Adatok
LucziI
0 bejegyzést írt és 167 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Néhány év mopedezés és simsonozás után megérett bennem a gondolat, hogy kellene valami nagyobb motor, amivel utast is lehet szállítani, és a várost is kényelmesebben el lehet hagyni. Ehhez először meg kellett szereznem az A kategóriás jogosítványt, aminek a tanulságait egy…..
LucziI
2015.04.11 13:51:45
300 ezerért meg kocsit veszek, bele a család és mehetünk. Ja, hogy az is 18-22 éves gányolt, kodvadék, fos az.
LucziI
2015.04.11 19:03:10
LucziI
2015.04.11 19:15:29
The Angel Of Darkness!
Egy szép nap, édesapám felszólt, hogy menjek már le neki segíteni a garázsba. Lementem, először csak azt láttam, hogy édesanyámmal nagyon vigyorognak, aztán elállt a lélegzetem.
Jó ez, csak nem EZ.
Egyébként egy kényelmes, jó automata váltójú,…..
Autós-motoros gyorsulási verseny már rég nem izgalmas: széria állapotban a motor nyer. Ha viszont az autó nem széria, akkor jön a döbbenet. Egy Volkswagen Golf Mk1-et reszeltek be annyira a németek, hogy egy 182 lóerős Yamaha R1 olyannak tűnjön, mint egy Riga moped.
A…..
LucziI
2015.03.23 20:13:24
LucziI
2015.03.23 20:14:48
Ami azt illeti, a magyar közlekedéskultúrának sem szerves része a cipzár-elv alkalmazása (bár az utóbbi időben mint ha egyre többen ágyaznák be a viselkedési mintáik közé). De a mongoloknál vagy teljesen ismeretlen, vagy úgy gondolják, ha már cipzár, legyen szoros.
Érdemes…..
LucziI
2013.11.11 20:54:33
Ha az öregautón kiütközik egy újabb probléma a legtöbb ember felteszi magának a kérdést: borítsak bele még egy talicska pénzt vagy vegyem tudomásul a hatalmas buktát és adjak túl rajta? Nem is tudom mikor, talán egy éve lehetett az a pillanat, amikor mindent megbocsátottam…..
A legőrültebb megoldások nem zsenik fejében születnek, hanem a szükség szüli őket – erre jutottam ennek a szörnyetegnek a láttán. Harminc henger dolgozik öt sorban, hogy összejöjjön az a háromszázegynéhány lóerő, ami a végén megmozdíthat sok tonna halálos vasat. Az…..
LucziI
2012.06.09 13:08:46
@BP80: Célzás. Pont ezért nem lövöldöztek a németek menetből. Hiába a kiváló optika a terepen sokkal könnyebb álló helyből célozni.De míg a Tigris-Párduc-KirályTigris akár 2000 méternél távolabbról is kilőtte az összes ismert ellenséges harckocsit. Addig a Sherman, T34 500méternél közelebbről tudta csak, sőt a Királytigrist csak az IS-2-es 122mmes lövege vagy a kési T34 85mme tudta átütni szemből.
LucziI
2012.06.09 13:14:07
@zum trucc: Ja azért volt azokon a harckocsikon rohadt nagy vörös csillag és a németekétől elütő festés. Meg amúgy is jók voltak.
A ruszkik is azért használták az angol-amerikai land-lease cuccokat mert ténylegesen nem volt elég saját harceszközük. A németek is használtak rengeteg zsákmányolt harcjárművet, főleg T-34-eseket. Mivel abból volt bőven.
A ruszkik is azért használták az angol-amerikai land-lease cuccokat mert ténylegesen nem volt elég saját harceszközük. A németek is használtak rengeteg zsákmányolt harcjárművet, főleg T-34-eseket. Mivel abból volt bőven.
Dodge Challenger:Adja magát a kérdés: Ki melyiket vinné haza?(Az I. sorszám azért van, mert lesz még több ilyen bejegyzés is.)..
LucziI
2012.04.15 12:59:32
Ha a Szupercsapat c. sorozatot manapság hoznák forgalomba, minden bizonnyal egy ilyen Lublinnal vágnának neki a rosszfiúk üldözésének. Gyilkos tekintet. Csak a sofőr nem Mr.T lenne, hanem WALDEK. Őrangyal a két erbráss szem? Szárnyas ajtó, je. Strandkorlát, egy Opel Corsa…..
LucziI
2012.03.21 07:48:10
...egy Porsche orrán...
LucziI
2012.02.14 14:47:18
Volt csoporttársamnak, Ákosnak és az ő Lada kombis haverjának köszönet!..
LucziI
2011.09.21 15:47:45
Ön mit tenne ha motorozás közben, a saját sávjában akarnák halálra gázolni egy három tonnás amerikai pick-uppal? A videón magát filmező motoros és utasa valószínűleg mit sem sejtve suhant az országúton, mielőtt váratlanul felbukkant a gyilkos autós. Hogy végül nem…..
LucziI
2011.09.02 15:23:23
@Németh András: bicikli-motor-autó-teherautó-busz-tankhajó. így jobb :D
Samutól pompás túraleírást kaptunk. Barátaival, kik szintén az MZ Club Hungary tagjai, több ezer kilométeres törökországi motorostúrán vettek részt. Olvassák el önök is kalandjaikat. Felesleges a méregdrága túragép egy felejthetetlen motoros kalandhoz. Ha vannak barátaid…..
LucziI
2011.08.31 16:29:25
@GERI87: hosszútávon? és meddig gyüjtögessek? Mikor össze jön egy nagyobbacska összeg, közbe jön valami fontosabb sürgősebb, mint a motorkerékpár vásárlás. Sajnos ott tartunk Magyarországon a motorkerékpárral való közlekedés abszolult luxus, kocsival is az, de ez végképp.
LucziI
2011.08.31 16:33:21
@'saztán?: 100 alatt megveszi, rendbe rakja és simán tud egy ilyen túrát. Nagyon rendbe rakva meg a 250-es elmegy 4 literből is (elektromos gyújtás, szívó oldali membrán, stb).
Itt a költségeket úgy nézd:
-a motor vételára
-névre írási költség
-biztosítási díj
-teljesítményadó
ezeket vedd számításba és így már érthetőbb miért vannak akik még az öreg Mz-ket hajtják.
Itt a költségeket úgy nézd:
-a motor vételára
-névre írási költség
-biztosítási díj
-teljesítményadó
ezeket vedd számításba és így már érthetőbb miért vannak akik még az öreg Mz-ket hajtják.
LucziI
2011.08.31 17:04:37
@Gexxx: De család, Asszony+két gyerek+ csomagok.
Motorra 2800 éves bizt+ 1800 telj. adó.
Én eddig szinte egyedül jártam ETZ-vel négy-fél körül fogyaszt kb.
Nem azt irtam, hogy nincs szebb-jobb-nagyobb. Én is szeretnék erősebbet-fiatalabbat-fejletebbet. De nincs rá pénzem. Annyi pénzből, amennyit motorozásra tudok szánni, ennyi jön össze. De elég jól el lehet vele lenni, szinte fillérekből. Egyedül ugye a karbantartásigénye több, de azt is csak becsülettel, gányolás nélkül megcsinálni és akkor nem áll meg a gép, nem kell útszélén szerelgetni.
Nekem eddig egyszer volt gondom útközbe, elektromos zárlat a saját hibám miatt.
Gyertyakulcs se kell, csak ha hanyagolod a gépedet. A TB-s cikkben is erről volt szó, ha valaki lusta meghúzni a csavarokat, ne csodálkozzon, ha elhagyja a váltókart.
Motorra 2800 éves bizt+ 1800 telj. adó.
Én eddig szinte egyedül jártam ETZ-vel négy-fél körül fogyaszt kb.
Nem azt irtam, hogy nincs szebb-jobb-nagyobb. Én is szeretnék erősebbet-fiatalabbat-fejletebbet. De nincs rá pénzem. Annyi pénzből, amennyit motorozásra tudok szánni, ennyi jön össze. De elég jól el lehet vele lenni, szinte fillérekből. Egyedül ugye a karbantartásigénye több, de azt is csak becsülettel, gányolás nélkül megcsinálni és akkor nem áll meg a gép, nem kell útszélén szerelgetni.
Nekem eddig egyszer volt gondom útközbe, elektromos zárlat a saját hibám miatt.
Gyertyakulcs se kell, csak ha hanyagolod a gépedet. A TB-s cikkben is erről volt szó, ha valaki lusta meghúzni a csavarokat, ne csodálkozzon, ha elhagyja a váltókart.
V8 / 5.354 cm3 / 370 PS / 510 Nm @ 3.500 / 0 - 100 km/h: 6,4 s / Vmax: 266 km/h (klikkelj a nagyobb képekért) ..
LucziI
2011.08.31 15:12:09
@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: mint láthatod az egyik a korai változaté, a másik az extrábbé. a külsőn is meglátszanak a különbségek. Hátsó lámpa stb.
Egy jó kis slotcarozás ma este? – kérdeztem barátnőmet, persze egyből benne volt. És akkor még nem is tudta, hogy Villám McQueen és Francesco Verdasco párbaj lesz a nappaliban. Ugyan még nem láttam a Verdák 2-t, de előkelő helyen van a megnézésre váró filmek listáján,…..
A sárvédők nem maradnak, a gyáriak kerülnek visszaEzt a autót a nagyon szép lakatosmunka és fényezés, valamint a Porsche fékrendszer és futómű miatt vettem meg. Úgy éreztem, hogy ebből lehet gyors bogarat csinálni, mert az alap, a futómű a fékekkel már megvan, innen könnyű…..
LucziI
2011.07.12 22:06:45
Gépjárművezetői oktatásban és vizsgáztatásban kereshetnénk bőven hibát. Sokszor látok olyan tanulóautókat a forgalomban, akik nem mennek a megengedett sebességgel sem. Ehhez még hozzájön, hogy sajnos vannak kötekedő vizsgabiztosok, akik abba is beleszólnak, aminek nincsen…..
Van egy tagadhatatlan előnye annak, ha a fészbukon admin az ember egy csoportban, nevezetesen a VW Polo 86C-ben. Még pedig az, hogy azonnal értesülök a rajongói fényképekről, amelyek között találtam is egy felettébb szépet, egyik német márkatársunktól, íme:Hátőhogyizé,…..
LucziI
2011.07.06 12:35:15
Visszatértem a külföldi száműzetésemből, úgyhogy lassan én is visszazökkenek a régi kerékvágásba, megint fogjátok időről időre a nevemet látni a posztok címe alatt, amennyire engedi az időm. De itt most nem is az én nevem a lényeg, hanem ezúttal Tibi, aki leosztott egy…..
LucziI
2011.07.06 10:11:32
@Tibi88: Egy véleményen vagyunk szerintem. :)
LucziI
2011.07.06 10:13:35
@Tibi88: Belegondolva, hogy azért kellett megállni mert elédszalad egy gyerek, ez a barom meg beléd csattan hátulról, mert "ő siet"...
LucziI
2011.07.06 12:11:50
@hallari:
utána néztem.
(24. § (3) Lakott területen belül a járművek vezetői kötelesek az elindulási szándékát jelző, menetrend szerint közlekedő autóbusznak és trolibusznak a megállóhelyről való elindulását (jobb szélső sávba való besorolását) – ha ez hirtelen fékezés nélkül megtehető – lassítással, szükség esetén megállással is lehetővé tenni. Az autóbusz, illetőleg a trolibusz vezetője azonban ilyen esetben is csak akkor indulhat el, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről.)
Jól emlékszem, 2006-ban is élt ez a szabály.
utána néztem.
(24. § (3) Lakott területen belül a járművek vezetői kötelesek az elindulási szándékát jelző, menetrend szerint közlekedő autóbusznak és trolibusznak a megállóhelyről való elindulását (jobb szélső sávba való besorolását) – ha ez hirtelen fékezés nélkül megtehető – lassítással, szükség esetén megállással is lehetővé tenni. Az autóbusz, illetőleg a trolibusz vezetője azonban ilyen esetben is csak akkor indulhat el, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről.)
Jól emlékszem, 2006-ban is élt ez a szabály.
Kettős érzésekkel olvastam el Mónika levelét. Hiszen ő is elég szabálytalan volt, mégis az bosszantotta fel, hogy a másik fél egy testesebb járművel szintén szabályt sértett. És ezzel kialakult egy veszélyhelyzet, mely szerencsére nem végződött balesettel. Ennyire azért nem…..
Ma rakodták hajóba a gönyűi kikötőben a Jász-Vasút Kft. 40 62 002-3 pályaszámú (ex MÁV M62 150, régebben M62 049) 116,5 tonna tömegű mozdonyát és több pályaépítő gépét. A rakodás érdekessége a nagy tömegen kívül, hogy a vágányok nem érnek a rakpartig, így a…..
Bocs a hülye címért, csak egy-egy Pagoda SL-t és egy Infiniti M30d-t lőttem mostanában.
..
LucziI
2011.06.30 18:25:14
LucziI
2011.07.01 11:35:30
@Hammer: Én csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy a címben nyelvtanilag hibásan szerepel a szó.
Vagy lehet, hogy az éjszakás műszak miatt én nem értem a tréfát... :D
Vagy lehet, hogy az éjszakás műszak miatt én nem értem a tréfát... :D
Egyszer nagyon régen született még egy poszt, melyben Orosz Peti kicsit megkarcolta a méret-problémát, hogy vajon miért nem növekszik az autók beltere egyenes arányban a sofőrök átlagmagasságával.Ahhoz a poszthoz készült egy zseniális kép, amelyik Csikós szerint életszerűtlen.…..
Robnak köszönet a fotókért.A tulaj állítólag a klasszikus kinézetre hajtott. Hááát.....
LucziI
2011.06.17 11:37:43
Alapvető spirituális tapasztalat, hogy a világon minden mindennel összefügg – ez teszi rejtelmessé, ugyanakkor kalandossá és meglepetésekkel telivé az életet. Mondok egy példát: sose gondoltam volna, hogy egy halott ember, John DeLorean és én össze vagyunk kötve ebben a finom, de…..
LucziI
2011.06.17 08:38:47
A boon.hu nevű regionális portál hirdetett autószépségversenyt a közelgő miskolci tuningfesztivál alkalmából. A benevezett autók a fészbuk oldalukon megtalálhatóak, közülük pedig jó pár ideillik, amelyeket több olvasónk is ajánlott. Köszönet értük!Haladjunk típus szerinti…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz