Adatok
magas_makosbukta
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Néha azért a jók, a szerények is elnyerik méltó jutalmukat, de általában csak viszontagságos megpróbáltatások után - és csak a népmesékben. A Renault Kangoo Z.E. esete, amely nem kis meglepetésre elnyerte a "2012 Kishaszongépjárműve" díjat, az a kivétel, amely…..
Cím: 1027 Budapest, Frankel Leó utca 2-4., Látogatás: 2010. május 26. 18:30-22:00.
A mindennapos használatra legalább annyira nem alkalmas, mint a korszak, amiből itt maradt...
Urbanista
Tervek a Batthyány tér átalakítására. Átszervezett közlekedés, több zöldfelület
2010.06.07 09:09:00
"A Budavári Önkormányzat át szeretné alakítani a Batthyány teret, ezért tavaly pályázatot írt ki a közterület forgalmi vizsgálatára. A munkát a Főmterv Zrt. elnyerte és a tervezők már leszállították a megrendelt dokumentációt." - írja a Fővárosi.hu. Fel is kerültek a…..
Egy nyugodalmas, kényelmes, jól összerakott és használható, különösebb allűröktől mentes családi autó. Bátran felveheti a versenyt bármelyik konkurensével.Mai tesztünk blogposztja...
magas_makosbukta
2010.04.08 08:55:33
magas_makosbukta
2010.04.08 09:08:44
Érdekes, az ADAC szerint a 2005-ös és 2006-os gyártású Focusok több hibát produkáltak mint a "legendás" Peugeot 307, 2007-ben pedig ugyanannyit!!! Ehhez képest senki sem mondja mekkora fos a Focus... Hozzáteszem egyetlen rokonomnak sincs Focusa :)
www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/tab.asp?ComponentID=250016&SourcePageID=250114
www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/tab.asp?ComponentID=250016&SourcePageID=250114
magas_makosbukta
2010.04.08 09:09:52
Érdekes, az ADAC szerint a 2005-ös és 2006-os gyártású Focusok több hibát produkáltak mint a "legendás" Peugeot 307, 2007-ben pedig ugyanannyit!!! Ehhez képest senki sem mondja mekkora fos a Focus... Hozzáteszem egyetlen rokonomnak sincs Focusa :)
www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/tab.asp?ComponentID=250016&SourcePageID=250114
www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/tab.asp?ComponentID=250016&SourcePageID=250114
Olyat teszek, amiért Magyarországon akasztófa jár egy újságírónak – védelmembe veszem a francia autókat. Gondolom, ezzel rögvest sikerül is megnegyedelnem e cikk olvasóbázisát, hiszen a többség ezzel rögtön át is kattintott a kapcsolódó Belsőség-posztra.…..
Két doboz, egymás közt Abban a sajnálatos esetben, ha mégis döntéskényszerbe kerülnék, a Citroënt választanám, egyszerűen azért, mert ez jobban megfelel a feladatának, olyan primitív eszközökkel, mint a használható csomagtér és a létező rugózás. Véleményük mai…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
- A Renault ugyanúgy gusztustalanul PR-olta (de csúnya szó) a maga elektromos autóit már vagy 2 éve, mint a többiek, ráadásul úgy, hogy szériaérett autót a közelmúltig nem tudott letenni az asztalra, a most bemutatott autók forgalmazása sem kezdődött még meg, és jövőre is csak néhány nagyobb országban lesznek elérhetők. A Renault odáig merészkedett, hogy ráadásul tarthatatlanul alacsony áron hirdette pl. Francaiországban a még nem is létező autóit. Az árról azóta persze kiderült hogy semmi köze nem volt a valósághoz. A korábban meghirdetett bevezetési dátumok meg egyre tolódnak.
- A Kangoo ZE semmilyen érdemi újítást nem tartalmaz, autonómiája, teljesítménye nem jobb a nyugaton már évek óta(!) kapható elektromos kis furgonokénál (pl. Peugeot Partner és Citroen Berlingo, átalakított Fiat Doblo). Még az igazi gyorstöltést sem tudták megoldani, ami nem új technológia, de jelentősen tudná növelni az autók használati értékét.
- A gyártási technológia egyszerűsége nem zsenialitás, hanem a költségek csökkentése. A Renault azzal próbálkozik, hogy már létező modelleket alakít át. Mivel ezeket a modelleket nem erre tervezték, ezért ennek több hátránya van: az akkupakk jelentős helyet vesz el a csomagtérből (Ld. Fluence), az autó tömegelosztása nem lesz optimális, a menettulajdonságok viszont rosszabbak lesznek. A Renault semmi mást nem csinál, csak "barkácsolással" próbál betörni erre az új piacra, ahelyett hogy új, valóban elektromos hajtásra tervezett autót fejlesztene.
- A Renault rengetegett tett különböző országokban az elektromos autózás elterjesztéséért...:) Persze a papír sokmindent kibír, fut talán Izraelben és Törökországban valami kísérlet, telepítettek pár töltőt és ennyi. Ezen kívül nyakkendős emberek mindenféle együttműködési szerződéseket ínak alá a sajtó képviselői előtt, ezzel is elfedve azt, hogy a Renault csúnyán lemaradt a villanyautók fejlesztésekben. Az első valóban modern elektromos autójuk a Zoe lesz, 2013-ban, ami tudtommal egy átcimkézett Nissan Leaf. Persze erről is úgy kampányolnak mintha már létezne...
- A Kangoo ZE felhasználási területe (sajnos) eléggé korlátozott. A többszáz kilós akkucsomag miatt a terhelhetősége kb. fele egy hagyományos teherautóhoz képest, a valódi hatótáv kb. 100 Km lehet, a töltés órákat vesz igénybe. Képzeljül el mit jelent ez a napi felhasználásban, fuvarozásban.
- Az, hogy az autóhoz bérelhető az akku, ami így olcsóbb lesz, szintén csak ámítás. Olyan mintha részletre vennénk autót, ráadásul ez egy soha le nem járó hitel mivel mire 8-10 év alatt kipengetjük az akku árát, addigra az jó eséllyel tönkre is megy, tehát vehetünk újat, természetesen részletre és kezdődik az egész előről.
Egyszóval én a jelenlegi díjat egyszerű PR fogásnak látom, ami inkább az elektromos áruszállítást hivatott propagálni és véleményem szerint kevésbé a Renault zsenialitásának szól. Hajrá elektromos autók, én drukkolok nekik, de valódi újításokkal és nem a jelenlegi "parasztvakítós" formában!