Regisztráció Blogot indítok
Adatok
habala

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  Biztos mindenki elgondolkozott már azon, hogy vajon mi volt száz-kétszáz éve azon a helyen, ahol most él vagy amerre nap mint nap jár. Nos nem is olyan nehéz megtudni. Magyarországról három katonai felmérés készült, az első még az 1700-as évek végén, az utolsó Ferenc…..
habala 2010.09.10 13:48:28
@SBSB:

Besz*rás, ennek az oldalanak az üzemltetője ingyen ad minőségi tartalmat, de jó szokás szerint a blog.hu kommentelő csűrhének semmi se jó.

Idáig se te, se a többi kommentelő majom le se sz*rta hónapokig / évekig a hazai térképoldalakat, és nyugodtan el tudtak üzemelni.

Most az index címlapra kikerült a blog, vele együtt a link, és az indexes marhacsorda megszálja az oldalt, aztán csodálkozik, hogy nem megy.

Ugye ennyi agyműködéssel nem lepődsz meg, ha nem kapsz Nobel díjat ?

Ha nem tetszik a sebesség, amit a kb. nulla látogatottságú, jellemzően nonprofit oldalak megszállásakor tapasztalsz, akkor fogod szépen magad, elmész és veszel egy tisztességes szervert 400-600 ezerért, berakod vmilyik hosting céghez jó pénzért a cuccot, és odaajándékozod annak a csapatnak, akiknek az oldalát a hozzád hasonló majmok belassították.

Gondolom a torrenten nőttél fel, megszoktad, hogy mindent ingyen a s*gged alá tolnak, és szerinted minden webszervernek haptákban kell állnia, és az üzemeltetőknek meg pengetniük kell a évi többszázer forintokat, hogyha SBSB és a többi blog.hu-s kommentelő majom megnézni az oldalt, akkor nehogy véletelnül belassuljon.

Kiváncsian várjuk, hogy te milyen produktumot teszel ki a netre, és a saját pénzedből milyen webszerver teszel alá, milyen netkapcsolattal, és hogy fog tudni a te szervered mondjunk percenként 5 ezer kapcsolatot elfogadható sebességel leközülni.

Majd postold be a te oldalat címét, az urbanista blog megint kap egy címlapot (amit annak most is annak köszönhet, hogy egy levélíró tálcán kinált nekik egy jó linket, hogy a blogüzemeltető learathassa ezért a babért, éljen a nulla munkával, más munkáját felhasználva elkészült web 2.0-ás tartalom), és akkor megnézzük hogy mit tud a te szervered.
Belsőség Hadd csattogjon! 2010.01.14 12:03:00
Tegnap este holtfáradtan estünk be a szerkesztőségbe Csikóssal. Egy kicsi, de maradandó károsodást okozó olasz autót és egy svédet voltunk vezetni, fotózni, ami bizony Csikós részről sok aszfalton fekvéssel, részemről pedig hidegben ácsorgással járt. Szóval voltunk már jobb…..
habala 2010.01.14 14:35:43
omm, látom megint hozzátok a szinvonalat

a tizenéves nyálcsorgató kisköcsögök által magyarország legjobb online autós oldalának tartott totalcarhoz tartozó blogbejegyzés témája ismét megmutatta hogy hol tart ma az autós újságírás

merthát négy probléma is van

egyrészt azért elég komoly, hogy tisztességes (nem csak autós) oldalakra / újságokba egy jobb cikk hetekig készül, te meg így bátran vállalod ezt fost, volt vele kb. fél óra melód, és még a totalcar-os nevedet is hozzáadadod

másrészt azért elég komoly hogy egy több milliárdos reklámbevétü index/totalcar újságírói még így 30 körül is ott tartanak, mint egy 8 éves kisgyerek akik ferrarira csurgatja a nyálát

harmadrészt meg kaptunk ismét izelítőt a totalcar szinvonalból, mert megint forrásmegjelölés nélkül loptatok képeket

végül pedig látom hogy javultok, a bmw v16 cikket végül is csak kb. 9-10 késéssel sikerült ellopnotok a bmw car magazinból, ez a link viszont csak kb. 2 hónapja ment körbe emailben és autós fórumokon. azért 10 hónap késéshez képes a 2 hónap már jobb teljesítmény, komolyan várom hogy mikor fogjátok úgy 1-2 hét alá szorítani a lemaradásotokat a friss anyagokhoz képest

az, hogy a forrásmegjelölés és a kép készítő engedélye nélkül loptok, az ügyben nem várok változást

az, hogy végre felnőjjetek, és ne csak arról szóljon a nagy totalcar, hogy a néhány százerzes hulladékaitokat turkálva olasz sportkocsikra recskázzatok, ez se fog változni

azt meg végképp nem várom, hogy a totalcar szinvonala emelkedni fog

főleg nem úgy, hogy csikós is a veterán magazinban kb. 2-3 hónapja bemutatott vw scirocco-t mutatja be a totalcar-on, mint új autós anyag

látom én hogy 2010-ben se számíthatunk arra, hogy az online autós újságírás szinvonala emelkedjen

pff...
Mindenki, akit bármilyen szinten vonzanak ezek a füstölő, zakatoló, hangos gépek, amit autóknak hívunk, álmodozik olykor. Eljátszik a gondolattal, hogy egy számára ideális életben (melyben majdnem alaptézis, hogy korlátlan mennyiségű pénz áll rendelkezésére) és környezetben…..
habala 2009.11.09 13:24:38
Hmm, a Totalcar, Magyarország autós legjobb oldala !

A belsőség, Magyarország legjobb autós blogja !

A szinvonal ! A frisseség ! A szakértők hada, aki nem lop nyomtatott sajtóból 8 hónapos késéssel, hanem kimegy saját pénzből, fotóz, dokumentál, cikket ír !

Legalábbis ez az általános vélemény az alacsony igényszintű, totalcar/belsőség olvasó autósok között.

A helyzet meg azért mégis érdekes. Adott egy angol újság, a BMW CAR, ami 2009 márciusban publikált egy cikket. Akkor ez a téma pár bmw fanon kivül senkit se érdekelt.

Még a Totalcar-t se, hiszen egy több százmilliós reklámbevétel termelő internetes újságnak nincsa havonta kb. 15 ezer forintnyi angol fontja, hogy előfizessen a BMW CAR magazinra.

Ezután pár napja egy srác bescannelte a márciusi cikket, ami kikerült a bmwblog-ra, és átment pár másik bmw fórumra is.

Ekkor még mindig nem érdekelte a Totalcar/belsőséget a téma.

Ezután pár napja egyik havernak átküldtem a scannelt anyagot, aki továbbküldte egy pár másik havernak, és így tovább.

És csak ezután, 8 hónappal a cikk publikálása után esett le a totalcar csapatnak, hogy cikket kell lopn... izé... írni a témáról.

De nem ám megkeresték volna a BMW CAR magazint, és megvették volna az eredeti képeket, vagy kimentek volna a bmw-hez fotózni müchenbe, nem nem - a csíkosan scannelt, pdf-es cikkból nyisszantották ki a képeket, és lopták ki a sztorit, amit az angol újság sajtósa és fotósa rakott össze.

És ez, barátaim, nem más, mint a jó öreg totalcar szinvonal:

- fingunk nincsen semmiről, de mellünket verve hirdetjük, hogy miénk a legjobb autós újság és autós blog

- büszkék vagyunk arra, hogy soha nem vettünk a kezünkbe egy tetves prospektus sem (hiszen az csak a lélektelen prospektusgyűjtőknek fontos), és épp ezért büszkén, teljes bátorsággal merünk leírni hatalmas szakmai és történelmi hülyeségeket az autókról

- boldogsággal tölt el minket, hogy mi nem megyünk el sehova anyagot gyüjteni. Megszoktuk, hogy a s*ggünket is kinyalják az autógyárak, telitömnek minket minden anyaggal, és csak annyi munkánk marad ezután, hogy két zöccséges mercis poén között kitaláljuk, hogy lehet lehúzni a kocsikat

- mi ? hogy kimenjünk németországba a bmw mobile traditionhoz fotózni ? Meg hogy körülbelül 20 éve ismert, hogy létezik egy e34 m5 kabrió, és több fotó is ismert erről a prototípusról, tehát nincs a témában semmi újdonság ? Hát ki nem sz*rja le ! Mi nem dolgozunk, megvárjuk mig a sajtó odatolja elénk a kész cikket fotóval, vagy kapunk egy scannelt pdf-et emailben, és abból mazsolázunk

- és persze mindent, és mindenhonnan lopkodunk. És persze szarul. Mert ha nem így lenne, akkor egy 8 (nyolc !) hónapos cikkból nem tennénk be copy paste-vel a rosszul scannelt képeket, és a történtelmi tényeket se innen másolnánk ki.

Azért az elég szégyen, hogy mégis ennyire ajnároznak emberek egy ilyen újságot, mint a totalcar, és blogot, mint a belsőség.