Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ÁrvaiPéter

3 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mea culpa, ez az ember egy zseni, én hülye meg félreismertem és fújolok rá amióta újból ő irányítja a Radzeert a Hapcit. De hát ez a félreismertség a zsenik sajátja, kinőnek minden ruhát és borzonganak meztelenül a végtelen partján, várva a világot, hátha egyszer csak fel…..
Nem gondoltam, hogy csütörtök este ismét idegeimet fogják borzolni bizonyos dolgokkal, pedig egészen jó napom volt :) Nemigazán tudom véka alá rejteni azon véleményemet, hogy a hazai gondolkodásmód valamiért nem érett meg a webre, és az emberek nem értik igazán azt, hogy mire…..
Szösszenetek Jobb vagy bal? 2010.06.01 17:15:00
A jobb vagy a bal agyféltekédet használod inkább?       Ha a hölgyet az óra járásával megegyező irányba látod forogni, akkor a jobb agyféltekédet használod. Ha a hölgyet az óra járásával ellentétes irányba látod forogni, akkor a bal agyféltekédet használod.…..
A közösségi média kapcsolatrendszere sok esetben buborék jelleggel működik. Ez a buborék elsősorban a Twitteren figyelhető meg, de nagyon hasonlót tapasztalunk a Facebookon vagy akár az iwiw-en is. De mit értek én buborék alatt?A kapcsolati hálónk olyan, amilyenek vagyunk: a mi…..
ÁrvaiPéter 2010.05.20 21:39:24
@Konrad:
Egyenlőre én is csak figyelem, gyakorlom, tesztelem...nem szeretek olyasmiről adni tanácsot cégeknek, melyről magamnak nincs tapasztalatom.

Igaz, kevésbé lendületesen, és kevésbé tudatosan de az emberek már nyitnak sokkal több irányba.

mindenképpen érdemes figyelemmel kísérni ezt a jelenséget. Ami lehetséges, hogy csupán habzó pezsgő:) sok sok számtalan egymsábalógó buborékkal.

@Erno: A soc média az én tapasztalatom alapján, középtávon hoz konverziót. De azt is néhány igen konkrét feltélel telejsülése után.

1 - folyamatos értékes tartalom
2 - emberi jelenlét
3 - konstans értékrendek
4 - megfelelő koncepció és stratégia

Amiatt középtávon, mert a bizalom lassabban épül fel. Viszont tömegekben jelenik meg egyszerre ha a megfelelő dolgot tesszük. és ekkor jelenik meg a konverzió.
 Tedd szokásoddá az ajánlat kérést! Az elején talán nehezen fog menni, de meglátod, hamar bele lehet jönni abba, hogy az elégedett ügyfeleidet megkéred, ajánljanak tovább. Ha elégedett az ügyfél, akkor elég tudatosítanod benne, hogy mit nyert azáltal, hogy az ügyfeled…..
 A legtöbbet Te tudd a saját szolgáltatásodról!Bizonyára furcsán hangzik, hiszen ki tudna többet nálad a saját termékedről, szolgáltatásodról. Hidd el, nagyon sok olyan vállalkozó van, aki nem tudja szolgáltatása igazi értékét, nem tudja, hogy ügyfelei számára milyen…..
Referencia Marketing --> Azon marketing ezsközök és technikák gyűjtőfogalma, amelyek segítségével ajánlásokat gyűjt egy cég a vásárlóitól ileltve üzleti partnereitől...
Korábbi bejegyzésben esett már szó a változásról, és az azzal szembeni ellenállásról. Mégis, bármennyire is fél tőle, illetve küzd ellene valaki, nem tudja elkerülni az átalakulást. Az egész élet erről szól! :) Ahogy mi magunk is formálódunk (nem csak külsőleg, belső…..