Adatok
Rommel6600
0 bejegyzést írt és 47 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A múlt héten 66 emberrel a fedélzetén eltűnt az EgyptAir Párizsból Kairóba tartó járata kapcsán még mindig folyik a találgatás arról, vajon mi történhetett. Ilyen esetek kapcsán érthető módon mindig felmerül a biztonság kérdése, most is csak az a biztos, hogy semmi sem…..
Tékozló Homár
Tuskó módon szolgálja ügyfeleit a Wizz Air / Frissült a fejleményekkel
2016.02.02 14:52:10
Már az is érthetetlen, hogy a Wizz Air rendszerét kicsinálja, ha a Gipsz Jakab család azonos nevű tagjai együtt szeretnének utazni, de ez még lehet sima technikai zűr. De vajon miért olyan baromi nehéz az ügyfélszolgálatukkal kommunikálni?
Tisztelt Fogyasztóvédelmi iroda,
A mai napon a Wizzair…..
A Peugeot 103-as mopeddel régóta szemezek, amolyan titkos favoritként folyamatosan talonban tartom. Mikor Párizsban laktam, volt alkalmam a típust közelebbről is szemügyre venni. Kész szerencse, hogy ott nem csak úgy…..
Naiv ügyfél nyugdíjas szülei elé a ház kapujába tették le a 80 kilós hűtőt az Euronics "futárjai", és ezért még külön pénzt is kértek:
A miskolci Euronics üzletben csereakciós hűtőgépet vásároltak a szüleim. A régi hűtőt 10.000.-Ft-ért beszámították a…..
Több, mint két esztendeje utazom rendszeresen a MÁV-al. Nem szeretném sem a járatot, sem a gyakoriságot, sem a nevemet megadni. Mondjuk azt, hogy Ibolyának hívnak és egy vidéki városból utazom, mégpedig úgy, hogy normál személyvonatot és IC-t is használok.Összességében…..
Biztos a sok vendég miatt, és nem azért, mert turisták voltunk...
Ha kicsi városka népszerű helyére indulsz, akkor feltételezed, hogy beszélnek angolul, és nem azért, mert mostanában így szokás, hanem azért, mert a honlapjukon is választhatsz még két másik nyelv közül, hogy…..
Itt éppen nagyjából semmi baja a kocsinak
Igen, értelme nincs. Igen, iszonyú nagy szívás. Igen, tényleg nincs értelme. Igen, egy csomó másra költhettem volna ennyi pénzt. De. Ennyi pénzből értelmes autót nem kapok, ahhoz nem kötnek történetek, nyolc év az életemből, és…..
Sándornak 3 kisebb csomagja veszett el áprilisban, amik az amerikai feladók szerint a magyar vámon akadhattak el. A NAV-nál azonban olyan szintű szervezeti káosz uralkodik, hogy nem hogy azt nem tudták megmondani, hol vannak a küldemények, odáig nem jutottak el, hogy kiderítsék, ki az…..
Rommel6600
2012.05.30 10:17:38
@knt: Jajj, mert a DHL olyan szuper, mi? Csak azért írok, hogy közöljem: Németből DHL-el feladott csomagot itthon a Királyi posta fog kézbesíteni, majd ne lepődj meg. A DHL express-t lehet, hogy nem, olyat még nem vettem igénybe, a horror ára miatt, de sima DHL Versandot igen. Ha ennél több/kicsivel gyorsabb kell akkor már a GLS, de tőlük sem vagyok elájulva. Legutóbb egy hét alatt ért ide a csomagom velük németből, lassan olyanok lesznek ők is mint szeretett postánk. (Csomagkövetés elég komoly spéttel működik a több órától kezdve két nap is lehet mire az infót meglátod a neten, nem tudnak segíteni a magyar ügyfélszolgálaton amíg nincs fizikailag ott a csomag (hívjam őket hajnali négykor még kiszállítás előtt), pedig csak egy nyamvandt telefonszámot kéne hozzáírni stb) Igaz eddig minden megérkezett, de kb ennyi a pozitívum amit velük kapcsolatban el lehet mondani.
Az Astra Biztosító arra szeretné kérni a T. panaszosokat, hogy legközelebb nekik is küldjék el a levelet, akkor talán fognak tudni segíteni. Nem, mintha tőlünk nem tudták volna elkérni naiv ügyfél emailcímét, de sebaj:
A konkrét kárügy részleteinek ismerete hiányában…..
Azt hiszem nem kell túlságosan hosszan ecsetelni, miért ellenkezik sikoltozva az emberi logikával a repülőgépre szabad ég alatt történő várakozás. Naiv ügyfél és utastársai 30 percig áztak, mielőtt elindultak Stockholmba.
Hello Homar, Láttam a három héttel ezelőtti…..
Rommel6600
2012.05.11 00:17:02
@MacChicken: Nem hinnéd?! Hinni a templomban kell, itt az alapvető hozzáállásukról van szó, amelyet az utasok felé tanúsítanak. Azaz, pl ha kevés az utas akkor könnyen itt maradsz. Hidd el elég ilyet láttam már. Meg olyat is, hogy milyen az amikor hagyományos légitársasággal történik valami késés, törlés. (meg átfoglalás, amit szintén csináltam is...) Ott szempont az is, hogy eljuss A-ból B-be mert vállalta is ezt a légitársaság, nem csak egy kb bónusz mint a rinyairnéknél.
Tetszik, hogy pont a KLM-et hozod példának, tavaly nyáron például egyszer sem késett :) Sem én nem láttam késni, sem a kollégák nem emlékeztek egy esetre sem :) Nyilván Amszti-BUD viszonylatra gondolok.
Nem azt mondom, hogy nem repülnék RYR-el, de én legalább a helyükön kezelem őket. És ez az amit sok ember elfelejt, aztán tépi a száját, hogy mekkorát szívott. (lásd posztoló) Azaz, ha olyan útra kell mennem ahol fontos, hogy odaérjek max másnap, tuti nem őket fogom választani. És nem azért mert ARN helyett mondjuk skavstára visznek ki a francba, vagy MUC helyett memmingenbe, hanem mert ha szükség van egyfajta biztonságra, kiszámíthatóságra az utazás lefolyását illetően, akkor nem az fog számítani, hogy 7500Ft legyen a retúr jegy. Ha heti 20 órát repülsz is, akkor is többet láttam már nálad _BELÜLRŐL_ ami a repteret, repülést, légitársaságokat illeti, szakmai szemmel egész más mint amit az utas lát.
+1 eset: Azt írod: "Na bumm, ott maradok pár órát egy reptéren. Megyek a következővel." Esett már meg, hogy törlés miatt _NEM_ tudott elmenni az utas, csak két héttel későbbi járatra foglalták át, akkorra volt hely és ritka is volt a járat. Szegény utas nyilván nem két hét múlva akart utazni, borult neki minden, nem volt más lehetősége, mint megkapta a kompenzációját és hazament... Gondolom kitalálod melyik cégről van szó...
Tetszik, hogy pont a KLM-et hozod példának, tavaly nyáron például egyszer sem késett :) Sem én nem láttam késni, sem a kollégák nem emlékeztek egy esetre sem :) Nyilván Amszti-BUD viszonylatra gondolok.
Nem azt mondom, hogy nem repülnék RYR-el, de én legalább a helyükön kezelem őket. És ez az amit sok ember elfelejt, aztán tépi a száját, hogy mekkorát szívott. (lásd posztoló) Azaz, ha olyan útra kell mennem ahol fontos, hogy odaérjek max másnap, tuti nem őket fogom választani. És nem azért mert ARN helyett mondjuk skavstára visznek ki a francba, vagy MUC helyett memmingenbe, hanem mert ha szükség van egyfajta biztonságra, kiszámíthatóságra az utazás lefolyását illetően, akkor nem az fog számítani, hogy 7500Ft legyen a retúr jegy. Ha heti 20 órát repülsz is, akkor is többet láttam már nálad _BELÜLRŐL_ ami a repteret, repülést, légitársaságokat illeti, szakmai szemmel egész más mint amit az utas lát.
+1 eset: Azt írod: "Na bumm, ott maradok pár órát egy reptéren. Megyek a következővel." Esett már meg, hogy törlés miatt _NEM_ tudott elmenni az utas, csak két héttel későbbi járatra foglalták át, akkorra volt hely és ritka is volt a járat. Szegény utas nyilván nem két hét múlva akart utazni, borult neki minden, nem volt más lehetősége, mint megkapta a kompenzációját és hazament... Gondolom kitalálod melyik cégről van szó...
Rommel6600
2012.05.11 13:14:54
@MacChicken: Ki beszélt itt elkeseredett hangon? Honnan veszed, hogy a Malévnál dolgoztam? És malévos dolgozókról rajtad kívül ki beszélt, Te *******?! És még én köpködök?! Pfff
Repkedjél inkább, aludj a terminálban, és vegyél két-három menekülőjegyet is, csak ne itt oszd az észt arról, hogy ez milyen fasza... Biztos hülyék az emberek, de valamiért a többség nem ezt preferálja...
Egyszer ha a fent leírt helyzetbe kerülsz, szóljál már, és kimegyek megnézni az arcod amikor a) kurvára ráfizetéssel de megveszel egy másik jegyet mert hoppon maradtál, b) lemész a Hertzhez és kikérsz egy kocsit amivel mondjuk nekivágsz egy Finnországi/Brit útnak. Kíváncsi leszek akkor is ennyire fasza gyerek leszel-e...
Repkedjél inkább, aludj a terminálban, és vegyél két-három menekülőjegyet is, csak ne itt oszd az észt arról, hogy ez milyen fasza... Biztos hülyék az emberek, de valamiért a többség nem ezt preferálja...
Egyszer ha a fent leírt helyzetbe kerülsz, szóljál már, és kimegyek megnézni az arcod amikor a) kurvára ráfizetéssel de megveszel egy másik jegyet mert hoppon maradtál, b) lemész a Hertzhez és kikérsz egy kocsit amivel mondjuk nekivágsz egy Finnországi/Brit útnak. Kíváncsi leszek akkor is ennyire fasza gyerek leszel-e...
Rommel6600
2012.05.11 13:21:02
@Csokis: Jajj, ne is mondd. De inkább ne beszéljünk ebben a topicban róluk, nem ezt érdemlik. És a többi légitársaság sem, legyen hagyományos, vagy fapados, ami az utast nem nyűgnek és két lábon járó pénztárcának nézi, alázatot tanúsít a szakma iránt, az nem ezt érdemli.
Krisztián mamájának a lutoni reptéren kényszerből feladott kézipoggyászából elloptak 18 ezer forintot. Kiváncsian várjuk, melyik reptér válaszol hamarabb. Az biztos, hogy rontja az esélyeiket, hogy érkezéskor nem vették észre, és nem ott tettek panaszt. Amúgy lehet, hogy…..
Rommel6600
2012.05.08 23:05:42
@tildy:): Akkor lehet, hogy még jól be is késetted a járatodat azzal a mézzel! Ha ugyanis egy poggyászból szivárog valami, akkor az összes létező hatóság (tűzoltók, tűzszerészek, rendőrök, FBŐ stb) kivonul a helyszínre, körbeparavánozzák és tűzszerész vizsgálja meg a poggyászt! Ha ártalmatlannak nyilvánítják, akkor mehet a gépre. Elvileg ha rakodás közben ilyet találnak azonnal a földre kell tenni és elmenni onnan jó messzire mindenkinek, a tűzszerészek megérkezéséig a helyszínt biztosítani kell stb. Persze a valóságban úgy működik, hogy megfogja a rampás a kérdéses csomagot, elviszi kb ötven méterre, hogy ne zavarjon senkit, és folyik tovább a munka... A gép pedig itthagyja a csomagot, nem várják meg, hogy kiérjenek a tűzszerészek és végezzenek, ők meg addig ne csináljanak semmit. Szóval ha a tied körbe volt szalagozva akkor könnyen lehet, hogy a folyó méz miatt lett átvizsgálva és még örülhetsz, hogy vagy a rakodás elején kezdett el folyni, és belefért a tűzszerések munkája, vagy rendesek voltak, hogy nem hagyták itt, hanem még megvárták, hogy végezznekek és utolsónak feldobták a gépre...
Feladott poggyászt kinyitni tényleg csak rendőr és a csomag gazdája jelenlétében lehet, kivéve a fenti esetet...
Feladott poggyászt kinyitni tényleg csak rendőr és a csomag gazdája jelenlétében lehet, kivéve a fenti esetet...
Rommel6600
2012.05.08 23:15:02
@Col.Maybourne: Szerintem fapadosok nem nagyon deliveryznek. SRK meg ilyenek persze lehet, mert kis gépeik vannak, de pl RYR is manuálisat használ ha jól tudom.
Illetve még bejátszhat a reptér is, LGW-n is csak tavaly október óta lehet deliveryzni.
Illetve még bejátszhat a reptér is, LGW-n is csak tavaly október óta lehet deliveryzni.
Péter 69-cel ment a 70-es táblánál, 30 000 forintra büntették. És ez csak a kezdet. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Rommel6600
2012.03.12 21:29:32
@CoIie: Igen, órákon még elő szokott fordulni, hogy a 4-et IIII-vel jelölik, de egyébként nem. De ha negyedik kerület akart lenni, akkor is eléggé mellé ment, mert a Szentendrei út (meg ahol megmérték a srácot az is) Budán van, a negyedik kerület viszont Pesten...
Kész szerencse, hogy a seggünk alá tették ezek az amcsik ezt a GPS-nek nevezett rendszert, különben ha a helyi erőkön múlna a rendőrségnek meg se kellene mondania, hogy hol készült a fotó...
Kész szerencse, hogy a seggünk alá tették ezek az amcsik ezt a GPS-nek nevezett rendszert, különben ha a helyi erőkön múlna a rendőrségnek meg se kellene mondania, hogy hol készült a fotó...
Környezetvédő létemre kifejezetten megkedveltem a plázákat. Tetszenek bennük a jó könyvesboltok, az időjárástól függetlenül, kényelmesen, gyalogosan bejárható terek, a különleges kávézók és a kényelmes mozik. Különösen azokat kedvelem persze, amelyeknek jó a…..
Előző bejegyzésünk igen heves indulatokat váltott ki, egyúttal újra beteljesülni látszik a turáni átok. Ezért a szerkesztőségben úgy döntöttünk, hogy megpróbálunk összeállítani egy olyan anyagot, ami meggyőzi a Kedves Olvasót arról, hogy mégiscsak szükség van nemzeti…..
Naiv ügyfél úgy gondolta, hogy retúrjegye jó lesz visszafelé, ha odafele nem használta. Tévedett. A törölt jegy árát nem térítették vissza, sőt egy újat vetettek vele 500 fontért.Szeretném megosztani az óvatlan és becsületes, leendő utazóval az alábbi kis történetet. Igen…..
Rommel6600
2012.01.12 16:03:05
@ZF2: "Ilyen málységben még sosem beszélgettünk utazási irodánál a feltételekről, és a netes foglaésnál sem jutottam el ide."
Elmondanám, hogy az utazási irodában lévő alkalmazottak már félnek felhozni az útiokmány, vízum témát is, annyi a nagypofájú, kioktató, mindentjobbantudok fajta utas. Aztán persze a légitársaság a hibás, amikor mondjuk a reptéren derül ki, hogy a 13éves gyerek mindössze egy diákigazlvánnyal(!) nem utazhat a családdal Korfura nyaralni...
Elmondanám, hogy az utazási irodában lévő alkalmazottak már félnek felhozni az útiokmány, vízum témát is, annyi a nagypofájú, kioktató, mindentjobbantudok fajta utas. Aztán persze a légitársaság a hibás, amikor mondjuk a reptéren derül ki, hogy a 13éves gyerek mindössze egy diákigazlvánnyal(!) nem utazhat a családdal Korfura nyaralni...
Rommel6600
2012.01.12 17:02:31
@itsa: "Valaki linkelje már be a KLM ÁSZF-bl az idevonatkozó részt? Kíváncsi vagyok mennyire egyértelműen van ez megfogalmazva és hány oldalt kell elolvasni egy szaros repűlőjegy megvásárlásakor..."
Nem sokat:
General conditions of carriage/ARTICLE VII: REFUSAL AND LIMITATION ON CARRIAGE/(l): The Passenger has not used the Flight Coupons in the order of issue, in accordance with the provisions of Article III/3 and Article III/4 above.
Amúgy meg felhívnám a posztoló figyelmét a következőre, szintén a KLM-től idézek:
"If your journey did not go according to plan, we apologise for the inconvenience. We will refund the costs of your ticket in the following cases:
[...]
In case of hospitalisation or death"
Postoló! Ezt mutasd meg a lányodnak! Ha Nagy-Britanniában él, feltételezem tud angolul... Aki pedig olvasó és nem érti a fenti kimásolásokat:
1:Az utazás megtagadható attól, aki nem a kibácsátás sorrendjében használja fel a repülöjegyeket.
2: Ha az utazása nem a tervei szerint alakult, sajnáljuk a felmerült kellemetlenségeket. Visszatérítjük jegye árát a következő esetben: Kórházba kerülés (vagy halál)
Nem sokat:
General conditions of carriage/ARTICLE VII: REFUSAL AND LIMITATION ON CARRIAGE/(l): The Passenger has not used the Flight Coupons in the order of issue, in accordance with the provisions of Article III/3 and Article III/4 above.
Amúgy meg felhívnám a posztoló figyelmét a következőre, szintén a KLM-től idézek:
"If your journey did not go according to plan, we apologise for the inconvenience. We will refund the costs of your ticket in the following cases:
[...]
In case of hospitalisation or death"
Postoló! Ezt mutasd meg a lányodnak! Ha Nagy-Britanniában él, feltételezem tud angolul... Aki pedig olvasó és nem érti a fenti kimásolásokat:
1:Az utazás megtagadható attól, aki nem a kibácsátás sorrendjében használja fel a repülöjegyeket.
2: Ha az utazása nem a tervei szerint alakult, sajnáljuk a felmerült kellemetlenségeket. Visszatérítjük jegye árát a következő esetben: Kórházba kerülés (vagy halál)
Persze a cím túlzás, annyiban igaz csak, hogy a menü megalkotója, ha az összes éttermének csillagjait összeadjuk, akkor 27 csillagot mondhat magáénak. Ezzel mondjuk Joel Robuchon a világ legsikeresebb séfje is egyben. Nem nyit viszont repülőn éttermet, hiába van nagy rutinja a…..
Örök világosságot nekik, az emberekre még egy villanykapcsolót se szabad bízni, nemhogy komolyabb dolgokat. Semmit. Vélemények az azonos című írásunkról...
...legalábbis a Lonely Planet szerint, ami azért nem kis dolog, Jounieh-ben, egy Bejrúttól rövid autózásra található kisvárosban van. Némi bénázás után - az egyébként szuperjófej sofőrünk, Elias szerint ide-oda költözik az étterem a tengerparton - sikerült megtalálni a…..
Rommel6600
2010.10.19 14:57:51
Nem tudom, minek kellene történnie ahhoz, hogy valaki - vagy valami - végre elvegye a kedvét az autógyártóknak a legsunyibb, legaljasabb átveréstől és környezetpusztítástól: attól amit avításnak nevezünk. A módszer aljas, de egyszerű, mégis bevesszük: két-háromévente…..
Ruskyy történetéhez hasonlóról már hallhattunk korábban, volt annak idején valami hülye reklámkampány, amikor olyan levehető fóliát raktak a szélvédőkre, ami távolról úgy nézett ki, mintha be lenne törve az üveg. Na attól lehet, hogy én is sokkot kaptam volna. Itt most egy…..
Rommel6600
2010.10.05 00:52:36
Reggel fővárosunk felé hatoltam éppen, mikor a rádió bemondta a Nap Autóshírét:Félmilliárdos autót tört össze egy német az autópályánBerlin, 2010. október 4., hétfő (MTI) - Egy közel félmilliárd forint értékű szupersportkocsit tört össze Németországban egy autós, aki…..
Minden együttérzésünk Sz.M.-é, de egész egyszerűen képtelenek vagyunk elfojtani a gonosz mosolygást, ha egy fanatikus Apple-hívőt kiborítanak. Nem az Apple termékei, hanem vallásos rajongói hozzák persze ki belőlünk a vásott homárlárvát. No meg az a vehemencia, amivel fel…..
Huszonöt éves lettem én - meglepetés e költemény csecse becse...A születésnapom alkalmából rendezett kis ünnepség nem volt meglepetés, az viszont, hogy mindenki ajándékkal érkezett már annál inkább. A korábbi bejegyzésekből már megismert emberek tették tiszteletüket,…..
Hát mit képzel a T. állampolgár, hogy csak úgy tápanyaghoz juttatja az amúgy rendszeresen gondozott köztéri fákat? Főleg, amikor már a kutyák is felszedik maguk után a pisát. A rend őrei nagy erőkkel csaptak le rá és társára, az eljárás során pedig lekésték az utolsó…..
Bizony nem tehetjük, hogy ne emlékezzünk meg a bomlásnak indult Investech kft PPO-s kereskedelmi szolgáltatásának kifingásáról. Aki már nem emlékszik rá, az ingyenesen indult, aztán értesítés nélkül váratlanul éves előfizetői díjasba fordult mobil fizetési rendszer…..
Rommel6600
2010.07.19 01:52:23
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Eddig olvastam a cikket, tuti, hogy a bejegyzés egy 10 perces google keresés eredménye, valamint, hogy a cikkírónak is annyi köze van a repüléshez mint édesanyámnak, csak ő óvónő.
Miért ez kap index címlapot, és nem egy szakmai portál?! (Pl.: Airportal)