Adatok
neocohn
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A minap üzenetet kaptam a T-Mobile-tól, küldjek egy üres sms-t, és órákon belül VW Golfot nyerhetek egy kvízjátékban. Arra nagyhírtelen balek módjára nem is figyeltem fel, hogy a végén ott biggyeszkedik zárójelben, hogy egy sms: 300 Ft. Hát elküldtem egy üres sms-t.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Kurva sok a szabadideje a mobilszolgáltatómnak, amiből azt a következtetést szűrte le, hogy nekem is sok, úgy az időm, mint a zsetonom, de ezt tévesen szűrte le. Mobilszolgáltatóm, a neve elhallgatását kérő Vodafone naponta több sms-sel bombáz, hogy játsszak ilyen kvízszerű izét velük, amelynek lényege, hogy válaszoljak egyre több stupid kérdésre, és aztán nyerjek.
Egy nap megelégeltem a kapott kérdések mennyiségét, és próbaképpen jól visszaírtam a 1777-re: „nem kérek több sms-t!". Egy perc sem telt el, máris jött a válasz: „Az iment mind a 40 pontodat athoztad mara Egy Alomnyaralashoz. Maradj tovabbra is versenyben helyes valaszokkal." Nem sokra rá jön egy sürgető sms, majd egy még újabb sms, kérdéssel („melyik szigetet keresned Gorogorszagban? 1 = Korfu, 2 = Malta").
Másnap is kíváncsivá tett, vajon tényleg bármit válaszolhatok, továbbjutok-e. Továbbjutottam. Délelőtt jött előbb egy felvezető sms, hogy hétvégén nagyobb eséllyel játszom, majd jött maga a voltaképpeni kihívás: „melyik olasz gyartasu sportauto? 1= Ferrari, 2 = Dodge Viper." Azonnal visszaírtam: „Elég az sms-ből! Kapjátok be!" A válasz szinte azonnal pozitív volt („Az iment mind a 40 pontodat athoztad mara Egy Alomnyaralashoz"), majd jött egy újabb kvízkérdés, amelynek lényegére, mivel az sms alján volt, csak most figyeltem fel: „250 Ft/hatterkep/sms". Hát így szórom a pénzemet válság idején.
Azóta is rendületlenül csipog a mobilom, ismerőseim előtt roppant elfoglalt businessman benyomását keltem. Ebben a pillanatban pl. ezt kaptam: „Mar van 40 pontod, de csak pihengetnek!" Kik? Miért? És hogy tudnak pihengetni, ha állandóan szól a kibaszott mobiljuk?
Ui.: Kínomban felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol felvilágosítottak: a STOP szót kellett volna elküldenem azonnal, akkor leáll a rémálom. Ezt mondjuk jó lett volna már az elején közölni velem. Például sms-ben.