Adatok
Speth
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Joe aggódott, hogy a fura ízű ásványvízébe valami olyan anyag került, amit jobb lenne ha nem inna meg, hát bátran a Coca-Cola ügyfélszolgálatához fordult és meglepődött: hosszas várakozás és anyázás helyett panaszkezelést kapott.Nem tudom, hogy a Homár valódi célja…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ma viszont kellemes meglepetés ért! Felhívtak, és mielőtt bármilyen panasszal éltem volna, a történetem elmesélése után, azonnal elmondta, hogy ki fogják cserélni az összes ásványvizet.
Erre nem is számítottam, maximum arra, hogy megnyugtatnak, nem lesz tőle semmi bajom, illetve, hogy ez nem az ő hibájuk, hanem azé aki tárolta, és akitől vettem. Vagyis vessek magamra.
De nem így lett!
Számomra ez nagyon szimpatikus ügyfélorientált viselkedés volt.
Nekem az a véleményem, hogy ahhoz, hogy ez így működjön nálunk, nem szabad lenyelni a békát, és tovább lépni, mert akkor nincs jogunk felháborodni. Nekem ez az egész 10 percembe se került, tehát nem csak az ér rá ilyenekre akinek amúgy sincs semmi dolga. Mindenkinek a saját érdekeit kell képviselni. Erre pedig mindig kell időt szakítani, különben nem vagy senki, csak egy bábu, azt csinálnak meg veled amit csak akarnak.