Adatok
Nínó Karotta
258 bejegyzést írt és 960 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Minden autóversenyzői tűzálló overálban van egy titkos zseb. A titkos zsebben van egy vastag könyv. A vastag könyvben van sok száz benzinnel, olajjal, epével és könnyel átitatott oldal. Minden oldal telis-tele van írva apró betűkkel. A könyv címe: Kifogásaim Komplett Kalendáriuma. Ilyenek vannak…..
Nínó Karotta
2019.04.01 23:39:01
@Shadowbull: Kösz!
Nínó Karotta
2019.04.01 23:41:29
@Jagdpanther: Én is remélem!
Nínó Karotta
2019.04.01 23:46:07
@ommm: Az ám!
Fotó: Tóth Zoltán, Hypnotic.hu
Honnan tudod, hogy a Hangyász van kész, nem a tulaj?
Az autós projekt nem olyan triviálisan egyszerű ám, mint megmászni a Himaláját. Ott egyszerre csak elfogy fölfelé a hegy, és amikor a semmibe lendíted a csákányt, tudod, hogy megjöttél. Nem így a motorsportban. Ha…..
Nínó Karotta
2018.10.19 17:58:33
@ZTJR: Hát ez külön nagyon jól esik, köszönöm
Nínó Karotta
2018.10.20 17:00:02
@8jk8: Az a vasalódeszka mindenestül nincs 10 kiló, és másfél mázsát nyom 200-nál. Annyiért nézem.
Nínó Karotta
2018.10.20 17:00:53
@gigabursch: Oskolába azért nem hordom vele, a csúcsforgalomban korlátozottan élvezetes. De egyszer tán azért elsütjük :D
Gergő: az elmúlt hetekben megtört a megszokott rend, nem jelentkeztünk a pénteki cikkekkel. Ennek oka egyszerűen kitalálható: költöztünk, majd szívtunk. Akadt egy elég komoly probléma a motorvezérlővel, amit nyilván meg fogunk oldani, de azért bosszantó. Ezzel kapcsolatban csigáznánk még kicsit…..
Nínó Karotta
2018.09.16 00:24:25
Három (3.). Ez a Hangyász jelenlegi motorjának a sorszáma. Pont kettővel több az ideálisnál, ugyanakkor a magyar igazság alapmennyisége. Nekem is émelyítő, de kitúrtam: az első motor 2010 májusában érkezett meg egy raklapon egy brit bontóból, miután valaki porrá törte a 2003-as Nissan 350Z-t,…..
Nínó Karotta
2018.09.06 21:02:31
@Atti777: Igen, pontosan ilyesmi a terv. Egyszer, később. Azért került fel így egyáltalán, mert ehhez a motorhoz specifikálja a jó nevű gyártója, és nem írta, hogy 10.000 rpm-re optimalizálta. De legközelebb viszonylag normálisan kiszámolva lesz helye a rendszerben.
4: Az "ez itt mind szemét" arra vonatkozott, hogy a szétszedett motorból kitermelődött alkatrészek szemetek, nem mert vackok, hanem mert nagyrészt tönkrementek, beleértve magát a blokkot.
Az első bűnös valószínűleg az olajkörben volt _valami. Történt ott egy csomó olyan átalakítás, aminek köze lehet egy esetleges kenési elégtelenséghez, vannak ebből a szempontból gyanús alkatrészek és megoldások is, de egyik sem tett beismerő vallomást. Ha engem kérdel, szerintem az Accusump ártatlan, és ha lenne merszem vitatkozni Bandival, egy alapos szétszedéses pucolás után visszaraktuk volna. Most hogy nincs bent, ahogy nincs bent a Cosworth-féle csapóajtós lotyogásgátló se, végre szoronghatok az ellibbenő olaj miatt.
A SPF-ECU szintén olyan dolog, ami engem is nyomaszt, de ahogy Ákossal sem vitatkoztam a VEMS-en, Bandival sem vitatkozom az övén. Majd beletanulok, ha máshogy nem megy. Egyébként egyikük se tiltott el attól, hogy vegyek inkább egy Motec-et vagy Pectelt, de az nem fért bele.
Most egy kicsit autózni szeretnék végre, a nagyobb motorerővel kapcsolatban nincs bennem viszketés, de szívesen kanyarodnék pár merészebbet.
4: Az "ez itt mind szemét" arra vonatkozott, hogy a szétszedett motorból kitermelődött alkatrészek szemetek, nem mert vackok, hanem mert nagyrészt tönkrementek, beleértve magát a blokkot.
Az első bűnös valószínűleg az olajkörben volt _valami. Történt ott egy csomó olyan átalakítás, aminek köze lehet egy esetleges kenési elégtelenséghez, vannak ebből a szempontból gyanús alkatrészek és megoldások is, de egyik sem tett beismerő vallomást. Ha engem kérdel, szerintem az Accusump ártatlan, és ha lenne merszem vitatkozni Bandival, egy alapos szétszedéses pucolás után visszaraktuk volna. Most hogy nincs bent, ahogy nincs bent a Cosworth-féle csapóajtós lotyogásgátló se, végre szoronghatok az ellibbenő olaj miatt.
A SPF-ECU szintén olyan dolog, ami engem is nyomaszt, de ahogy Ákossal sem vitatkoztam a VEMS-en, Bandival sem vitatkozom az övén. Majd beletanulok, ha máshogy nem megy. Egyébként egyikük se tiltott el attól, hogy vegyek inkább egy Motec-et vagy Pectelt, de az nem fért bele.
Most egy kicsit autózni szeretnék végre, a nagyobb motorerővel kapcsolatban nincs bennem viszketés, de szívesen kanyarodnék pár merészebbet.
Nínó Karotta
2018.09.07 21:54:20
@Szabolcs Berényi: Én féltem tőle eleinte, de miután a Balázzsal kimértük, mit csinál, nem tudtam kihagyni. Aztán nagyon csinos lett a konzolja, innen is csókoltatom Kolozs Adriánt, aki rajzolta. Én csak kreatívigazgattam, szokás szerint. Azért feltenni csak Time Attackon fogom .
Nínó Karotta
2018.09.07 22:13:17
@tanyasivadparaszt: Évek óta van egy tartalék V8-am, egy VK56DE egy Nissan Titanból. A Hangyász 99.9 százalékosan Nissanból van, és - bár nem tudnám megmagyarázni az okát, de - így érzem helyesnek. Ezzel együtt annyiban elgondolkodtattál, hogy ezek tényleg rohadt jó motorok, és itt hevernek a szemeink előtt évek óta, és valamiért nem nagyon használják. Nem tudom miért, megérne pár próbát.
Ez a cikk 8 éve, 2010 decemberében készült az Autó Magazin számára. Annak apropóján túrtam ki, hogy ma megírtuk a Totalcarnál, hogy bemutatták az új Audi e-Tront. Ez pedig az előd, melynek ősbemutatójára annak idején elvittek a szupertitkos fejlesztőközpontba, ahol drámai lojalitásválságba sodortak:…..
Még márciusban kimentem az AMTS-re, hogy megnézzem, merről fújnak a szelek idén a matt fólia - fényes felni szcénában, és még be se léptem az első pavilonba, amikor a lengőajtón egy 30 Hz-es basszushullám hátán kiáramló csoportból kivágott egy huszonéves srác, és azt kérdezte:
Mi van már a…..
Nínó Karotta
2018.06.20 21:49:27
@Sixday: Ez volt az eredeti terv. Amikor szétszedtük a halott motort a Bandinál, akkor beszéltük meg, hogy esetleg van más út is. Meglátjuk, mit tud majd így.
Nínó Karotta
2018.06.20 22:38:56
@Gery87: @Gery87: Az érveidnek meglehetősen sajátos színezetet ad a punci és a puhapöcs szó használata a veled egyet nem értő érintettekre. Máshogyan gondolkodunk ezekről a dolgokról.
Semmit nem igazol önmagában az, hogy régóta úgy van. Például régen születhettél rabszolgának vagy szerencsétlen jobbágynak, adhattak-vehettek, mint egy darab húst. Ezerpárszáz további éven át pedig nemcsak megvetni és lenézni lehetett a nőket, hanem például máglyán közönség előtt elégetni is. Máshol agyondobálni kővel. És mindez nem volt jó, hiába mondta valaki mondjuk Rousseaunak ugyanilyen atyáskodó-tudálékos lekezelően, ahogy te is szeretsz fogalmazni, hogy ez a világ rendje.
Indiában még mindig kábé oké a nemi erőszak, Szaúd-Arábiában lassan vezetni már lehet nőként, ha szépen eltakarod közben az utolsó négyzetcentit is magadból, kivéve az előtt a férfi előtt, aki birtokol.
Itthon csomó szempontból sokkal jobb a helyzet, például szavazhatsz nő létedre, és kereshetsz akár 80%-ot is, ha mákod van, ugyanazért a melóért. Ha jól nézel ki, bearanyozhatja a mindennapjaidat, hogy rád cuppognak az építkezésről a fess segédmunkások, ha tényleg atom vagy, talán neki is nyomja a farkát valaki a tarkódnak a villamoson.
Amikor egy környezetben a nőket csak a picsulás reprezentálja, az árt: a nőknek/lányoknak azt sugallja, hogy így lehetsz valaki, a férfiaknak meg azt, hogy ilyen a jó nő. Szerintem ez mindenkinek nagyon rosszat tesz. Igazából szerinted is rosszat tesz, csak annyi van, hogy férfi vagy, és nincs kedved tényleg belegondolni, hogy milyen ez belülről. És biztos vagyok benne, hogy nem állnál oda a kislányod kezét fogva a Sonax standja elé egy szexi autómosást végignézni. Nem mutatnád azt a 12 éves lányodnak, hogy hat év múlva ő is milyen menő lehet, ha addig szépen tornázik és ügyesen megtanul sminkelni, habozhatja ő is majd a másik ugyanolyan szerencsétlen csajt, amíg körben 400 férfi a mobiltelefonján rögzíti az esti kivernivalót, hogy aztán megvesse ezeket a ribancokat. Maszturbálás előtt és után. Én nem akarom elvenni senkitől a jogot, hogy leszbishowt adjon elő hobbiból vagy pénzkeresetből. És annak a jogát se, hogy bárki ilyet nézzen, ingyen vagy pénzért. Én csak annyit kérek, hogy ahova nem ezért megyek / mennék a gyerekemmel, hanem autókat nézni, ott ne legyek ennek kitéve.
A privilegizált oldalról mindig könnyű libsi nyafogásnak hívni, ha valaki másnak rossz, csak az a fontos, hogy a szopóág jó oldalára kell hozzá születni. Sajnos ez nem mindenkinek adatott meg.
Semmit nem igazol önmagában az, hogy régóta úgy van. Például régen születhettél rabszolgának vagy szerencsétlen jobbágynak, adhattak-vehettek, mint egy darab húst. Ezerpárszáz további éven át pedig nemcsak megvetni és lenézni lehetett a nőket, hanem például máglyán közönség előtt elégetni is. Máshol agyondobálni kővel. És mindez nem volt jó, hiába mondta valaki mondjuk Rousseaunak ugyanilyen atyáskodó-tudálékos lekezelően, ahogy te is szeretsz fogalmazni, hogy ez a világ rendje.
Indiában még mindig kábé oké a nemi erőszak, Szaúd-Arábiában lassan vezetni már lehet nőként, ha szépen eltakarod közben az utolsó négyzetcentit is magadból, kivéve az előtt a férfi előtt, aki birtokol.
Itthon csomó szempontból sokkal jobb a helyzet, például szavazhatsz nő létedre, és kereshetsz akár 80%-ot is, ha mákod van, ugyanazért a melóért. Ha jól nézel ki, bearanyozhatja a mindennapjaidat, hogy rád cuppognak az építkezésről a fess segédmunkások, ha tényleg atom vagy, talán neki is nyomja a farkát valaki a tarkódnak a villamoson.
Amikor egy környezetben a nőket csak a picsulás reprezentálja, az árt: a nőknek/lányoknak azt sugallja, hogy így lehetsz valaki, a férfiaknak meg azt, hogy ilyen a jó nő. Szerintem ez mindenkinek nagyon rosszat tesz. Igazából szerinted is rosszat tesz, csak annyi van, hogy férfi vagy, és nincs kedved tényleg belegondolni, hogy milyen ez belülről. És biztos vagyok benne, hogy nem állnál oda a kislányod kezét fogva a Sonax standja elé egy szexi autómosást végignézni. Nem mutatnád azt a 12 éves lányodnak, hogy hat év múlva ő is milyen menő lehet, ha addig szépen tornázik és ügyesen megtanul sminkelni, habozhatja ő is majd a másik ugyanolyan szerencsétlen csajt, amíg körben 400 férfi a mobiltelefonján rögzíti az esti kivernivalót, hogy aztán megvesse ezeket a ribancokat. Maszturbálás előtt és után. Én nem akarom elvenni senkitől a jogot, hogy leszbishowt adjon elő hobbiból vagy pénzkeresetből. És annak a jogát se, hogy bárki ilyet nézzen, ingyen vagy pénzért. Én csak annyit kérek, hogy ahova nem ezért megyek / mennék a gyerekemmel, hanem autókat nézni, ott ne legyek ennek kitéve.
A privilegizált oldalról mindig könnyű libsi nyafogásnak hívni, ha valaki másnak rossz, csak az a fontos, hogy a szopóág jó oldalára kell hozzá születni. Sajnos ez nem mindenkinek adatott meg.
Nínó Karotta
2018.06.20 22:40:14
@nagyonnagyon: Minden jó lesz végül, még azért van vagy három évtizedem befejezni.
Legutóbb, mikor a műhelyben jártam, épp zsiráfot akartunk etetni. Mivel ez az állat motorblokkot reggelizik, és ahhoz nekünk már késő volt, elnapoltuk a dolgot. Így láttam a motort akkor:
És így találkoztam viszont vele:
A kiemelésnél nem tudtam ott lenni, de állítólag nem volt vele nagy…..
Nínó Karotta
2018.05.26 23:58:44
/Szerk.: főként Ádám foglalkozott az autó CAN-jének megismerésével, ezért megkértem, hogy ő ossza meg a tapasztalatait./
Az átalakítás során számtalan előnnyel jár, hogy egy új vagány sportautót választottunk szívátültetésünk pácienséül, hiszen nem fog a kezünkben maradni egy rozsdás takaróelem…..
Nínó Karotta
2018.05.26 23:50:50
A Hangyász egy 1975-ös Datsun 260Z-ből épített, korhű hangulatú, de modernebb technikájú versenyautó. 2002-ben vettem, eredetileg utcai veteránnak. 2009-ben kezdődött a versenyautóvá alakulás, melynek tudományos tanulságokkal teli, néhol tragikomikus hullámvasútját itt olvashatod…..
A ősgyerekeket az evolúció arra programozta, hogy ne egyenek meg új dolgokat, nehogy gyűjtögetés közben megmérgezzék magukat mindenféle ismeretlen terméssel és állattal. Az ősszülők nem stresszeltek a válogatósságon, mert a legtöbb gyerek az éhhalál előtt mégis betolta a vadkörtét vagy a…..
Nínó Karotta
2017.08.29 15:30:13
@Thoreau: Sajnos ellőttem az összes puskaporom a témában, de ettől még öröm volt végre beérkezett szerzőnek lehetni egy pillanatra.
Nínó Karotta
2017.08.29 15:31:31
@világevő: az a morzsa, az nem is tudom, mi lehet. Olyan, mintha hópehely volna. Őrület.
Nínó Karotta
2017.08.29 15:33:33
@dreamhotep: Nagyon érdekes koncepció, bár a bruttó készítési idő így már napokban mérhető, és akkor még nem számoltuk a takarításhoz szükséges hetet. De nagyon tetszik, köszönöm.
"Itt ülünk mindannyian, ti és én, a ma ismert autózás betegágya mellett. Még él, de nagyon öreg. Mind tudjuk, hogy kevés van hátra. Kuporgunk a hokedlin elfogódottan, fogjuk áttetsző bőrű, göcsörtös, eres kezét. Arról beszélgetünk, milyen jó volt régen. Azt szeretnénk, ha lenne még pár jó közös…..
Nínó Karotta
2017.02.13 22:12:24
@Flankerr: Az az öröm szempontjából mindegy. A mi háztartásunkban igazából a 21 éves, péppé rohadt, R5-alapú Express a legvidámabb városi autócska, mindenki azzal szeret menni a legjobban.
2017-ben Magyarországon semmi sincs lejjebb, mint a BMW-sség. A 45-ös bicepsz mellé hordott X6-ok. A matt fóliás, rokiparkolós Gran Coupék. A Soltvadkerten szilikonmellel mosatott, kínai xenonos, angel eye-os E36-ok. A facebookos alkatrészcsoportokban analfabétaként feladott hirdetések a kertvégi…..
Nínó Karotta
2017.02.03 13:51:18
@Schütii: Egy nagy francokat engedtem el a Hangyászka kezét! Éppen ellenkezőleg, a Hangyász is haladni fog újra, és az semmi, de lesz belőle kiváló tartalom. Mármint kiváló a szó azon értelmében, hogy elrettentésül kiváló. De az is egy fontos tartalomtípus.
Nínó Karotta
2017.02.03 13:54:22
@M3Hellrot: Nagyon aranyos, manószerű dialektus lett belőle, nekem bejön.
Nínó Karotta
2017.02.04 21:44:51
@Sopánka76: :D Naná!
Karotta Közlöny
Míg te alszol, valaki felújítja a Hangyász motorját, és blogol róla
2016.03.07 10:00:22
És ez a valaki nem én vagyok. Egyrészt azért, mert bennem nem az a menő, hogy ügyesen újitok fel motort, hanem az, hogy 14 éve szerepelek kisebb-nagyobb kihagyásokkal a tévében tüskésre ragasztott hajjal, és még mindig nem esett le a fejbőröm a koponyacsontomról.
Másrészt viszont azért se én…..
Én leszek a Datsun-blogolás Henry Fordja: az építés után a posztírás feladatát is kiszerveztem Pupp Balázsnak, aki a saját szavaival meséli el színesen és változatosan, amire én csak annyit írtam volna: baszki. És ki ne hagyjátok a videókat, melyekben kigyullad illetve…..
Nínó Karotta
2015.10.21 14:05:07
@RÁJEN: Én nagyon szerettem Lorándot. Igaz azonban, hogy kétezer kilométert ha mentem vele, sokat mondok. Kellemes nyugdíjas állása volt. Azóta eladtam, részben abból fogom finanszírozni a Hangyászban a motorgenerált. Zajos, inkább lassú, beste turbólyukkal, de remekül működött.
Nínó Karotta
2015.10.22 10:47:38
@csongiaparaszt: Ezt a hányadost sose merném kiszámolni. A B-terv egy V8, de hiába áll fel rá, inkább nem szeretnénk, amíg van másik opció. Mármint főleg kifizetni nem szeretném.
Nínó Karotta
2015.10.22 22:49:41
@vizsla_barat: Mert orult mazlink volt. Ha nem allok meg a fustszag miatt, a menet vege elott el is szakadt volna ez a hajtokar szerintem.
2014-ben én voltam a világ legrosszabb versenydatsun-bloggere. Viszont versenyautóztam, amennyit bírtam. Csak írni nem győztem. Illetve győzni sem győztem. De majdnem! És sokszor. Mert a Hangyász elég menő. Bár nincs kész. Íme 2014 összefoglalva. És még alig van május!
A…..
Nínó Karotta
2015.05.11 12:33:08
Nínó Karotta
2015.05.12 10:17:53
@Sheer_Driving_Pleasure: A keskenyebb felnire húzott azonos gumi igazából nem ad érdemben _több tapadást, hanem azzal, hogy nincs annyira szétfeszítve, korábban tudja kommunikálni, hogy fogy a tapadása. Azaz nem jársz úgy, hogy szép progresszíven húzod az autót a kanyar csúcspontja felé, és egyszerre csak hirtelen elfordul a horizontod, mintha egy tank tornyában ülnél, hanem érzed, hogy kúszik kifelé a hátulja, és csinálhatsz vele valamit időben.
Nínó Karotta
2015.05.12 17:59:15
@Sam8888: A kormányvisszatérési hajlam teljesen geometria kérdése, a súlyeloszlás nem játszik benne. Az F1-es autóknak is jó a kormányzása, meg a 911-es Porschénak is, meg a Lotus Elise-nek is, meg a gokartoknak is. A csaphátradőlés/utánfutás és a kormánylegördülési sugár az érdekes nekünk, én hajlok arra, hogy az utóbbival foglalkozom még egy kicsit. Például felpróbálhatnánk egy viszonylag nagy ET-jű felnit, olyan 50 körül, ha találunk olyat, ami alatt azért elférnek a fékek.
Amilyennek én képzelek egy driftedzést a Hangyásszal:
Amilyennek Scarlett Johansson képzel egy driftedzést a Hangyásszal:
Amilyennek anyám képzel egy driftedzést a Hangyásszal:
És amilyen egy igazi driftedzés a Hangyásszal:
A főnixek már csak…..
Nínó Karotta
2015.03.29 22:30:51
Kivonat a szerkesztőség levelezési listájából:
Nino KarottaTestvérek! Holnap délelőtt elmennék egy 16. kerületi kereskedésbe, venni egy autót. Az a kérdés, hogy van-e valaki, aki elkísérne, hogy visszahozza az Alfát, hogy én már jöhessek az újjal? És nem, nem mondom meg, mi…..
Régi tervem volt, hogy minden évben szeretnék vinni pályán pár embert, olyan meghatóan rengetegen vagytok, akik követitek a Hangyász sorsát, és láthatóan sokatoknak igazi szívügye. Ezért megbeszéltem a Michelinnel, hogy adnak egy szett Pilot Sport Cupot, ami…..
Nínó Karotta
2014.08.11 11:14:56
@jürgen baromartz: @moltam4300: Annyira keveset megy, hogy abba így sem halna talán bele, a nagy szemét ellen pedig van benne háló:
fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t1.0-9/10559853_695027793885825_2771248663717189331_n.jpg
De nem ez a hosszú távú terv, csak még nem volt idő implementálni a jó megoldást. De tudjuk, mi az.
fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t1.0-9/10559853_695027793885825_2771248663717189331_n.jpg
De nem ez a hosszú távú terv, csak még nem volt idő implementálni a jó megoldást. De tudjuk, mi az.
Nínó Karotta
2014.08.11 11:17:04
@Dezső bácsi: @whale: Bentről kevésbé warnyús, egyrészt, mert meggymaggá zömíti az agyvelőt, olyan hangos, másrészt mert odabent jobban egybeolvad a két szeparált oldal. De nincs mit tagadni, ez két háromhengeres motor.
Nínó Karotta
2014.08.12 10:53:37
@Tirpákium: Megfejtettük, elhárítottuk, igen. A következő posztban részletesen elmesélem, annyit elárulhatok, hogy acélt kellett vágni hozzá.
Hivatalos: a sárvédőre szerelt visszapillantó tükör idehaza is legális, ha van benne E-jel, rálátni a szélvédő törölt felületén át, és ellátja a feladatát, azaz látni belőle a vonatkozó sávot mögötted. Csodálatos hír ez a nosztalgikus japán belpiacos gépkocsik…..
Ha többször gondoltál a kerek seggére éjjel, mint Scarlett Johanssonéra. Ha tudod, hány perc telt el az utolsó Hangyász hétfő óta. Ha gyűlölsz, amiért ilyen sok. Ha sose hitted el, hogy valaha menni fog. Ha mindig tudtad, hogy egyszer menni fog. Ha nem akarsz már különösebben jól…..
Nínó Karotta
2014.06.03 23:07:15
@sunblind: Ezekben a percekben is dolgozik rajta Pupp Balázs a Red Sunnál egy kurva nagy elektromos célgép segítségével. Vagy jó lesz, vagy legalábbis másmilyen.
Nínó Karotta
2014.06.04 15:03:12
Nínó Karotta
2014.06.04 19:48:57
@whale: Az a baj, hogy a Facebook infrastrukturája erre alkalmasabb. De lehet, hogy pénteken kitolok egy bónuszkérdést csak a blogra, pukkadjon meg a Zuckerberg, ha már úgyse fizet reklámadót.
Gyönyörű, lágyan seprő hajnali fény melengeti az Index leköszönő címlapját. A szerkesztőség ablakából látjuk munkába igyekezni a dolgos embereket, akiket 15 órája néztünk hazafelé menni. Minden csodálatos, remekül állunk, egyszerűen annyira a hozzánk nőtt, szinte…..
Dudás Gergely a parancsnoki hídonmérlegeli épp, hogy nevessen vagy sírjon
Tibit a feszültség veti mostan széjjelmert makrancoskodik a szemét statléjer
Ha az élet arany habostorta volnaAttila és Kacsa folyton kommitolna
Mosolyogni látszik Orbán Zoltán CsabaDe csak azon vihog,…..
Igazából elég rég. Mostanra lassan kivergődünk a szénhidrátbontás mocsarából. Sajátságos letargizált eufória uralkodik a teremben, mindenki kimerült, hisztis, hogy még mindig vannak bajok, és lelkes, mert ami már jó, azt nagyon szeretjük. Mindjárt eljön az álmossági…..
Bár március 15-én lép hatályba a sajtó munkáját megnehezítő új Ptk, az Index egyelőre nem a lefotózhatatlan közszereplők, hanem az elhitványított, egészségesebb energiaitalok miatt neheztel a kormányra a dizájnváltás éjjelén.
Minden éber fejlesztő mögött ott a…..
A helyzet biztató, de azért holnap reggelre behívtuk a szedőket, és Dudás főszerkesztő átfutotta újra a kefelevonatolás folyamatábráját. A képen Jenei Miklós és Szalai Balázs tűnődik a fatál szó jelentésén a címlapszerkesztő szoftver viszonylatában.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz