Regisztráció Blogot indítok
Adatok
W.Andrew (törölt)

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
S5 / 2.226 cm3 / 220 PS / 309 Nm @ 1.950 / turbo / 0 - 100 km/h: 6,6 s / Vmax: 242 km/h (klikkelj a nagyobb képekért) ..
Amikor a most következő kiállított autónk megjelent a piacon a hetvenes évek elején, értetlenül néztek össze az újságírók, a vidéki gazdák, a tűzoltók-katonák és a gazdag arisztokraták: mit akarnak ezek? Eddig jóformán munkagépeket árultak, szétverhetetlen traktorokat,…..
Belsőség Tízéves a Totalcar 2010.03.12 17:44:00
  Oké, még nem, de mindjárt. Konkrétan 2000. július 14-én, péntek délután 14.49-kor jelent meg első cikkünk, nem hivatalosan, de precízen tehát akkor, mármint 2010. július 14-én leszünk tízévesek. Az évfordulót mindenképpen szerettük volna megünnepelni. Gondolkoztunk sok…..
W.Andrew (törölt) 2010.04.02 12:46:20
W.Andrew (törölt) 2010.04.02 22:42:55
Sziasztok, én is neveznék!

indafoto.hu/wandrew/audi_80_16_b2

Az Audi 80 B2-t 1978-tól 1986-is gyártották. Két időszakra bonthatjuk a modell történetét, 1978-tól 1984-ig és 1985-től 1986 szeptemberéig. A képeken látható modell már a facelift-es változat. Az autó megkapta az Audi 100-aséra hasonlító első és hátsó lámpákat, díszléceket, valamint új hűtőrácsot. A csomagtartó ajtó már egészen a lökhárítóig nyúlt. Újratervezték a beltér kialakítását, és az ülésekhez felhasznált anyagok minőségén is javítottak.
Az autó különleges mivoltát adja, hogy egy limitált „SC” modell. Az SC felszereltséghez 12 extra tartozott a sima CC modellel szemben. Az SC felszereltséghez tartozó extrák, zöld árnyalatú színezett ablakok, központi zár, fekete ablakkeretek, fekete Blende a két hátsó lámpa között, Stereo Gamma kazettás rádió, állítható magasságú vezetőülés, ködzárófény, nagy középkonzol, zárható kesztyűtartó világítással, keretes fejtámla elöl, belülről állítható jobb oldali tükör, és 6 féle szín.
Ezt tetőzi, hogy egy ritka, 1.6-os szabályozatlan katalizátoros SA motorkódú motor található az autóban. A többi 1.6-os 80-ashoz képest a 75 helyet „csak” 73 lóerőt teljesít, és a megszokott Pierburg karburátor helyét egy Khein tölti be. A módosítások révén, egy keveset fogyasztó, megbízható, az átlagnál tisztább üzemű autót kaptunk. Valamint, hogy ne fogyjunk ki a ritkaságok sorából, az autót gyárilag szerelték szervokormánnyal (gyárból lekért extralistával bizonyítható), ami tényleg ritkaságnak számít, mert csak a 80 CD és a 90-es modellhez volt rendelhető a szervokormány.
Belül plüss, „marine” kék ülések várják az utasokat, valamint gyári Audi sportkormány, és 3 VDO kis óra fűszerezi a hangulatot.
Az autót 1986. májusban gyártották, majd 1986 júniusába gördült ki a gyárból, mint az utolsó darabok egyike.

Audi 80 SC 1986
Motor: 1.6 soros 4 hengeres hosszába beépítve, Khein karburátor, szabályozatlan katalizátorral
Hengerűrtartalom: 1595 cm³
Legnagyobb teljesítmény: 53 kW (73 LE)
Legnagyobb nyomaték: 125 Nm
Végsebesség: 175 km/h
Saját tömeg: 950kg
Legnagyobb össztömeg: 1410kg
Modellciklus: 1985-1986
Ajtók előtt, ajtó mögött Botó Ádám, a találkozó szervezője Mai történetünk úgy kezdődött, hogy Botó úr megvette élete első Audiját. Továbbmennék, ez az Audi egyben Botó úr első saját autója. Vagy jót, vagy semmit, nem igaz? Javasolnám, hogy Botó urat innentől kezdve…..
W.Andrew (törölt) 2009.10.26 23:28:35
@Heckantrieb: Akkor ezt beszéld meg a klub társaiddal is, vagy az utcában lakókkal is... "A kifordult izlesre nem mentseg a csorosag, miota letezik autobonto." Lehet h pont a tiéd a kifordult, ezen már gondolkoztál? :D
W.Andrew (törölt) 2009.10.28 21:58:30
@malenykij polgar: Hát most ezt nem értettem, én például nem állok neki semmit se foglalkozni az autómmal, azon kívül h mondjuk kicserélek egy izzót, vagy a műszerfalvilágítást megcsinálom, és hasonlók, mindig szerelőhöz hordom. De ahogy elolvastad, avagy nem, akkor láttad, hogy milyen hsz-ek érkeztek a kompressoros quattrora.... mérnem így mérnem úgy, mintha nagyon értene hozzá mindenki, és mind a kompresszoros autójukat szerelgetnék otthon, na így olvasd el még egyszer, és megérted. Az bcsülendő h törődsz vele, és megadsz neki mindent :) így tovább!