Adatok
zsebra
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az innovációt a fogyasztói igények magasabb szintű kielégítéseként határoztuk meg. Ez hogyan értelmezhető a tartós fogyasztási cikkek (pl. tv, hűtőszekrény, mosogatógép, hifitorony) körében néhány éve megfigyelt „beépített avulással”, miszerint a termékek…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A fogyasztó igyekszik a háztartási problémákat minél praktikusabban megoldani. Míg régebb a mosás hatalmas munkának számított akár mosógéppel is, ma 5 perces melléktevékenységként igyekszünk túllenni rajta és még ezt az időt, illetve az ezzel járó kellemetlenségeket csökkenteni. Ezért vásároljuk meg az újabb terméket – például ha számunkra gondot okoz az elektronikus berendezések által keltett zaj, ha megjelenik a piacon egy olyan termék, amelynek gyártása során ezt a problémát kiküszöbölték, azonnal megvásároljuk. Amint megszűnik ez a probléma, azonnal helyébe lép egy másik – mondjuk már az is gondot okoz számunkra, hogy percenként ki kell rohannunk megnézni, hogy lejárt-e a mosás – azonnal megvásároljuk azt a mosógépet, amelyik időzített programmal működik. Egyszóval ma már a fogyasztók nem terméket vásárolnak, hanem problémákra keresnek megoldást – egy ilyen dinamikusan fejlődő társadalomban a problémák is “fejlődnek”.