Adatok
oknyomozó
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az alábbi történet nekem főleg az "unprofi" szó miatt emlékezetes. Amúgy annyi történt, hogy Márk elég drága cipője gyorsan tönkre ment, de a Playersroom üzletvezetője - micsoda oltári meglepetés - nem sietett kárpótolni a vevőt, sőt egészen undokul viselkedett…..
oknyomozó
2009.11.10 19:55:29
@CatMother: Nem Laci vagyok. Ha érdekel Privátban elárulom hogy hívnak.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
- Érdekes módon egyből emlékeztek az esetre: mint megtudtam a probléma oka az volt, hogy az elején használt kötelezően kulturált hangnemen elsorolt lehetőségek nem feleltek meg a vevőnek, és folyamatosan az azonnali cserét erőltette. Miután hatodszor is elmondta az üzletvezető, hogy mit lehet tenni, már valóban feszült lett a vevő modorától és konkrétabb hangot ütött meg miután a vevő elkezdett fenyegetőzni.
- És itt felmerül bennem a kérdés: mennyire is vagyunk mi tudatos vásárlók, vagy inkább mihelyt vélt vagy valós sérelem ér minket azonnal lemegyünk a kőbunkó szintjére és azonnal nekünk „teccő” megoldást akarunk kiharcolni.
Nem hiszem, hogy a vevő végig gondolta ebben az esetben hogy ki az igazi ellenfél!
Komolyan azt hiszi, hogy az alkalmazott, aki ott van és keres, mondjuk százezer forintot, az megkockáztatja a vevő két szép szeméért a cserét? És ha az utólagos vizsgálat nem fogadja el a hibát, akkor majd Ő kifizeti, mert a tulajdonosok nem fogják az biztos!
Nem lenne tudatosabb vásárlóra vallóbb magatartás, hogy megnézzük, melyik üzletről van szó és utána nézünk a cégnek vagy a tulajdonosoknak és azokat nyugodtan zaklathatjuk. Hiszen a tulaj gyakran bújik gyáván az alkalmazott mögé és megtiltja neki, hogy megadja a számát kirúgással vagy büntetéssel fenyegetve.
Estünkben is! PlayesRoom szép példája annak mennyire gerinctelen a tulajdonos. Nevezetesen Singa Sport, és Gém Zoltán tulajdonos. Ezeket az adatokat kb. 10 perc alatt szereztem meg nyilvános helyekről. Az Ő általa megszabott feltételeket kell a dolgozóknak betartani.
- Ez ellen két módon lehet védekezni. Elkerüljük a PlayersRoom üzleteit mindenhol és ezt el is mondjuk mindenkinek! A másik hogy a vezetőséget zaklatjuk mindenféle módon, mert az a tapasztalat hogy szemtől szemben már nem akkora legények. És ha ezt mindenki megtenné, rá kéne jönniük, hogy nekik kell szembenézniük a vevők haragjával és az ebből adódó forgalom csökkenéssel. Szerintem ennél nagyobb elégtétel nincs.
A történethez még hozzá tartozik, hogy a vevőt visszahívták, de arra hivatkozva, hogy órán van letette, és csak napokkal később az anyukájával hívatta vissza a boltot felháborodva.
Szóval ha szidunk valakit akkor csak korrekten a tényekre hivatkozva mert könnyen hiteltelenné válhat az ügy.