Adatok
szezammag
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A hungarikumok olyan márkákat jelölnek, amelyek tradicionális magyar termékekhez kötődnek. Kiknek és milyen marketing tevékenységet kellene kifejteni ahhoz, hogy a hungarikumok fogyasztói keresletre találjanak, a piacon maradjanak? Kedves Blogolók! Érdekességképpen jegyzem…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A hungarikumok marketingtevékenységében első sorban egyediségüket, magyar voltukat lehet hangsúlyozni. A magyar vásárlók mellett ezzel a külföldieket is meg lehet célozni, hogy ideutazásukkor ne csak az idegenforgalmi értékeket nézzék meg, hanem vásároljanak tradicionálisan magyar termékeket is. Persze a marketing minden terméknél más: nem lehet pl. ugyanúgy, ugyanannak a vásárlói körnek reklámozni az unicumot vagy a pálinkát, mint mondjuk a Pick téliszalámit (amit gyerekek is fogyaszthatnak, tehát reklámjuk az egész családnak szó). Felmerül még az a probléma is, hogy néhány termék jóval drágább a hasonló külföldi termékeknél, így marketingjükben ezt a problémát is meg kell oldani.