Adatok
Váltó
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kémet játszottunk a Mercedes fejlesztőközpontjában, de lebuktunk: összetörtük az álcázott prototípust.
Mai cikkünk blogposztja...
Ősi ellenségek, gondolnánk, pedig a két cég teljesen más elképzelések mentén épít autókat. Hezitálni egy BMW és egy Mercedes között olyan, mintha nem tudnám, cézár salátát vagy töltöttkáposztát szeretnék. Vélemények az azonos című írásunkról...
Váltó
2009.11.11 09:24:14
@admin1221: Nem az autó a hibás !!! A tulajnak nem tankoltak elég indexet, és tartalékolnia kell !!! Meg azért nem tartja a sávot, hogy ott is felgumizza !!!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én és családom ezúton köszönjük a német mérnökök, ha kell több éves alapos kidolgozó munkáját, aminek a mai napig élvezzük áldását.
W124, 2,5 5 hengeres szívódiesel kombi taxi típusú,1994 gyártási évvel, kb 1 000 000 km menetteljesítménnyel a háta mögött. Németországban flotta taxirendelésre legyártott, napi 3 műszak váltásban non-stop dolgozó, gondosan szervizelt taxiként kezdte, Én Budapesten taxiztam vele 1 műszakban, így évi 60 000 km átlagot hajtottam bele.
Ma már nem taxi, a család kedvenc autója, mint a Doxa óra csendesen, precízen jár még hidegben indítva is. Mindig csodálkozunk rajta, valahányszor elindítjuk, és szeretettel vesszük körül.
Csak kopó alkatrészek, és folyadékcserék.
Ebben 3 éve a hidraulikus gömbök újratöltése, nem hiba miatt, karbantartásként. Sima futás, kivasalva az úthibákat.Ha kell nagy sebességgel KRESZ szerint :)) megy, de nem akarsz vele sietni, élvezed a lassú autózást, és a tájat - vidéken - Védjétek az alapos munkát végző precíz, értékteremtő és jövőt építő arra érdemes embereket a világ bármely táján. Leszólni könnyű, én még babakocsit sem terveztem és építettem, de ha fogok őszülő fejjel, akkor majd talán leszólok egyet-egyet :))