Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Speth

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Joe aggódott, hogy a fura ízű ásványvízébe valami olyan anyag került, amit jobb lenne ha nem inna meg, hát bátran a Coca-Cola ügyfélszolgálatához fordult és meglepődött: hosszas várakozás és anyázás helyett panaszkezelést kapott.Nem tudom, hogy a Homár valódi célja…..
Speth 2009.11.09 11:06:21
Számomra nagyon hasznos volt ez a bejegyzés. Tegnap bontottam ki egy Visegrádi ásványvizet, amiből előzetesen jól bevásároltam (min 6 kartonnal). Erősen műanyag íze volt a víznek (3 palackot teszteltem le). Se a színén, se máson nem látszódott, hogy bármi baja lenne, de ízre ihatatlan volt. Mint amikor nyáron az autóban felejtett 3 napos ásványvizet akarjuk meginni. Bár még annak is jobb íze volt. Rákerestem a neten, hátha találok erről valami információt. Elolvasva a bejegyzést, úgy döntöttem, teszek egy próbát és felhívom az info vonalat. Nem vette fel senki, nagyjából erre is számítottam. Ráadásul vasárnap is volt, nem csalódtam túl nagyot.
Ma viszont kellemes meglepetés ért! Felhívtak, és mielőtt bármilyen panasszal éltem volna, a történetem elmesélése után, azonnal elmondta, hogy ki fogják cserélni az összes ásványvizet.
Erre nem is számítottam, maximum arra, hogy megnyugtatnak, nem lesz tőle semmi bajom, illetve, hogy ez nem az ő hibájuk, hanem azé aki tárolta, és akitől vettem. Vagyis vessek magamra.

De nem így lett!
Számomra ez nagyon szimpatikus ügyfélorientált viselkedés volt.

Nekem az a véleményem, hogy ahhoz, hogy ez így működjön nálunk, nem szabad lenyelni a békát, és tovább lépni, mert akkor nincs jogunk felháborodni. Nekem ez az egész 10 percembe se került, tehát nem csak az ér rá ilyenekre akinek amúgy sincs semmi dolga. Mindenkinek a saját érdekeit kell képviselni. Erre pedig mindig kell időt szakítani, különben nem vagy senki, csak egy bábu, azt csinálnak meg veled amit csak akarnak.