Adatok
Francziczi
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

28 értékelt tényezőből 14 magas kockázatú. Nagyon nehéz az idén átadni pályát, az üzleti terv kihívás. (tallianmiklos kedvéért: ezt a cikket sem én írtam, csapatmunka van) A sávolyi pálya üzleti terve már az első évben borulhat a KPMG szerint, hiába a rendkívül…..
Francziczi
2010.03.06 18:26:48
@Teveszemle:
Szóval ," ha baj van ugrik a pálya " !!!!!
ad1 - Aztán bizony mít csinálunk vele utána ?
ad2 - Bevetjük fűmaggal ?
ad3 - Vagy féláron odaadjuk a Pátyon bejegyzett cégek valamelyikének , hogy tudjanak rá ujabb hitelt felvenni ??
Persze mindezt csak kérdezem !
De azért nem vagy egy kicsit : Buggris !?
Szóval ," ha baj van ugrik a pálya " !!!!!
ad1 - Aztán bizony mít csinálunk vele utána ?
ad2 - Bevetjük fűmaggal ?
ad3 - Vagy féláron odaadjuk a Pátyon bejegyzett cégek valamelyikének , hogy tudjanak rá ujabb hitelt felvenni ??
Persze mindezt csak kérdezem !
De azért nem vagy egy kicsit : Buggris !?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Kedves Olvasótársam !
Értem amit mondasz erről a "kockázat elemző tanulmány "-ról ! Mi a végső következtetése ??
A csatornázásról pedig csak annyit ez is a projekt része , mint annyi korábbi projektnél .
De ha mondjuk levesszük a különböző éves jogdíjakat akkor a már majd mindenki által ismert feltételekkel mít gondolsz melyik kereskedelmi bank adna hitelt ?
Szerintem egy üzleti terv min 20 évre kell , hogy készüljön illetve megálljon megfelelő szerződésekkel , és garanciákkal , zálogjog stb a finanszírozó bank részére . ( 5 éves szerz. szerintem ehhez kevés )
Még valami : mivel szerintem ez mind hibáddzik , sántít ezért kell az MFB.