Adatok
bIasius
0 bejegyzést írt és 198 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Szcientológia Egy Kicsit Őszintébben
Claudio Lugli OTVIII Nyílt Levele David Miscavige Kapitányhoz
2014.12.23 12:44:25
Kedves Dave,
Eltelt némi idő amióta utoljára beszéltünk, szóval elhatároztam hogy írok egy pár sort.Igazán nagyra értékelem ahogyan gondolsz rám mostanában. Abban a pillanatban ahogyan fiam Flavio jelentette neked hogy blogokat olvasok az Interneten, elküldted hozzám az USA-ból…..
A sáfrány az optimizmus és a jó hangulat virága.Gyönyörű napsütéssel indult az idei sáfrányszüret. Kibontották virágaikat a valódi sáfrányok. A virágzás ideje alatt minden nap szedni kell, mert a le nem szedett virág másnapra elhervad értékes bibeszálaival együtt.…..
bIasius
2014.02.24 20:41:30
Szépen összefoglalt írást hülyeséget olvastam arról, hogy az új, BKV-bérlettel csatolt diákigazolvánnyal kapcsolatban. Számos technológiai tévedés mellett teljesen fölöslegesen próbálnak hangulatot kelteni.
Mi az RFID?
Az RFID (Radio Frequency IDentification) automatikus…..
Szcientológia: objektíven és szubjektíven
Szcientológusok nemzetközi szövetsége - tagsági és adományozási szintek
2008.03.24 21:35:00
A szcientológia központi adománygyűjtő szervezet az IAS (International Association of Scientologists). Itt vannak a tagsági és támogatási szintek, és a legnagyobb támogatók nevei. Tagsági szintek: Féléves bevezető tagság …..
bIasius
2013.07.19 02:50:45
@Lenkei munkatársa:
Voltam egy tájékoztatón, ahol egy magas rangú Sea org tag azt mondta, hogy Miszkevics (csak így magyarosan) tájékoztatót tartott a Super Pover-ről, és azt mondta, hogy akik nem munkatársak azok a 12 eljárásból csak 10-et kapnak.
Szóval úgy néz ki, hogy Lenkeit behúzták a csőbe és adomány ide adomány oda, ha nem áll be munkatársnak nem kapja meg azt amiért milliókat áldozott és éveket várt.
Voltam egy tájékoztatón, ahol egy magas rangú Sea org tag azt mondta, hogy Miszkevics (csak így magyarosan) tájékoztatót tartott a Super Pover-ről, és azt mondta, hogy akik nem munkatársak azok a 12 eljárásból csak 10-et kapnak.
Szóval úgy néz ki, hogy Lenkeit behúzták a csőbe és adomány ide adomány oda, ha nem áll be munkatársnak nem kapja meg azt amiért milliókat áldozott és éveket várt.
Ehhez nem kell különösebb kommentár... ..
bIasius
2013.07.19 01:55:32
CSAK SZCIENTOLÓGUSOKNAK:
Mi a baj az IAS-el?
Csak annyi, hogy hivatalosan nem is létezhetne.
LRH konkrét céllal hozta létre a tagsági rendszert annak idején. (Nem az IAS-t.)
Az egyik célja az volt, hogy pénzügyi forrást biztosítson a terjeszkedés frontvonalának, azaz a könyvterjesztésnek.
Ezt a pénzügyi vonalat ma elhappolta az IAS, és nem valósul meg az amit LRH alapvetően akart.
Sok ember nem hajlandó ezzel szembenézni, és a valódi tudás (könyvek) terjesztése helyett bedőlnek annak, hogy PR kampányokra van szükség.
Rengeteg pénzt gyűjtöttek internetes megjelenésre. A VALÓDI statok (ellenben a belső PR-al) a béka segge alól a föld középpontja felé tartanak.
Forrás: bizinformaciok.hu/www.scientology.org
Látható, hogy az IAS által finanszírozott hatalmas reklámkampányok (bannerek, amik időnként ellepik a netet) szinte hatástalanok. Nem érik el a céljukat. A féléves stat leolvasható állapota: válság (szükség), de inkább veszély, mivel egy régóta elhúzódó válságról van szó. Fél éve lefelé megy a trend.
Ha szcientológus vagy és érdekel az igazság, akkor olvasd el a tagsággal kapcsolatos HCO PL-eket. Ezek ma is "érvényben" vannak, ugyanis semmilyen más HCO PL nem helyezte hatályon kívül őket.
Az IAS egy önkényesség, amit a legjobb esetben is egy marxista alapokon nyugvó filozófia elhintésével igazolnak. A működési alapja a következő:
Mindenkitől a képességei szerint, és mindenkinek a szükségletei szerint.
Így működik a jövedelemadó rendszer is.
És erről a rendszerről azt írja LRH, hogy elnyomó, mivel a magas statot bünteti, az alacsonyat jutalmazza.
Így ma már azokat a területeket nem is látjuk a születésnapi játékokon, amik IAS támogatást "kapnak".
Érthető, mert nagy lenne a felháborodás az igazságtalanság miatt.
A képlet egyszerű: Vedd el a pénzt onnét ami terjeszkedést generálna (könyvterjesztés), és költsd el olyan dologra ami eleve kudarcra van ítélve (hamis PR).
Tehát pont a cél ellen dolgozik. Egy hamis menedzsment, amely theta célok mellé pozicionálja magát.
Kötelező olvasmányok a tagsági pénzek felhasználásával kapcsolatban szcientológusoknak:
HCO PL 1965. márc. 22.:
„Az egész díjat a HCO könyvalapba kell befizetni, amelyből Szcientológia könyvek hirdetését, és könyvszámlákat lehet kifizetni.” -LRH-
HCO PL 1965. szept. 1. R IV. kiadv. Jav. kiad.: 1978. márc. 27.:
„Az egész összeg annak a területnek a HCO-könyvszámlájára megy, ahol a tagságot vették (…) A tagsági pénzek terjesztésre fordítandók.” -LRH-
HCO PL 1965. máj. 11. R II. kiadv. Jav kiad.: 1983. júli. 7.:
„Minden tagsági pénzt be kell fizetni, az 1-es számú Pénzügyi Iroda bankszámlára, majd át kell utalni a HCO könyvszámlára. (…) Minden tagságot készpénzben kell fizetni (csak ingyenes tagság és készpénzzel fizetett tagság létezik) közvetlenül az orgnak. A tagságokat csak az org HCO könyvszámlájára lehet átutalni.
(…)
A tagsági díjak (…) semmilyen esetben sem költhetők el olyan dologra, amit irányelv kifejezetten nem engedélyez.” -LRH-
Megfigyelhető, hogy a legutolsó HCO PL az IAS alapítása előtt egy évvel lett újra kiadva.
Ezeket a HCO PL-eket semmilyen más HCO PL nem helyezte hatályon kívül. Tehát ma is "érvényben" vannak.
Mi történik?
KI hozta létre az IAS-t?
KI változtatta meg a tagsági pénzek felhasználását?
KELL ott lennie legalább egy személynek. És ez a személy nem LRH, mert ő leírta és közzé tette volna a változtatást.
Ha szcientológus vagy menj csak végig az IAS létét illetően a Hogyan kerekedjünk felül a szóbeli techen ellenőrző listán becsülettel.
Ne feledd: Ami nincs leírva az nem igaz!!
Ezzel kapcsolatban bővebben a Rejtett "adatvonal" (Hidden "data line") c. HCO PL-ben olvashatsz még.
Javaslatom: addig ne fizess tagsági pénzt, amíg nem látsz róla LRH referenciát.
Ha mutatnak egyet, akkor meg követeld meg, hogy azt tartsák be.
Én kértem PL-eket, de konkrétan ki lett jelentve a tagsági tiszt által, hogy nem léteznek ilyenek.
Ezt egy magas rangú org munkatárs is alátámasztotta, egy olyan, aki benne van az ügyvezetői tanácsban.
Tegyél te is egy próbát: Kérjél HCO PL-t az IAS-ről, és arról, hogy milyen HCO PL helyezte hatályon kívül a fent idézett PL-eket, amely feljogosítja a tagsági tisztet arra, hogy elküldje az orgból ezeket a pénzeket az IAS-nek.
Mi a baj az IAS-el?
Csak annyi, hogy hivatalosan nem is létezhetne.
LRH konkrét céllal hozta létre a tagsági rendszert annak idején. (Nem az IAS-t.)
Az egyik célja az volt, hogy pénzügyi forrást biztosítson a terjeszkedés frontvonalának, azaz a könyvterjesztésnek.
Ezt a pénzügyi vonalat ma elhappolta az IAS, és nem valósul meg az amit LRH alapvetően akart.
Sok ember nem hajlandó ezzel szembenézni, és a valódi tudás (könyvek) terjesztése helyett bedőlnek annak, hogy PR kampányokra van szükség.
Rengeteg pénzt gyűjtöttek internetes megjelenésre. A VALÓDI statok (ellenben a belső PR-al) a béka segge alól a föld középpontja felé tartanak.
Forrás: bizinformaciok.hu/www.scientology.org
Látható, hogy az IAS által finanszírozott hatalmas reklámkampányok (bannerek, amik időnként ellepik a netet) szinte hatástalanok. Nem érik el a céljukat. A féléves stat leolvasható állapota: válság (szükség), de inkább veszély, mivel egy régóta elhúzódó válságról van szó. Fél éve lefelé megy a trend.
Ha szcientológus vagy és érdekel az igazság, akkor olvasd el a tagsággal kapcsolatos HCO PL-eket. Ezek ma is "érvényben" vannak, ugyanis semmilyen más HCO PL nem helyezte hatályon kívül őket.
Az IAS egy önkényesség, amit a legjobb esetben is egy marxista alapokon nyugvó filozófia elhintésével igazolnak. A működési alapja a következő:
Mindenkitől a képességei szerint, és mindenkinek a szükségletei szerint.
Így működik a jövedelemadó rendszer is.
És erről a rendszerről azt írja LRH, hogy elnyomó, mivel a magas statot bünteti, az alacsonyat jutalmazza.
Így ma már azokat a területeket nem is látjuk a születésnapi játékokon, amik IAS támogatást "kapnak".
Érthető, mert nagy lenne a felháborodás az igazságtalanság miatt.
A képlet egyszerű: Vedd el a pénzt onnét ami terjeszkedést generálna (könyvterjesztés), és költsd el olyan dologra ami eleve kudarcra van ítélve (hamis PR).
Tehát pont a cél ellen dolgozik. Egy hamis menedzsment, amely theta célok mellé pozicionálja magát.
Kötelező olvasmányok a tagsági pénzek felhasználásával kapcsolatban szcientológusoknak:
HCO PL 1965. márc. 22.:
„Az egész díjat a HCO könyvalapba kell befizetni, amelyből Szcientológia könyvek hirdetését, és könyvszámlákat lehet kifizetni.” -LRH-
HCO PL 1965. szept. 1. R IV. kiadv. Jav. kiad.: 1978. márc. 27.:
„Az egész összeg annak a területnek a HCO-könyvszámlájára megy, ahol a tagságot vették (…) A tagsági pénzek terjesztésre fordítandók.” -LRH-
HCO PL 1965. máj. 11. R II. kiadv. Jav kiad.: 1983. júli. 7.:
„Minden tagsági pénzt be kell fizetni, az 1-es számú Pénzügyi Iroda bankszámlára, majd át kell utalni a HCO könyvszámlára. (…) Minden tagságot készpénzben kell fizetni (csak ingyenes tagság és készpénzzel fizetett tagság létezik) közvetlenül az orgnak. A tagságokat csak az org HCO könyvszámlájára lehet átutalni.
(…)
A tagsági díjak (…) semmilyen esetben sem költhetők el olyan dologra, amit irányelv kifejezetten nem engedélyez.” -LRH-
Megfigyelhető, hogy a legutolsó HCO PL az IAS alapítása előtt egy évvel lett újra kiadva.
Ezeket a HCO PL-eket semmilyen más HCO PL nem helyezte hatályon kívül. Tehát ma is "érvényben" vannak.
Mi történik?
KI hozta létre az IAS-t?
KI változtatta meg a tagsági pénzek felhasználását?
KELL ott lennie legalább egy személynek. És ez a személy nem LRH, mert ő leírta és közzé tette volna a változtatást.
Ha szcientológus vagy menj csak végig az IAS létét illetően a Hogyan kerekedjünk felül a szóbeli techen ellenőrző listán becsülettel.
Ne feledd: Ami nincs leírva az nem igaz!!
Ezzel kapcsolatban bővebben a Rejtett "adatvonal" (Hidden "data line") c. HCO PL-ben olvashatsz még.
Javaslatom: addig ne fizess tagsági pénzt, amíg nem látsz róla LRH referenciát.
Ha mutatnak egyet, akkor meg követeld meg, hogy azt tartsák be.
Én kértem PL-eket, de konkrétan ki lett jelentve a tagsági tiszt által, hogy nem léteznek ilyenek.
Ezt egy magas rangú org munkatárs is alátámasztotta, egy olyan, aki benne van az ügyvezetői tanácsban.
Tegyél te is egy próbát: Kérjél HCO PL-t az IAS-ről, és arról, hogy milyen HCO PL helyezte hatályon kívül a fent idézett PL-eket, amely feljogosítja a tagsági tisztet arra, hogy elküldje az orgból ezeket a pénzeket az IAS-nek.
bIasius
2013.07.19 02:09:50
@ThufirHawat:
zsugorodó spirál: folyamatos rosszabbodással, csökkenéssel vagy összehúzódással jellemezhető állapot.
zsugorodó spirál: folyamatos rosszabbodással, csökkenéssel vagy összehúzódással jellemezhető állapot.
Szcientológia: objektíven és szubjektíven
A Drogmentes Maraton kitört a csendből
2013.04.19 14:53:58
Új év, új drogmentes maraton. Ismét elindultak a drogok nélküli életet és a szcientológiát népszerűsíteni ("Mondj nemet a drogokra, mondj igent a szcientológiára!" - lehetne a valóságot tükröző mottójuk. )
Április 13-án volt a nyitórendezvény, a List (sic!) Ferenc…..
bIasius
2013.05.24 21:34:34
@Rózsabogár: Szia!
A füzet az előtt került a kezembe, mielőtt meghaltak volna a barátaim. Egyébként ez a drogtéma nagyon túl van misztifikálva. Hihetetlenül könnyű leállni róla. Természetesen tényleg nincs olyan füzet ami lehozza az embert. A füzetek erre képtelenek, lévén tárgyak. Az ember képes magát megszabadítani ha betartja azt ami ott le van írva. Legalább is nekem sikerült. Ez nem varázslat vagy ilyesmi. :) Olyan mint egy recept amikor főz valaki. Ha követi, akkor a végén ott a kaja. Ennyi. Tényleg nem kell túl misztifikálni a dolgot.
A füzet az előtt került a kezembe, mielőtt meghaltak volna a barátaim. Egyébként ez a drogtéma nagyon túl van misztifikálva. Hihetetlenül könnyű leállni róla. Természetesen tényleg nincs olyan füzet ami lehozza az embert. A füzetek erre képtelenek, lévén tárgyak. Az ember képes magát megszabadítani ha betartja azt ami ott le van írva. Legalább is nekem sikerült. Ez nem varázslat vagy ilyesmi. :) Olyan mint egy recept amikor főz valaki. Ha követi, akkor a végén ott a kaja. Ennyi. Tényleg nem kell túl misztifikálni a dolgot.
bIasius
2013.07.03 09:33:28
@Rózsabogár:
Azt hiszem sikerül telóról is linkelnem.
m.origo.hu/itthon/20121208-pszichiater-kell-a-hisztis-gyereknek-atirjak-a-pszichiatria-nagy.html#comments
Remélem műkszik a link.
Azt hiszem sikerül telóról is linkelnem.
m.origo.hu/itthon/20121208-pszichiater-kell-a-hisztis-gyereknek-atirjak-a-pszichiatria-nagy.html#comments
Remélem műkszik a link.
Szcientológia: objektíven és szubjektíven
Egész nap gyűrték, míg oda nem adta a 10 millát
2011.01.13 10:56:00
A következő sikerbeszámolót Kunfalvy Ákos, a kétes értékű "Szabadságérem" egyik birtokosa tette közzé a szcientológus levelezőlistán.Nagyon jól illusztrálja, hogy egész pontosan mi is történik az ún. "magasabb szinteken", amikor a célpont már…..
bIasius
2013.02.03 10:29:06
@Dr. A. Nordenholz:
Hát igen. Szolgáltatni kéne a cseréért. Hubbard idejében is volt adománygyűjtés. Egy évi tagság 5 hamburger ára volt. Az életre szóló meg kb. 100 hamburger. Szerintem ezek az árak reálisak voltak. Gyerek koromban (a nagyanyám utasítására)ennél többet kellett a perselybe dobni a vasárnapi misén, ahol századszor hallgattam végig ugyanazt az éneket, miközben csengőszóra kellett letérdelni és énekelni, hogy "szent vagy szent vagy szent vagy, mindenségnek ura istene..."
Az sem valami jó buli. :) De van aki erre kattan. Egészségére.
Hát igen. Szolgáltatni kéne a cseréért. Hubbard idejében is volt adománygyűjtés. Egy évi tagság 5 hamburger ára volt. Az életre szóló meg kb. 100 hamburger. Szerintem ezek az árak reálisak voltak. Gyerek koromban (a nagyanyám utasítására)ennél többet kellett a perselybe dobni a vasárnapi misén, ahol századszor hallgattam végig ugyanazt az éneket, miközben csengőszóra kellett letérdelni és énekelni, hogy "szent vagy szent vagy szent vagy, mindenségnek ura istene..."
Az sem valami jó buli. :) De van aki erre kattan. Egészségére.
Szcientológia: objektíven és szubjektíven
A szcientológia menedzsment rendszerének ("admin tech") kritikája
2008.07.24 17:36:45
Előszó: nem vagyok se közgazdász, MBA-t sem végeztem. Az itt leírtak saját tapasztalataimat és megfigyeléseimet tükrözik, teljesen szakmai elemzéssel nem tudok szolgálni sajnos. Hubbard sok más tévképzetén kívül azt is hitte magáról, hogy a szervezés területén is zseni.…..
bIasius
2012.03.29 18:45:37
Egyébként mondjon bárki bármit, szerintem nagyon jó működési irányelvek vannak leírva.
A probléma leginkább az, hogy egyszerűen képtelenek néhányan felfogni, hogy miről szól, pedig tök egyszerűek. Ennek következménye a kidobott hűtő :) (beszarok, hogy ilyen megtörténhet), a kaja körbekínálás (röhej), stb.
Az irányelvek alapvetően azért léteznek, hogy elősegítsék a terjeszkedést.
Na most kérdezem én: egy kidobott hűtő, hogyan segíti elő a terjeszkedést?
Egy meghamisított stat hogyan segíti elő a terjeszkedést?
Neeeem... Akik ilyet csinálnak azok droidok.
Nem a statokért dolgozunk, hanem az eredményekért, amiket aztán statlapon jelölünk.
Hofi jut erről eszembe.
"A 14 disznóból tizet exportálunk a többit megesszük mi."
www.youtube.com/watch?v=BxIzZHD_89I
A probléma leginkább az, hogy egyszerűen képtelenek néhányan felfogni, hogy miről szól, pedig tök egyszerűek. Ennek következménye a kidobott hűtő :) (beszarok, hogy ilyen megtörténhet), a kaja körbekínálás (röhej), stb.
Az irányelvek alapvetően azért léteznek, hogy elősegítsék a terjeszkedést.
Na most kérdezem én: egy kidobott hűtő, hogyan segíti elő a terjeszkedést?
Egy meghamisított stat hogyan segíti elő a terjeszkedést?
Neeeem... Akik ilyet csinálnak azok droidok.
Nem a statokért dolgozunk, hanem az eredményekért, amiket aztán statlapon jelölünk.
Hofi jut erről eszembe.
"A 14 disznóból tizet exportálunk a többit megesszük mi."
www.youtube.com/watch?v=BxIzZHD_89I
bIasius
2012.03.29 19:05:37
@anonymoushun: Bár már nagyon régi a bejegyzésed, ettől függetlenül írok mégis egy választ.
Én pl. nem azért vagyok itt, hogy védjem az egyházat. És nem is azért, hogy támadjam.
Egyébként szerintem nem sok vizet zavar ez a blog, legyen itt támadás, vagy védekezés.
A dolog nem itt dől el.
Nekem szcientológusként azért hasznos ez a hely, mert olyan dolgokat olvasok, amelyeknek ha UTÁNANÉZEK és MEGVIZSGÁLOM (értve ez alatt azt, hogy tényleg létezik-e a helyzet) akkor bizony sok esetben azt találom, hogy igen ott a helyzet.
Na most őrültség lenne részemről, ha egy létező rossz helyzetet úgy akarnék kezelni, hogy lehordom azt, aki leírja, vagy megpróbálnám elhitelteleníteni.
Ez ugye nem oldaná meg a rossz helyzetet.
Egyszóval ez a blog egy olyan eszköz számomra, mint egy statisztika. Indikátor.
Van amikor hamis, mert néhány anon droidnak elszállt a fantáziája, és van amikor valós.
Ezeket nagyon jól lehet használni annak érdekébe, hogy a dolgokat sínre rakjuk.
Egyszóval segítség.
Én szívesen olvasok bármit, ami arról szól, hogy miért rossz a Szcientológia.
Én pl. nem azért vagyok itt, hogy védjem az egyházat. És nem is azért, hogy támadjam.
Egyébként szerintem nem sok vizet zavar ez a blog, legyen itt támadás, vagy védekezés.
A dolog nem itt dől el.
Nekem szcientológusként azért hasznos ez a hely, mert olyan dolgokat olvasok, amelyeknek ha UTÁNANÉZEK és MEGVIZSGÁLOM (értve ez alatt azt, hogy tényleg létezik-e a helyzet) akkor bizony sok esetben azt találom, hogy igen ott a helyzet.
Na most őrültség lenne részemről, ha egy létező rossz helyzetet úgy akarnék kezelni, hogy lehordom azt, aki leírja, vagy megpróbálnám elhitelteleníteni.
Ez ugye nem oldaná meg a rossz helyzetet.
Egyszóval ez a blog egy olyan eszköz számomra, mint egy statisztika. Indikátor.
Van amikor hamis, mert néhány anon droidnak elszállt a fantáziája, és van amikor valós.
Ezeket nagyon jól lehet használni annak érdekébe, hogy a dolgokat sínre rakjuk.
Egyszóval segítség.
Én szívesen olvasok bármit, ami arról szól, hogy miért rossz a Szcientológia.
Szcientológia: objektíven és szubjektíven
Visszavág az "oknyomozó" szcientológus
2012.03.11 09:24:11
A HVG-ben jelent meg nemrég a cikk:Szcientológus prospektust osztogattak egy óvodábanÉrdemes elolvasni az egész cikket, a lényegi pontokat kiemelem:Egy XVI. kerületi önkormányzati óvodában pár hete egy egészségről szóló kiadványt kaptak a gyerekek. A szülők vették észre…..
Egyik olvasónk jóvoltából megszereztem a tavaly novemberben minden nagy adományozónak kiküldött anyagot, mely további adományokra buzdít az "ideális org" projektre.Íme:..
bIasius
2012.03.01 10:26:03
@bIasius:
Igazából azért írtam ezt le, mert akik szcientológia ellenesek, azoknak nem árt tudni, hogy a szcientológia alapítója mit írt. Azért nem árt tudniuk, hogy ne azonosítsák a szcientológiát, egy olyan programmal, amelyről az alapítója már '78-ban megmondta, hogy nem fog menni.A másik ok amiért leírtam, hogy aki szcientológusnak gondolja magát annak a figyelmét az ADATSOROZAT-ra irányítsam, mert ott van leírva, hogy mit kell tenni ahhoz, hogy egy Org ideális legyen. És az merőben különbözik attól, ami ezen címszó alatt folyik idestova 8 éve. Már ebből az egyetlen PL-ből tudhattuk volna, hogy kudarcra van ítélve, mivel olyan erőforrásokra alapozott program, amely nem létezik. Ez ilyen egyszerű.
Igazából azért írtam ezt le, mert akik szcientológia ellenesek, azoknak nem árt tudni, hogy a szcientológia alapítója mit írt. Azért nem árt tudniuk, hogy ne azonosítsák a szcientológiát, egy olyan programmal, amelyről az alapítója már '78-ban megmondta, hogy nem fog menni.A másik ok amiért leírtam, hogy aki szcientológusnak gondolja magát annak a figyelmét az ADATSOROZAT-ra irányítsam, mert ott van leírva, hogy mit kell tenni ahhoz, hogy egy Org ideális legyen. És az merőben különbözik attól, ami ezen címszó alatt folyik idestova 8 éve. Már ebből az egyetlen PL-ből tudhattuk volna, hogy kudarcra van ítélve, mivel olyan erőforrásokra alapozott program, amely nem létezik. Ez ilyen egyszerű.
bIasius
2012.03.01 11:51:27
@bIasius:
Kutakodjunk tovább:
Az Ideális Org project egy olyan stratégiai terv része, amely a bolygó clearrétételének megvalósítása céljából futtatnak.
Mit mond LRH?
ADMIN KNOW-HOW Sorozat 43. CSATATERV
"De a stratégiai terv olyan programoktól és projektektől függ...amelyek a rendelkezésre álló erőforrások keretein belül elvégezhetők"
"Az ilyen tervezésbe a végrehajthatóság tényezője is belép. Ez a rendelkezésre álló erőforrásoktól függ."
(Tehát eleve a stratégiai tervezéskor figyelembe kell venni a rendelkezésre álló erőforrásokat, mivel a végrehajthatóság ettől függ. Nem túl bonyolult.)
Kutakodjunk tovább:
Az Ideális Org project egy olyan stratégiai terv része, amely a bolygó clearrétételének megvalósítása céljából futtatnak.
Mit mond LRH?
ADMIN KNOW-HOW Sorozat 43. CSATATERV
"De a stratégiai terv olyan programoktól és projektektől függ...amelyek a rendelkezésre álló erőforrások keretein belül elvégezhetők"
"Az ilyen tervezésbe a végrehajthatóság tényezője is belép. Ez a rendelkezésre álló erőforrásoktól függ."
(Tehát eleve a stratégiai tervezéskor figyelembe kell venni a rendelkezésre álló erőforrásokat, mivel a végrehajthatóság ettől függ. Nem túl bonyolult.)
bIasius
2012.03.06 07:51:47
@bIasius:
Leginkább azok figyelmébe ajánlom a következő LRH írást, akik kezdik azonosítani LRH-t azzal ami manapság történik. Szeretném ha látnák, LRH nem mondta, hogy indíts el egy "tarháló" akciót, sőt kifejezetten ellenezte és meg is indokolta, hogy miért ellenzi.
LÉTFONTOSSÁGÚ ADATOK A PROMÓCIÓRÓL, A PROMÓZÁS ALAPJAI c. HCO-PL
"SOHA ne törekedjetek arra, hogy anyagi támogatást kapjatok ahhoz, amit csináltok(...) Dobjatok ki bármit, vagy bárkit, ami vagy aki azért dolgozik, hogy arra késztessen benneteket, hogy anyagi támogatást kapjatok, vagy aki anyagi támogatást követel az iroda működtetéséhez(...) Az anyagi támogatás a bukás kiváló módja, és MINDIG zsákutcába vezet."
Leginkább azok figyelmébe ajánlom a következő LRH írást, akik kezdik azonosítani LRH-t azzal ami manapság történik. Szeretném ha látnák, LRH nem mondta, hogy indíts el egy "tarháló" akciót, sőt kifejezetten ellenezte és meg is indokolta, hogy miért ellenzi.
LÉTFONTOSSÁGÚ ADATOK A PROMÓCIÓRÓL, A PROMÓZÁS ALAPJAI c. HCO-PL
"SOHA ne törekedjetek arra, hogy anyagi támogatást kapjatok ahhoz, amit csináltok(...) Dobjatok ki bármit, vagy bárkit, ami vagy aki azért dolgozik, hogy arra késztessen benneteket, hogy anyagi támogatást kapjatok, vagy aki anyagi támogatást követel az iroda működtetéséhez(...) Az anyagi támogatás a bukás kiváló módja, és MINDIG zsákutcába vezet."
Jó kis cím, nem? Most arra gondolsz, hogy csak azért írtam ezt, mert azt szerettem volna elérni, hogy belépj és megtudd hogy valójában ez csak egy vicc volt. A vicc viszont az, ahogy belekerülsz a csapdába, észre sem veszed, azt hiszed szerelmes vagy, wooooow megtaláltam az igazit. És…..
bIasius
2012.02.07 12:06:16
@Sunny: Az esztétika...
Ajaj. Azonnal beindul a csodálat:)
A csodálat nagy kincs. A csodálat az univerzális oldószer! :)
És aki kapja szeret benne fürdeni.
Itt kezdődik a csapda mindkét fél számára.
A kérdés itt az, hogy a csodálat egy oda-vissza áramlás lesz-é a két terminál között, vagy csak egyirányú.
Ha nincs meg a kétirányú áramlás, akkor gáz lesz. De ezért nem szabad a szépséget okolni. Mivel csodálatot csak a szépek tudnak lecsapolni, egyfajta azonosító logikával mondhatnánk azt is, hogy a szépek életenergia-vámpírok :)
De nem a szépséggel van a baj, hanem azzal, ahogyan némelyek a szépségükért kapott csodálaton keresztül (ami egy kommvonal) kezdik el rángatni a mit sem sejtő áldozatot.
És ezt teljesen tudatosan teszik. Pontosan tudják, hogy mit csinálnak.
Csak ezekkel a szépekkel van baj.
Ajaj. Azonnal beindul a csodálat:)
A csodálat nagy kincs. A csodálat az univerzális oldószer! :)
És aki kapja szeret benne fürdeni.
Itt kezdődik a csapda mindkét fél számára.
A kérdés itt az, hogy a csodálat egy oda-vissza áramlás lesz-é a két terminál között, vagy csak egyirányú.
Ha nincs meg a kétirányú áramlás, akkor gáz lesz. De ezért nem szabad a szépséget okolni. Mivel csodálatot csak a szépek tudnak lecsapolni, egyfajta azonosító logikával mondhatnánk azt is, hogy a szépek életenergia-vámpírok :)
De nem a szépséggel van a baj, hanem azzal, ahogyan némelyek a szépségükért kapott csodálaton keresztül (ami egy kommvonal) kezdik el rángatni a mit sem sejtő áldozatot.
És ezt teljesen tudatosan teszik. Pontosan tudják, hogy mit csinálnak.
Csak ezekkel a szépekkel van baj.
Szcientológia: objektíven és szubjektíven
Elérhető az MTV videótárban a "Míg végül semmid sem marad"
2011.10.31 11:03:00
Előzmény: Leadja az M1 a német, szcientológiáról szóló filmdrámát Itt megnézhető szinkronosan:http://videotar.mtv.hu/Videok/2011/10/31/06/Mig_vegul_semmid_sem_marad.aspx(Sajnos beilleszteni nem tudtam valamiért). Egyébként most 4. a toplistájukon! :)..
Szcientológia: objektíven és szubjektíven
Öt éve tart a "van székház, de mégsincs" állapot - II. rész
2010.08.06 00:01:00
(az előző bejegyzés folytatása)
2006. augusztus végén hagytuk abba. Ekkora már az egyházé volt az épület, és összegyűlt 850 millió forint a felújításra és a berendezésre...
bIasius
2011.11.16 13:34:55
@triarius:
"Ha csak ez lenne a gond... Biztos vagyok benne, hogy ha a szci "egyház" nyitna valamilyen irodát, ahol ingyen vagy hétköznapi szülő által megfizethető áron kezelnék a hiperaktív gyerekeket (páciens lenne elég), akkor lenne lehetősége a tudományának bemutatására. Csak akkor esetleg kiderülne (mint ahogy a Narconon esetében ki is derült), hogy a tudományuk nem sokat ér. Sokkal egyszerűbb a partvonal mellől kiabálni, és kockázata sincsen."
Hát te aztán igazán vicces vagy! :)
Én a heroinról álltam le 5 nap alatt több mint 10 év droghasználat után a NARCONONB-ban használt módszerrel.
Két barátom (bocs a többiektől az ismételgetésért)akik meg pszichiáterhez fordultak ugyanakkor, kb 2-3 hónap múlva meghaltak. Rivotrilt és Depridolt szedtek.
Nekem aztán magyarázhatod, hogy mennyire nem hatékony a Narconon módszere! :)
"Ha csak ez lenne a gond... Biztos vagyok benne, hogy ha a szci "egyház" nyitna valamilyen irodát, ahol ingyen vagy hétköznapi szülő által megfizethető áron kezelnék a hiperaktív gyerekeket (páciens lenne elég), akkor lenne lehetősége a tudományának bemutatására. Csak akkor esetleg kiderülne (mint ahogy a Narconon esetében ki is derült), hogy a tudományuk nem sokat ér. Sokkal egyszerűbb a partvonal mellől kiabálni, és kockázata sincsen."
Hát te aztán igazán vicces vagy! :)
Én a heroinról álltam le 5 nap alatt több mint 10 év droghasználat után a NARCONONB-ban használt módszerrel.
Két barátom (bocs a többiektől az ismételgetésért)akik meg pszichiáterhez fordultak ugyanakkor, kb 2-3 hónap múlva meghaltak. Rivotrilt és Depridolt szedtek.
Nekem aztán magyarázhatod, hogy mennyire nem hatékony a Narconon módszere! :)
bIasius
2011.11.16 13:51:39
@triarius:
Köszönöm, semmi kedvem "világhírű" szcientológusokkal (vagy szcientológusok szimpatizánsaival, egyre megy) vitázni, bár azt azért megkérdezném tőle, hogy mi a véleménye arról, hogy Hubbard annakidején tudatosan, kifejezetten üzleti meggondolásból választotta az egyházi státuszt, tehát nem "csak úgy" lett egyház. Szerintem ez a kérdés amúgy minden más kérdést fölöslegessé tesz."
Nos, ha megkérdeznéd tőle, én nagyjából megadtam az elérhetőséget. Tedd fel a kérdésed biztos megválaszolja.
Köszönöm, semmi kedvem "világhírű" szcientológusokkal (vagy szcientológusok szimpatizánsaival, egyre megy) vitázni, bár azt azért megkérdezném tőle, hogy mi a véleménye arról, hogy Hubbard annakidején tudatosan, kifejezetten üzleti meggondolásból választotta az egyházi státuszt, tehát nem "csak úgy" lett egyház. Szerintem ez a kérdés amúgy minden más kérdést fölöslegessé tesz."
Nos, ha megkérdeznéd tőle, én nagyjából megadtam az elérhetőséget. Tedd fel a kérdésed biztos megválaszolja.
bIasius
2011.11.16 16:21:17
@triarius:
"A fiam osztályában volt egy ilyen gyerek. Nagy most ő nem unatkozott, hanem tört-zúzott, verekedett, gyakorlatilag mindenki belekötött, székeket borogatott, és hasonlók. Az ilyenek tombolnak-rombolnak-verekednek, és mindent el lehet róluk mondani, csak azt nem, hogy azért unatkoznak, mert olyan jó tanulók. (Mellesleg nem szed semmit). Könnyű azt mondani, hogy a tanár oldja meg, mikor semmilyen eszköze nincs egy ilyen gyerekhez."
Az ilyen esetek pusztán nevelés kérdése. Amíg a gyermek kiskorú, addig törvény szerint a szülő a felelős a tetteiért.
Az ilyen gyermek szüleit és életkörülményét kell kivizsgálni első lépésben.
Tehát a tanár igenis tud tenni.
Fel tudja hívni a gyámhatóság figyelmét a gyerekre.
Lehet, hogy ütik-verik otthon, ő meg az iskolában "adja vissza" mind azt a rosszat amit előző este kapott.
Lehet, hogy nem táplálkozik rendesen és emiatt idegbeteg.
Vagy nem alussza ki magát.
Ki tudja?
Amíg ezek nincsenek kivizsgálva, addig hogyan is lehetne bármit tenni?
"A gyerek kissé olyan mint egy tiszta lap.
Ha rossz dolgokat írunk rá, rossz dolgokat fogunk leolvasni róla. De a gyerek a lappal ellentétben önmagától is képes elkezdeni írni, és leginkább a már leírtakat írja majd."
Na most jöhet az, hogy ne dogmázzak! :)
"A fiam osztályában volt egy ilyen gyerek. Nagy most ő nem unatkozott, hanem tört-zúzott, verekedett, gyakorlatilag mindenki belekötött, székeket borogatott, és hasonlók. Az ilyenek tombolnak-rombolnak-verekednek, és mindent el lehet róluk mondani, csak azt nem, hogy azért unatkoznak, mert olyan jó tanulók. (Mellesleg nem szed semmit). Könnyű azt mondani, hogy a tanár oldja meg, mikor semmilyen eszköze nincs egy ilyen gyerekhez."
Az ilyen esetek pusztán nevelés kérdése. Amíg a gyermek kiskorú, addig törvény szerint a szülő a felelős a tetteiért.
Az ilyen gyermek szüleit és életkörülményét kell kivizsgálni első lépésben.
Tehát a tanár igenis tud tenni.
Fel tudja hívni a gyámhatóság figyelmét a gyerekre.
Lehet, hogy ütik-verik otthon, ő meg az iskolában "adja vissza" mind azt a rosszat amit előző este kapott.
Lehet, hogy nem táplálkozik rendesen és emiatt idegbeteg.
Vagy nem alussza ki magát.
Ki tudja?
Amíg ezek nincsenek kivizsgálva, addig hogyan is lehetne bármit tenni?
"A gyerek kissé olyan mint egy tiszta lap.
Ha rossz dolgokat írunk rá, rossz dolgokat fogunk leolvasni róla. De a gyerek a lappal ellentétben önmagától is képes elkezdeni írni, és leginkább a már leírtakat írja majd."
Na most jöhet az, hogy ne dogmázzak! :)
Végre megírhatom azt a bejegyzést, amelyet szívem szerint már 3 évvel ezelőtt megírtam volna.Az utóbbi időben nem sokat írtam a blogra - ennek oka az volt, hogy írtam egy könyvet, felvállalva a valódi nevem, a szcientológiával kapcsolatos "élményeimről", valamint…..
bIasius
2011.11.15 21:05:14
bIasius
2011.11.15 21:11:39
bIasius
2011.11.15 22:29:56
@Reformer:
"félreértetted, nem engem nyomtak el, hanem én voltam az elnyomó 10 évig, sőt papírom is van róla :)"
Tényleg félreértettelek. Így már érthető.
"félreértetted, nem engem nyomtak el, hanem én voltam az elnyomó 10 évig, sőt papírom is van róla :)"
Tényleg félreértettelek. Így már érthető.
Előzmény: Újabb lázadó elem...A múltkor már volt szó róla, hogy a jelek szerint van pár elégedetlenkedő elem az egyházban. Újabb e-mail ment tőlük a tagságnak: Szcientológus barátaim!Köszönöm a sok bíztatást, az építő jellegű észrevételeket!Látszik, hogy nem csak…..
bIasius
2011.11.14 18:39:25
@TellVilmos:
Igaz, nagyon naiv a levél.
Kiugrasztásnak sem jó mert kétélű lehet.
Jó kis DSA- nézőpont ahonnan nézel. :) Nem véletlen.
Vili!
Szerinted tényleg maga a szcientológia mint alkalmazott filozófia a jó célpont a támadásokra?
Azzal van baj?
Igaz, nagyon naiv a levél.
Kiugrasztásnak sem jó mert kétélű lehet.
Jó kis DSA- nézőpont ahonnan nézel. :) Nem véletlen.
Vili!
Szerinted tényleg maga a szcientológia mint alkalmazott filozófia a jó célpont a támadásokra?
Azzal van baj?
Többször elhangzott már, hogy időnként az egyházon belül egy hazugságvizsgálatra is alkalmas eszközzel (E-méter) faggatják az embert a bűneiről. Tényleg van ilyen, ezt "konfessziónak" hívják arrafelé. A "Hídon" ugye, ami a szcientológia…..
bIasius
2011.11.05 12:54:13
@TBone: Amikor "isten nevében" a háborúban lelövöd az ellenséget.
bIasius
2011.11.05 13:35:12
@TBone:
" TBone 2009.03.19. 15:55:00
Azert a 33-as kerdesre sem egyszeru valaszolni. Kovettel valaha is buntetendo emberolest?
Milyen a nem buntetendo emberoles?"
Amikor "isten nevében" a háborúban lelövöd az ellenséget.
" TBone 2009.03.19. 15:55:00
Azert a 33-as kerdesre sem egyszeru valaszolni. Kovettel valaha is buntetendo emberolest?
Milyen a nem buntetendo emberoles?"
Amikor "isten nevében" a háborúban lelövöd az ellenséget.
Beindult "az elnyomás kezelése" az egyháznál - megpróbálják megakadályozni az egyháztörvény megváltoztatását.Ennek részeként körlevelekben szólítják fel a mostani és volt tagokat is ennek a petíciónak az…..
bIasius
2011.11.05 12:04:33
@bIasius: És milyen érdekes, kezd a petícióban megfogalmazott aggodalom testet ölteni az országban.
"Ezen túlmenően a törvénytervezet különbséget tesz a különböző felekezetek "fontossága és értéke" között, ami nem pusztán diszkriminatív, hanem újfent előrevetíti annak lehetőségét, hogy ebből a pozitív diszkriminációból egy súlyos következményekkel járó negatív diszkrimináció fejlődik ki."
És mi van ma a józan figyelmeztetés ellenére?
Pontosan az, ami a petícióban meg lett fogalmazva. "Súlyos következményekkel járó negatív diszkrimináció fejlődik ki"
index.hu/belfold/2011/06/27/elkuldik_kecelrol_a_nem_katolikus_gyerekeket/
"Ezen túlmenően a törvénytervezet különbséget tesz a különböző felekezetek "fontossága és értéke" között, ami nem pusztán diszkriminatív, hanem újfent előrevetíti annak lehetőségét, hogy ebből a pozitív diszkriminációból egy súlyos következményekkel járó negatív diszkrimináció fejlődik ki."
És mi van ma a józan figyelmeztetés ellenére?
Pontosan az, ami a petícióban meg lett fogalmazva. "Súlyos következményekkel járó negatív diszkrimináció fejlődik ki"
index.hu/belfold/2011/06/27/elkuldik_kecelrol_a_nem_katolikus_gyerekeket/
Nem is olyan régen az országgyűlés elfogadta a 2012. január 1-jétől hatályos egyházi törvényt, mely ismét vitákat gerjesztett a "Tisztelt Házban". De még mielőtt nekilátnánk a mostani helyzet kielemzésének, nézzük meg, hogy az elmúlt évtizedekben milyen…..
Budapest, 2011. július 12. Magyarország újabb szégyenteljes törvényt alkotott. Ezúttal a keresztény fundamentalista, önmagát demokratának is nevező néppárt vezérletével és a Fidesz teljes odaadásával kigolyóztak minden egyházat az egyházak sorából, melyek nem keresztények…..
Szcientológia: objektíven és szubjektíven
A szcientológia szervezeti felépítése Magyarországon I.
2008.06.24 17:07:00
A hivatalos szcientológia honlapokon semmi információt nem találunk az egyház magyarországi vezető tisztségviselőiről, szervezeti felépítéséről. Úgy gondolom, hogy ez közérdekű adat, ezért most pótolom ezt a hiányosságot. Nézzük sorba: Magyarországi Szcientológia…..
bIasius
2011.10.17 15:59:49
Szcientológia: objektíven és szubjektíven
Betiltottak egy pár Hubbard könyvet Oroszországban
2010.04.21 22:35:34
MTI-hír, HVG-ről átvéve. Szélsőségesnek minősítette egy orosz bíróság Ron Hubbard, a szcientológia egyház alapítója több írását, amelyeket így betiltanak Oroszországban - jelentette be szerdán a legfőbb ügyészség Moszkvában. A Hanti-Manszi Autonóm Terület…..
bIasius
2011.06.22 16:44:14
@exscn: Hát a tudományért mindent. Elég fanatikus lehetett, hogy klinikai körülmények között felügyelet mellett megvizsgálta önmaga bőrén, hogy mit is okoz az LSD.
Szóval a csajnak bent volt az integritása.
Megfigyelte és leírta a saját tapasztalatait.
Kevesen hoznának ekkora áldozatot, hogy kísérleti patkányt játszanak.
Szóval a csajnak bent volt az integritása.
Megfigyelte és leírta a saját tapasztalatait.
Kevesen hoznának ekkora áldozatot, hogy kísérleti patkányt játszanak.
bIasius
2011.06.22 16:51:35
@exscn:
"Ja, ilyen sikereim nekem is voltak. Harcoltam eleget én is az idiótákkal, úgyhogy engem is kirúgtak egyszer.
Mondjuk én egy idő után nem törődtem sokat a fordításokkal, inkább megtanultam angolul. Neked is javaslom."
Na akkor viharedzett vagy te is! :)
Azt hiszem most tényleg megfogadom az angol tanulási tanácsot.
Mióta kijöttek az Alapok, meg a kongresszusok, bánom, hogy egy narrátor által felmondott anyagot hallgatok.
Meg hát ott a nagyvilág...
Tényleg neki kell állnom.
Az 500 szavas szókincsemmel nem sokra megyek a világban :)
"Ja, ilyen sikereim nekem is voltak. Harcoltam eleget én is az idiótákkal, úgyhogy engem is kirúgtak egyszer.
Mondjuk én egy idő után nem törődtem sokat a fordításokkal, inkább megtanultam angolul. Neked is javaslom."
Na akkor viharedzett vagy te is! :)
Azt hiszem most tényleg megfogadom az angol tanulási tanácsot.
Mióta kijöttek az Alapok, meg a kongresszusok, bánom, hogy egy narrátor által felmondott anyagot hallgatok.
Meg hát ott a nagyvilág...
Tényleg neki kell állnom.
Az 500 szavas szókincsemmel nem sokra megyek a világban :)
Szcientológia: objektíven és szubjektíven
Kitüntetést kapott az egyik szcientológus vezető az OPNI bezáratásáért
2010.12.16 16:27:00
Dobos János és Hídvégi Klára, az Állampolgári Bizottság az Emberi Jogokért elnevezésű pszichiátriaellenes szervezet vezetői megkapták a Szabadságérmet David Miscavige-től, az egyház nemzetközi vezetőjétől, többek között az OPNI bezáratásáért.A Szabadságérem (Freedom…..
bIasius
2011.06.16 22:03:12
@Hozzá Szóló:
:D
Jó volt ez az ufós hasonlat a gipszszoborral, meg az égő csipkebokorral.
Már nekem is többször eszembe jutott, hogy valami hasonló példát felhozzak, csak azért nem tettem, mert nem akartam megsérteni, az itt levő keresztényeket a hitükkel kapcsolatban.
Egyébként a Mária rádió tényleg nagyon gáz.
Én katolikus nevelést kaptam gyerekkoromban.
Úgy kezdődött, hogy először is a megkérdezésem nélkül kimondták, hogy ez a hitem.
Aztán lelocsoltak vízzel. Később hittanórákra kellett járnom.
Soha nem értettem, hogy miért kell csengőszóra letérdelni, felállni. Azt tudtam csak, hogy aki nem így tesz az nagyon neveletlen rossz gyerek és a pokolra jut.
Kár, hogy nincs pokol, mert akkor a pedofil papok is ott végeznék.
Szerencsére még időben megszöktem hittanról.
:D
Jó volt ez az ufós hasonlat a gipszszoborral, meg az égő csipkebokorral.
Már nekem is többször eszembe jutott, hogy valami hasonló példát felhozzak, csak azért nem tettem, mert nem akartam megsérteni, az itt levő keresztényeket a hitükkel kapcsolatban.
Egyébként a Mária rádió tényleg nagyon gáz.
Én katolikus nevelést kaptam gyerekkoromban.
Úgy kezdődött, hogy először is a megkérdezésem nélkül kimondták, hogy ez a hitem.
Aztán lelocsoltak vízzel. Később hittanórákra kellett járnom.
Soha nem értettem, hogy miért kell csengőszóra letérdelni, felállni. Azt tudtam csak, hogy aki nem így tesz az nagyon neveletlen rossz gyerek és a pokolra jut.
Kár, hogy nincs pokol, mert akkor a pedofil papok is ott végeznék.
Szerencsére még időben megszöktem hittanról.
Egyik ismerősömet ezzel keresték meg.Az átlag tehetősebb szcientológus 1-5 naponta kap egy ilyen jellegű megkeresést. "Adományozz" a munkatárs repülőjegyére, önkéntes lelkészeknek autójavításra, a misszió villanyszámlájára, stb. Olyan is volt, hogy egy munkatárs…..
bIasius
2011.06.16 00:27:06
@antiszci17: Hogy kinek milyen tanok kellenek vagy sem azt én nem tudom.
Amit a gyerekekkel való bánásmódról leírtál az nagyon helyénvaló.
Ilyen lenne egy ideális helyzet a gyereknek.
100 évvel ezelőtt nem volt Szcientológia, mégsem voltak drogosok.
Viszont drogterjesztők sem voltak.
Ma vannak drogterjesztők.
A drogok nem csak úgy "terjednek".
Azokat terjesztik.
Ennek az ellen pillére azok a csoportok, akik a drogmegelőzésben tevékenykednek.
Mindegy, hogy kik azok.
Tanulságos videó a drogprobléma visszaszorításáról. Parlamenti felszólalás.
www.youtube.com/watch?v=JE2YoO_7Ano&feature=related
2009-ben rakták fel a videót, ehhez képest összesen 104 megtekintés van.
Ebből látszik, hogy hány embert érdekel az országban a téma.
"Egyébként pedig a fiatalok túlnyomó része nem lesz drogos. Ez nem Hubbardnak vagy a szci nek köszönhető, hanem ..."
Tudom, hogy sok fiatal nem lesz drogos.
És persze, hogy a jó nevelésnek köszönhető.
De sajnos a nem túlnyomó résznél, amelyik potenciálisan drogos lesz már eleve probléma van a családban.
Szerintem ezek azok, akik esetleg drogokkal akarják "megoldani" a problémájukat, mert nem kapják meg mind azt a törődést amire szükségük lenne, amelyeket felsoroltál.
Nem árt, ha tudják ezek a gyerekek, hogy milyen veszélyeket rejtenek a drogok és hogy semmit nem lehet vele "megoldani".
És igen. Ismerjük el a nem drogos gyerekek szüleit a törődésükért.
Amit a gyerekekkel való bánásmódról leírtál az nagyon helyénvaló.
Ilyen lenne egy ideális helyzet a gyereknek.
100 évvel ezelőtt nem volt Szcientológia, mégsem voltak drogosok.
Viszont drogterjesztők sem voltak.
Ma vannak drogterjesztők.
A drogok nem csak úgy "terjednek".
Azokat terjesztik.
Ennek az ellen pillére azok a csoportok, akik a drogmegelőzésben tevékenykednek.
Mindegy, hogy kik azok.
Tanulságos videó a drogprobléma visszaszorításáról. Parlamenti felszólalás.
www.youtube.com/watch?v=JE2YoO_7Ano&feature=related
2009-ben rakták fel a videót, ehhez képest összesen 104 megtekintés van.
Ebből látszik, hogy hány embert érdekel az országban a téma.
"Egyébként pedig a fiatalok túlnyomó része nem lesz drogos. Ez nem Hubbardnak vagy a szci nek köszönhető, hanem ..."
Tudom, hogy sok fiatal nem lesz drogos.
És persze, hogy a jó nevelésnek köszönhető.
De sajnos a nem túlnyomó résznél, amelyik potenciálisan drogos lesz már eleve probléma van a családban.
Szerintem ezek azok, akik esetleg drogokkal akarják "megoldani" a problémájukat, mert nem kapják meg mind azt a törődést amire szükségük lenne, amelyeket felsoroltál.
Nem árt, ha tudják ezek a gyerekek, hogy milyen veszélyeket rejtenek a drogok és hogy semmit nem lehet vele "megoldani".
És igen. Ismerjük el a nem drogos gyerekek szüleit a törődésükért.
bIasius
2011.06.16 12:25:38
@antiszci17: persze-persze, hogy volt drog, de olvass vissza, mi a magyar helyzetről beszélünk, meg a drogmentes maratonról.
bIasius
2011.06.16 13:38:28
@antiszci17:
Én sem látom az okát, hogy miért ne lehessen egy az egyben átvenni a német modellt.
Szerintem akár már ma neki is állhatsz, hogy bevezesd.
Csatlakozol hozzájuk, képződsz, toborzol segítőket, kiképzed vagy képezteted őket, nyitsz egy nonprofit szervezetet, elkezded a munkát, felmutatod a jó eredményeket és ezek után támogatást szerzel jó szándékú emberektől a további tevékenységedhez.
Nagy vonalakban ennyi.
Ez ilyen egyszerű.
És ha felmutattad az eredményeket, szólj és én támogatni foglak. Ezt megígérem.
Támogattam én már sok mindent ami jó az emberiségnek. A greenpeace-től kezdve a vöröskeresztig.
Csak rajtad áll a dolog. Indítsd be és legyél eredményes.
Egy kis biztatás a dologhoz:
www.youtube.com/watch?v=WOaj0YUb06I
Én sem látom az okát, hogy miért ne lehessen egy az egyben átvenni a német modellt.
Szerintem akár már ma neki is állhatsz, hogy bevezesd.
Csatlakozol hozzájuk, képződsz, toborzol segítőket, kiképzed vagy képezteted őket, nyitsz egy nonprofit szervezetet, elkezded a munkát, felmutatod a jó eredményeket és ezek után támogatást szerzel jó szándékú emberektől a további tevékenységedhez.
Nagy vonalakban ennyi.
Ez ilyen egyszerű.
És ha felmutattad az eredményeket, szólj és én támogatni foglak. Ezt megígérem.
Támogattam én már sok mindent ami jó az emberiségnek. A greenpeace-től kezdve a vöröskeresztig.
Csak rajtad áll a dolog. Indítsd be és legyél eredményes.
Egy kis biztatás a dologhoz:
www.youtube.com/watch?v=WOaj0YUb06I
Szcientológia: objektíven és szubjektíven
Letartóztattak egy vezető szcientológust
2011.05.30 15:03:00
Az ausztrál média információi szerint letartóztatták Jan Eastgate-t, az Állampolgári Bizottság az Emberi Jogokért (Citizens Commission on Human Rights, CCHR) elnevezésű szcientológus antipszichiátriai szervezet első számú nemzetközi vezetőjét.Forrás:Indul a…..
bIasius
2011.06.16 11:03:10
@exscn: "Ezeket az összeesküvés-elméleteket nagyon bírtam én is, mikor szcientológus voltam :) (...)
Egy erősen kontrollált közösségben nagyon fontos az ilyen cizellált közös ellenségkép fenntartása. "
Annak idején, amikor még fent voltam az ilyen "önként és dalolva feladom a személyiségi jogaimat" c. portálokon mit az IWIW meg a Facebook, Szcientológusok tömkelegének linkeltem be ilyen filmeket.
Meglepő volt a reakció.
Többen is kifejtették, hogy bár sok igazság van ezekben a filmekben, mégis inkább enturbulatívak és csak felzaklatják az embereket. A megoldás nem az, hogy belenyomjuk az embereket , hanem az, hogy inkább kihozzuk ezekből.
Szóval nem osztom a saját tapasztalataim alapján azt amit írtál, ugyanis én felmértem és TUDOM, hogy mi az általános hozzáállás ezekkel a filmekkel kapcsolatban.
Persze van olyan is akit nagyon is érdekel.
Megoszlanak a vélemények.
Egy erősen kontrollált közösségben nagyon fontos az ilyen cizellált közös ellenségkép fenntartása. "
Annak idején, amikor még fent voltam az ilyen "önként és dalolva feladom a személyiségi jogaimat" c. portálokon mit az IWIW meg a Facebook, Szcientológusok tömkelegének linkeltem be ilyen filmeket.
Meglepő volt a reakció.
Többen is kifejtették, hogy bár sok igazság van ezekben a filmekben, mégis inkább enturbulatívak és csak felzaklatják az embereket. A megoldás nem az, hogy belenyomjuk az embereket , hanem az, hogy inkább kihozzuk ezekből.
Szóval nem osztom a saját tapasztalataim alapján azt amit írtál, ugyanis én felmértem és TUDOM, hogy mi az általános hozzáállás ezekkel a filmekkel kapcsolatban.
Persze van olyan is akit nagyon is érdekel.
Megoszlanak a vélemények.
bIasius
2011.06.16 11:16:36
@exscn: "Ezeket az összeesküvés-elméleteket nagyon bírtam én is, mikor szcientológus voltam :)"
Nézd meg a Háború a Nemzet ellen c filmet.
Aztán gondolkodj el, hogy vajon igaz-e az ami benne áll.
Vagy ott van az "A PÉNZ MINT ADÓSSÁG" c film.
Gyönyörűen elmondja, még a válság előtt, hogy mi a probléma a pénzügyi rendszerrel.
Aztán be is következett.
Kipukkadt a lufi.
Most mondok neked valamit, ami majd csak néhány év múlva fog bekövetkezni:
Be fogják dönteni a tőzsdét.
Ugyan úgy mint az ingatlan hiteleket.
Ez a középosztály lehúzása lesz.
Rengeteg ember fog nincstelenné válni, akik most internetes tőzsdén fektetik be a pénzüket.
Most gyűjtik a kuncsaftokat.
Iszonyat nyomulás megy rajta az egész bolygón.
Egyre többen választják a "könnyű pénznek" ezt a módját. Sőt van aki nagyon sikeres.
De amikor már elér egy bizonyos határt a befizetések összege, be fogják dönteni és futhat mindenki a pénze után.
NE LEGYEN IGAZAM!!!
Ezt kívánom.
De nem így néz ki sajnos a helyzet.
Nézd meg a Háború a Nemzet ellen c filmet.
Aztán gondolkodj el, hogy vajon igaz-e az ami benne áll.
Vagy ott van az "A PÉNZ MINT ADÓSSÁG" c film.
Gyönyörűen elmondja, még a válság előtt, hogy mi a probléma a pénzügyi rendszerrel.
Aztán be is következett.
Kipukkadt a lufi.
Most mondok neked valamit, ami majd csak néhány év múlva fog bekövetkezni:
Be fogják dönteni a tőzsdét.
Ugyan úgy mint az ingatlan hiteleket.
Ez a középosztály lehúzása lesz.
Rengeteg ember fog nincstelenné válni, akik most internetes tőzsdén fektetik be a pénzüket.
Most gyűjtik a kuncsaftokat.
Iszonyat nyomulás megy rajta az egész bolygón.
Egyre többen választják a "könnyű pénznek" ezt a módját. Sőt van aki nagyon sikeres.
De amikor már elér egy bizonyos határt a befizetések összege, be fogják dönteni és futhat mindenki a pénze után.
NE LEGYEN IGAZAM!!!
Ezt kívánom.
De nem így néz ki sajnos a helyzet.
bIasius
2011.06.16 12:19:44
@exscn: Tulajdonképpen ahonnét nézed igazad is van.
Pont néhány hónapja gondolkodtam el, hogy ezek nem kimondottan összeesküvések, hanem egyfajta gondolkodásmód.
Annak a néhány multimilliárdos embernek a gondolkodásmódja, akik mindenben csak a profitot keresik.
És ha valami a profit útjába áll, azt könyörtelenül kinyírják.
És a módszereik nem hétköznapiak.
Nem az igazságosság az alapelvük, hanem a bármi áron győzelem.
És még nem is a profit az igazi céljuk.
Az csak eszköz.
A cél a totális kontroll.
Nézd meg mit csináltak Irakkal.
Van egy jó kis film erről.
No end in sight a címe, ha érdekel.
Szerinted a 9tizen1 úgy történt ahogy azt az amerikai média előadja?
Akarsz röhögni?
Egy tv műsorban megkérték a nézőket, hogy szavazzanak azzal kapcsolatban, hogy a kormány továbbra is eltussolja-e az igazságot.
A nézők több mint fele igennel szavazott! :)
Na ilyen világban élünk.
Ez felhívás az agymosásra.
Érted?
Azt akarja a nézők többsége, hogy továbbra is tartsák titokba a tényeket.
Szóval mit várunk ezektől az emberektől?
Azt, hogy majd átnézik a pénzügyi rendszer felépítésnek nyílt és tényszerű adatait?
A fenét! Ők álomvilágban akarnak élni.
Mert az nem jár felelősséggel.
Bízni akarnak a kormányukban.
Nem akarják azt hallani, hogy akire szavaztak, az egy szélhámos, mert akkor nem lenne igazuk, hogy rá szavaztak.
Csapda, és ebben vergődnek.
Ezért van szükség olyan filmekre mint pl. az 0bama átverés.
Pont néhány hónapja gondolkodtam el, hogy ezek nem kimondottan összeesküvések, hanem egyfajta gondolkodásmód.
Annak a néhány multimilliárdos embernek a gondolkodásmódja, akik mindenben csak a profitot keresik.
És ha valami a profit útjába áll, azt könyörtelenül kinyírják.
És a módszereik nem hétköznapiak.
Nem az igazságosság az alapelvük, hanem a bármi áron győzelem.
És még nem is a profit az igazi céljuk.
Az csak eszköz.
A cél a totális kontroll.
Nézd meg mit csináltak Irakkal.
Van egy jó kis film erről.
No end in sight a címe, ha érdekel.
Szerinted a 9tizen1 úgy történt ahogy azt az amerikai média előadja?
Akarsz röhögni?
Egy tv műsorban megkérték a nézőket, hogy szavazzanak azzal kapcsolatban, hogy a kormány továbbra is eltussolja-e az igazságot.
A nézők több mint fele igennel szavazott! :)
Na ilyen világban élünk.
Ez felhívás az agymosásra.
Érted?
Azt akarja a nézők többsége, hogy továbbra is tartsák titokba a tényeket.
Szóval mit várunk ezektől az emberektől?
Azt, hogy majd átnézik a pénzügyi rendszer felépítésnek nyílt és tényszerű adatait?
A fenét! Ők álomvilágban akarnak élni.
Mert az nem jár felelősséggel.
Bízni akarnak a kormányukban.
Nem akarják azt hallani, hogy akire szavaztak, az egy szélhámos, mert akkor nem lenne igazuk, hogy rá szavaztak.
Csapda, és ebben vergődnek.
Ezért van szükség olyan filmekre mint pl. az 0bama átverés.
Szcientológia: objektíven és szubjektíven
A szcientológia szervezeti felépítése Magyarországon V.
2008.07.28 23:47:00
A múltkori bejegyzések folytatása. Előzmények: A szcientológia szervezeti felépítése Magyarországon I. A szcientológia szervezeti felépítése Magyarországon II. A szcientológia szervezeti felépítése Magyarországon III. A szcientológia szervezeti felépítése Magyarországon…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
LRH ED 301 INT, Ron's Journal 30
"SUPER POWER. A super fantastic, but confidential series of rundowns that
can be done on anyone whether Dianetic Clear or not that puts the person into fantastic shape unleashing the super power of a thetan. This is the means that puts Scientologists into a new realm of ability enabling them to create the New World. It puts world Clearing within reach in the future. This is a parallel rundown to Power in Saint Hills which is taken by the Dianetic Clear. It consists of 12 separate high power rundowns which are brand new and enter realms of the tech never before approached. Power is still very much in use on the Grade Chart but is for those who didn’t go Clear on Dianetics. Super Power will be delivered at Saint Hills within the next 6 weeks as we are right now super grooming the Super Power auditors in a special international course. It will be delivered in almost all languages.
The New World Corps is being formed and trained this very minute, candidates for which must be Class IV, OT IIIs. Orgs were once promised Power for their staffs. If org staff are very, very good and get on policy and everything. they will one day look up and see a New World Corps team move in on them, and then.... New World Corps mean just that!"