Adatok
Herrgeneral
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Osakaban nem szaroznak ha wifi védelemről van szó ..
Herrgeneral
2010.11.26 13:33:07
A képen látható kód csak 16 karakter hosszú, ezt nem nevezném a létező leghosszabbnak. Aztán mivel japán szövegről van szó, lehet, hogy egy komplett önéletrajz. Az utolsó négy karakter amúgy: 헴儦涾櫵
Herrgeneral
2010.11.26 13:59:50
@VRbagoly: Azért 16 mert ezek unicode karakterek, vagyis négyjegyű hexadecimális számok.

Milyen lenne a billentyűzet, ha nem egy tízkilós vasszerkezetre fejlesztették volna ki? Közel 140 évvel a QWERTY megalkotása után valószínűleg maga a feltaláló, Christopher Sholes sem szívesen használná ezt a beviteli módot egy pár négyzetcentiméteres kijelzőn. A 8pen nevű…..
Herrgeneral
2010.11.05 13:00:30
@Skodaklub Hungary: 1500 karakter/perc = 25 karakter/másodperc. A lábujjaidat is használtad? A szintidő egyébként 120 leütés (1,5 sor) percenként. Aki qrva gyors, az ír 200 fölött valamennyivel.
Az A4-es lapot meg egy másodperc alatt teleírom 72-es betűmérettel.
Az A4-es lapot meg egy másodperc alatt teleírom 72-es betűmérettel.

Túl vagyunk az első fordulón – ami nagy valószínűség szerint nem sokaknak okozott meglepetést. Legalábbis ami az eredményeket illeti. Tegnap késő éjjel – ugyanis ekkor lehetett csak először – közzétették a szavazatszámokat az elektronikus és online médiumok, ma…..

Tudom, hogy a címről szinte mindenkinek ugyanaz a visszatérő mondat jutott az eszébe, de nem, nem arról lesz szó, hogy valakinek állítólag szült a felesége és ezért hajtott kétszázzal. Na jó, nem biztos, de ha neked nem ez ugrott be, akkor nem olvasol elég autózz! blogot. Amiről…..
Herrgeneral
2010.03.04 14:13:15

Autós blog lévén leginkább autósok szoktak levelet küldeni mindenféle tapasztalatokkal, nyűgökkel, kérdésekkel. Gábor egészen más szemszögből látja a fővárosi közlekedést, gyakran közutálat tárgya, mert ő az, aki a nagy, lassú, kék izével folyton feltartja a forgalmat és…..
Herrgeneral
2009.12.10 13:11:55
@autosave: "Úgy tűnik a buszosok sem ismerik pontosan a szabályokat!
A busznak nincs elsőbbsége a megállóból induláskor, csupán segíteni kell a többi közlekedőnek, hogy elindulhasson. Ez nem elsőbbség, elsőbbsége továbbra is az elindulóval szemben az út forgalmának van."
Úgy tűnik te nem ismered a szabályokat. KRESZ 24. § (3):
"Lakott területen belül a járművek vezetői kötelesek az elindulási szándékot jelző, menetrend szerint közlekedő autóbusznak és trolibusznak a megállóhelyről való elindulását (a jobb szélső forgalmi sávba való besorolását) - ha ez hirtelen fékezés nélkül megtehető - lassítással, szükség esetén megállással is lehetővé tenni. "
A busznak nincs elsőbbsége a megállóból induláskor, csupán segíteni kell a többi közlekedőnek, hogy elindulhasson. Ez nem elsőbbség, elsőbbsége továbbra is az elindulóval szemben az út forgalmának van."
Úgy tűnik te nem ismered a szabályokat. KRESZ 24. § (3):
"Lakott területen belül a járművek vezetői kötelesek az elindulási szándékot jelző, menetrend szerint közlekedő autóbusznak és trolibusznak a megállóhelyről való elindulását (a jobb szélső forgalmi sávba való besorolását) - ha ez hirtelen fékezés nélkül megtehető - lassítással, szükség esetén megállással is lehetővé tenni. "

Gondolom, BD nem rendszeres olvasója a blognak, mert akkor sejtené, hogy ez a négyszázhatvankettedik olyan poszt, aminek valamilyen KRESZ-es vonatkozása van. Ráadásul jelen posztunk rögtön kettő az egyben, fotókkal, ábrákkal, leírással, kérdésekkel. Alapos munka, vajon kapunk rá…..
Herrgeneral
2009.11.05 09:12:21
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz