Adatok
Hondafan
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Íme, nézzék meg milyen átlátszó módszerekhez folyamodnak, akik le akarják járatni a Toyoták megbízhatóságát. Lépésről lépésre követhetik, ahogy a sunyi befeketítési kampány begyakorolt lépéseit végrehajtják. Ám sajnos nem jön össze, mert nem gondoltak minden…..
Nem vettem porszívót. Nem is akaram venni. Gyalog mentem, nem kocsival. S hogy mi a fenét keres ez a cucc mégis egy autós blogon? Kérem, az árcédulát figyeljék! Illetve azt az izét, amire ki sem merik írni az árát. A termékfejlesztő felhörpintette az utolsó korty kávét, és…..
Eseménydús volt az elmúlt pár hónap a hátsókerekes, kocka Corollával. Karc nélkül megúszta a két hungaroringi és három-négy euroringi pályanapot, pár drift edzést, és néhány hétvégi szerpentinezést, de ez nem jelenti azt, hogy ne kellett volna gyakran szerelni. Nem romlott el…..
Hondafan
2009.11.08 20:28:08
Mindenki, akit bármilyen szinten vonzanak ezek a füstölő, zakatoló, hangos gépek, amit autóknak hívunk, álmodozik olykor. Eljátszik a gondolattal, hogy egy számára ideális életben (melyben majdnem alaptézis, hogy korlátlan mennyiségű pénz áll rendelkezésére) és környezetben…..
Hondafan
2009.11.07 21:31:53
@ábrus: Félretehetjük a versenyeket, mert a digók meg a francosok alánk veregetnek, német-japán élharc ide vagy oda... A mindennapokban D+J a képlet, de a versenypályákon ez nem ilyen egyértelmű...
Hondafan
2009.11.07 21:30:16
PofaMai bemutatónk blogposztja...
Hondafan
2009.11.06 21:41:00
Hondafan
2009.11.06 22:10:24
@Andix:
Poltergeistet játszani nem a kocsiban kell, igazad van. Legyen ízléses, kellemes a szemnek. Az, hogy a keménysége, 'íze', stb... nem prémium, az másodlagos. Megbízható vas legyen, az egyéni célnak megfelelő, aztán kész.
Poltergeistet játszani nem a kocsiban kell, igazad van. Legyen ízléses, kellemes a szemnek. Az, hogy a keménysége, 'íze', stb... nem prémium, az másodlagos. Megbízható vas legyen, az egyéni célnak megfelelő, aztán kész.
Melyik volt az utolsó, olcsó BMW? Az Isetta vagy a 315-ös? Tudni akarja, milyen rendszerellenesnek lenni 2009-ben? Üljön be egy egyes kupéba. Vélemények az azonos című írásunkról...
Hondafan
2009.11.03 23:59:18
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ott ugyanis 'csak' a második a Toyota.
Nyilván a Honda mögött. De ez tán csak azért van, mert a Toyota jobban belement a kormosturbók építésébe, a Honda meg sokkal több benzinest gyárt arányában. Szívót. A maradék tizen-huszon résztvevőt nem minősítem abban a tesztben.
Mindenesetre fura, hogy valakik erre időt szánnak (kiagyalni, véghezvinni), meg vannak, akik ezt megfigyelik, illetve vagyunk mi, akik még kommenteljük is. Jó dolgunk van, na. Ráérünk nagyon. :)