Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Rommel6600

0 bejegyzést írt és 47 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A múlt héten 66 emberrel a fedélzetén eltűnt az EgyptAir Párizsból Kairóba tartó járata kapcsán még mindig folyik a találgatás arról, vajon mi történhetett. Ilyen esetek kapcsán érthető módon mindig felmerül a biztonság kérdése, most is csak az a biztos, hogy semmi sem…..
Már az is érthetetlen, hogy a Wizz Air rendszerét kicsinálja, ha a Gipsz Jakab család azonos nevű tagjai együtt szeretnének utazni, de ez még lehet sima technikai zűr. De vajon miért olyan baromi nehéz az ügyfélszolgálatukkal kommunikálni? Tisztelt Fogyasztóvédelmi iroda, A mai napon a Wizzair…..
Naiv ügyfél nyugdíjas szülei elé a ház kapujába tették le a 80 kilós hűtőt az Euronics "futárjai", és ezért még külön pénzt is kértek: A miskolci Euronics üzletben csereakciós hűtőgépet vásároltak a szüleim. A régi hűtőt 10.000.-Ft-ért beszámították a…..
Sándornak 3 kisebb csomagja veszett el áprilisban, amik az amerikai feladók szerint a magyar vámon akadhattak el. A NAV-nál azonban olyan szintű szervezeti káosz uralkodik, hogy nem hogy azt nem tudták megmondani, hol vannak a küldemények, odáig nem jutottak el, hogy kiderítsék, ki az…..
Rommel6600 2012.05.30 10:17:38
@knt: Jajj, mert a DHL olyan szuper, mi? Csak azért írok, hogy közöljem: Németből DHL-el feladott csomagot itthon a Királyi posta fog kézbesíteni, majd ne lepődj meg. A DHL express-t lehet, hogy nem, olyat még nem vettem igénybe, a horror ára miatt, de sima DHL Versandot igen. Ha ennél több/kicsivel gyorsabb kell akkor már a GLS, de tőlük sem vagyok elájulva. Legutóbb egy hét alatt ért ide a csomagom velük németből, lassan olyanok lesznek ők is mint szeretett postánk. (Csomagkövetés elég komoly spéttel működik a több órától kezdve két nap is lehet mire az infót meglátod a neten, nem tudnak segíteni a magyar ügyfélszolgálaton amíg nincs fizikailag ott a csomag (hívjam őket hajnali négykor még kiszállítás előtt), pedig csak egy nyamvandt telefonszámot kéne hozzáírni stb) Igaz eddig minden megérkezett, de kb ennyi a pozitívum amit velük kapcsolatban el lehet mondani.
Azt hiszem nem kell túlságosan hosszan ecsetelni, miért ellenkezik sikoltozva az emberi logikával a repülőgépre szabad ég alatt történő várakozás. Naiv ügyfél és utastársai 30 percig áztak, mielőtt elindultak Stockholmba. Hello Homar, Láttam a három héttel ezelőtti…..
Rommel6600 2012.05.11 00:17:02
@MacChicken: Nem hinnéd?! Hinni a templomban kell, itt az alapvető hozzáállásukról van szó, amelyet az utasok felé tanúsítanak. Azaz, pl ha kevés az utas akkor könnyen itt maradsz. Hidd el elég ilyet láttam már. Meg olyat is, hogy milyen az amikor hagyományos légitársasággal történik valami késés, törlés. (meg átfoglalás, amit szintén csináltam is...) Ott szempont az is, hogy eljuss A-ból B-be mert vállalta is ezt a légitársaság, nem csak egy kb bónusz mint a rinyairnéknél.
Tetszik, hogy pont a KLM-et hozod példának, tavaly nyáron például egyszer sem késett :) Sem én nem láttam késni, sem a kollégák nem emlékeztek egy esetre sem :) Nyilván Amszti-BUD viszonylatra gondolok.
Nem azt mondom, hogy nem repülnék RYR-el, de én legalább a helyükön kezelem őket. És ez az amit sok ember elfelejt, aztán tépi a száját, hogy mekkorát szívott. (lásd posztoló) Azaz, ha olyan útra kell mennem ahol fontos, hogy odaérjek max másnap, tuti nem őket fogom választani. És nem azért mert ARN helyett mondjuk skavstára visznek ki a francba, vagy MUC helyett memmingenbe, hanem mert ha szükség van egyfajta biztonságra, kiszámíthatóságra az utazás lefolyását illetően, akkor nem az fog számítani, hogy 7500Ft legyen a retúr jegy. Ha heti 20 órát repülsz is, akkor is többet láttam már nálad _BELÜLRŐL_ ami a repteret, repülést, légitársaságokat illeti, szakmai szemmel egész más mint amit az utas lát.

+1 eset: Azt írod: "Na bumm, ott maradok pár órát egy reptéren. Megyek a következővel." Esett már meg, hogy törlés miatt _NEM_ tudott elmenni az utas, csak két héttel későbbi járatra foglalták át, akkorra volt hely és ritka is volt a járat. Szegény utas nyilván nem két hét múlva akart utazni, borult neki minden, nem volt más lehetősége, mint megkapta a kompenzációját és hazament... Gondolom kitalálod melyik cégről van szó...
Rommel6600 2012.05.11 13:14:54
@MacChicken: Ki beszélt itt elkeseredett hangon? Honnan veszed, hogy a Malévnál dolgoztam? És malévos dolgozókról rajtad kívül ki beszélt, Te *******?! És még én köpködök?! Pfff
Repkedjél inkább, aludj a terminálban, és vegyél két-három menekülőjegyet is, csak ne itt oszd az észt arról, hogy ez milyen fasza... Biztos hülyék az emberek, de valamiért a többség nem ezt preferálja...
Egyszer ha a fent leírt helyzetbe kerülsz, szóljál már, és kimegyek megnézni az arcod amikor a) kurvára ráfizetéssel de megveszel egy másik jegyet mert hoppon maradtál, b) lemész a Hertzhez és kikérsz egy kocsit amivel mondjuk nekivágsz egy Finnországi/Brit útnak. Kíváncsi leszek akkor is ennyire fasza gyerek leszel-e...
Rommel6600 2012.05.11 13:21:02
@Csokis: Jajj, ne is mondd. De inkább ne beszéljünk ebben a topicban róluk, nem ezt érdemlik. És a többi légitársaság sem, legyen hagyományos, vagy fapados, ami az utast nem nyűgnek és két lábon járó pénztárcának nézi, alázatot tanúsít a szakma iránt, az nem ezt érdemli.
Krisztián mamájának a lutoni reptéren kényszerből feladott kézipoggyászából elloptak 18 ezer forintot. Kiváncsian várjuk, melyik reptér válaszol hamarabb. Az biztos, hogy rontja az esélyeiket, hogy érkezéskor nem vették észre, és nem ott tettek panaszt. Amúgy lehet, hogy…..
Rommel6600 2012.05.08 23:05:42
@tildy:): Akkor lehet, hogy még jól be is késetted a járatodat azzal a mézzel! Ha ugyanis egy poggyászból szivárog valami, akkor az összes létező hatóság (tűzoltók, tűzszerészek, rendőrök, FBŐ stb) kivonul a helyszínre, körbeparavánozzák és tűzszerész vizsgálja meg a poggyászt! Ha ártalmatlannak nyilvánítják, akkor mehet a gépre. Elvileg ha rakodás közben ilyet találnak azonnal a földre kell tenni és elmenni onnan jó messzire mindenkinek, a tűzszerészek megérkezéséig a helyszínt biztosítani kell stb. Persze a valóságban úgy működik, hogy megfogja a rampás a kérdéses csomagot, elviszi kb ötven méterre, hogy ne zavarjon senkit, és folyik tovább a munka... A gép pedig itthagyja a csomagot, nem várják meg, hogy kiérjenek a tűzszerészek és végezzenek, ők meg addig ne csináljanak semmit. Szóval ha a tied körbe volt szalagozva akkor könnyen lehet, hogy a folyó méz miatt lett átvizsgálva és még örülhetsz, hogy vagy a rakodás elején kezdett el folyni, és belefért a tűzszerések munkája, vagy rendesek voltak, hogy nem hagyták itt, hanem még megvárták, hogy végezznekek és utolsónak feldobták a gépre...
Feladott poggyászt kinyitni tényleg csak rendőr és a csomag gazdája jelenlétében lehet, kivéve a fenti esetet...
Rommel6600 2012.05.08 23:15:02
@Col.Maybourne: Szerintem fapadosok nem nagyon deliveryznek. SRK meg ilyenek persze lehet, mert kis gépeik vannak, de pl RYR is manuálisat használ ha jól tudom.
Illetve még bejátszhat a reptér is, LGW-n is csak tavaly október óta lehet deliveryzni.
Rommel6600 2012.05.08 23:50:24
Amúgy nem értem a posztolót. Szerinte használhatatlan 18eFt Angliában?! Jó rég óta konvertibilis a forint, egy reptéren pedig általában van pénzváltó, induló és érkező oldalon bőven. Nem gondolja, hogy aki eltulajdonította esetleg meló után beváltja és ha már egy sörre való kijön belőle ő már jól járt?!

Félreértés ne essék, nem akarom bántani a poggyászosztályozóban dolgozókat, meg a rakodókat, de hát fizikai melósok és elég kuli melót végeznek - Lisztferihegyen és Londonban is. Azt már csak zárójelesen jegyezném meg, hogy ha már magyarisztánozunk és itt alapból lopnak akkor gondolja végig, hogy egy Londoni reptéren általában kik a poggyászrakodók? Hát a kameruniaktól kezdve a lengyeleken át a magyarokig mindenki. Szóval az is lehet, hogy ugyanolyan (magyar) állampolgársága volt a londoni rakodónak meg a budapestinek is... Így korántsem egyértelmű, hogy hol lophatták ki a pénzt.

Szeretem, hogy a sok laikus (vagy írhattam volna rosszindulatú dilettánst is) szerint csak Ferihegyen és kirakodás után érkezőben tűnhet el érték a poggyászokból... Hát ez baromira nem így van! Egy rakodás közben számtalan pillanat van ami a rakodóknak bőven elég lehet arra, hogy gyakorlott mozdulatokkal kinyissák a legtöbb fajta zárat és kivegyenek bármit. Berakodás közben már a gép mellett is előfordulhat várakozás amikor a csomagokat még nem pakolják, ilyenkor is megeshet, illetve még a raktérben is eltűnhetnek az értékek. Ritka az a gép aminek kifelé nyílik a cargo ajtaja (pl F70) a legtöbbnek befelé nyílik és különben is valaki biztosan be kell, hogy másszon, hogy lehetséges legyen a rakodás. Attól függően, hogy melyik net-sectionba kell tenni a csomagokat még jobban be kellhet mászni, ott is elég lehet pár pillanat egy lezáratlan táskából kiszedni valamit. És ha a poggyászosztályozó be is van kamerázva, a gép és az apron baromira nincs...

Amúgy a légitársaságok kikötik, hogy feladott poggyászban érték (készpénz, hitelkártya, műtárgy stb) nem szállítható, ha mégis ez történik nem vállalnak érte felelősséget. Ezért aztán ha a táskám méret és súlykorláton belül van és tudom, hogy érték van benne, én aztán oda nem adnám, nincs az az Isten (vagy purser). Vagy pakoljon a személyzet normálisan, vagy palizzon be mást, és vegye el tőle. Ha nem adom oda, akkor is maximum a kapitány jelentheti ki, hogy nem visz el, de ezt valószínűleg egyik légitársaság kapitánya sem meri (már) meglépni, mert egyrészt ez az egész általában személyzeti hiba folytán következik be (nem pakolnak normálisan a stuvik, vagy ők is többet engednek fel mint kéne), másrészt ők szegnek szerződést, ami komoly pert eredményezhet.

Egyébként pedig a Földi kiszolgálóknál kellene (kellett volna) reklamálni, a reptereknek semmi köze ehhez a történethez.
Péter 69-cel ment a 70-es táblánál, 30 000 forintra büntették. És ez csak a kezdet. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Rommel6600 2012.03.12 21:29:32
@CoIie: Igen, órákon még elő szokott fordulni, hogy a 4-et IIII-vel jelölik, de egyébként nem. De ha negyedik kerület akart lenni, akkor is eléggé mellé ment, mert a Szentendrei út (meg ahol megmérték a srácot az is) Budán van, a negyedik kerület viszont Pesten...

Kész szerencse, hogy a seggünk alá tették ezek az amcsik ezt a GPS-nek nevezett rendszert, különben ha a helyi erőkön múlna a rendőrségnek meg se kellene mondania, hogy hol készült a fotó...
Előző bejegyzésünk igen heves indulatokat váltott ki, egyúttal újra beteljesülni látszik a turáni átok. Ezért a szerkesztőségben úgy döntöttünk, hogy megpróbálunk összeállítani egy olyan anyagot, ami meggyőzi a Kedves Olvasót arról, hogy mégiscsak szükség van nemzeti…..
Rommel6600 2012.02.23 00:50:18
"szeretnénk elmondani, hogy azokra az iparágakra nincs rálátásunk, így azokkal a folyamatokkal kapcsolatban nem áll módunkban bejegyzést közzétenni"

Hát ezzel sem kellett volna! Jópár baromság van benne, ilyeneket már rég olvastam:

"aki légi úton küld árut, az hajlandó a gyorsaságért sokat fizetni. Ezt lehet tovább tetézni a veszélyes-áru kategóriájával, ami pedig maga az aranybánya. Általánosan elfogadott szabály, hogy ha egy utasszállító gép csomagtere tele van veszélyes-áruval, az olyan, mintha csak business-osztályú utasokkal lenne megtöltve az adott gép."

Csak szólok, hogy írtó nagy blődséget írtál, ezt a részt szerintem töröld... Veszélyes árut NEM szállíthat utasszállító gép, CSAK cargo. Még egy nyamvadt autó akkumulátort sem vihet el. Még az előírt védőcsomagolásban SEM. Csakis cargo viheti el. Amit utasszállító elvisz az nem veszélyes-áru, max külön odafigyelést igényel. Például sugárzó anyag (rendkívül kis dózisban ami emberi szervezetre nem veszélyes.) Ilyenek elő szoktak fordulni, volt olyan, hogy csomagokat kellett Ferihegyen hagyni, mert ha nem vitte volna el (asszem vmi orvosi izotópok voltak) az aznapi járat csak a másnapi, már mire megérkezett volna a célállomásra használhatatlan lett volna... Veszélyes-árunak minősül már egy 170Wos lítium akksi is, ilyen nem kerülhetne se a fedélzetre se a raktérbe! Ennek ellenére stáboknál a kamerák akksija jó eséllyel ilyen, és ez IATA szabály...
És még sorolhatnám. Ezek után szerinted lehet veszélyes árut szállítani?!

Ajánlanám egy DGR tanfolyam elvégzését, ott sok újdonságot hallanál!

"Alapvető különbség ugyanis, hogy a fapados légitársaságok nem foglalkoznak áruszállítással"

Hajjajj... Jópárszor elvitte azért a Germanwings a túlkönyvelt Malév Stuttgarti járat rush poggyászait, persze nem jófejségből és nem ingyen... :)
Naiv ügyfél úgy gondolta, hogy retúrjegye jó lesz visszafelé, ha odafele nem használta. Tévedett. A törölt jegy árát nem térítették vissza, sőt egy újat vetettek vele 500 fontért.Szeretném megosztani az óvatlan és becsületes, leendő utazóval az alábbi kis történetet. Igen…..
Rommel6600 2012.01.12 16:03:05
@ZF2: "Ilyen málységben még sosem beszélgettünk utazási irodánál a feltételekről, és a netes foglaésnál sem jutottam el ide."

Elmondanám, hogy az utazási irodában lévő alkalmazottak már félnek felhozni az útiokmány, vízum témát is, annyi a nagypofájú, kioktató, mindentjobbantudok fajta utas. Aztán persze a légitársaság a hibás, amikor mondjuk a reptéren derül ki, hogy a 13éves gyerek mindössze egy diákigazlvánnyal(!) nem utazhat a családdal Korfura nyaralni...
Rommel6600 2012.01.12 17:02:31
@itsa: "Valaki linkelje már be a KLM ÁSZF-bl az idevonatkozó részt? Kíváncsi vagyok mennyire egyértelműen van ez megfogalmazva és hány oldalt kell elolvasni egy szaros repűlőjegy megvásárlásakor..."

Nem sokat:
General conditions of carriage/ARTICLE VII: REFUSAL AND LIMITATION ON CARRIAGE/(l): The Passenger has not used the Flight Coupons in the order of issue, in accordance with the provisions of Article III/3 and Article III/4 above.

Amúgy meg felhívnám a posztoló figyelmét a következőre, szintén a KLM-től idézek:

"If your journey did not go according to plan, we apologise for the inconvenience. We will refund the costs of your ticket in the following cases:
[...]
In case of hospitalisation or death"

Postoló! Ezt mutasd meg a lányodnak! Ha Nagy-Britanniában él, feltételezem tud angolul... Aki pedig olvasó és nem érti a fenti kimásolásokat:

1:Az utazás megtagadható attól, aki nem a kibácsátás sorrendjében használja fel a repülöjegyeket.

2: Ha az utazása nem a tervei szerint alakult, sajnáljuk a felmerült kellemetlenségeket. Visszatérítjük jegye árát a következő esetben: Kórházba kerülés (vagy halál)
 ...legalábbis a Lonely Planet szerint, ami azért nem kis dolog, Jounieh-ben, egy Bejrúttól rövid autózásra található kisvárosban van. Némi bénázás után - az egyébként szuperjófej sofőrünk, Elias szerint ide-oda költözik az étterem a tengerparton - sikerült megtalálni a…..
Nem tudom, minek kellene történnie ahhoz, hogy valaki - vagy valami - végre elvegye a kedvét az autógyártóknak a legsunyibb, legaljasabb átveréstől és környezetpusztítástól: attól amit avításnak nevezünk. A módszer aljas, de egyszerű, mégis bevesszük: két-háromévente…..
Ruskyy történetéhez hasonlóról már hallhattunk korábban, volt annak idején valami hülye reklámkampány, amikor olyan levehető fóliát raktak a szélvédőkre, ami távolról úgy nézett ki, mintha be lenne törve az üveg. Na attól lehet, hogy én is sokkot kaptam volna. Itt most egy…..
Minden együttérzésünk Sz.M.-é, de egész egyszerűen képtelenek vagyunk elfojtani a gonosz mosolygást, ha egy fanatikus Apple-hívőt kiborítanak. Nem az Apple termékei, hanem vallásos rajongói hozzák persze ki belőlünk a vásott homárlárvát. No meg az a vehemencia, amivel fel…..
Huszonöt éves lettem én - meglepetés e költemény csecse becse...A születésnapom alkalmából rendezett kis ünnepség nem volt meglepetés, az viszont, hogy mindenki ajándékkal érkezett már annál inkább. A korábbi bejegyzésekből már megismert emberek tették tiszteletüket,…..
Bizony nem tehetjük, hogy ne emlékezzünk meg a bomlásnak indult Investech kft PPO-s kereskedelmi szolgáltatásának kifingásáról. Aki már nem emlékszik rá, az ingyenesen indult, aztán értesítés nélkül váratlanul éves előfizetői díjasba fordult mobil fizetési rendszer…..