Regisztráció Blogot indítok
Adatok
oknyomozó

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az alábbi történet nekem főleg az "unprofi" szó miatt emlékezetes. Amúgy annyi történt, hogy Márk elég drága cipője gyorsan tönkre ment, de a Playersroom üzletvezetője - micsoda oltári meglepetés - nem sietett kárpótolni a vevőt, sőt egészen undokul viselkedett…..
oknyomozó 2009.11.09 16:31:30
Hmmm…. érdekes dolgokat írtak le sokan, de Én vettem a fáradtságot és megkérdeztem a másik oldalt is. Szerintem ez így korrekt.
- Érdekes módon egyből emlékeztek az esetre: mint megtudtam a probléma oka az volt, hogy az elején használt kötelezően kulturált hangnemen elsorolt lehetőségek nem feleltek meg a vevőnek, és folyamatosan az azonnali cserét erőltette. Miután hatodszor is elmondta az üzletvezető, hogy mit lehet tenni, már valóban feszült lett a vevő modorától és konkrétabb hangot ütött meg miután a vevő elkezdett fenyegetőzni.
- És itt felmerül bennem a kérdés: mennyire is vagyunk mi tudatos vásárlók, vagy inkább mihelyt vélt vagy valós sérelem ér minket azonnal lemegyünk a kőbunkó szintjére és azonnal nekünk „teccő” megoldást akarunk kiharcolni.
Nem hiszem, hogy a vevő végig gondolta ebben az esetben hogy ki az igazi ellenfél!
Komolyan azt hiszi, hogy az alkalmazott, aki ott van és keres, mondjuk százezer forintot, az megkockáztatja a vevő két szép szeméért a cserét? És ha az utólagos vizsgálat nem fogadja el a hibát, akkor majd Ő kifizeti, mert a tulajdonosok nem fogják az biztos!
Nem lenne tudatosabb vásárlóra vallóbb magatartás, hogy megnézzük, melyik üzletről van szó és utána nézünk a cégnek vagy a tulajdonosoknak és azokat nyugodtan zaklathatjuk. Hiszen a tulaj gyakran bújik gyáván az alkalmazott mögé és megtiltja neki, hogy megadja a számát kirúgással vagy büntetéssel fenyegetve.
Estünkben is! PlayesRoom szép példája annak mennyire gerinctelen a tulajdonos. Nevezetesen Singa Sport, és Gém Zoltán tulajdonos. Ezeket az adatokat kb. 10 perc alatt szereztem meg nyilvános helyekről. Az Ő általa megszabott feltételeket kell a dolgozóknak betartani.
- Ez ellen két módon lehet védekezni. Elkerüljük a PlayersRoom üzleteit mindenhol és ezt el is mondjuk mindenkinek! A másik hogy a vezetőséget zaklatjuk mindenféle módon, mert az a tapasztalat hogy szemtől szemben már nem akkora legények. És ha ezt mindenki megtenné, rá kéne jönniük, hogy nekik kell szembenézniük a vevők haragjával és az ebből adódó forgalom csökkenéssel. Szerintem ennél nagyobb elégtétel nincs.

A történethez még hozzá tartozik, hogy a vevőt visszahívták, de arra hivatkozva, hogy órán van letette, és csak napokkal később az anyukájával hívatta vissza a boltot felháborodva.
Szóval ha szidunk valakit akkor csak korrekten a tényekre hivatkozva mert könnyen hiteltelenné válhat az ügy.
oknyomozó 2009.11.10 19:55:29
@CatMother: Nem Laci vagyok. Ha érdekel Privátban elárulom hogy hívnak.