Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Vogelthal

0 bejegyzést írt és 29 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Egy parkolás: százezer 2014.09.30 06:15:00
Nettó pénzbeszedés, maffiás módszerekkel. Annyira megéri, hogy éjszaka is érdemes strázsálni, hátha beáll egy balek. Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
Már látom magam előtt a kommenteket: "hőőő, mééé heggeszt má maszk néllkűűű...", "ez a barom, némá, szigszalagot se hord magánál...", "lopja azt a motort a paraszt...?" meg ilyenek. Megírom, van akit szórakoztat, igazából azt is, aki csak hőbörögni jön ide, és ez örömmel…..
Nem, még nincs kész. Nem is megy a motor, hol élsz? Hogy kereke van-e? Dehogy, még bakon áll. Az ülések? Benne vannak, de csak a hátsók, ugyanúgy, ahogy már vagy december óta. Utoljára 2012 végén írtam a kocsiról, az több mint két hónapja volt. Mi történt közben?…..
Vogelthal 2013.03.03 08:23:23
@Ad Dio: Mobile.de - n a max ponton árak 20 k€ körül vannak, jellemzően 100 ekm alatt futott, eredeti gépek. Csikós autójának bekerülési költsége is minimum itt lesz, de legalább 3 év alatt elosztva kellett kipengetni :)
Vogelthal 2013.03.03 19:11:35
@dr.oid: Ez nagyon jó volt!
Akinek van pénze benzinre, az már simán adhat egy kis aprót, nem? Hát nem. Az autók között semmi keresnivalójuk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
TComment Tuti vétel 2012.11.28 05:45:00
  Titkos tipp? Tuti vétel? Kétliteres vagy 2.2-es turbódízellel, ismert előélettel bátran bele lehet vágni, ajánlja a guru, szeretik a tulajdonosok és ha ön meg tud békélni a tudattal, hogy egy Fordban ül és a közlekedést nem kihívásként, hanem szükségszerűségként…..
Vogelthal 2012.11.28 14:40:11
Kettő 3. szériás Mondeóm is volt, mind a kettőt újonnan kaptam cégautóként:

1) 2001-es 1,8 benzines
A 3. széria legelejéről, itt a Ford még bizonyítani akart. Nagyon jó autó volt, 100 ekm-t mentem vele 4 év alatt, SEMMI baja nem volt. Nagyon ment, imádtam, igaz nem tudtam 10 l alá levinni a fogyasztását

2) 2005 2.2 TDCi
Ezen már látszott a spórolás és a gyengébb minőség. 80 ekm-t mentem vele, ismét csak 0 kmről. Csak az érdekesebb hibák: e
-egy özönvízszerü eső után, egy olyan pocsolya közepén megállt a Raktár utcában, amin az összes többi autó vidáman átment. Trailerrel kellett bevinni a megboldogult Ford Piramisba. Diagnózis: felszívta a légszürőn keresztül a vizet, örülhettem hogy kiszárítás segített rajta és nem repedt meg a blokk (a másik három Mondeó a munkafelvevő szerint, amiket hasonló okok miatt vittek be, nem uszták meg...)
-hűtőventillátor jeladója megadta magát - csak azt vettem észre, hogy pirosban van a hőfokjelző. Az egész ventillátort cserélte a tisztelt márkaszervíz, nem kevés pénzért
-idegesítő check engine hibák, letiltó motorvezérlés 60 ekm futás után, 2000 fölé nem engedte a fordulatszámot. Szervíz nem talált semmit, injektor tisztító folyadék beöntése segített.
-folyamatosan elhagyta az alsó motorvédő lemezt - egyszerüen nagyobb sebességnél, jellemzően sztrádán, levált és széttörött. Nem egyszer. Csak a szerencsén múlt, hogy soha nem lett belőle baleset.
-Lökhárító horogszerüen viselkedett: baromi könnyü volt parkoláskor rácsúsztatni a padkára, utána tolatáskor egyszerüen leszakadt az alső koptató lemeze.
Ennyi. 3 év után dobtam, következő autó már nem Mondeó lett.
Többen is megpróbálták az idei Pikes Peak hegyiversenyt elektromos autóval teljesíteni, és nem is voltak esélytelenek. A Toyota prototípus hatodik ideje mutatja, mennyire nem. Azt viszont sosem gondoltam volna, hogy ekkora csalódást okoznak. Amikor a 80-as évek végén először…..
TComment Így vesz autót a nepper 2012.01.24 06:33:35
Elméletben mindenki tud autót venni, de gyakorlatban pár apróság miatt képesek otthagyni egy ilyen remek vételt. Szerencsére nekem. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Vogelthal 2012.01.24 15:25:41
@Swind: Ha ennyira félted az autódat, álljál arra a részére a parkolónak, ahol már ritkábbak az autók. Egy kis séta nem árt, és még bunkónak sem tartanak.
Vogelthal 2012.01.24 15:34:23
@Swind: Legalábbis statisztikailag kisebb az esély így :-) (én már rutinból így parkolok bevásárlóközpontban, pont az általad említettek miatt).
Vogelthal 2012.01.24 15:47:08
@gyvy: valamit nagyon félreértettél a kommentemből. Evidens kellene hogy legyen, hogy más holmijára még sokkal jobban kellene vigyázni, mint a sajátra. De az emberek többsége sajnos nem így gondolkodik. Ezért ha féltem az autómat (akármilyen autót), ha nem muszáj akkor nem viszem csínbe.
Vannak testrészek, amelyek védjegyként határoznak meg egyeseket. Ilyen például Jack Nicholson szemöldöke vagy Angelina Jolie ajkai. Lehet, az összes testrész hibátlan, mégis van egy apróság ami mindent visz. De mi van ha fröccsöntött, kamu Jolie-ajkakat ragasztunk Anettkára?…..
A korhatárkarika az alant olvasható levél néhány trágár kiszólásának köszönhető, a történet nem horroros vagy szexes, hanem nagyszámos. Viszont parádés. Levélírónk egy középvállalat egykori vezetője, aki regnálása alatt 50 millió forintért eladott egy ingatlant. Most…..
Legalábbis a Mazda szerint. Személyre szabható, döbbenetes új technológiák, hologramos vezérlés, ruhaszkenner. És persze kalapáccsal vertünk fejbe brit újságírót. Tényleg. Vélemények az azonos című írásunkról...
Nem rossz, nem rossz, de a jó nem ilyen. Nincs megállás, az Oettinger tovább fejlődik, kicsit élesebb motor kell a sleeper kasztniba. Az autó már bizonyított, 7000 km-en is túl van hibamentesen Koncepcióváltás miatt eladó, olvashatjuk sok tuningalkatrész-hirdetésben mindenfelé a…..
Nehéz lesz ezt a posztot úgy megírnom, hogy ne csapjon át már az első mondatok után valami szánalmas, nyálban fetrengő, görcsös önigazolásba. Pedig lelkem mélyéről gyűlölöm azt a fajta hozzáállást, hogy az én autóm a legjobb, ha szar, akkor meg pláne, csakazértis.Higgyék…..
Karesz elkészült Dezsővel, azaz most még egy utolsó cserélendő olaj van benne, amit majd én cserélek le szűrőstől, mert ő csak pár száz métereket tudott ott menni az utcában, az kiadott három olajcserét. Ez a negyedik, hosszan futtatott olaj remélhetőleg a legmikroszkopikusabb…..
Vogelthal 2010.03.18 13:07:40
@Csikós Zsolt: Csak egy ötlet volt a Diesel, nem akartam vele senkit bántani :-))
(Mondom ezt úgy, hogy napi használatban egy W123 230E van, hobbyként pedig egy OT-s R107 450, természetesen eredeti de igencsak falánk benzines motorokkal)
Sok örömet az autóhoz!
Jázus :)
Vogelthal 2010.03.18 13:50:54
@Garp: Az eddigi reakciókat látva, már leesett a tantusz, hogy egy szentségtörést követtem el már a kérdéssel is :-)
  Egy hétig voltunk távol, minden megtörtént velünk. De az öreg Mercedest elhoztuk a sarkkör alól, és már tett önerőből egy kört Kareszéknál, az utcában. Utólag már el se hisszük az egészet. Vélemények az azonos című írásunkról. A sztori eddig: 1.rész, 2.rész,…..
Jó ideje nem írtam Eráról, a kombi fekvőlámpás Mercimről, mert, ha úgy vesszük, nem is volt mit. Ződcséges Merdzsóként szépen teszi dolgát, indul, megáll, viszi az Ikeát, kilencfelet eszik így télen, városban, fogatlan szájával szépen morzsolgatja a kilométersercliket.…..
  Egy férfi életében kell egy Zsiguli. Pont. Aki már a ballagásra kap egy új Hondát, nyugodtan lapozzon – lehet Zsiguli nélkül élni, de súlyos mulasztás volna. Vélemények azonos című írásunkról...
 Azt hiszem, az elmúlt napokban huszonöt embertől kaptam meg e-mailben ezt az aukciós linket, hogy láttam-e már. Ez egyrészt örömteli, mert ha ennyi ember tudja, hogy szeretem az öreg Merciket, az nem rossz, másrészt izgalmas, mert ha ennyi ember levelet küldözget nekem, nekem,…..
Vogelthal 2009.11.10 16:43:21
@Andrr: A kapcsa amiatt volt valszeg, hogy kilőjék a botokat...
Vogelthal 2009.11.10 16:59:00
@Andrr: hát, látva azt az értelmi színvonalat ami az aukció kommentjeiből átjött, valóban szájba kellett volna rágni a nagy többségnek :-)