Adatok
Csomag Olga
1 bejegyzést írt és 145 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Csomagolunk és költözünk! Köszönjük az Indexnek az eddigi lehetőséget és a helyet, meg a több százezer látogatót, de itt az idő továbblépni! Közel 11 év és 770 poszt (!) után, a Csomagolás Blog új helyre költözik.
Volt itt minden, ami csomagolással kapcsolatos: környezetvédelem és újrahasznosítás,…..
A Csomagolás Blog azért van, hogy a témát érdeklő olvasót szórakoztassa és informálja, ezért bármilyen visszajelzést örömmel veszek akár a kommentben, akár emailen (csomag.olga@gmail.com) keresztül is.
Mindenképpen írj, ha:
posztra vonatkozó témajavaslatod…..
Csomag Olga
2013.05.07 16:21:46
@Anna Weinhardt: csomag.olga@gmail.com, de javítom a szövegben is
Állítólag minden tizedik munkavállaló depressziós, írja az Index; és mivel egy másik kutatás meg azt állítja, hogy az internetezők legnagyobb része a munkahelyén munkaidőben netezik meg fészbukúzik, ezért most megpróbáljuk ezúton orvosolni a dolgozók depresszióját.…..
Csomag Olga
2012.10.02 04:59:32
Több helyen is láttam már ehhez hasonló csomagolási technikát, szerintem fantasztikus, ha egy teljesen átlagos csomagolópapírt feldobunk ennyi vidám színnel. :) Minden bizonnyal annak is tetszik, aki kapja, nem csak annak, aki adja. Kicsit lehet, hogy szöszmötölősnek tűnhet a nagyobb…..
Csomag Olga
2011.12.09 16:03:08
..
Csomag Olga
2011.07.21 16:48:51
Egy kávézó nem is ünnepelhetné stílusosabban új üzletének megnyitását. A 2002-ben indult lettországi Double Coffee nevű kávézó-és étteremlánc Moszkva leghíresebb utcájában, az Arbat (vagy Régi Arbat) utca 13. szám alatt nyitotta meg második üzletének kapuit június 18-án,…..
Bombasztikus innováció a napfényes Itáliából. Kulturált borfogyasztás bárhol, bármikor: Az eldobható műanyag borospohár kényelmes és praktikus megoldás. Nincs cipekedés,…..
Mindig nagy öröm számomra, ha egy unalmas FMCG márka humorral próbálja népszerűsíteni a termékeit. Különösen igaz ez a mosószerekre, amiket általában rongyosra használt klisékkel próbálnak eladni. Az izraeli Colon reklámfilmje szerencsére nem ilyen. A készítők szakítanak a…..
Csomag Olga
2011.04.17 18:12:23
Csomag Olga
2011.04.18 10:13:23
@Omyg: Persze, alacsony a mérce :-)
Az UNICEF 2007-ben indította útjára az úgynevezett Tap Project-et, melynek célja egyrészt, hogy világszerte felhívja az emberek figyelmét a - bolygónkon vészesen fogyó - ivóvízkészletek megóvásának fontosságára, másrészt adományok gyűjtése, melyekkel a már most is…..
Csomag Olga
2011.04.01 20:16:50
Néhány hete nagyot néztem, amikor az egyik óriásplakát a dohányreklámokra hajazó fekete keretben közölte velem, hogy Én szóltam! Az igaz, hogy észrevettem, megérteni annál nehezebben ment ezt a reklámot, mert el nem tudtam képzelni, hogyan tudna rábírni ez a…..
Csomag Olga
2011.02.15 12:14:55
A címkéknek a termékre vonatkozó információk megjelenítése mellett fontos extra funkciói is vannak: a figyelem felkeltése, egyéni jelleg, hangulat, érzelmek keltése és közvetítése. A címkék, például a boros címkék nagy része papírból készül, melyeket igen változatos…..
Csomag Olga
2010.11.17 22:39:43
@Udo von Raumschiff: Szilikon a csomagoláson, műanyag a borban. Egyetértek ezzel én is.
Kerékpárral Albániába...
009 - Az odafelé Szerbiában töltött utolsó nap (5. nap)
2010.11.17 20:48:00
5. nap - Prijepolje /SRB/ és Bijelo Polje /ME/ között Egy prijepoljei Lukoil (orosz többségi tulajdonú) benzinkút melletti kávézó mellett aludtam. Reggeli indulás előtt egy igazi, törökös kávé: cukor nincs,…..
Csomag Olga
2010.11.17 22:30:08
Mikor megláttam ezt a plakátot...hát nem kaptam szikrát.Ilyet, utcára kitenni? Dehát ez undorító!Aztán ahogy futottak még egy kört a neuronok az agyamban, rájöttem, hogy ebben pont az a lényeg, hogy annyira szerelncsétlenül néz ki, hogy nagy-piros-orrostól, sűrű…..
Szeretem a kerek dolgokat, és ezzel most nem a nemi identitásomra szeretnék utalni. Néhány héttel ezelőtt selfmarketing kampányba kezdtem annak érdekében, hogy felvegyenek egy olyan céghez, ami már régóta nagyon tetszik. Készítettem a pályázatomról egy rövid összefoglalót, hogy…..
Csomag Olga
2010.11.16 07:38:10
Az idei Goldenblog gasztró kategóriájának győztesei nem blansíroznak vagy konfitálnak éjszakába nyúlóan, nincs tuti tippjük arra, hogy az elsózott levest hogyan lehet helyrehozni, és nem fuzionálják a rizseshúst a sushival. Ehelyett inkább elmerengenek gyermekkoruk szegényes…..
Csomag Olga
2010.09.12 11:32:21
@Tina0611: Te is gyűjtötted a csomagolást?
csomagolas.blog.hu/2010/07/09/donald_kacsatol_a_winterfreshig
csomagolas.blog.hu/2010/07/09/donald_kacsatol_a_winterfreshig
Ez a nap is úgy indult, mint a többi: borús, szemerkélő esővel. Csak sajna úgy is folytatódott. Pedig mára Caprit céloztuk meg, amit szikrázó napsütésben lenne jó megtekinteni.....Capri nevezetességeiről, látnivalókról, túristainfókról itt tájékozódhatunk.
A néhol…..
Csomag Olga
2010.08.17 19:10:41
Az alábbi kis bannert látva gyermeki izgalom fogott el,vajon mi lesz a képsor vége, ez a Nincs De kampány egy újabb része lenne? Hát a végén igencsak meglepődtem. Szívbarát lépések és a defibrillátor? Nem durva párosítás ez kicsit? Oké, hatásvadász elrettentés,…..
Csomag Olga
2010.08.06 14:19:53
Csomag Olga cikke.Mivel végre tényleg úgy tűnik, hogy itt a nyár és a jó idő. Hoztam pár ruhába bújtatott terméket. A közös mindegyikben, hogy ruháknak kinéző design található mindegyiken.Felső kép legfelső sor: Rocombe jégkrém Reach Design, Ltd. tervezésében. Középső…..
Csomag Olga
2010.07.07 15:27:29
@horge: A csomagolás blog kontextusában jobb :-)
Azt, hogy a reklámfotókon nem ugyanazt az ételt látjuk, mint amit valójában kapunk, szerintem mindenki tudja (akinek kétségei vannak, annak itt egy kijózanító válogatás), de hogy azok a bizonyos fotók illetve felvételek hogy készülnek, és a végeredménynek mennyire kevés köze…..
Csomag Olga
2010.07.05 20:41:31
Azért nem gond, ha hasonlóan néz ki a képen, mint a valóságban. Fogyasztói kutatások igazolták, hogy jobban szeretik az emberek a valósághűbb képeket, mint a megcsináltakat. Persze lehet, hogy egyszer kipróbálod, mert olyan jól néz ki a reklámban, vagy a csomagoláson, de az volt az utolsó. A végén csak akkor jár mindeni jól, ha a termék is, a fotó is megfelelő.
Amúgy nem csak a hamis képektől lesznek idegesek a vásárlók, hanem még pár másik bűvésztrükktől is...
csomagolas.blog.hu/2009/12/17/7_dolog_amit_ki_nem_allhatnak_a_fogyasztok_a_csomagolason
Amúgy nem csak a hamis képektől lesznek idegesek a vásárlók, hanem még pár másik bűvésztrükktől is...
csomagolas.blog.hu/2009/12/17/7_dolog_amit_ki_nem_allhatnak_a_fogyasztok_a_csomagolason
Érdekes, hogy a most is ismert klasszikus üveg már 1915 óta létezik, már majdnem egy évszázada.Via Inspire Me Now..
Csomag Olga
2010.07.04 22:00:17
Igen, egy hosszabb poszt az üvegről itt:
csomagolas.blog.hu/2010/05/19/coca_cola_csomagolas_orok_uveg
Itt nem csak az üvegek, hanem az eredete is ott van...
csomagolas.blog.hu/2010/05/19/coca_cola_csomagolas_orok_uveg
Itt nem csak az üvegek, hanem az eredete is ott van...
Előszó Mi ez a közbringa? Bécs, Párizs, Lyon, Washington, London, Róma hosszabb- rövidebb ideje él már vele, Koppenhága már a 3. verzióját építi ki és jövőre jön Budapestre is. Legfrissebb barcelonai élményeink alapján mesélünk arról, miért a kapudrog a közbringa egy…..
Kicsit sárga, egy kicsit savanyú, de sörbe nem rossz.A citromos Gösser ügynökségének sikerült egy jófajta reklámot csinálni. Sok komment nem kell hozzá. Egyértelműen pirospont. •(Kattra nagyobban is van a kép)Sajnos ez a kampány sem tudta tökéletesen megoldani az örök…..
Csomag Olga
2010.06.23 15:45:05
A Kreatív a cannes-i reklámfesztiválról tudósít, az összes posztért kattintson ide. Ennyi, kész, befellegzett a notebookoknak, legalábbis ez volt az egyik sarkos megállapítása annak az előadásnak, amit az Initiative médiaügynökség két fejese, Sue Moseley globális kutatási…..
Csomag Olga
2010.06.22 10:53:11
@Sliders: De a laptop nehéz és nincs mindig nálam. A telefonom pedig igen. És sok honlap már külön appet csinál az okostelefonra. Ha én újságot akarok olvasni, akkor nem a honlapra megyek fel, hanem a newspaper appot használom. Úgy nem annyira zavaró a kis képernyő.
Igen, a várva várt VB elkezdődött!:)Bár a magyar médiában állítólag nem nagyon érződik különbség, azért én leszögezném, hogy ilyenkor igenis minden erről szól. Remek spotok, kreatív ötletek… a reklámcégek megpróbálnak kilábalni a válságból, újra felfelé törni…..
BKV post frissítve:)Bocsi a pocsék minőségért, ezt már tényleg a krumplihéj alól mentettem ki:)Tehát, van egy második verziója is ennek a BKV-s 'ne bliccelj' kampánynak.Ez már azért inkább a röhejes kategória, ezt már tényleg senki nem fogja komolyan venni...A mögöttes tartam…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz