Regisztráció Blogot indítok
Adatok
tekniq (törölt)

0 bejegyzést írt és 158 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Még a Swift sem... 2010.01.01 17:45:00
Apró gyerek voltam, és sikongattam a Škoda 120L hátsó ülésén. Követeltem, hogy adjuk el: rossz a hangja, rossz a szaga és rosszul is megy. Tudtam és éreztem, hogy előző autónk sokkal jobb volt; az öntudatra ébredésem egyik helyszínévé a Fiat 850 vált. A malacka. Egyre csak…..
tekniq (törölt) 2010.01.03 01:05:00
@min: "Amúgy terepen nincs szervíz utasítás"

Mar hogy a faszba ne lenne.

"mert nem lessz ott márkaszervíz hanem pár baka jóesetben egy szerszámosládával."

Es azok fejbol vagjak az osszes muveletsorrendet es meghuzasi nyomatekot, mi? Na ne rohogtess. Szereltel te mar autot eletedben?
tekniq (törölt) 2010.01.03 01:12:13
@min: A hadsereg is kap szervizdokumentaciot, te szerencsetlen. Ertsd mar meg.
tekniq (törölt) 2010.01.03 01:13:15
@Csumpi Hálidéj (Mk412): "Lőttek már ki autót alólad?"

A taborban, mi?
Már 2010-et írunk. Így hát hadd kívánjak jobbulást és boldog Újévet, mindazoknak, akik egeret ragadtak, sőt, képesek jó helyre klikkelni. Tegnap Tavaly már összeszedtük a legnépszerűbb cikkeinket. Vagyis a legolvasottabbakat. De a szerzők és az olvasók véleménye nem mindig…..
tekniq (törölt) 2010.01.01 23:17:16
@kola.11: Hulyek lennenek nem felhasznalni a bevalt platformot, es evi 6-7 ezres kisszeria (Ferrari) kedveert uj rendszert fejleszteni. Monjuk a kulcsot alcazhattak volna jobban :)
Szeretjük a számokat. Bár betűkkel dolgozunk, mégis a számok mondják meg nekünk, hogy az, amit csinálunk, érdekli-e azokat, akiknek csináljuk. Éppen ezért a hétfői értekezletek második felében mindig végigvesszük, hogy előző héten írt cikkeink hogyan teljesítettek. Ez úgy…..
tekniq (törölt) 2010.01.01 20:51:14
@Audifan: "A BMW-k pedig elég szervízigényes megbízhatatlan autók."

Baromsag. A leghalvanyabb fingod nincs a BMWkrol. Az X3, a Mini, az 1es, a 3as rendszeresen a japanok elott szerepelnek az ADAC hibastatisztikaiban.
tekniq (törölt) 2010.01.01 20:53:40
@gnme: Szerintem inkabb te huzzal a faszba.
Belsőség Kis fogyasztás házilag 2009.12.30 09:39:21
  Drágállja az autógyárak blue/eco modelljeiért felszámolt borsos felárat? Legyen Önnek is takarékos autója! Vélemények azonos című írásunkról...
tekniq (törölt) 2009.12.31 13:51:54
www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/tech_center/turbo_tech101.html

"Many Garrett turbos are water-cooled for enhanced durability."

A hulyek, akik nem ertenek hozza, ugye.
Tiszta szerencse, hogy itt ilyen sok okos ember van.
tekniq (törölt) 2009.12.31 14:17:50
www.atzonline.de/Aktuell/Nachrichten/1/11016/BorgWarner-entwickelt-Turbolader-fuer-neue-EcoBoost-Motorenreihe-von-Ford.html

"Das bedingt auch den Einsatz moderner Werkstoffe - vor allem für das Turbinengehäuse und Turbinenrad -, die den hohen Abgastemperaturen von bis zu 1.050° C während der gesamten Lebensdauer des Fahrzeugs standhalten."

Tovabbi kellemes szakertest.
tekniq (törölt) 2009.12.31 14:19:05
@pszihoapu: Te viszont kurva hulye. Ugyhogy a jovoben magaddal beszelgess.
  Na jó, nem mindenki, de én például igen. Egyébként nem vettem volna egy erősen durva válságévben egy olyan autót, amire praktikus szemszögből nézve az égvilágon semmi szükségem nincs. Mercedes–Benz 280 SLC, 1975. Noooormális? Vélemények azonos című…..
tekniq (törölt) 2009.12.30 13:27:53
@lacip: "látszik, hogy még nem ültél Webasto tetőablakos Mercedesben:)"

Ultem. Kb 15 evvel ezelott.

"Nem tudom, hogy a mai műanyag autóknál"

Ezt a muanyag-hulyeseget el kene felejteni vegre. Sokkal nagyobb szakitoszilardsagu anyagokbol keszulnek a mai autok, sokkal jobb karosszeriageometriaval:
www.youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I

"van-e merevítés szempontból különbség a kasztniban tetőablakos és nélküli kiviteleknél"

Van. Mint ahogy dontheto hatso ulesnel is plusz merevitest kap a karosszeria a hianyzo hatfal miatt.

"de ezeknél a Merciknél nem volt."

Viszont a regi Merciknel is mas volt a teto formaja (laposabb) a tetoablakos kivitelnel, volt vizelvezeto csatorna is valamelyik oszlopban, a tetoburkolat formaja is mas volt (mert tobb hely kellett a mechanikanak a burkolat mogott), es az is kerdeses, hogy mennyire lehet a gyari felfogatasi pontokat hasznalni. 3 ev gari ide vagy oda, ezek a barkacsmegoldasok a budos eletben nem erik el egy gyari tetoablak szintjet. (Plane a mai Mercikben, ahol automatikusan becsukja oket eso eseten valamelyik modul.)

"Itt még nem alufóliából készült a tető."

Tokmindegy, milyen anyagbol keszult, ha vagsz bele egy lyukat, veszit a merevsegebol. Egyebkent a vastagabb anyag ellenere is gyengebbek a regi modellek tetoi.
tekniq (törölt) 2009.12.30 13:40:55
@UltimateUbul: "Légzsákhoz pedig baromi sok meló lenne mire üzembiztosan be van téve."

Legzsakra az eletben nem talalsz sem embert, aki beteszi, sem embert, aki levizsgaztatja. A robbanoszer nem jatek.
Az uzembiztonsagot hazilagos modszerekkel az eletben nem tudod garantalni. Ki tudod olvasni esetleg a readyness flag-eket, aztan vagy helyesen mukodik eles helyzetben (ha mukodik egyaltalan), vagy nem.

"ABS-hez pedig egyáltalán nem, az olyan mint a vonóhorog, nem tehetsz bele önkényesen."

A fekrendszer atalakitasa valoban tilos, viszont tipusengedelyes, hidra (nem padlolemezre!) erositett horgokat minden tovabbi nelkul be lehet rakni. Az adott modellt viszont nem art ismerni, mert bizonyos valto/motor-kombinacioknal nagyobb teljesitmenyu hutoventillatorra is szukseg van, ha nem akarsz ottmaradni egy hosszabb hegyi kaptaton vontatas kozben, tulmelegedett motorral.
tekniq (törölt) 2009.12.30 14:33:33
@Dennis01: A karosszeriaatalakitast nem tudod a muszakin ellenorizni. Az nem ugy megy, hogy moricka megmeri a zollstockkal, aztan vagy annyi, vagy nem. Szerinted a gyartok miert toltenek eveket a karosszeria kifejlesztesevel?
  Két Fiesta, szinte azonosak, mégis, közük nincs egymáshoz. Mi pedig csak rossz tanácsokat tudunk adni, ez egyértelmű. Vélemények azonos című írásunkról...
tekniq (törölt) 2009.12.28 14:27:19
@sunblind: 5-os dizeleket jellemzoen ceges autonak veszik, lizingre - marmint azokban az orszagokban, ahol eloszor forgalomba helyezik oket. (Nyugodj meg, ha nagyvarosok kozott autopalyan tobbszaz kilometereket kell menned egy-egy targyalasra, te sem a vezetesi elmenyt fogod keresni.) Mennek evi minimum 40 ezret (nem disznek veszik), aztan 3-5 eves korukban mennek kelet-europaba, ahol visszatekerik oket meg legalabb ketszer, aztan indul a horgokorus, hogy mennyire rohadt draga a dizel (meg ugy altalaban a BMWk) szervizeltetese. Nyilvan joval dragabb egy dizel uzemeltetese, mint a benzinese, de azert a horrorsztoriknak sem kell felulni. A masik dolog, hogy a dizelek baromi magas befecskendezesi nyomassal dolgoznak, ott nem babra megy a jatek, a legkisebb fillerbaszasnak is vegzetes kovetkezmenyei lehetnek.
tekniq (törölt) 2009.12.28 16:46:10
@Decsibácsi: "Mondjuk csak 1 db légzsákja van, tudtommal semmi 3 betűs biztonsági kütyü nincs benne, meg hát nem is kapott öccsillagot, de ha balfax leszek és meghalok benne, akkor meg is érdemlem, hogy Darwin bácsi kigyomláljon a törzsfejlődésből."

A melletted ulo rokonaid is megerdemlik?
tekniq (törölt) 2009.12.28 17:31:25
@tónik: "Most zártam le egy hitelt, 2,5 éve 8 M--t vettem fel, azóta kifizettem 2M-t, és most 10,4 a kiszálló"

...es nyilvan a bank a hulye. Nem kellett volna veletlenul elolvasni, amit alairtal?

Ha valaki tud meg egy orszagrol, ahol torveny vedi a szamolni nem tudo gyogyosokat onmaguktol, tegye fel a kezet:
index.hu/gazdasag/magyar/2009/12/28/hitelkorlatozas/
Belsőség Félelem bére revisited 2009.12.27 13:52:00
Remélem, nem én vagyok az egyetlen ember, akit érdekel ez a film, hiszen Magyarországon szerintem minimum hússzor lejátszották különféle adókon az elmúlt negyven évben, szerintem a nagyon-nagyon régi időkben mozifilm is volt. Az én generációm számára például igazi kult-cucc. A…..
tekniq (törölt) 2009.12.28 13:32:24
@Inner Circle:

www.westegg.com/inflation/
"What cost $2000 in 1953 would cost $15924.62 in 2008."

Vagyis mai penzben majdnem kereken harommillio forint.
Belsőség Idióta + hó = SUXX 2009.12.19 17:56:00
Végre megjött ma a rendes hó, ilyenkor a legjobb dolog a meleg lakásból kifelé bambulva nézni az időt, a legrosszabb meg közlekedni. Reggel arra ébredtem, hogy a szomszédasszonyom kért segítséget megcsúszásilag, pedig van téli gumija. Most meg Vomit kolléga dobta be ezt a videót…..
tekniq (törölt) 2009.12.20 01:12:28
@min: "Rendőrök helyében igen sűrűn osztogattam volna a 30ezres csekkeket."

Lehet hogy nekik is nyarijuk van es meg az orsrol sem tudtak kijonni, ezert nem lattad oket ;)
tekniq (törölt) 2009.12.21 22:02:03
@LeviT: "Barum igenis jó fajta."

Sajnos nem. Jegen a Polaris a legszarabb:
www1.adac.de/Tests/Reifentests/Winterreifen/155_70_R13QST/barum_polaris2.asp?ComponentID=194769&SourcePageID=195660

"Azért a csehek tudják mi az hogy hó."

Viszont nem tudjak, mi az a gumiabroncs-gyartas.
tekniq (törölt) 2009.12.21 22:13:53
@öregbringás: "Érdekes, hogy az utóbbi időben csak téli vagy nyári gumik összehasonlító tesztjeit közlik, valószínűleg azért mert a fenti eredménnyel zárulna egy összetettebb összehasonlító tesztelés.Talán ez nem tenne jót az üzletmenetnek?"

Hulyeseg. Az AutoBild rendszeresen bedob egy-egy nyarigumit a teligumitesztekbe, tudvan, hogy sajnos meg mindig nem haltak ki azok az idiotak, akik osszeeskuveselmeletekben hisznek.
Igen ám, de gondoltak-e arra, hogy a beidegződések, a betonbiztos módszerek hibásak, netán rosszul rögzültek? Gondoltak-e már arra az éjféltől-hajnalig kéziféket rángatók, a CO-sperrel vitézkedők, hogy a mindennapi közlekedés sokkal komolyabb, nehezebben megoldható feladat elé…..
tekniq (törölt) 2009.12.20 10:19:52
@Hagalex: Az elektronikus ABS a Bosch talalmanya, tehat nehezen lehetett volna "keszen" vele a Daimler vagy a BMW (persze az adaptacio is rengeteg munka). Mechanikus ABS viszont mar a 60as evek vegen is volt.

Mindketto 78ban kapott ABSt egyebkent, a Daimler par honappal gyorsabb volt. A GPS-navinal viszont forditva volt, ott az MkI-nel a Daimler maradt le par honappal.

Nem muholdas rendszerek elotte is voltak, a Bosch/Siemens ALI-Scout volt az elsok egyike, a 80as evek elejen:
www-personal.umich.edu/~eby/ali.jpg
tekniq (törölt) 2009.12.20 16:55:19
@Hagalex: A Teldix a Bosch leanyvallalata (volt), de az ABS 1 nem ment szeriaba, csak az ABS 2.

Az Mk.I navi a BMW es a VDO kozos fejlesztese volt (ami szinten nem letezik mar).
tekniq (törölt) 2009.12.20 21:38:15
@Hagalex: Mint ceg, mar regota nem letezik. Eloszor a Mannesmann kebelezte be oket, majd a Siemens, ma pedig a Continentalhoz tartozik. Mint markanev, meg letezik. (A Philips automotive uzletagat ugyanebbe a vonalba olvasztottak be meg a Mannesmann-idokben.)

Illetve letezik meg (talan) VDO Dayton, mint consumer marka, de azt fejbol nem tudom, ki csinalja. A Blaupunkt consumer aga (es ezzel a marka) pl mar egy eve nem a Bosch tulajdona.
  Elmész levizsgáztatni az autódat, és azon veszed észre magad, hogy kivonták a forgalomból, mehetsz haza gyalog, a kocsi meg tréleren? Lúzer vagy. Nem baj, nem lesztek sokan. Vélemények azonos című írásunkról...
tekniq (törölt) 2009.12.17 08:01:45
@Daily Shark: "Amúgy azt se értem, mi lesz a rengeteg utólag beszerelt, nem szabályszerű xenonnal, mert egyikben sincs szintállító automatika."

Mosoberendezesrol nem beszelve. En oszinten remelem, hogy az osszes ilyen takolt szart kibasszak a vizsgarol.
tekniq (törölt) 2009.12.17 20:32:48
@gnme: "Mert ez kérem szépen: K É N Y S Z E R Í T É S"

Szepen is neznenk ki, ha a rendeleteknek es torvenyeknek semmifele kenyszerito ereje nem lenne. Felesleges ezen a hulyesegen lovagolnod.
tekniq (törölt) 2009.12.17 20:34:00
@Csumpi Hálidéj (Mk412): Elmondom, mi fog tortenni: felhivsz harom rendororsot, es kapsz negyfele valaszt.
Végre mindjárt vége a hétnek, legalábbis a robotolós részének, a pénteki örömöt nem is szeretem elrontani, most sem fogom. Olyan poszt következik, amilyen még nem volt, simán megállná a helyét a szakítósblogon is, Bogyesz levele alant: Néhány hete találtam rá a blogra és…..
tekniq (törölt) 2009.12.13 22:24:14
@M13: Ne javasolj neki baromsagot legyszives. Tilos olyan autora RFT gumit tenni, amin nincs nyomasellenorzo rendszer, nemcsak a defekt miatt, de a futomu sem fogja birni hosszutavon egy olyan autonal, amit nem RFTre terveztek, mert nem nyeli el az uteseket az abroncs. A 20e forintos bovlit szinten nagy ivben felejtsd el, egy sem tud fordulatszamot kiolvasni az ESPbol, mint a gyari rendszerek. A kemenysegert (es az ebbol fakado stabilitasert) pedig az elso kanyarban vagy hirtelen manovernel fogsz terdenallva koszonetet mondani.
Itt és most, ország-világ előtt bevallja nektek Balázs, hogy benézett valamit és balesetet okozott. Ilyenkor persze alapból ideges az ember, mert normális esetben a többi, vétlen résztvevő miatt is kellemetlenül érzi magát. Ha ezek után még be is ugat egy arra haladó faszparaszt,…..
tekniq (törölt) 2009.12.13 22:10:55
@nemtom1: "Nem vagyok hibátlan, autót is törtem már össze, más autón is, de befogtam az arcom, és lenyeltem a kritikát."

Errol van szo. A kedves bekuldo magaba szallhatna egy kicsit, es elgondolkodhatna azon, hogy nem veletlenul szoltak be neki.
tekniq (törölt) 2009.12.13 22:12:58
@GSX-R: "Egyszer ha te is hibázol rájössz."

Konkretan leirta, hogy o is tort mar meg autot, megis vissza tudott venni az arcabol, es nem pampogott az interneten, hogy beszoltak neki.

Te olvasni nem tudsz, vagy a szovegertessel vannak gondjaid?
Akinek esetleg nem világos elsőre, a címben némi irónia is érezhető. Tessék érezni!A post azon felindulásból született, hogy mostanában egyre több magyar nyelvű spamet kapok. Igen, spamet. Nem reklámlevelet, mert valahogy nem érzem reklámnak az efféle megnyilvánulást.…..
tekniq (törölt) 2009.12.13 21:50:28
@Pilu: "mert sem cipőt, sem hamburgert, sem sört nem rendelsz online."

Dehogynem. Cipot/sporszert evidens, hogy neten veszek, de pizzat/sort/hamburgert is netes rendelessel erdemes, mert igy nem felejtik el a felet annak, amit a telefonban mondtal.
Először is, hadd köszönjük meg a rengeteg vidám kommentet, amit ma olvashattunk tőletek itt a Totalcaron, a Karácsonyi Hiéna-overkill kapcsán. Az ajándékokat köszönjük meg együtt az ajándékozóknak, cégek, magánszemélyek is voltak közöttük. Könnyeink potyogtak, és minden…..
Belsőség Porsche vagy semmi 2009.12.12 17:00:00
Ez a gyönyörű, súlyos és masszív könyv midnen autóbuzi számára kötelező dolog. Meglehetősen ritka, meg is van az ára, éppen ezért tán ez az utolsó és egyetlen lehetőség, hogy hozzájusson egyhez.Kérdésünk természetesen a márkához kapcsolódik, pontosabban a Porsche…..
tekniq (törölt) 2009.12.12 17:47:07
@esef: "Nem volt benne, hogy a motorsporttal kapcsolatos TAG-ra vonatkozik."

Idezet a kerdesbol:
"A legendás TAG-Porsche McLarennel 84-ben Niki Lauda, 85-86-ban Alain "Professzor" Prost lettek világbajnokok"

Errol megis mire asszocialtal motorsport helyett? A fedettpalyas puloverkoto vilagbajnoksagra?
A 406 kupé minden bizonnyal az utóbbi évek legszebb Peugeot-ja. Pininfarina egyszerű, de egyben nagyon is rafinált műremeke. Ez a szépség és elegancia tökéletesen átjön, és szinte tapintható ezen az 1:18 méretarányú modellen is, amit a HEKA Modellbolttól kaptunk.…..
tekniq (törölt) 2009.12.12 13:39:12
Az ABT Sportsline nevét jellemzően a VW Gruppe autóinak tuningjával kapcsolatban szokták ismerni/emlegetni. Azt már bezzeg kevesebben tudják, hogy az ABT bizony komolyan összefonódott nem csak az utcai, hanem a profi versenysporttal is. Olyannyira, hogy versenyzőjük, Mattias Ekström…..
tekniq (törölt) 2009.12.12 13:20:48
Reggeli héttől nyolcig, aztán autóba és ki a hegy alá. Eddig frankó volt minden, süt a nap és meleg van, bár a hőmérő mínusz ötöt mutat. Aztán elkezdődött. Már tegnap is baj volt velük, szakadtak, törtek, hiányosak voltak, sokszori próbálkozásra és leokézásra is leestek,…..
tekniq (törölt) 2009.12.10 22:24:17
@Sanzistift: "Suzuki Swift 4WD néven ismerhető fel, ha valaki kíváncsi rá, hogy mire nem kellett hólánc?"

Kapaszkodj meg, az osszkerekesre is kell holanc. Legalabbis, ha nemcsak elindulni, de megallni is szeretnel tudni. Letaposott havon az atyauristen teligumija es osszkerekes rendszere sem fog meg. Csak a lanc, meg a spike.
tekniq (törölt) 2009.12.12 12:42:00
@lacza87: Nem kinal jelenleg az Individual program kettonusu fenyezest. Keszult nehany ilyen showcar, mint pl ez a Z8:
www.europeancarweb.com/features/0305ec_bmw_individual_program/photo_02.html

Tudomasom szerint ezek nem mentek gyartasba. Az osszes ilyen cucc hazilagos megoldas. (Belterben viszont van pl olyan gyari muszerfal, amelynek az also fele vilagosabb szinu, mint a felso.)
Úgy döntöttünk, a Totalcar olvasóihoz idén kicsit hamarább érkezik a Jézuska (más vallásúak helyettesítsék be a hozzájuk jobban illő ajándékhozót). Ilyenkor, két héttel karácsony előtt még kevesebb a dolga az égieknek, az angyalkák például szívesen vállalkoznak egy kis…..
w Egyél hódot! 2009.12.11 06:30:00
Pár hétre távolabb lép az ember a szalagcímektől, és mindjárt nevetségesnek és kicsinyesnek látszanak a belpolitika vagy akár az unió vitái, kampánylózungjai, hazugságai. Hiszen bazmeg elpusztul a Föld! A bálnák! A méhek! A káposztalepkék! Mert az ember disznó módra él,…..
tekniq (törölt) 2009.12.11 14:06:51
@Lord_Valdez: Szep, kerek osszefoglalasa a javithatosag muszaki oldalanak. Annyit tennek hozza, hogy lehet sirni a javithatosagrol, modularitasrol, alkatreszellatasrol meg dokumentaciorol, de aki mindekozben nincs tisztaban vele, mibe kerulne mindez, egy hiteltelen divathippi :) (bocs Árpád!)
tekniq (törölt) 2009.12.11 14:11:01
@Accordion: "Főleg, ha oktatnának képzett mérnököket, akkor SMD kondenzátor szinten lehetne javítani a legösszetettebb tévét is."

Ugye te meg soha a budos eletben nem javitottal semmifele elektronikai berendezest?
  Az ökoterror nem kívánt mellékhatása, hogy ha sok vezetőt sikerül megtéríteni az energiatakarékos vezetésnek, megfordul a trend, és egyre kevesebb lesz az udvarias sofőr. Vélemények azonos című írásunkról...
tekniq (törölt) 2009.12.08 21:23:13
@Mk412: Megis mi a toknek vitorla, ha ugyanugy beepited a motort? Vagy gondolod, hogy egy 2.4-es Volvo Pentaval fogod manoverezni a tankert?
tekniq (törölt) 2009.12.08 22:23:31
@Rocko-: "mekkora überfasza dolog hogy lakatos kell az izzócseréhez."

NEM kell lakatos, te elmebeteg. Csak 1 db csavarhuzo - remelem ez meg nem urtechnika szamodra. A Toyota pontosan leirja a Corolla manualjaban, hogy hol es mit kell csinalni. Meg csak olvasni sem kell tudni hozza, mert kepekkel van illusztralva, hogy pl hol van a kerekjarati ivben az 2 db csavar, melyek kitekerese utan hozzafersz az index W5W (barmelyik kuton kaphato) izzojahoz. Ha ez meghaladja a szellemi kepessegeidet, csattogos falepket vezess, ne autot - de legalabbis kurvara ne akarjal sajat kezuleg szerelni barmit is.

A Toyota baszogatasaval egyebkent nagyjabol helybejottel a lofaszert, mert ok ebbol a szempontbol pont az egyik leglelkiismeretesebb bagazs, es csomo olyan dolgot is leirnak a vegfelhasznalo szamara, amit a tobbi gyarto tobbsege NEM - mint pl mit kell leszedni hogy hozzaferj a kodlampahoz, vagy hol talalod a pollenfiltert es hogyan kell lebontani a kesztyutartot, hogy hozzaferj, de meg a vezermuszij pontos adatait es feszitesi ertekeit is.
Nehéz műszak áll a Télapóka mögött. Mennyi ország, mennyi nép, mennyi ajándék! És ugye, a Föld kétharmadát óceánok borítják, ami elég unalmas tud ám lenni. Ráadásul – azt a csomós, csömbörlékes rénzuzmóját! – hát nem elfogytak az ajándékok, mielőtt…..
tekniq (törölt) 2009.12.07 19:50:23
@mennyi?husz!: "Nulla veszelyforrast jelentenek azok akik tudnak vezetni."

Ez egy nepszeru hulyeseg. Ha az ostobasagoddal veszelyes helyzetbe sodortad magad, es az uttal megszunik a kapcsolat, a hajadba kenheted a tudast. A masik, hogy akik azt hiszik magukrol, tudnak vezetni, azoknak 98%a kurvara nem tud vezetni. Arrol ne is beszeljunk, hogy az utcan jaszkarizas nem a trackday-ek vezetni valamelyest tudo torzskozonsegenek a mufaja, hanem a bena hulyegyerekeke, akiket a benasagukbol eredo bizonyitasi vagy hajt.
tekniq (törölt) 2009.12.07 20:09:27
Az arabok vezetesi "tudasa" szinten meger egy miset, tele van vele az internet. Ezt szerintem mindenki latta mar:
www.youtube.com/watch?v=VvRH103q8WM

A driftmester:
www.youtube.com/watch?v=7VoLQmOtoe8
Driftmester 2:
www.youtube.com/watch?v=_ha2rQykbxE

Bestof:
www.youtube.com/watch?v=LAnnmbsL9SA
www.youtube.com/watch?v=7_XpObaKeOw

Volt meg egy szep darab a NothingToxic-on, amin egy dzsip tetoablakabol derekig kiallo gyoker rikoltozik, aztan fejreallnak (!) az autoval, de azt most nem talalom.
tekniq (törölt) 2009.12.07 20:20:02
@mennyi?husz!: "Telen en is egyvegbe keresztbe kozlekedem mert imadom es azert mert penzbe nem kerul."

Kozuton? Te hulye vagy.

"Es azert mert tudom mit csinalok."

Csak hiszed, ocsibusz. Rendszerint azok a legbenabbak vezetesi treningen, akik elotte eloadjak, hogy ok milyen kurva nagy zsonglorok. Aztan az elso veszfekezesi manovernel ledaraljak a bojakat es tenyerellel probaljak tekerni a kormanyt, mint valami targoncas vagy buszsofor.

"8. eve vezetek RWD autot."

En meg 13. Sot, azon tanultam. Es? Gondolod, hogy ettol itt hasraesik valaki?

"Tudod hanyszor csinaltam bajt? Soha. Nulla."

...es ebbol egyenesen kovetkezik, hogy soha nem is fog meglepetes erni egy keresztutcabol vagy egy kanyar mogul. Te tenyleg fogyatekos vagy.
A Télapó áldotta az eszét, hogy repülő szánt használ, így egy Harrier könnyedségével tette le Pitcairn szigetén a városháza elé járművét. Mivel a sziget teljes lakosságának több mint 10%-a éppen polgármesternek készül, így nagy tolongás támadt, hogy mindenki…..
tekniq (törölt) 2009.12.06 18:45:59
@Garp: 1 db Vitarajuk van, azzal krosszozhatsz a kikoto es Adamstown kozott.

@Mk412: Motorcsonakozni es vitorlazni ott nem nagyon fogsz, mert az eros hullamzas felken a sziget vulkanikus sziklafalara. Kikotni sem mindig lehet, nincs korallzatony ami megvedene oket a hullamzastol. Homokos vizpartjuk egyaltalan nincs, ott ulnek egy szikla tetejen korbeveve vizzel, es nem tudnak strandolni. Eleg nagy szivas lehet egy eleten at a vizet bamulni es tudni, hogy nincs strand.
A Mikulás az amishok földjére érkezett. Éppen egy tipikus diszkóbaleset mellett landolt. A helyi streetracing klub jeles tagja nem bírt a lóerővel és besokallt a kanyarban. Biztos nem volt a járművön télipatkó. A Mikulás vonórénre vette és kirántotta az egylóerős…..
tekniq (törölt) 2009.12.06 10:45:29
tekniq (törölt) 2009.12.06 18:23:34
@Fomics: A poszt szerzojenek.
Semmi vicceset nem latok sem abban, hogy valaki szekeren kozlekedik, sem abban, hogy baleset eri. Arrol nem beszelve, hogy rendszeresen vannak halalos kimenetelu szekerbalesetek Pennsylvania-ban, ezeket a szerencsetleneket nem vedi sem karosszeria, sem biztonsagi ov. Ennyi marad egy szekerbol, ha talalkozik egy autoval:
www.rushvillerepublican.com/homepage/images_sizedimage_208135053/xl
Az amerikai V8-as dögökről való ábrándozást nem törheti derékba semmi. Még az sem, hogy az ember megvette első amerikai V8-as dögjét – még szép, hogy nem! Elvégre mi van, ha bekövetkezik az a valószínűtlen eset, hogy összetöröm, azzal a még valószerűtlenebb…..
tekniq (törölt) 2009.12.05 14:23:36
@Stock: Nagyjabol tokmindegy, hogy regi vagy uj autokrol ir, mert egyikhez sem ert. Viszont a modern autokrol irt hulyesegek eseten felhordules az eredmeny, mig a regi amerikai autokhoz itt a kutya nem ert, ennyibol azert halasabb tema. Legfeljebb a V8Cars foruman tepkedik nehanyan a hajukat csendben, maguk ele meredo, uveges tekintettel. De az innen nem latszik.
tekniq (törölt) 2009.12.05 16:55:59