Regisztráció Blogot indítok
Adatok
vasvari

0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Győr, 2013. november 4. – A teljes egészében Győrben készült Audi A3 Limousine első magyar vásárlója átvette autóját az Audi Hungariánál. Gerd Walker, járműgyártásért felelős ügyvezető igazgató és Radnóti Zoltán, a Porsche Győr igazgatója a mai napon adták át Tóth…..
Kanadai kollégák összegyűjtötték egy múlt héten megjelent cikkben, hogy milyen aktuális próbálkozások vannak a dobhártya átszakadás kiegészítő kezelését illetően. Jelenleg egy akut átszakadás esetén jobb híján hagyjuk magától meggyógyulni a dobhártyát, ami…..
A tanfolyam utolsó napjáról már itthon írok. Az 5. nap legjobb előadása William I. Kuhel-é volt még akkor is, ha a cholesteatomás előadáshoz hasonlóan inkább csak arról győzött meg, hogy amit itthon csinálunk, az jó. Ő azokról az esetekről beszélt sokat, akiknél a nyaki…..
vasvari 2010.11.28 15:17:48
@HTamas: ez engem is érdekelne, cenzúra?
Heinrich Károly kollégám a Mentők blogon egyszer írt egy nagyon jó összefoglalót az orrvérzésekről, sok jó ábrával. Ott a hozzászólások között szó volt az első és hátsó orrvérzések közti különbségről. Már régóta szerettem volna írni a Bellocq szerinti…..
Hétvégén ismét elmotoroztunk a weissenkircheni veteránmotor és –kisautó hegyi felfutó versenyre (Seiberer Bergpreis), összesen 23-an jöttünk össze a túrára, oda 13 motorral hatoltunk, majd Kremsben csatlakozott hozzánk még egy magyar gép. De nem ez volt az igazán érdekes,…..
vasvari 2010.04.28 21:30:37
@phrascarica -a szerpentinek királya :): Japánban nem kilóméter számláló hanem üzemóra mérö kellene a kocsikba. Annyit állnak ugyanis a dugóban...
Amig az Autobahnon lepörög 5-600 km, az alatt Japánban mondjuk 50-60.
Igy már érthetö a 29ezer és a fényes kormány?
Nem volt vita egy percig sem. Nem is lehetett volna, hiszen a képeket először megpillantva azonnal tudtam, hogy kiomlott belekben térdig gázolok, ha kell, de ez az autó ott lesz a standunkon. Nem volt rá szükség, akit kérdeztem, az csak bólintott. Winkler a V8 miatt, Bende az…..
vasvari 2010.03.24 11:54:22
@P928: Cup 1 felnik, GTS-en szeria volt 1992-1993 ban, utana jött a Cup2, ami kb 1,5 kiloval könnyebb, laposabb "küllöi" vannak.
Ugyanez a dizajn megvan a 928-on, 911-en is de mas teherbirassak es mas ET szammal.

@dr.oid: amire Te gondolsz azok a "Gullideckel" felnik (Csatornafedél - hihi), ezek 16 Zollosak.
Ami az ös-928asrol ismert a "Telefontárcsa" (Wählscheibe), 15-ös méretben.

Biblia itt:
www.944racing.de/felgengewichte.php
vasvari 2010.03.25 10:30:55
@P928: a magnezium valtozat ugy tudom csak a 964 RS-re keszült, ez nem passzol a 928-ra az elterö ET szamok miatt. A különbseg 2,5kg felninkent. Ez nem hangzik soknak, de allitolag a "tehetetlen tömeg" jelensege miatt sokat szamit gyorsitaskor es fekezeskor. Fizikusok talan el tudjak magyarazni!