Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Kolos Marcell

11 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Bónusz: Eredmények a Smashing Magazine kutatásaibólAz utóbbi években a Smashing Magazine szerkesztői csapata több tanulmányt is végzett abból a célból, hogy kikutassák a bevett dizájner megoldásokat és praktikákat. Vizsgáltak netes űrlapokat, blogokat, tipográfiát és…..
10. A legtöbb felhasználó vak a hirdetésekre Jakob Nielsen arról ad számot, hogy a legtöbb felhasználó lényegében vak a hirdetési felületekre. Aki egy weboldalon egy meghatározott információ után kutat, vagy leköti a tartalom, azt nem fogják zavarni az oldalon lévő hirdetések.…..
9. Termékekkel foglalkozó weboldalak esetén az információ tartalom az, ami felhívja magára a figyelmet Ha a honlapodnak vannak termékekkel foglalkozó oldalai, az online vásárló emberek minden bizonnyal át fogják futni a kínálatod. Viszont sok, terméket kínáló honlap híján van a…..
8. Az eredményes felhasználói teszteléshez nincs szükség nagyon sok alanyra Jakob Nielsen tanulmánya, mely a weboldalt használhatóság szempontjából tesztelő alanyok ideális számára vonatkozik, megmutatta, hogy csupán öt fő elegendő ahhoz, hogy a honlappal kapcsolatos problémák…..
7. A térköz fokozza az átláthatóságot A legtöbb dizájner tisztában van a térköz, vagyis az oldalon lévő paragrafusok, képek, gombok és egyéb objektumok közötti üres területek jelentőségével. A térköz teret ad az oldalon szereplő elemeknek, hogy „levegőhöz…..
6. Az ideális keresődoboz 27 karakter széles Mekkora egy keresődoboz ideális szélessége? Van egyáltalán ilyen? Jakob Nielsen egy a keresődobozok hosszúságára vonatkozó kérdőív alapjánkészített erről egy tanulmányt (Prioritizing Web Usability). Eszerint a manapság használatos…..
5.    A kék a legjobb szín a linkek számára Jó dolog, ha a weboldaladnak egyedi a kinézete, de ha a használhatóságról van szó, az a legjobb, ha azt csinálod, amit mindenki más. Kövesd a konvenciókat, mert mikor az emberek egy új weblapra érkeznek, először azokon a…..
4.    A legtöbb felhasználó nem görget Jakob Nielsen Prioritizing Web Usability című tanulmányában arra jutott, hogy a látogatóknak pusztán 23%-a görget egy weboldalon tett első látogatása alkalmával. Ez azt jelenti, hogy a felhasználók 77%-a nem görget; csupán…..
3.    A dizájn minősége a hitelesség egyik indikátora Készültek tanulmányok annak kimutatására is, mi befolyásolja az emberek értékítéletét egy weblap hitelességével kapcsolatban: Nem tudjuk, miféle a Fever nevű alkalmazás, de a szemrevaló felhasználói felület…..
2.    A felhasználók az arcokra fókuszálnak Az emberek ösztönösen észreveszik a másikat, mihelyst az a látóterükbe kerül. Weblapokon figyelmünk az emberek arcára és tekintetére irányul, ez pedig remek technikát biztosít a figyelem irányítására. A figyelem emberek…..
Ez a blog elsősorban a Google-hoz és a keresőoptimalizáláshoz kapcsolódik. A keresőoptimalizálás során pedig sokan hajlamosak a honlap látogatók kiszolgálását SEO szempontoknak alárendelni. Ez a probléma azonban nem a keresőoptimalizálásakor bukkan fel. A honlap kialakítása…..