Adatok
Üdvözlöm, Digikábel, miben segíthetek?
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
Megalázás és leüvöltés járt az ügyfélnek a Vidanet győri ügyfélszolgálatán
2009.11.17 09:20:00

Ha azt hittük, biztonsági őrből és ügyfélszolgálatosból már nincs lejjebb, nagyon tévedtünk. Balázst a győri Vidanetnél röhögték ki és alázták meg, mert méltányosságból gyorsabb ügyintézést kért, amit telefonon előzőleg korrektül meg is ígértek neki. És amikor a…..
Üdvözlöm, Digikábel, miben segíthetek?
2009.11.19 07:55:05
Győr? Van hűséged? Gyere a Digi Kft-hez, adunk neked 8/4-et 4500-ért. Bár lehet az utcában még nincs. Mi kedvesek vagyunk!

Egészen magyaridegen, már-már testen kívüli élményben volt része elChY-nek, aki egy 2002-es Panasonic diktafonhoz keresett drivert. Igazi mazochistaként a gyártó oldalán keresett hozzá szoftvert, ahol természetesen nem volt. Amikor telefonon kért segítséget, az ügyfélszolgálat…..
Üdvözlöm, Digikábel, miben segíthetek?
2009.11.13 02:43:55
@sambalabammbumbumm:
Furi... kb semmit nem jelent, hogy az "ügyfél" is rögzíti. Legfeljebb magának ad egy kis biztonságérzetet. Ha megvan a beszélgetés az nem fog elveszni, vagy megváltoztatott tartalommal előkerülni. Nem ezért van ez.
Tudja valaki egészen pontosan mit jelent az hogy minőség biztosítási okokból?
Nagyon szívesen elmagyarázom és eloszlatom a kétségeket.
Furi... kb semmit nem jelent, hogy az "ügyfél" is rögzíti. Legfeljebb magának ad egy kis biztonságérzetet. Ha megvan a beszélgetés az nem fog elveszni, vagy megváltoztatott tartalommal előkerülni. Nem ezért van ez.
Tudja valaki egészen pontosan mit jelent az hogy minőség biztosítási okokból?
Nagyon szívesen elmagyarázom és eloszlatom a kétségeket.
Üdvözlöm, Digikábel, miben segíthetek?
2009.11.13 02:49:03
Üdvözlöm, Digikábel, miben segíthetek?
2009.11.17 04:55:25

G. az A1 szerviz régi ügyfele, aki eddig meg volt elégedve a szolgáltatással, de most valahog nem sikerült elérnie, hogy megjavítsák a mosógépét. A dolog nem rajta múlt, ő kitartóan hívogatta azt őt visszhívni elfelejtő ügyfélszolgálatot, de hiába. Tisztelt Szervíz!…..
Üdvözlöm, Digikábel, miben segíthetek?
2009.11.13 02:39:17

Hepienddel zárult Zsóti Törökországba kallódott Windows 7 frissítésének ügye. Csak annyi történt, hogy rossz csomagszámot adott meg a Microsoft, magyarul nem a DHL kavarta el:Örömmel tájékoztatlak, hogy a Microsoft volt a ludas az ügyben, sajnos rossz csomagszámot adtak meg az…..
Üdvözlöm, Digikábel, miben segíthetek?
2009.11.13 02:35:33

Ace05 boldog ügyfélként írta nekünk a lenti levelet, de a történet nem ennyire egyértelmű. A szegedi Cora nem pont azt a gépet adta el, mint amit árult, állítólag a budapest Cora hibájából. És bár a lenti esetben igen korrektül kezelték a panaszt, 7 másik ügyfélnek eddig nem…..

Gabrielláék tavaly télen próbáltak spórolni a tartályos gázzal és kevesebbet fűteni, de minek. Mivel így egy éve nem rendelt újabb adagot a Prímagáztól, kiszámlázták neki a tartály bérleti díját, ami nem egy korrekt húzás a szolgáltató részéről. Miért kötelező…..
Üdvözlöm, Digikábel, miben segíthetek?
2009.11.13 02:19:19

Szemtanú a gyerekek lelketlen lehúzásának tartja a Kutyatanya nevű, virtuálisállat-nevelgetős közösségi oldalt. Mások szerint ez egy szokásos üzleti modell, minek moralizálni a gyerektémán. Az oldal lényege, hogy elindulunk egy 1 napos kölyökkel, akit etetnünk, itatnunk és…..
Üdvözlöm, Digikábel, miben segíthetek?
2009.11.13 02:11:28
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz