Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Podijani

0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2014.09.14 07:49:07
Ezüst nyíl Pontosan olyan, amilyenre számítottam.Szűk, nekem pláné a 196 centimmel, lassú (automata) de nem érdekel. Uras, szép, masszív vas Az érzés? Mesés. Higgadtan, vigyorogva vezet az ember, biztonságérzet, peace, ha meg kell, akkor ez a 150 lovacska jó egy-két…..
Podijani 2014.09.14 15:47:38
@protézisesh: Helló! Kérlek frissítsd a keresődet, az R51 alvázkódú Pathfinder hátsó futóműve független, több lengőkaros.
Belsőség Négy hulla a csónakban 2011.10.22 18:00:00
Kedves olvasóink! Uj Péter kalandjai az új Subaru Outbackkel. Fogadják szeretettel, egyenesen a Tumblr-ről. UP aktív horgász, ez pedig egy horgásztúra előzménye. Winkler Róbert Uj Péter bemutat egy Frank Drebin-parkolást Az indulás előtti napon derült ki, hogy Andor Navarrája…..
Új kerekek kerültek az SLC-re! Hosszú vajúdás előzte meg ezt a kis befektetést: nem annyira az anyagi vonzata miatt, inkább esztétikai-stilisztikai okokból. Klasszikus lemezfelni, az autó színével megegyező Mercedes-csillagos dísztárcsával, vagy klasszikus könnyűfém barokkfelni?…..
Biztosan tudnánk találni  még olyan helyeket, ahol mást mutat a tábla és mást az útburkolati jel. Ha szigorúan értelmezzük a vonatkozó táblát, akkor jogos lehet Patrik büntetése. Ugyanakkor levelét elolvasva nem kételkedem jóhiszeműségében. Hiszen tényleg ott volt a…..
Belsőség Megéri vagy nem éri? 2011.01.22 16:20:00
Zoltántól kaptuk az e-mailt, melyben egy érdekes hirdetésre hívja fel figyelmünket. Az eladásra kínált autó, egy 1.4-es, benzines Nissan Note önmagában még nem lenne túl érdekes, ám a négyéves autó valami miatt mintegy félmillió forinttal olcsóbb, mint a többet futott…..
Podijani 2011.01.23 09:55:20
@Asszeretnémondani: Bárki bármit mond, én bevállalnám azt a kis kínlódást. Amúgy pár előttem szóló jól látja a helyzetet, van már belőle törve, ha mindenáron cserés valami.
Podijani 2011.01.23 13:45:07
@Asszeretnémondani: Mit értesz extra profiton? Ha már csináltál hasonlót, akkor tudod, hogy nem lehetetlen, de ennyivel olcsóbban megvenni egy egyébként jó autót, megéri a fáradságot. Bár lenne ennyi pénzem, már mennék is érte...
Podijani 2011.01.23 19:23:06
@Asszeretnémondani: Igen, lehet szopatósabb helyeken is a festékből, de egy szónak is száz a vége, ennyi pénzért megérné bevállalni ezt a "dizájnt". Mármint olyannak, aki ért is hozzá, mert ugye fizetősbe a pucolás díja biztos elvinné a nagyja hasznot. Én mindenesetre nyugodtan rácsapnék, ha lenne rá kavicsom.
Barcelona előtt kétszáz kilométerrel tragikus hirtelenséggel megszűnt a fehér Charade hajtása. Egyszer csak felpörgött a motor, és eltűnt a nyomaték. Először a váltóra gyanakodtunk, mert már reggel óta volt némi olajcsöpögésünk, de úgy tűnik, a kuplung lesz az. Hajnali…..
Tán innen eredeztethető az a hazaértem-érzés, amit egy pick-up kabinjában érzek. Mondjuk a férfiak jelentős hányadában megvan ez, hiszen – ha figyelmesen szétnézünk – temérdek Navarát, Rangert, Hilux-ot vagy L200-ast látunk a forgalomban. Persze ne feszegessük most…..
Podijani 2010.05.20 21:28:14
@ommm: Üdv! Egy kis segítség: jobban nem fűt egyik állásban sem az ülésfűtés (hőmérsékletileg), a vékony vonal->ülőlap, vastagvonal-> ülőlap+hátlap! A kerregés meg sajna a módosított nyomatékleadási görbe folyománya kis fordulaton. Ja, a legfontosabb: az, hogy a Renaulttal házasodott a Nissan, egy dolog! A Navara JAPÁN motorral van szerelve! A "dCi" csak az üzemanyag-ellátásra utal, ami ténylegesen rönó motor, az k9k, f9q, g9u, m9r motorkódú dízelek. Sajna, a v6-os 3.0 dízel Navara motor igen erős francia beütéssel fog bírni, már csak a motorkódjából ítélve: V9X. Valaki említette, hogy nem tetszik neki, hogy nyűgös az üzemanyagrendszer. Annak üzenem, hogy ne szar kúton tankoljon és néha cseréljen üza. szűrőt! További szép napot! Vagy estét!
Podijani 2010.05.21 20:01:11
@gnme: Nekem ne mond, látom eleget, amúgy még nem gyulladt ki egy autó se miatta, mert amint egy kis lyukat égetett a gazdi seggére a fűtőszál, azonnal kikapcsolják. Amúgy nem hőmérséklet alapján szabályoz, hanem áramfelvétel-változást figyel. Bár eddig inkább a fűtőszál törése miatt hiccent el az összes, amit cseréltem.
A Cougarba két dolog kell, de izibe’: fejtámlás ülés és hárompontos biztonsági övek. Az öv a nehezebb téma, ha már a korhűségre próbálna adni az ember. 1968-ban még a rendes szedánokban se volt hárompontos öv, a B oszlop nélküli kupékban meg végképp nem.…..
Jó ideje nem írtam Eráról, a kombi fekvőlámpás Mercimről, mert, ha úgy vesszük, nem is volt mit. Ződcséges Merdzsóként szépen teszi dolgát, indul, megáll, viszi az Ikeát, kilencfelet eszik így télen, városban, fogatlan szájával szépen morzsolgatja a kilométersercliket.…..
Podijani 2010.01.17 15:46:16
@Csikós Zsolt: A bakon járatás a csuklók kopása miatt tévút lehet! Terhelés nélkül szépen fut látszólag, terhelve viszont féloldalra feszül a rendszer és jön a vibri. Néhány erős gázadás-gázelvétel a vibrálós szakaszban segíthet nagyjából kideríteni. Egyszer jobban remeg, másszor kevésbé. Ugyanis hirtelen erőváltozásokkor nem mindig ugyanoda feszül a csukló sem.
Autófília Juke Nukem 2010.01.08 16:05:00
Már minden autós portálon feltűntek a Nissan torzszülöttjének legújabb gyöngyszemének fotói. Apró részletek, finom homályok. Hölgyeim és Uraim, íme teljes szépségében a Nissan Quazana/Juke. Reméljük(?) nem photoshop! Rágódjanak rajta. A szusi sem szép, de van amelyik…..
Biztosan hallottátok, hogy az Egyesült Államok egyes részein rekord mennyiségű hó hullott mostanában, ezzel DÁ is jól megszívta egy szerencsétlen pillanatnak köszönhetően, de aztán meglepően és egyben pozitívan zárult a történet. Tegnap bezártam az egyetlen kocsi kulcsom az…..
Párszor átéltem már ilyet az életben, például, amikor Sótonyi professzornak odavezethettem az általa rég elbontottnak hitt, ám a helyett restaurált öreg Bogarát a Magyar Tudományos Akadémia elé. Meg voltak más esetek is, mindig meghatódok az ilyenen, legyen akármilyen ciki is.…..