Adatok
Kőszegi András
23 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kőszegi András
KŐSZEGI ANDRÁS MÁRKATANÁCSADÓ előadása a "Brandépítés–2022 PP-BKIK konferencián 2021.12. 09.
2021.12.20 15:30:05
A konferencia alcíme: Nem árt az éberség!
Kőszegi András előadásának címe: Mit képvisel a márkád a világban? Tudnak-e hozzá érték alapon kapcsolódni?
https://www.youtube.com/watch?v=9k2c_LLpYBE
#markatanacsado #markainspirator #ertekalapon #leadership #fenntarthatosag #sustainability #onbrands…..
Kőszegi András
KŐSZEGI ANDRÁS MÁRKATANÁCSADÓ A MANDINERNEK - A POLITIKAI BRAND ATTÓL JÓ, HA HITELES
2021.11.29 22:55:58
Maráczi Tamás kérdezett a mandiner.hu oldalon:A politikai kommunikációnak egyetlenegy mércéje van: hoz-e szavazatot, vagy sem? A politikai brand azonban azon áll vagy bukik, hogy egy politikus vagy egy párt tudja-e hozni, amit a szavazók várnak tőle: az integritást – mondja lapunknak a…..
Kőszegi András
KŐSZEGI ANDRÁS MÁRKATANÁCSADÓT A 168 ÓRA KÉRDEZTE A KORMÁNY EMOJIS KAMPÁNYÁRÓL
2021.08.03 11:08:00
A legújabb óriásplakát kampányban a kormány a csetelésből és a közösségi médiából már jól ismert emotikonokat használja.
A 186 óra erről kérdezett, politikamentesen, kizárólag kommunikációs szempontból, hogyan látom.
Ki a célközönség? A fiatalok?
Nem a célközönség a lényeg, hanem a kommunikáció…..
Kőszegi András
KŐSZEGI ANDRÁS MÁRKATANÁCSADÓ - PÁLFI ÉVA, A B2W ALAPÍTÓJÁNAK VENDÉGE
2021.04.19 21:11:31
Kőszegi András márkatanácsadó Pálfi Éva vendége volt egy FB élő beszélgetésre az általa létrehozott B2W közösségben.
A márkákról, a személyes márkaépítésről, ennek részeként az önismeretről is beszélgettek.
- Mit gondolunk magunkról? - Mit gondolnak rólunk? - Mi a víziónk? - Miért fontosak az…..
Éppen 10 éve ( azért az egy évtized ) készült velünk ez az interjú.Kata Molnár-Bánffy azt gondolom, hogy ma is minden szava vállalható és aktuálisabb, mint valaha.
http://valasz.hu/pr/celebpolitikusoke-a-jovo-38984/#markatanacsado #markainspirator #ertekalapon..
Kőszegi András
KŐSZEGI ANDRÁS A MÁRKAÉPÍTÉSRŐL ÉS A FENNTARTHATÓSÁGRÓL A PP-BKIK KONFERENCIÁN
2021.01.14 13:45:30
KŐSZEGI ANDRÁS MÁRKATANÁCSADÓ előadása a Brandépítés – 2020 PPKonferencián 2020.12. 10.
Az előadás "A társadalmi felelősségvállalás új, járványra szabott megnyilvánulásai" címet kapta, amely a márkák és a fenntarthatóság értékeinek kapcsolatáról…..
Kőszegi András
KŐSZEGI ANDRÁS A MÁRKAÉPÍTÉSRŐL BESZÉL MAXIMILIAN PETER MALCHINER NEMZETKÖZILEG ELISMERT TANÁCSADÓ VENDÉGEKÉNT
2021.01.14 13:42:40
HOGYAN ÉPÍTSÜK FEL A MÁRKÁNKAT? ÖNISMERET, SZEMÉLYISÉG, SZEMÉLYES MÁRKA.
Maximilian Peter Malchiner nemzetközileg elismert tanácsadó és inspirációs előadó, a You Are More!™ című bestseller szerzője. Online előadássorozatába a pandemia közepén vendégként hívott, a személyiség fejlődésről,…..
Tomkó Bori főszerkesztő ismét kérdezett, a márkaépítésről beszélgettünk.
Egy új világ kezdődik. Túlélheti a márkád?
"Az erős és felelős márkák, de csak azok, változatlanul irányadóak lesznek a fogyasztók mentális térképén. A mögöttünk álló válságok is világosan megmutatták, hogy a válság utáni…..
Tomkó Bori főszerkesztő kérdezett, a márkaépítésről beszélgettünk.
"Ma már minden terméket nagyon gyorsan le lehet másolni és le is másolják. Így már termék a termékkel nem nagyon tud versenyezni, mert minden tök egyforma. Már sokkal inkább számít az emberek fejében, hogy te mint vállalat, vagy…..
Kőszegi András
KŐSZEGI ANDRÁS A MÁRKAÉPÍTÉSRŐL AZ IGÉNYESFÉRFI.HU OLDALON - INTERJÚ
2020.10.02 17:43:11
Halmai Zsófia főszerkesztő kérdezett, így hát beszélgettünk a márkákról és a fenntarthatóság kapcsolatáról is."A digitalizáció nem csak a kommunikációt gyorsította fel elképesztő ütemben, de a termékek elavulási idejét is. Ami ma megjelenik és másolható, holnap ott lesz a konkurenciánál. Egyetlen…..
Van, ami csak az enyém, van, ami mindenkié.
2011 tavaszán hoztam létre az első magyar personal branding, személyes márka konferenciát, “A márka én vagyok!” címmel.
Az élet számos területéről, kiváló szakemberekkel jártuk körbe, hogy mik az elengedhetetlen feltételei egy jó személyes márka…..
Sokan mondják, hogy a televíziózás halott. Kétségtelen, hogy sok minden változik benne és körülötte, de hogy halott, az biztosan nem igaz. Ameddig pedig működik, érdemes figyelemmel kísérni a nézettségi adatokat.Itt ezt mindig meg is…..
Elon Musk azonnal válaszolt a Porsche eredményeire és új e-auto rekordot döntött a Teslával. Elon Muskról éppen idén májusban írtam egy oldalt a Playboy felkérésére.
https://www.playboy.hu/a-felforgato-115167..
Bus István főszerkesztővel ittunk egy kávét, beszélgettünk a márkázásról, és ha már ez megtörtént, akkor belekerült a PlayBoy szeptemberi számába. "CAFÉ INTERJÚ"..
Rónai Egon meghívásának eleget téve az ATV Spirit csatornán beszélgettünk a márkázásról a Húzós című műsorában. Itt megnézheted:https://www.youtube.com/watch?v=nYiSfY_C8Xc&t=321s
..
Rengeteg tudás és lehetőség bújik meg a magyar vállalatokban és vállalkozásokban. Mégis, az egyik legnagyobb deficit Magyarország gazdasági fejlődésében az erős magyar márkák hiánya.
A márkák történeteiben ott vannak az emberek, hiszen a márkákat emberek építik. Közös bennük, hogy a maguk területén…..
Leginkább a facebook oldalamon firkálom a napi agymenéseimet, oda szaladnak ki gondolatok, itt pedig branding és közéleti témákban, KIMONDOM...
Előszó
Ez a könyv tulajdonképpen folytatása, szerves része az „Ez a branding - 51 márkás beszélgetés"című könyvnek. Az első kötet után többen szóvá tették, hogy olyanok az interjúk, mintha beszélgetések lennének leírva. És valóban. A hús-vér emberekkel történt beszélgetések le lettek írva, és…..
Előszó
Szuper dolog a digitális világ, de nekem egy könyv az könyv. Ezért az elmúlt 10 évben készült közel 400 szakmai interjúból most 51 márkás beszélgetés belekerült ebbe a könyvbe. Ahogyan megtörténtek, kicsit fésületlenül.
Követhető értékeket, vállalható szemléletet, a gyakorlatban is…..
Kereső Világ: keresés, szövegbányászat, big data
10 tanács konferencia előadóknak
2012.03.30 09:32:00
Jól éreztem magam a tegnapi Smartmobil konferencián, sok érdekes információt, előadást hallottam. Ugyanakkor nem mehetek el szó nélkül a magyar konferenciák állandó problémája, az idők nem betartása mellett. Előrebocsátom, magamat sem tartom kiemelkedő előadónak, mégis a problémát és az óriási…..
Kőszegi András
2012.03.30 14:32:43
@pollner: "hazavihető gondolat" Igen, ez a lényeg. A ppt vagy prezi kérdés csak másodlagos. A kommunikáció lényege elsősorban a gondolat. Utána jöhet csak az eszközválasztás.
Kőszegi András
2012.03.30 14:34:50
@kereso: Előadás vagy moderálás, igen, láthatóan ez vagyon ki- és megspórolva: "nagyon sokat bele kell tenni." Márpedig e nélkül...
Kőszegi András
2012.03.30 16:19:00
Ha már storytelling
"Igazából maga a storytelling, vagy amit tanítanak az üzleti és kommunikáció világában, az nagyrészt a filmes történetmesélésből jön. A filmes történetmesélő guruk kezdték el ezt tanítani pár évvel ezelőtt, amikor hirtelen ebből divat lett. Szakmának szakma, az biztos. Nem mindenki tud történetet mesélni, illetve kevesen vannak, akik tehetségből tudnak. Vannak alapok, amiket el kell sajátítani, és itt jön képbe, ami az elmúlt időszakban felkapottá vált, ez a szakmai része. Ezt nagyon komolyan át kell gondolni, hogy az adott helyzetben én mit kívánok elérni és az adott célomat hogyan tudom elérni. Mi az a történet, narratíva, amin keresztül legjobban és legérdekesebben tudok előadni. Tehát erre nagyon fel kell készülni, ugyanúgy, mint egy akármilyen csilivili ppt prezentációra. Ez egy elv, szabály rendszer, amit viszonylag egyszerű elsajátítani, viszont nem könnyű használni."
Krigler Gábor, Script Development Executive
Original Production, HBO Holding
Hallgasd meg!
www.brandtrend.hu/musor/bra10727.mp3
"Igazából maga a storytelling, vagy amit tanítanak az üzleti és kommunikáció világában, az nagyrészt a filmes történetmesélésből jön. A filmes történetmesélő guruk kezdték el ezt tanítani pár évvel ezelőtt, amikor hirtelen ebből divat lett. Szakmának szakma, az biztos. Nem mindenki tud történetet mesélni, illetve kevesen vannak, akik tehetségből tudnak. Vannak alapok, amiket el kell sajátítani, és itt jön képbe, ami az elmúlt időszakban felkapottá vált, ez a szakmai része. Ezt nagyon komolyan át kell gondolni, hogy az adott helyzetben én mit kívánok elérni és az adott célomat hogyan tudom elérni. Mi az a történet, narratíva, amin keresztül legjobban és legérdekesebben tudok előadni. Tehát erre nagyon fel kell készülni, ugyanúgy, mint egy akármilyen csilivili ppt prezentációra. Ez egy elv, szabály rendszer, amit viszonylag egyszerű elsajátítani, viszont nem könnyű használni."
Krigler Gábor, Script Development Executive
Original Production, HBO Holding
Hallgasd meg!
www.brandtrend.hu/musor/bra10727.mp3
Kérdeztek, válaszoltam.http://atv.hu/cikk/20110518_hitelessegi_problemakkal_kuzdenek_politikusaink..
A Magyar Televízió a közmédia új rendszerében kiemelten figyel arra, hogy minőségi, pártatlan, naprakész és az állampolgárokat mindenben kiszolgáló hírszolgáltatást nyújtson. Munkatársaink szakmai felkészültsége, elhivatottsága a garancia arra, hogy nézőink mindig…..
Megkérdeztek, leírtam, a Mai Piac oldalain.https://www.facebook.com/profile.php?id=100000982414656#!/photo.php?fbid=166910086716276&set=a.108020119271940.13265.108002262607059&type=1&theater
..
Megkérdeztek, elmondtam:http://atv.hu/videotar/20110727_a_magyar_mint_brand ..
Kőszegi András és a Századvég Politikai Akadémia oktatóinak kerekasztal beszélgetése
Perlaky-Papp József: "Nagy valószínűséggel ez a kampány nem az a kampány lesz, ahol az innovációk megérkeznek hozzánk.”
Wermer András: "Először is azokat, akik a mi oldalunkon állnak, ... bármelyik oldalon is…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz