Regisztráció Blogot indítok
Adatok
pannonkondor

0 bejegyzést írt és 65 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Van egy 4-5 milliós motorkerékpárod, rendesen hordod szervizbe, erre közlik, hogy a túlhúzott csavarok miatt repedt el egy alkatrész. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
pannonkondor 2015.03.18 19:27:12
Hihetetlen,hogy valaki megvesz egy motort,amit vagy szarul tartottak karban,vagy sehogy,aztán elromlik,és ettől úgy megvadul,hogy soha többet nem tud tárgyilagos cikket írni a márkáról ! Hogy a tényeknél maradjunk,azt az alkatrészt én első látásra is túl vékonynak és gyengének látom,és a kezét törném el annak aki ezt engedte gyártásba menni ! A világ szöghajtás károsultjairól meg csak annyit,hogy nyugodtan lehetne őket világ barmainak is hívni,mert az bizony minden előzmény nélkül nem szokott tönkremenni. Előírja a gyár a hátsó csapágy lógásának rendszeres ellenőrzését,és ha szükséges a cseréjét,amit ha nem tesznek meg, a lógásától tönkremehetnek a szöghajtás fogaskerekei. Ha még az idiótábbnál is hülyébb valaki,az a csapágy szét is tud törni. DE ! Sohasem előzmény nélkül,és ha figyelnek rá,és ha kell cserélik ,( húszegynéhányezer ft-ba kerül)akkor ez nem történhet meg .Persze aki hülye a technikához,és túl spúr hozzá,hogy akkor elvigye egy hozzáértőhöz,annál minden előfordulhat. Olyan japán motor elég kevés van,amiben 4-500000 km van és köszöni szépen de jól működik,de BMW-ből elég sokat lehet találni. Azzal hogy az újabb modelljeiket könnyítgetik agyba-főbe ők is egyre szarabbat gyártanak,mint mindenki más. Ez sajnálatos,és nem méltó egy ilyen márkához,de a világ erre megy,és ők beálltak a sorba. Az én 850-esem blokkja kétszer akkora mint a mostani 1200-es blokkok,akkor mit várunk tőlük ?! Ja és mindez miért ? Mert a sok baromnak kevés a lóerő,meg a gyorsulás ! Közútra !!! Minek ?
pannonkondor 2015.03.18 21:43:45
@Thanathos:

Írtam egy hosszú választ,de kitöröltem,és inkább úgy teszek ahogy Woody Allen mondta egyszer: hülyékkel nem vitatkozom,mert legyőznek a rutinjukkal !

@butschq:

Csak annyiban helyesbítenék,hogy a fikázóknak általában fogalmuk sincs arról amit fikáznak,őket a puszta rosszindulat,irigység,tudatlanság,netán mindezek együtt vezérlik. Ők azok,akik pl, egy sportoló 100 győzelméből,és egy vereségéből,csak a vereséget említik,és azt hörgik,hogy akkor bizony hogy megverte iksz,vagy ipszilon.
Autós-motoros gyorsulási verseny már rég nem izgalmas: széria állapotban a motor nyer. Ha viszont az autó nem széria, akkor jön a döbbenet. Egy Volkswagen Golf Mk1-et reszeltek be annyira a németek, hogy egy 182 lóerős Yamaha R1 olyannak tűnjön, mint egy Riga moped.   A…..
pannonkondor 2015.03.17 11:56:49
@Czu:

Németek Németországban,talán éppen egy olyan autópálya szakaszon,ahol nincs sebességkorlátozás,és nincs annyi idióta,aki nyolcvannal berongyol eléd a belső sávba mert előz egy kamiont .Azonkívül ez itt a sebesség oltára,nem a tattereké,és éti csigáké ,szóval ha traktorokról akar valaki olvasni,meg lassú járművekről,az nem jó helyen jár.
Pontonban turkálni? Piha. Steyr-Puch-alkatrészeket homokfúvatni, alapozni, festegetni? Mit képzelsz... Szent Szobrot polírozni végtelen türelemmel? Dehogyis, ugyan már. Mert még a legnyitottabb házasságokban is eljön a pillanat, amikor a faszi egy kicsit nem az újabb numerákkal és a…..
  Ebbe a videóba is a szokásos módon botlottam: tök véletlenül. És milyen jó, hogy elindítottam. Pedig csak annyi a címe, hogy  Motorozás London központjában: megállítottak a rendőrök! A franc tudja mire számítottam. De az biztos, hogy amit itt látunk, oktatni kellene.…..
Kétezres évjárat, négy légzsák, ABS. Csikós hetekig büntetett verbálisan, jól célzott mérgezett nyilakkal, mert elhagytam a közös egyházunkat, és meg mertem venni a szerkesztőség legfiatalabb autóját: egy olcsó, lepukkant, elárvult cápa Galantot. Ám egy autóvásárlásnál…..
pannonkondor 2015.02.23 10:05:04
Te jó ég, ennyi szakértőt egy helyen. Dízel kontra benzin. Vegyünk egy konkrét példát :hármas Golf 1.9 tdi 90 le. hat literrel járok városban,ez benzinből inkább kilenc ám. Már három lityi különbség van. Ha igazat adunk annak hogy a dízel károsabb (bár ez nekem jó marketing szövegnek tetszik inkább mint ténynek,de hagyjuk)akkor a három literrel többet fogyasztó benzines esetében a legrosszabb esetben is egálban a környezetszennyezés. Ugyanez igaz a mai környezetbarátnak titulált szarokkal is,hogy többet esznek kevesebb káros-anyag kibocsátás mellett,nem beszélve a sok befektetett energiáról,amivel elérték hogy kis káros-anyag kibocsátásuk legyen. Mert ugye a katalizátor,részecskeszűrő,a kék folyadék előállítása,azután az elhelyezése,megsemmisítése ha vége lett,az nem terheli a környezetet mi ? Ugyanez igaz a hibrid autókra is. Olyan energia (és ugyebár az energia felesleges felhasználása sem zöld dolog ám),megy el az előállításukra,hogy rohadtul nem olyan környezetbarát ám .Az állandóan elromló,mindenféle elektronikai szarok után gyártásáról nem is beszélve. Hagyjuk ezt a környezetbarát dumát ! Álszent baromság, amíg fosszilis üzemanyagokkal járunk,és az elektromos járműveket ugyanebből a forrásból töltjük,addig ez csak fingreszelés. Az meg,hogy valaki fillérbaszó,megint egy hülye duma,mert aki szarért húgyért dolgozik,és a dízelt még ki tudja fizetni ( és megint ne legyünk álszentek,nem csak a fogyasztás dönt a dízel mellett,de nyílt titok,hogy gázolajat szinte mindenki tud "okosba",de benyát nem),az csöves,és fillérbaszó. megmondom én ki a fillérbaszó. Az aki sokmilliós Q7-es meg X5-ös,és hadd ne soroljam milyen szarokkal jár,de abból a dízelt veszi,hogy spóroljon,pedig nincs rászorulva! Aki szerint meg egy dízel autóra többet kell költeni,az annyit ért az autókhoz, mint hajdú a harangöntéshez. Mi a tököm kerül többe ? Mi az amit egy dízelen cserélni kell de a benzinesen nem ? Kettős tömegű lendkerék csak a fiatalabb dízeleken van,mondjuk az kimondottan azért hogy legyen mire költeni,hiszen haszna nincs,de cserébe legalább elromlik. De sorolhatnék még párat,mint a BMW-k cserélendő szívósora,ami szintén csak azért van műanyagból hogy tönkremenjen,ellentétben az aluval ami örök élet. Ez nem dízel kontra benzin probléma,hanem kapzsiék kontra felhasználók probléma. De ez igaz mindenre amit ma gyártanak. Végezetül még annyit,hogy nem egy bizonytalan életű kotványt kell megvenni,ami nyilvánvalóan többet ment és basztak karbantartani,hanem olyat amivel törődtek. Ja,hogy az kicsit többe kerül ? Még annyit hogy aki szerint a dízel ( mondjuk a régiekről beszélek,mert az új dízelek,de akár benzinesek is, egyforma hibagyárak,akár német,akár japo )japánt inkább mint németet,az már ízlés dolga inkább mint gyakorlati tapasztalat. természetesen a fentebb leírtak, jó állapotú autókra vonatkoznak,akármilyen is a motorjuk,mert a legszennyezőbb természetesen az elhanyagolt ócskavashalmaz.
pannonkondor 2015.02.23 10:29:44
@ColT: Igazad van, itthon ritka mint a fehér holló ! Én is kintről vettem az enyémet,drágábban mint itthon,de három év alatt az olajcserén kívül nem is költöttem rá. Használati tárgyat az ember ( a normális ),olyat vesz ami problémamentes,mert ellenkező esetben a sokszorosa rámegy arra hogy legyen egy olyan géped,ami a ráfordított összegek után is szarabb lesz,mint a kicsivel drágábban vásárolt. Ezt a szerelési tapasztalatok,és ismerősök szopásai alapján bizton állíthatom.Száz megnézett járműből, jó ha egyet engednék megvenni,annyira szar a helyzet itthon. A használati tárgyakra nem azért vigyázok,mert szeretem őket( ezt már megkaptam valakitől,hogy én szerelmes vagyok a tárgyaimba),hanem azért hogy sokáig ne kelljen költeni rá feleslegesen. Ja,és egy adalék még, hogy miért ilyen a magyar autópark. Én 170 lóerős 380 NM-es nyomatékú autót vezetek sofőrként,jórészt a fővárosban. Az valami hihetetlen,hogy nálunk hogy tapossák az autóknak,lámpától, lámpáig. Néha kíváncsiságból követek egy két törpe Fittipaldit,és a Skodának is nyomni kell hogy felvegyem a tempójukat. Meggyőződésem,hogy nálunk széttapossák a kocsikat . Félreértések elkerülése végett,én sem közlekedek tatásan,de amit itt művelnek az rettenet. És itt bejön ám a fogyasztás kérdése is,hiszen miért vár jó fogyasztást valaki,ha kiküldi a szemét szegény kocsinak.
Tegnap este Budapesten, a Szabadság híd budai hídfőjénél ellenőrizték a robogósokat a rendőrök. Két motoros járőrrel találkoztam, akik éppen egy ötvenesként, tehát rendszámtábla nélkül használt Vespa ET4 125-öt nézegettek. Aki azt hiszi, hogy egy ilyen rendőri…..
pannonkondor 2014.10.12 20:02:33
@HOLIDAY: Semmilyen politikai jelleg nem volt az írásomban. A korrupt politikus felsorolásban szerepelt. Írhattam volna káposzta tolvajokat is,csak az előbbi kicsit nyilvánvalóbb és mindennap tetten érhető,ezért szerepelt a felsorolásban. Az meg hogy ez egy agyonszabályozott, idióta törvényekkel teli ország,ahol az értelmes jogszabályok betartása sem azért történik,hogy rend legyen,hanem pénzbehajtás céljából,szintén ténykérdés,és nem politika. Látod te csinálnál ebből is azt, mert ráfogod. Sajnos ez a mindennapi élet itt, északbalkánon.
pannonkondor 2014.10.12 20:13:48
@HOLIDAY: Csak egy kis példa a saját költség dologra. Persze tudom utópia volt ezt írni,de olyan jó volna ha itt is olyan volna az élet mint egynémely helyen. Kamionos voltam évekig,és nálunk a vámvizsgálat úgy zajlott,hogy pakold ki az árut(vagy pakoltasd),és majd a szerv számol. Na ez német területen (a szemem láttára),úgy történt,hogy felvették a vámosok a papír kezeslábasukat,leponyváztak,kipakoltak,majd vissza,elköszöntek. Ennyi. Ha kíváncsi valamire,ne nekem kerüljön pénzbe,munkába. Engem az eredetiség vizsga is pont ezért bosszant. Szimpla pénzbeszedés. Ja,és nem véletlenül nem folytattam a személyeskedést,az első írásomban levőért is elnézést,nem kellett volna.
Nehéz megmagyarázni az alábbi videóban látható teherautós viselkedését. Emberünk az út mellett parkolva egyszer csak gondolt egy merészet, és úgy döntött, megfordul a kétszer kétsávos úton. Azt azonban egy pillanatra sem észlelte, hogy mögötte, a belső sávban érkezik egy…..
pannonkondor 2014.09.20 18:00:34
@Istóczy úr:

Azért neked komoly problémáid lehetnek komám,hogy mindenről a komcsizás jut eszedbe !! Úgy látom az agymosógép teljes fordulaton üzemel vitykáéknál. Mondjuk sejtve a tied méretét,fél program is elég lehetett.
Péntek estére elfogyott a mobilnetünk, ott álltunk a hegyek közt, készre csinált Csikós-poszttal, összekészített fényképekkel, kétségbeesetten, hogy mi lesz a tartalommal. Valószínűleg már nem szűz WiFi-sticket kaptunk a szállásadónktól, így mostanra ketyegett le róla az…..
pannonkondor 2014.09.03 19:01:53
@takarék-láng:

Talán azért van annyi mert van miért. És igen ,lehet kritizálni. Csak furamód elküldenek a munkahelyedről(gondolok itt az államigazgatásra leginkább),vagy a nejed,esetleg a férjed küldik el. Az átlagembernek gőze sincs, mi zajlik a háttérben igazán. Az meg hogy az néhány munkahely mibe került nekünk,inkább jobb nem belegondolni. És utoljára csak annyit,hogy bár nem kívánom,de ha egy családtagod vagy te bekerülsz egy kórházba,biztos átgondolod,hogy vajon nem azt kellett volna-e felújítani,mint néhány tucat botlábú idiótának,meg kb. húszezer meccsre járónak stadiont építeni. Vagy mondjuk jelentkezz be gerincsérv műtétre. Mire sor kerül rád,már erősen korhadt állapotban fekszel a föld alatt. És ez sajnos tényleg nem ideológiai alapon hülyeség, hanem mindenhogy. Ami most megy,azt egy másik rendszer már végigjátszotta negyven évig,annak is az első szakaszában igazán. Mennyit röhögtünk Virág elvtárson,és a többin. És tessék,íme itt vannak újra.
Hajónapló Szerda. 2013.07.10 21:56:09
Állandóan kell valamivel foglalkozni amihez semmi kedvem. Pl megnéztem a hajóvezetői papíromat, hogy hátha lejárt az orvosim és nehogy baj legyen belőle (hogy ez minek??), naná, hogy a múlt hónapban lejárt. Menés tegnap orvoshoz, mondjuk nem nagy ügy, barát az orvos, már nyomná is…..
A Mulholland Highwayről igazából ki kéne tiltani az embereket, hagyni a sziklákat békésen erodálni. A motorosokkal meg amúgy is csak baj van – nem véletlen, hogy a youtube teli van a kaliforniai hegyi úton készült balesetes videókkal.Tudjuk, Amerikában a kanyar csak kísérleti…..
pannonkondor 2013.05.09 18:06:34
pannonkondor 2013.05.09 18:16:06
@Béza Dániel:
Azt nem mondtam,hogy náluk nincsenek hülyék,csak az arányok mások. Sofőrként nem kevés tapasztalatom van mindenfelé a világban,de sajnos ennyi agresszív barommal sehol nem találkozom. És itt most nem arra gondolok,hogy latinos tempóban dudát nyomkodva,minden rést kihasználva közlekednek néhol,mert abban semmi agresszivitás nincs. Itt nálunk nap mint nap látok embereket, akik egy szimpla közlekedési helyzetben,majd' egymás torkának esnek,és nem maffiózókról beszélek,hanem békésnek,és igen kevéssé sportosnak látszó emberek fordulnak ki önmagukból. Tudom, sok a gond,nehéz megélni,de ez nálam nem elég indok. Egy időben én is fel tudtam magam húzni dolgokon,de sosem állt szándékomban senkit agyonverni,legfeljebb megvédtem volna magam,ha arra kerül a sor. Szóval én erről beszéltem.
Azon túl, hogy szörnyen csúnya a hosszított lengővilla és a traktorgumi, nem nagyon tudtunk mit felhozni a bugyuta amerikai divat ellen. Az országban, ahol a kanyarokat csak bizonyos régiókban, kísérleti jelleggel tartják, kialakult egy divatirányzat, ami az egyenes sprinteléseknek…..
pannonkondor 2013.04.18 20:18:03
@Gomulka Béla:

Na ja,csak azt ribancrendszámnak híjják. :)
Végre beköszöntött a jó idő – ami persze nem tartott túl sokáig –, így rászántam magam a Simson szétszedésére. Bár a motor állapotát már korábban felmértem, sőt, az alkatrészeket is megvettem hozzá, kicsit tartottam tőle, hogy kellemetlen meglepetés ér majd. Nem így…..
Rossi csak egy van, gondolnánk, de nem: a motoros szakma kettőt is jegyez. Valentino nálunk is ismert, hisz minden idők egyik legsikeresebb versenyzője, de Robertót inkább a customok szerelmesei emlegetik: az olasz motorépítő finom stílusa közismert. Legújabb építése a…..
Lassan már csak pár óra marad 2012-ből. A pontyok még talán csapkodnak a kádakban, a pezsgő behűtve a hűtőben, a buli leszervezve. Fenyőillat? Mézeskalács? Forralt bor? És persze rengeteg, finom étel. Reméljük, az is ízlett, amit idén mi szervíroztunk. Állandó és külső…..
Mitől jó egy épített motor? A drága alkatrészektől? Nem. A sok-sok köbcentitől? Nem. A számtalan munkaórától? Majdnem, de láttunk már kevés melóból csodás vasat és rengeteg időráfordítással készült gusztustalanságot is. Tatár Sándor gépe az ötlettől és a stílustól…..
pannonkondor 2012.03.15 17:52:26
Nem tartozom a motort divatból használók közé. Nekem sose lesz Wesco-csizmám, dióhéj-bukóm, hínárom a kormányon. Én a motorozást a praktikusságért, a döntögetésért, a kabrió-plusz feelingért és a közvetlen gépi élményért szeretem, pont letojom, mit gondolnak rólam…..
A világ legrosszabb anyája? Vagy csak a legfelelőtlenebb? Döntsék el önök, minek számít a videón látható jelenet, ahol feltehetőleg nagyobb biztonságban van a kisszék, mint a kisgyerek...
pannonkondor 2011.10.27 18:16:39
@tz1: Komám, te írtad le az igazságot. Egy marketing maszlag az egész. Az idiotizmus ellen nem véd meg semmi, márpedig a balesetek abból vannak.
Hajónapló Szombat. 2011.10.15 08:36:00
Három fok van odakint, "J" meg még alszik, kicsit hideg van kimenni horgonyláncot kurkászni meg egy kéz kevés hozzá (hajón egy ember az "egy kéz" nem kettő), kell valaki a ki a csónakot mozgatja a két lavírhorgony közt, szóval kicsit irkálok. Tegnap a Baross…..
Jeremy Clarkson a Top Gear újságírója ismert sarkos véleménynyilvánításairól és arról, hogy nem igazán kedveli a motorokat. Ezt nem is tagadhatná le az alábbi videó elkészítése óta: kis bizonytalankodás után inkább felrobbantja a vashengeres Harley Sportstert – meglepő,…..