pl. a westendben? Akkor miért vannak visszatérő vásárlóink, akik egy héten kétszer is benéznek a boltba? Tudnék erre példát is írni. De nem fogok,pedig van egy pár. Csak az a baj, hogy a negatív hír gyorsabban terjed.
Amúgy az eladó keze is megvan kötve,ami azt jelenti, hogy vannak szabályok amiket be kell tartani. Ezeket nem ők találják ki.Végezetül csak egy kérdés-nem kötelező rá válaszolni.Kiváncsi lennék a fejetekre, amikor az okos diplomata vevő megkérdezi, hogy pl.:október 23.-án nyitva vagytok, vagy december 25.-én is ki tudja cserélni az ajándékba vett cipőt ha nem jó?Szóval ilyenkor bizony az eladó álla is leesik, hogy egy középkorú ember, hogy tud ilyet kérdezni. Vagy,akciónál elmondjuk, hogy karikázza be a nálunk található kedvenc márkáját és adunk 20% kedvezményt a cipőre erre a vevő visszakérdezz, hogy olyat is lehet amit ti nem árultok???Na ilyenkor el kéne gondolkozni, hogy most ki a hülye.Egy szónak is száz a vége. A vásárlók sem könnyű esetek, és vannak sajnos olyan eladók is akik nem végzik jól a munkájukat.De aki annyira szidja és lenézi az eladókat annak nyitva állnak az ajtók, és biztosra mondom, hogy 1hónap után teljesen más véleménye lesz. (nem az eladókat fogja ennyire szidni, hanem fordítva)
És végezetül. Zárás előtt pár perccel bemenni egy üzletbe szerintem bunkó dolog, úgy,hogy mindennap nyitva vannak az üzletek 10-21.-ig. Szerintem mindenki nézzen magába és erősen gondolkozzon el azon, hogy Ő tuti biztos jól végzi a munkáját, és nem volt még konfliktusa, nem volt bunkó, türelmetlen valakivel. Ha van ilyen szerintem nincs, hiszen mindenki ember és vannak rossz napok. Szóval ha van ilyen akkor Ők írjanak ilyen, "néha" ocsmány undorító véleményt bárkiről.
:)