Regisztráció Blogot indítok
Adatok
átlagmotoros

0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Sokan nemzeti tragédiaként fogták fel a magyar motorgyártás bedőlését. Felesleges belemenni a szocialista nemzetgazdaság működésébe, de volt alapja a termelés felfüggesztésének, igaz, nagy adag akarattal és korszerű piaci gondolkodással menthető lett volna a Pannonia. Jó…..
Winkler letette a telefont, kidugta fejét a monitor mögül: „Árpád ez a te területed!” Nem igazán értettem, mire mondja, és aztán sem lettem sokkal okosabb, hogy kifejtette: „Valami régi CBR Vácott, kevés kilométerrel egy kereskedőnél... hívd fel.” Pár…..
Mérsékelt izgalommal – hiszen nagyjából tudja, mire számíthat – mégis kíváncsian nyit be a motoros a BNV A pavilonjába. Hiszen március elején Motorfesztivál van, és az időzítés tökéletes: kellemesen melegíti a tavaszi napsütés a tarkót, a hőmérő is szépen…..
átlagmotoros 2011.03.12 13:04:24
Üdv!

Néhány gondolat.
1, Hagyjuk már ezt a válság témát. NINCS válság. Valóság van. Realitás. Valóság, ahol nincs ingyen semmi, ahol nem lehet 0 Ft-tal több milliós motort venni. Ahol csak az ül motoron, akinek pénze van rá, nem mindenki. 2009 előtt volt irreális világ, most itt a reális. Ez van. Nem válság volt, hanem helyreállás. Minden beállt a normális kerékvágásba. Ez a való világ, nem a retek tv-s szemét. És a való világban nincs ingyen semmi.
2, Teljesen egyetértek az előttem szólókkal, nem így kellene csinálni. Ide ingyen kéne csalogatni az embereket, tesztmotorokat biztosítani. És bőven megtenné egy, a magyar piac méreteihez jobban igazodó, kisebb hely is, ahol az itteni és a kisebb létesítmény közti költségkülönbséget lehetne pl a tesztflottára fordítani. Mert mi van ma itthon?
-Vásárolj motort!
-Kipróblnám!
-Azt nem lehet, vedd meg katalógusból.

Hát ezért is nem megy az üzlet. Mert az elmúlt években rá volt állva a "csóró, nulla forintom van, de megyek 3 millás motort venni, azt úgyis mindegy milyen" emberekre. Most meg, hogy csak a pénzes és igényesebb vásárlóerő maradt, nem tudnak lépést tartani az igényekkel. Ahol a minimum egy tesztelési lehetőség lenne több millió ft kiadása előtt. Ezért vásárolnak inkább külföldön, ahol a hazaihoz képest luxuskörülményekkel várják az embert és természetes, hogy kipróbálhatod a kiszemelt gépet. Ha nem kéred, még rá is beszélnek, nehogy a vásárlás után találj valamit, ami miatt nem jó neked. A regadóról nem beszélve...
A 2010-es MotoGP szezon véget ért, ami egyben véget vetett a 176 izzadó tenyerű felhasználó izzadásának is. Tippjátékunk lezárult, Talmácsi Gábor biztosan nem fog több pontot szerezni idén.   Százhetvenhat olvasó adott le érvényes tippet. Ez egy remek szám, a motoros…..
átlagmotoros 2010.11.09 13:03:34
@tibita: igen, igaz, én is figyeltem a "véletlen"(??) egybeesést, csak nem akartam túl konspiratívnak tűnni. De valóban, AZ lenne a megvalósult álom. :)
átlagmotoros 2010.11.09 10:43:56
@cdrom70: Üdv!
Az első mondatodban leírtad a lényeget. Ha Talma spanyol vagy olasz lenne, már rég többszörös VB és most is lenne csapata. Hol a motoros tudása? Meg kellene érteni, hogy ebben a ligában már nincs szar motoros. Ez már nem arról szól, hogy a simson után megülöd-e az mz-t. Ez itt már ezred másodpercekről szól, ahol bizony a technika a döntő. Mind kiváló motorosok, csak nem mindnek van kiváló technikai alapja. Miért nem hívták a Bimotához versenyezni? Olvass már a sorok között. Egy ilyen szériában, ahol dollár százezreket, milliókat költenek az "Economic Espionage" elhárítására, nem gondolod komolyan, hogy akárkit engednek ráülni a motorra???? Hogy esetleg utána más csapathoz menjen és elmesélje, mit látott??? Ha hívták tesztelni, annak alapja van a háttérben, csak mi nem tudjuk még.
  Még közel sincs vége az idei MotoGP szezonnak, mi több, az igazi tűzijáték még csak most kezdődik. A világbajnoki címeket ugyan lassan borítékolhatjuk az illetékeseknek, azonban az érmekért még keményeket fognak meccselni.   Egy kis játékra invitálom az olvasókat.…..
átlagmotoros 2010.09.07 13:04:30