Adatok
ÁrvaiPéter
3 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mérni kell. A marketingben ezt tudja mindenki, akinek fontos az eredmény. Az interneten ráadásul mérni kötelező. Sőt, nemcsak kötelező, de ki sem szabad hagyni, mert akkor kb. be is csukhatjuk a boltot. De az online marketingben a mérés sokszor nem jut tovább annál, hogy mit…..
E-commerce - Kereskedj JÓL a weben!
Fejlessz oldalt részesedésért! - avagy egy eleve halott projekt kezdete...
2011.04.16 14:26:00
Időről időre mindig jönnek olyan "ajánlatkérések", érdeklődések ahol úgy kellene weboldalt/webáruházat fejlesztenünk, hogy a várható hasznon osztozunk az ötlet kitalálójával, az áru forgalmazójával, stb stb. Érvként van felsorolva, hogy ekkor vagyunk…..
Mea culpa, ez az ember egy zseni, én hülye meg félreismertem
és fújolok rá amióta újból ő irányítja a Radzeert a Hapcit. De hát ez a félreismertség a zsenik
sajátja, kinőnek minden ruhát és borzonganak meztelenül a végtelen partján,
várva a világot, hátha egyszer csak fel…..
ÁrvaiPéter
2011.04.18 09:43:06
Mindennemű hovatartozás nélkül szeretném a szívélyes publikum nemes tekintete elé tárni, azt az apró meglátást miszerint:
GYAKORLAT TESZI A MESTERT!
No most ugye egyből gondolhatnánk sokfélét ugyan, de most még is valami másról van szó, minekutána eltévedvén keveredék vala ide, nem szokásom a nagyurak dolgába ütni senki orrát.
Szóval a gyakorlatról volna szó, illetve annak eszközéről melyet szeretnék a míves úri közönség figyelmébe ajánlani, ami azon különleges dolog vala, melyet a neves több neves orgánum is belekürtölt vala annak idején a köztudatba.
Néhány elvetemült figura, megalkotta azon játékot, melynek a fentebb összegzett tények alapján, mindenképpen helye volna azon jópofák asztalán, akiknek kedvtelése Piszok Alfréd után szabadon kavargatni a málnaszőrt! Hiszen a Piszkos Trükköt sehol máshol megtanulni nem lehetséges büntetlenül mint ezen játékban!
piszkosfred.com
Talán hasznos volna, ha mindenki megmérettetne azon mérlegen, mely által ki kell mutatnia vala a foga fehérjét... nevezetesen a játékban, ahol ember emberére akadhat... és ugye bár, nem állíthatunk minden pofon mellé egy közlekedési rendőrt sem....
GYAKORLAT TESZI A MESTERT!
No most ugye egyből gondolhatnánk sokfélét ugyan, de most még is valami másról van szó, minekutána eltévedvén keveredék vala ide, nem szokásom a nagyurak dolgába ütni senki orrát.
Szóval a gyakorlatról volna szó, illetve annak eszközéről melyet szeretnék a míves úri közönség figyelmébe ajánlani, ami azon különleges dolog vala, melyet a neves több neves orgánum is belekürtölt vala annak idején a köztudatba.
Néhány elvetemült figura, megalkotta azon játékot, melynek a fentebb összegzett tények alapján, mindenképpen helye volna azon jópofák asztalán, akiknek kedvtelése Piszok Alfréd után szabadon kavargatni a málnaszőrt! Hiszen a Piszkos Trükköt sehol máshol megtanulni nem lehetséges büntetlenül mint ezen játékban!
piszkosfred.com
Talán hasznos volna, ha mindenki megmérettetne azon mérlegen, mely által ki kell mutatnia vala a foga fehérjét... nevezetesen a játékban, ahol ember emberére akadhat... és ugye bár, nem állíthatunk minden pofon mellé egy közlekedési rendőrt sem....
E-commerce - Kereskedj JÓL a weben!
8x, 9x, 10x...hu Kereshetsz pénzt a weboldaladdal, de nem úgy...
2011.04.07 22:58:00
Nem gondoltam, hogy csütörtök este ismét idegeimet fogják borzolni bizonyos dolgokkal, pedig egészen jó napom volt :) Nemigazán tudom véka alá rejteni azon véleményemet, hogy a hazai gondolkodásmód valamiért nem érett meg a webre, és az emberek nem értik igazán azt, hogy mire…..
Amikor pár éve a blogolás újdonság volt, és ügyfélnél először felmerült a javaslat, hogy céges blogot kellene csinálni, mindig jött a kérdés: jó, de mit írjunk bele? Egy cégnek nincsen olyan élete, ami egy naplóba való, a cégnek nincsenek minden nap érdekes történései!…..
A jobb vagy a bal agyféltekédet használod inkább? Ha a hölgyet az óra járásával megegyező irányba látod forogni, akkor a jobb agyféltekédet használod. Ha a hölgyet az óra járásával ellentétes irányba látod forogni, akkor a bal agyféltekédet használod.…..
A közösségi média kapcsolatrendszere sok esetben buborék jelleggel működik. Ez a buborék elsősorban a Twitteren figyelhető meg, de nagyon hasonlót tapasztalunk a Facebookon vagy akár az iwiw-en is. De mit értek én buborék alatt?A kapcsolati hálónk olyan, amilyenek vagyunk: a mi…..
ÁrvaiPéter
2010.05.20 18:59:02
Üdv!
Én ezt picit msáképp látom, illetve szeretném kiegészíteni egy szintén saját tapasztalattal!
Alapvetően teljesen igaz a buborék elmélet mindarra ami eddig volt a közösségi médiákban.
De, egyre inkább megjeneik az a trend, ami már nem az emlitett íven fut, miszerint ismerősök, haverok, munklatársak, stb. és zárul a kör.
Hanem egy új TREND van kibontakopzóban tapasztalatom szerint.
Ez pedig az, aminek a facebook és a twitter is köszönheti a sikerét. Azaz, az emberek nyitnak a buborékon túlra.
A közösségi média megnyitotta az online cosmopolitan életvitel lehetőségét.
Szinte bárki egy kattintásra van tőlünk, és noha lassan, de a kiváncsiság lassan a buborékon túlra vezeti a jónépet.
egy saját számsor:
A facebook oldalam betelt, nem vagyok sem celeb, sem hiresség. Csupán jelen vagyok.
482 ismerősnek jelölés
229 ismerős ajánlás
40 csoportmeghívás
275 egyéb kérés
ez több mint egy - két szűk buborék...
Tisztán látszik pár éve még felháborodtunk, hoyg valaki idegen ismerösnek jelölt, és sértődve kérdeztünk vissza ki vagy te és mit akarsz?
Ma már teljesen normális, hogy százak - ezrek követnek a facebookon, twitteren...és az információ sosem látott tempóban járja a maga útját.
facebook.com/arvai.peter
Én ezt picit msáképp látom, illetve szeretném kiegészíteni egy szintén saját tapasztalattal!
Alapvetően teljesen igaz a buborék elmélet mindarra ami eddig volt a közösségi médiákban.
De, egyre inkább megjeneik az a trend, ami már nem az emlitett íven fut, miszerint ismerősök, haverok, munklatársak, stb. és zárul a kör.
Hanem egy új TREND van kibontakopzóban tapasztalatom szerint.
Ez pedig az, aminek a facebook és a twitter is köszönheti a sikerét. Azaz, az emberek nyitnak a buborékon túlra.
A közösségi média megnyitotta az online cosmopolitan életvitel lehetőségét.
Szinte bárki egy kattintásra van tőlünk, és noha lassan, de a kiváncsiság lassan a buborékon túlra vezeti a jónépet.
egy saját számsor:
A facebook oldalam betelt, nem vagyok sem celeb, sem hiresség. Csupán jelen vagyok.
482 ismerősnek jelölés
229 ismerős ajánlás
40 csoportmeghívás
275 egyéb kérés
ez több mint egy - két szűk buborék...
Tisztán látszik pár éve még felháborodtunk, hoyg valaki idegen ismerösnek jelölt, és sértődve kérdeztünk vissza ki vagy te és mit akarsz?
Ma már teljesen normális, hogy százak - ezrek követnek a facebookon, twitteren...és az információ sosem látott tempóban járja a maga útját.
facebook.com/arvai.peter
ÁrvaiPéter
2010.05.20 21:39:24
@Konrad:
Egyenlőre én is csak figyelem, gyakorlom, tesztelem...nem szeretek olyasmiről adni tanácsot cégeknek, melyről magamnak nincs tapasztalatom.
Igaz, kevésbé lendületesen, és kevésbé tudatosan de az emberek már nyitnak sokkal több irányba.
mindenképpen érdemes figyelemmel kísérni ezt a jelenséget. Ami lehetséges, hogy csupán habzó pezsgő:) sok sok számtalan egymsábalógó buborékkal.
@Erno: A soc média az én tapasztalatom alapján, középtávon hoz konverziót. De azt is néhány igen konkrét feltélel telejsülése után.
1 - folyamatos értékes tartalom
2 - emberi jelenlét
3 - konstans értékrendek
4 - megfelelő koncepció és stratégia
Amiatt középtávon, mert a bizalom lassabban épül fel. Viszont tömegekben jelenik meg egyszerre ha a megfelelő dolgot tesszük. és ekkor jelenik meg a konverzió.
Egyenlőre én is csak figyelem, gyakorlom, tesztelem...nem szeretek olyasmiről adni tanácsot cégeknek, melyről magamnak nincs tapasztalatom.
Igaz, kevésbé lendületesen, és kevésbé tudatosan de az emberek már nyitnak sokkal több irányba.
mindenképpen érdemes figyelemmel kísérni ezt a jelenséget. Ami lehetséges, hogy csupán habzó pezsgő:) sok sok számtalan egymsábalógó buborékkal.
@Erno: A soc média az én tapasztalatom alapján, középtávon hoz konverziót. De azt is néhány igen konkrét feltélel telejsülése után.
1 - folyamatos értékes tartalom
2 - emberi jelenlét
3 - konstans értékrendek
4 - megfelelő koncepció és stratégia
Amiatt középtávon, mert a bizalom lassabban épül fel. Viszont tömegekben jelenik meg egyszerre ha a megfelelő dolgot tesszük. és ekkor jelenik meg a konverzió.
Tedd szokásoddá az ajánlat kérést! Az elején talán nehezen fog menni, de meglátod, hamar bele lehet jönni abba, hogy az elégedett ügyfeleidet megkéred, ajánljanak tovább. Ha elégedett az ügyfél, akkor elég tudatosítanod benne, hogy mit nyert azáltal, hogy az ügyfeled…..
A legtöbbet Te tudd a saját szolgáltatásodról!Bizonyára furcsán hangzik, hiszen ki tudna többet nálad a saját termékedről, szolgáltatásodról. Hidd el, nagyon sok olyan vállalkozó van, aki nem tudja szolgáltatása igazi értékét, nem tudja, hogy ügyfelei számára milyen…..
Referencia Marketing --> Azon marketing ezsközök és technikák gyűjtőfogalma, amelyek segítségével ajánlásokat gyűjt egy cég a vásárlóitól ileltve üzleti partnereitől...
Korábbi bejegyzésben esett már szó a változásról, és az azzal szembeni ellenállásról. Mégis, bármennyire is fél tőle, illetve küzd ellene valaki, nem tudja elkerülni az átalakulást. Az egész élet erről szól! :) Ahogy mi magunk is formálódunk (nem csak külsőleg, belső…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én a másik oldalról nézem a dolgot:
Ha valaki felvállalja a promóját valaminek, és ez a valaki bizonyos tekintetben letett némi értéket az asztalra, akkor az amit propagál, értékesít akkor feltételezhetjük hogy megéri legalább megvizsgálni az adott dolgot. Mert ha eddig nem mondott hülyeséget, hátha most se mond.
Hiszen ha nem volna valamilyen mértékben hiteles a forrás, nem vennénk a fáradságot a blog olvasására... Ha meg még is csak itt vagyunk, akkor viseljük el a promóció terhét... vannak jó dolgok is...