Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Főállású Ingázó

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  Ha minden igaz, kínaiak építik meg nekünk a gyorsvasutat a Keleti Pályaudvar és a Liszt Ferenc Repülőtér között. Határidőről óvatosan szó sem esik, ami bölcs dolog. (Talán már kevesen emlékeznek rá, hogy Demszky és Gyurcsány 2013-ra ígért hasonlót, ráadásul…..
Talán jó ötlet lenne, ha nem Magyarországon lennénk és az első éjjel nem tennék tönkre...Tél végétől várom a csodát,  közben itt a nyár júliust írunk már. Nap mint nap látom   a gyönyörű Keleti pu.épületet, és előtte a főbejárat melletti …..
  Lássuk be, már az Egy komisz kölök naplóját idéző stílus is magával ragadó (amit nem is említenék amúgy, ha egy idős parasztbácsi árulná a földjét és nem egy ingatlanreferens szerepelne a hirdetésben). Ám a valódi gyöngyszem nem ez! Zzeldi ugyanis az alábbi…..
Robi posztja nem egy hatalmas problémát ír le, ugyanakkor mégsem szabad elmenni a dolog mellett. A budapesti fejpályaudvarokon velem is gyakran előfordult már, hogy a hangosbemondó és a vizuális utastájékoztatás olyan információkat közölt az utasokkal, amelyek nem voltak igazak.…..
Főállású Ingázó 2010.04.29 16:44:00
@Adani: A Józsefvárosi pályaudvar újboli megnyitásával abszolút egyetértek ! Inkább indulnék onnan vonattal mint a Keletiből , mert már a hócipőm teli van a Keletiben folyó -forgalmi szempontból értve-mindennapos fejetlenségből , faszakodásból , tömegből stb. Ehhez persze az útolsó csavarig újjá kellene építeni ott mindent , mert ahogy látom teljesen hagyják lepusztulni!Ha szükséges a föld alól is szerezni kell rá pénzt, mert másképp ez nem fog menni!
A menetrend mindig egy ideális állapotot tükröz. Vélhetően a készítőinek fogalmuk sincsen arról, hogyan működik a vasút, legalábbis a magyar. Ha lenne nem csinálnának olyan menetrendet, ami soha nem tartható. lsd Kulifa lenti levelétÜdv! Beépített késés van a Keletiben.…..
Főállású Ingázó 2010.02.24 13:16:13
Ez az egész ISTENVERÉSE ami a Keletiben folyik "FORGALOMSZERVEZÉS" címszó alatt az egyszerűen nevetséges , szánalmas , szörnyű , idegölő , bosszantó és még sorolhatnám a végtelenségig a jelzőket.
Az egész már ott lett -már elnézést a kifejezésért- ELBASZVA , hogy nagyon sok vonatot innen indítanak amit régen a Nyugatiból , meg a Déliből indítottak , így a másik két pályaudvar -kis túlzással- most kong az ürességtől.
Emiatt a BRAVÚROS SZARSÁG miatt a Keletiben versenyt futva az idővel "sakkoznak" a vágányokkal ,hogy az aktuálisan érkező vonatot na ugyan most hova irányítsák.
Az eredmény természetesen magáért beszél. A vonatok -mint már megszokott mindennapos cécóként- feltorlódnak a bejárati jelző előtt , néha legrosszabb esetben 10-15 percet is állnak ott.
Ezekre már csak RÁADÁS az ,hogy nincsen fűtött váróterem , normálisan kitakarítani BASZNAK az egész pályaudvar területén , a hozzákapcsolódó aluljáró "hajléktalanszállóvá minősült" , a kereskedelmi egységek balkáni bazár színvonalúak !

Sajnos én ezeket a visszásságokat mindennap megtapasztalom , mint bejárós egyetemista!!

Úgyhogy véleményem szerint mint sokan mások is gondolják , hogy így ahogy most van a MÁV-nak semmi értelme , és a legjobb lenne az , hogy az egészet teljesen a 0-ról újászervezni , a ország egész területére kiterjeszteni az ITF-et , és a vezetőség élén szakembereket alkalmazni akik nem a saját érdeküket teszik előtérbe!

Ezek után már csak reménykedni tudok abban ,hogy most már tényleg történni fog valami kézzel fogható ,és érdemleges változás -nemcsak a Keletiben , hanem magában a MÁV-ban is mert ez így nem mehet tovább!
Mostanra világossá vált, a Hónig Péter miniszter és Antali Károly kormánybiztos által beígért, az adófizetőknek tízmilliárdokat spóroló közösségi közlekedési reform helyett csupán buta és sunyi rombolás lesz: majdnem ezer kilométeren leállnak a személyszállító vonatok…..
Főállású Ingázó 2009.12.11 12:03:16
Azt tanácsolnám a minisztériumnak , hogy inkább hozzá se nyúljanak a vasúthálózathoz!

Több okból is:

1. Nincsen konkrét koncepciójuk a MÁV gazdaságos működtetésére.

2. Minden szakmai döntést figyelmen kívűl hagynak.

3 nincsenek tekintettel arra sem hogy az érintett állampolgárok számára ez milyen következménnyel járna.

4. A volán vállatoknak se pénzük, se elegendő kapacitásuk nincs arra, hogy ezeket a járatokat ki tudják váltani.Főleg hogy jövőre ők is kevesebb állami támogatásban fognak részesülni.

5. az egész döntési huzavona arról, hogy megmaradjon a vonal vagy sem , jellemzően -magyar módra- politikai csatározásba hajlott át.

6. a bezárt vonalakat valószínűleg a tehervonatok majd igénybe veszik, hogy rövidebb útvonalon célba érjenek. így ezeket a pályaszakaszokat továbbra is karbantartani kell esetleg őrizni is a fémtolvajok miatt. Tehát amit a MÁV-nak meg kellene spórolnia, az nagy valószínűséggel erre is el kell költenie.Így a megspórolandó összeg kis túlzással a 0-val lesz egyenlő.

7. Ha a minisztériumnak nincs épkézláb saját ötlete erre az egész re akkor tanácsolnám ,hogy külföldi szakemberektől próbáljanak tanácsokat kérni , ha esetleg félre tudják tenni a nagyra tartott büszkeségüket, mert úgy látszik a sok bürokrata vízfej nem tud az orránál tovább látni!

Ezek után remélem végre valahára valaki tényleg észbe kap és egy szakmailag jól átgondolt konkrét vasútfejlesztési tervezettel áll elő amely-hangsúlyozom fejlesztéseket- tartalmaz és nem vonalbezárásokat és egyéb rohamtempóban kidolgozott "szakmailag megalapozott döntések"-et.